Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu vėl pradedi rašinėti ad hominem komentarus: šiame pranešime vadini mane Gitanu ir teigi, kad aš darau išvadas iš mažos schemutės. Dėl pirmo 'teiginio' nekomentuosiu (ne mano lygis), dėl antro - Europos sąjunga prieš kažkur porą metų yra nustačiusi prioritetą kuo greičiau nutiesti Talinas - Varšuva kelią atidedant darbus mazguose į antrą projekto dalį. Kad visas Kauno mazgas nebus statomas man buvo aišku jau tuo metu (lygiai tas pats galioja ir Rygai) - būtent dėl to prieš metus tai čia ir rašiau, kad taip bus. Dėl to buvau nesidominčių žmonių išvadintas melagiu (su daug Patinka), na nes kažką ten LTG komunikavo. Ta 'schemutė; atėjo su daug teksto, beje, ir ji tik patvirtina tai, kas buvo akivaizdu visiems, kas seka projektą.
    Čia negali būti taip tamstos mėgstamas ir išmoktas terminas "ad hominem" nes tai tiesiog buvo bendrinė pastaba, liečianti ne tik patį ir visiškai ne konkretų asmenį, o būtent situaciją pastaruosiuose keliuose puslapiuose. Kadangi tema važiuoja link "mamyčių turgelio" tipo grupės, kur labai atidžiai skaičiuojama ir fiksuojama kas apie ką pasakė ir kas kam paplojo. Jeigu prisitaikėte sau - tamstos reikalas.
    Nežinau kodėl mane cituodamas kažką rašot apie "išvadinimą melagiu", nes manau komentarą taikote kažkam kitam.

    Bet jei jau leidžiamės į ad hominem ir moderatoriai dėl to nieko nedaro, tai galiu ir aš ir rašau nuoširdžiai. Šioje temoje nesi parašęs visiškai nieko gero - rašai bet ką, kas pateisina dabartinį status quo. Vilniaus jungtį atšaukė? Ir gerai, galėsim keistis Kaune. Vilnius Connect stagnuoja? Ir gerai, kam jo reikia. Kauno mazgą atidėjo? O kam tau reikia 250km//h ruožo prie stoties?. Ir tt. Nerimta.
    Čia tamsta kažkur leidžiasi. Galite leistis - man netrukdo. Nežinau tik ką turėčiau dabar daryti. Apgailestauti, kad mano nuomonė nesutampa su tamstos? Tema ne apie patį, o apie Rail Balticą
    Dėl Vilnius Connect atitinkamoje temoje esu prirašęs paklodes su argumentais kodėl tas projektas buvo "ne laiku ir ne vietoje" ir todėl su juo nutiko kas nutiko - plėstis ir kartotis nesiruošiu. Aš tikiuosi, kad visa vizija bus galiausiai įgyvendinta, bet visas jo iniciavimas pradėtas bent dešimtmečiu per anksti (išskyrus projekto dalį VMS pusėje).
    Reikia tiesiog suprasti elementarius dalykus, kad turint ribotus resursus (nesvarbu ar tai pinigai, personalas, politinė valia ar dar kažkas) visko "čia ir dabar" padaryti nepavyks. Buvo daug fanfarų latviams, kad "va čia tai šaunuoliai", kurie neturėdami tęstinio veiksmų plano ir nevaldydami bendros situacijos (ir svarbiausia biudžeto) pradėjo ne nuo pamatų betonavimo, o nuo gražių įėjimo vartelių įrengimo. Tuo pačiu LTG ir visus turinčius kitokią nuomonę maišant su Š, bei užsiimant saviplaka "kokie lietuviai nevykėliai". Ir kuom dabar tie latviai gali pasigirti?
    Dabar lygiai taip pat, prie nuotraukos su estų Ulemiste stotimi, kuriame matomi nauji peronai, įrengtas tunelis pravažiavimui ir perklotas 1520 mm geležinkelis, plojama rankomis ir sakoma "va kokie estai šaunuoliai", kai dar vos ne vakar buvo eilinį kartą pasakojama, kad RB I yra nieko vertas dalykas ir pinigų iššvaistymas, nors labai panašių objektų RB I apimtyje Lietuvoje buvo įrengta ne vienas ir ne du. Velgi temoje vyksta eilinis neadekvatus lyginimas ir vertinimas.
    Jei kažką atšauke ar atidėjo, o tas buvo suplanuota nesavalaikiai - tada ir gerai. Reikia projektus daryti žingsnis po žingsnio. Kaip jau ne kartą sakiau: stotis gali būti iš laikinų modulinių namelių surinkta, įlipti į traukinį galima ir nuo laikinų pastolinių konstrukcijų platformos - svarbu, kad būtų bėgiai, kuriais tas traukinys galėtų atvažiuoti. Pasistačius stotį be bėgių - niekur nenuvažiuosi.

    O dėl HSR pačiuose miestuose, tai gal tamsta galėtų pvz., kur HSR linijos praeina pro didesnius geležinkelio mazgus, su atitinkamų parametrų keliais? Nes kiek pačiam teko naudotis ir domėtis geležinkeliais (bent jau Europoje), tai HSR linijos prasideda dažniausiai už miestų keliolika-keliasdešimt kilometrų, o judėjimas miestuose (kuriuose stoja tie traukiniai) vyksta įprastais kelynais ir sąlyginai mažu greičiu. Todėl čia su Kaunu nėra kažkokio stebuklo. Juo labiau net ir dabar esama infrastruktūra (elektrifikavus liniją) leistų užtikrinti susisiekimą su miestu / pro miestą. Taigi neaišku kodėl apskritai mums turėtų kilti poreikis greitai apvažiuoti Kauną, nes iš Lietuvos perspektyvos - visi keleiviniai traukiniai jame turėtų sustoti.

    Comment


      Kokie RB statybos objektai šiuo metu vėluoja Estijoje po sutarties pasirašymo su rangovu?
      Turint omenyje pirminį planą pabaigti trasą iki 2026 m. - beveik visi

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą

        Turint omenyje pirminį planą pabaigti trasą iki 2026 m. - beveik visi
        O turint omeny dabartinį planą, t.y. 2030?

        Comment


          O turint omeny dabartinį planą, t.y. 2030?
          Tai lyginam obuolius su apelsinais? Ar vis tik su obuoliais? Primenu diskusija prasidėjo nuo frazės:

          Tiltas turėjo būti pastatytas dar 2024.

          Comment


            Parašė DKL Rodyti pranešimą

            Tai lyginam obuolius su apelsinais? Ar vis tik su obuoliais? Primenu diskusija prasidėjo nuo frazės:
            Kai tiltas pradėtas oficialiai statyti 2022 vasarą, jau ir arkliui buvo aišku, kad neina kalba apie 2025 metus, nes tai fiziškai neįmanoma, nebent kalba eitų apie kokią Kiniją, kur HSR statomi praktiškai konvejerio principu. Juo labiau, kad faktiškai tiltas pradėtas statyti tik 2023 pabaigoje/2024 pradžioje. Tai ne jokie čia obuoliai su apelsinais.

            Bet jau dabar yra visiškai aišku, kad Lietuva net neplanuoja pradėti statyti svarbių RB atkarpų (Kaunas-Vilnius, Lenkija-Kaunas HSR) iki 2030, nekalbant apie jos užbaigimą iki 2030 ar kažkokio panašaus laiko, tegul ir 2035. Estija gi kaip ir juda su viso ruožo ir stočių statyba ir, labai tikėtina, viską užbaigs iki kokių 2033, neskaitant to fakto, kad ten bus vienkelis, o ne dvikelis, kas yra gana minor problema, lyginant su tuo clusterfucku, kuriame yra atsidūrusi Lietuva su RB projektu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kokie RB statybos objektai šiuo metu vėluoja Estijoje po sutarties pasirašymo su rangovu?
              Estijoj didesnė dalis objektų vėluoja tiek pat, kiek supertiltas vėlavo 2022 metais – sutartis pasirašyta, statybos darbai neprasidėjo.
              Paskutinis taisė alga; Vakar, 15:09.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Estijoj didesnė dalis objektų vėluoja tiek pat, kiek supertiltas vėlavo 2022 metais – sutartis pasirašyta, darbai neprasidėjo.
                O lyginant ne su tiltu, o su visa RB Lietuvoje apskritai?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O lyginant ne su tiltu, o su visa RB Lietuvoje apskritai?
                  Pagooglinam "estonia rail baltica" ir "lithuania rail baltica":
                  Click image for larger version

Name:	16307566t1ha4c3.jpg
Views:	338
Size:	61,5 kB
ID:	2213296
                  Click image for larger version

Name:	1795989-781901-1287x836.jpg
Views:	344
Size:	406,9 kB
ID:	2213297

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Pagooglinam "estonia rail baltica" ir "lithuania rail baltica":
                    Ir kokios išvados iš paveiksliukų?

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Kelios vyriausybės statė Rail Baltica nuo idėjos iškėlimo ir bendradarbiavimo modelio nustatymo ir kelios dar statys iki 2038 metų? Jei projektas bus visiškas feilas, išleisti milijardai, tiltai ir bėgiai laukuose ir jokių traukinių, kuris konkrečiai ministras bus dėl jo kaltas? Visi vienodai? Kiekvienas po kokį dešimtadalį tos vienos šalies 33% atsakomybės?
                      Kalti būsime mes - tie, kurie ne ten spaudė "Patinka".

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Ir kokios išvados iš paveiksliukų?
                        Kad Estijoje yra daugiau miškų

                        Šiaip keisti čia pasimatavimai kas daugiau vėluoja. Nes pagal naują šiais metais patvirtintą planą iki 2030 m., tai niekas niekur nevėluoja.

                        Estai pirmąjį su RB susijusį objektą užbaigė statyti dar 2021 m. ( Concrete works for the Saustinõmme viaduct — Merko Group ), bet iki 2025 m. po juom nei sankasos, nei bėgių vis vien neatsirado. Lietuvoje statybos prasidėjo 2022 m. (Prasidėjo „Rail Baltica“ ruožo Latvijos sienos link statybos darbai ), bet vis vien nei metro bėgių (neskaitant RB 1) dar neturime.

                        Comment


                          Apie ką čia eina kalba tiksliai? Geležinkelio tiesime yra daug dalių, pradedant planavimu, finansavimo užtikrinimu, žemės supirkimu ir baigiant kontraktais ir pirkimais bei, aišku, priėmimu. Estai padarė viską visam ruožui savo šalyje bei mazgo statybai. Dabar lieka prižiūrėti statybas ir priimti projekto dalis. Iš politinės pusės ten nelabai yra ką beveikti.

                          Lietuvoje, tuo tarpu, bent kol kas, yra atšaukta didžiulė dalis projekto, o net ir didesnėje neatšauktos dalies dalyje nėra prieita iki rimtų pirkimų. Esame nuo jų atsilikę kokiais bent 5 metais, gal ir daugiau.

                          Comment


                            Manau, kad yra problemų, plius lietuviams šiaip sunkiai prigija geležinkelis, ypač kol automobilis yra statuso simbolis.
                            Stebint trend'us, kas lietuviams iš tikrųjų aktualu, tai Lietuva mentaliai galėjo subręsti Rail Baltikai gal tik apie 2035-2040 m. Kai būtų jau pilnai pabaigtos visos Via Baltica platinimo rekonstrukcijos iki Rygos, gal net praplatintos A1 atkarpos. Dabar toks biškį kosminis laivas paprastuomenei, kuriai dar sunku sukovoti su potencialiai korupcijos apraiškoms. Realiai primena caro laikų geležinkelio tiesimus, kur lietuviai nepasitikėjo geležinkeliu, sunku susigaudyt (ar nėra laiko/jėgų) kaip ir kodėl tiesiami tie geležinkeliai. Liūdnoka kažkaip dėl to.

                            Čia iš serijos, Ryga užsimanė, bet Rygoj deja kiek girdėjau irgi nemažai korupcijos, net ten kur atrodo turėtų pakelti Rygą į kitą lygį.
                            Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 17:51.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              O dėl HSR pačiuose miestuose, tai gal tamsta galėtų pvz., kur HSR linijos praeina pro didesnius geležinkelio mazgus, su atitinkamų parametrų keliais? Nes kiek pačiam teko naudotis ir domėtis geležinkeliais (bent jau Europoje), tai HSR linijos prasideda dažniausiai už miestų keliolika-keliasdešimt kilometrų, o judėjimas miestuose (kuriuose stoja tie traukiniai) vyksta įprastais kelynais ir sąlyginai mažu greičiu. Todėl čia su Kaunu nėra kažkokio stebuklo. Juo labiau net ir dabar esama infrastruktūra (elektrifikavus liniją) leistų užtikrinti susisiekimą su miestu / pro miestą. Taigi neaišku kodėl apskritai mums turėtų kilti poreikis greitai apvažiuoti Kauną, nes iš Lietuvos perspektyvos - visi keleiviniai traukiniai jame turėtų sustoti.
                              Nežinau vėl apie ką tu ir į kokias čia klampias pelkes bandai mane įtraukti. Esmė yra ši:
                              - Rail Baltica projekte yra suplanuotas ir vyriausybės patvirtinas Kauno miesto kelynas, kuris atitinka Rail Baltica standartus (pvz. visišką atskyrimą nuo rusiškosios vėžės visur išskyrus tunelį), ten yra suplanuotas ir naujas tiltas
                              - Rail Baltica pirmoje dalyje, panašu, šie dalykai statomi nebus (tą aš teigiau jau prieš metus, dėl ko šiame forume buvau agresyviai užsipultas ir išvadintas melagiu su daug Patinka)
                              - Dabar pradeda lįsti informacija, kuri patvirtina tai, ką visi besidomintys projektu jau seniai žinojo - ES pirmoje projekto dalyje nefinansuos miesto mazgų

                              Tik tiek.

                              Apie 250km/h geležinkelius pro Kauno stotį gali pasikalbėti su ejs-ejs , nes, panašu, jis kažką apie tai žino. Aš nežinau apie ką tu kalbi.


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Reikia tiesiog suprasti elementarius dalykus, kad turint ribotus resursus (nesvarbu ar tai pinigai, personalas, politinė valia ar dar kažkas) visko "čia ir dabar" padaryti nepavyks. Buvo daug fanfarų latviams, kad "va čia tai šaunuoliai", kurie neturėdami tęstinio veiksmų plano ir nevaldydami bendros situacijos (ir svarbiausia biudžeto) pradėjo ne nuo pamatų betonavimo, o nuo gražių įėjimo vartelių įrengimo. Tuo pačiu LTG ir visus turinčius kitokią nuomonę maišant su Š, bei užsiimant saviplaka "kokie lietuviai nevykėliai". Ir kuom dabar tie latviai gali pasigirti?
                              Iš kur tiksliai tos 'fanfaros' latviams ėjo (išskyrus mane vieną šiame mažame forume?)? Latvija buvo gausiai kritikuojama tiek savo spaudoje, tiek Lietuvos politikų, tiek šiame forume dėl to, kad pradėjo darbus prieš gerus dešimt metų vietoje to, kad praktiškai nieko rimto nedarytų ir laidytų sarkastiškas replikas į visų pusę. Buvo dienų, kai nebuvo įmanoma atsidaryti forumo, nes forumas lūžo nuo 'latviai atšauks projektą' ir 'latviams bus milijardinės baudos' po kiekvieno vatniko pasisakymo, dažniausiai ištraukiant dalykus iš konteksto. Tad, visų pirma, smarkiai iškreipi situaciją eilinį kartą rašinėdamas bet ką.

                              Aš (šiame forume vienintelis, beje) visą laiką teigiau, kad pinigai yra skirstomi pagal paruoštus projektus, o ne pagal šalis ir, kad žaidimo taisyklės yra paruošti kuo daugiau projektų ir padaryti kuo daugiau darbų ir kuo greičiau, t.y. prieš infliaciją (ką latviai sėkmingai ir darė). Tokias taisykles vėliau patvirtino ir Skuodis, sakydamas, kad pinigų visada buvo, tik buvo nesugebėta paruošti projektų ir suorganizuoti pirkimų. Tai, kad nėra jokios fiksuotos sumos, kurią latviai 'ištaškė' parodo ir tai, kad jie per paskutines dvi finansavimo bangas gavo daugiau pinigų nei Lietuva. Prasidedant naujam finansavimo laikotarpiui tie praeitajame išleisti pinigai apskritai taps niekam nebeįdomūs.

                              Kuo latviai gali pasigirti? Jie gali pasigirti įsisavinę pusantro milijardo miesto centro estakados ir naujos oro uosto jungties pastatymu, t.y. pabaigimu sunkiausios ir brangiausios viso projekto dalies ir tokių darbų, kokių Lietuvoje nėra buvę istorijoje ir, greičiausiai, niekada nebus. Kuo gali pasigirti Lietuva? Įsisavintais 300m. darbams mažiausiai šaliai svarbioje dalyje bei užstrigusiu tiltu?
                              Paskutinis taisė VLR; Vakar, 18:14.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Geležinkelio tiesime yra daug dalių, pradedant planavimu, finansavimo užtikrinimu, žemės supirkimu ir baigiant kontraktais ir pirkimais bei, aišku, priėmimu. Estai padarė viską visam ruožui savo šalyje bei mazgo statybai. Dabar lieka prižiūrėti statybas ir priimti projekto dalis. Iš politinės pusės ten nelabai yra ką beveikti.
                                Parašei taip, lygtai jie užtikrino pilną finansavimą, supirko visas žemes, suprojektavo ir beliko sulaukt statybų pabaigos. Na, ne! Nei vienas šių žingsnių neįvykdytas nei vienoj iš trijų šalių.

                                Comment


                                  Ką suprantu iš VLR, tai kad tiek LT, tiek EE yra atlikta pirkimų, sumažinta projektų apimtis ir nėra nė metro bėgių. Dėl to akivaizdu, kad EE yra šaunuoliai, o LT lūzeriai. Latviai ultramldc, nes spėjo pasistatyti stočių griaučius ir važinės iki oro uosto rusiška vėže.

                                  Ai, ir Kauno stoties netiesimas pagal HSR standartus laikinai išnaudojant esamus 1435mm kelius yra tragedija, o Rygos prijungimas rusiška vėže yra geriausia, kas galėjo nutikti Latvijai.
                                  Paskutinis taisė Ignalina; Vakar, 23:15.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad yra problemų, plius lietuviams šiaip sunkiai prigija geležinkelis, ypač kol automobilis yra statuso simbolis.
                                    Stebint trend'us, kas lietuviams iš tikrųjų aktualu, tai Lietuva mentaliai galėjo subręsti Rail Baltikai gal tik apie 2035-2040 m. Kai būtų jau pilnai pabaigtos visos Via Baltica platinimo rekonstrukcijos iki Rygos, gal net praplatintos A1 atkarpos. Dabar toks biškį kosminis laivas paprastuomenei, kuriai dar sunku sukovoti su potencialiai korupcijos apraiškoms. Realiai primena caro laikų geležinkelio tiesimus, kur lietuviai nepasitikėjo geležinkeliu, sunku susigaudyt (ar nėra laiko/jėgų) kaip ir kodėl tiesiami tie geležinkeliai. Liūdnoka kažkaip dėl to.

                                    Čia iš serijos, Ryga užsimanė, bet Rygoj deja kiek girdėjau irgi nemažai korupcijos, net ten kur atrodo turėtų pakelti Rygą į kitą lygį.
                                    Prašyčiau vėl nustoti blevyzgoti random temoje.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      - Rail Baltica pirmoje dalyje, panašu, šie dalykai statomi nebus (tą aš teigiau jau prieš metus, dėl ko šiame forume buvau agresyviai užsipultas ir išvadintas melagiu su daug Patinka)
                                      Dar kartą parašai panašų sakinį - banas (pats žinai apie tuos "patinka" ir nuo ko jie prasidėjo).

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Apie ką čia eina kalba tiksliai? Geležinkelio tiesime yra daug dalių, pradedant planavimu, finansavimo užtikrinimu, žemės supirkimu ir baigiant kontraktais ir pirkimais bei, aišku, priėmimu. Estai padarė viską visam ruožui savo šalyje bei mazgo statybai. Dabar lieka prižiūrėti statybas ir priimti projekto dalis. Iš politinės pusės ten nelabai yra ką beveikti.

                                        Lietuvoje, tuo tarpu, bent kol kas, yra atšaukta didžiulė dalis projekto, o net ir didesnėje neatšauktos dalies dalyje nėra prieita iki rimtų pirkimų. Esame nuo jų atsilikę kokiais bent 5 metais, gal ir daugiau.
                                        Ką reiškia estai padarė viską? Realiai estai tik pasirašė bendras projektavimo-statybos darbų sutartis su 2 konsorciumais. Tuo tarpu nei projektavimas, nei žemės paėmimas dar nebaigti. Atsiverskite Valstybės kontrolės ataskaitą. Estų privalumas yra tas, kad geriau valdė rizikas ir nesugalvojo į projektą įtraukti tokių grandiozinių elementų, kaip Rygos mazgas ar Vilniaus atšaka. Taip pat Estijoje nėra numatyta tokių sudėtingų infrastruktūros dalių kaip tiltai per Dauguvą ar Nerį, tai iš esmės palengvina užduotį. Pasiskaičiau kokį tiltą per Dauguvą (ties Daugmale ir Saulkalne) yra suplanavę latviai, tai mano supratimu, tiltas per Nerį, neskaitant centrinio tarpatramio, yra pakankamai kuklus.
                                        Paskutinis taisė Perfect; Šiandien, 09:08.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Nežinau vėl apie ką tu ir į kokias čia klampias pelkes bandai mane įtraukti. Esmė yra ši:
                                          - Rail Baltica projekte yra suplanuotas ir vyriausybės patvirtinas Kauno miesto kelynas, kuris atitinka Rail Baltica standartus (pvz. visišką atskyrimą nuo rusiškosios vėžės visur išskyrus tunelį), ten yra suplanuotas ir naujas tiltas
                                          Kas yra tas "visiškas atskyrimas nuo rusiškosios vėžės"? Kažkokių skiriamųjų sienų pastatymas, atitvėrimas spygliuota viela? Jeigu neteko matyti, tai bent per ortofoto bet kuriame žemėlapyje nesunku pažiūrėti (nesimatys tik kas yra tunelyje), kad visi aplink Kauną, pro Marijampolę ir t.t. pakloti keliai yra atskiri. Tai čia aš negaliu suprasti kuo esama situacija skiriasi nuo tamstos sakomo dalyko, kad kažkokie RB tiesimo darbai nebus atliekami. Ką ten Kaune ir jo prieigose reikėtų dar daryti, apart elektrifikacijos ir signalizacijos? Perkloti bėgius į tapačius?

                                          Taip, naujas tiltas Kaune šiame etape nebus statomas. Sprendimas beveik garantuotai priimtas dėl finansavimo trūkumo. Per esamą tiltą Kaune yra paklotas vienas 1435 mm kelias, kurio galimybių tikrai užteks artimiausiam dešimtmečiui (bent iki 2035 m.) ar net dar ilgiau. Juo labiau nuo Panevėžio į šiaurę išvis visa trasa bus tik vienkelis. Tas pats ir su RB1 panaudojama dalimi.

                                          Iš kur tiksliai tos 'fanfaros' latviams ėjo (išskyrus mane vieną šiame mažame forume?)? <...>
                                          Pats puikiai žinai, kurie vos ne kiekviename pranešime užsiėmė saviplaka Lietuvai, o pagyromis pradžioje latviams, dabar estams.

                                          Aš (šiame forume vienintelis, beje) visą laiką teigiau, kad pinigai yra skirstomi pagal paruoštus projektus, o ne pagal šalis ir, kad žaidimo taisyklės yra paruošti kuo daugiau projektų ir padaryti kuo daugiau darbų ir kuo greičiau, t.y. prieš infliaciją (ką latviai sėkmingai ir darė). Tokias taisykles vėliau patvirtino ir Skuodis, sakydamas, kad pinigų visada buvo, tik buvo nesugebėta paruošti projektų ir suorganizuoti pirkimų. Tai, kad nėra jokios fiksuotos sumos, kurią latviai 'ištaškė' parodo ir tai, kad jie per paskutines dvi finansavimo bangas gavo daugiau pinigų nei Lietuva. Prasidedant naujam finansavimo laikotarpiui tie praeitajame išleisti pinigai apskritai taps niekam nebeįdomūs.
                                          Tai kur tie latviai su savo projektais. Jeigu dabar pradėję pagrindinės linijos tiesimo darbus ~45 km ruože, iš 11 to ruožo dalių, statybų leidimus turi tik keturioms? Statybos leidimas yra projekto parengimo finalizavimas. Tai jeigu jie neturi net pradėtame ruože statybos leidimų, tai vadinasi jie pradėjo darbus net pilnai neužsibaigę projektavimo.

                                          Kuo latviai gali pasigirti? Jie gali pasigirti įsisavinę pusantro milijardo miesto centro estakados ir naujos oro uosto jungties pastatymu, t.y. pabaigimu sunkiausios ir brangiausios viso projekto dalies ir tokių darbų, kokių Lietuvoje nėra buvę istorijoje ir, greičiausiai, niekada nebus. Kuo gali pasigirti Lietuva? Įsisavintais 300m. darbams mažiausiai šaliai svarbioje dalyje bei užstrigusiu tiltu?
                                          Pasigirti galima kai užbaigi pilnai projektus ir po auditų niekas nepareikalauja grąžinti finansavimo. Nes visur yra ne vienas atvejis, kai net po projekto užbaigimo, dėl įvairių netikslumų yra pareikalaujamą paramą, ar dalį jos, grąžinti kaip netinkamai panaudotą. Latviai taip stipriai ir sujudo, bei sunerimo, nes kabo didelė grėsmė, kad tas "įsisavinimas" gali išlysti per kitą galą.

                                          Na ir vėl tas užstrigęs tiltas.... Kad atstrigęs tas tiltas. Koks po galais skirtumas jis bus 2026, 2028 ar 2029 m., jei pro ten pirmas traukinys iki 2029 m. pabaigos net nepravažiuos?

                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Lietuvoje, tuo tarpu, bent kol kas, yra atšaukta didžiulė dalis projekto, o net ir didesnėje neatšauktos dalies dalyje nėra prieita iki rimtų pirkimų. Esame nuo jų atsilikę kokiais bent 5 metais, gal ir daugiau.
                                          O Estijoje niekas "neatšaukta"? Apie vienkelį geležinkelį visoje trasoje vs dvikelis kažkaip pamirštama.
                                          Nors nei pas mus, nei pas juos tai nėra atšaukimas, o perkėlimas į sekantį etapą.
                                          Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 08:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X