Parašė B.S.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai apie tai ir buvo klausimas, mano supratimu, ar kalba apie "RB1" ar "RB2". Ir atsakymas, kad apie abu.
Nors, pastebėjau, kad Eurokomisijos dokumentai dažnai tuo pasižymi. Lietuvos aktai yra suprantamesni.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tunelyje jau ir dabar yra sugretinta linija. Sakyčiau nepažymėta, nes realiai ten, kad ir šiandien jau gali pravažiuoti traukiniai, bei projekto apimtyje daugiau nieko daryti nebereikia.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTa schema/žemėlapis atrodo lyg Kauno stotis bus RB aklikelis nuo pietinės pusės. Tai būtų idiotiškas sprendimas ir tikiuosi taip nebus, bet, turint omeny lygšiolinę viso RB projekto eigą ir fakapus kiekviename žingsnyje, turbūt labai nenustebintų, jei taip iš tikrųjų planuojama.Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.12, 12:13.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
RB nuo Kauno iki Latvijos sienos jau yra, tai logiška, kad prioritetas yra turėtų bent kažkokią liniją tarp visų Baltijos šalių ir Lenkijos, o ten jau greita ir dvikelė linija su PL jau kitas etapas bus.
- 1 patinka
Comment
-
Daug visokios informacijos, planų, todėl neverta įkelti citatų:
„Rail Baltica“ Lietuvoje vadovas: traukinys Varšuva–Talinas 2030 metais – siekis, bet ne garantija https://www.15min.lt
– Norėčiau pasitikslinti dėl to tikslinio 2030-ųjų metų termino. Kai mes kalbame apie tuos metus, apie ką mes konkrečiai kalbame? Ar mes kalbame tik apie bėgius nuo Varšuvos iki Talino, ar apie elektrifikaciją, apie eismo valdymo sistemas, stotis?
– Mes kalbame apie tą pirmąjį etapą, kas reiškia, kad važiuoja traukinys Talinas–Varšuva. Tam, kad traukinys važiuotų, mums, be jokios abejonės, reikia bėgių – paties kelio. Mes kalbame apie naujų bėgių statybą pagal projekto parametrus, kad būtų 249 (kilometrų per valandą – BNS) greitis ir elektrifikavimas, ir europinė eismo valdymo sistema. Mes kalbame apie viską. Tai reiškia, kad iki 2030-tųjų metų turi būti patys bėgiai, tada mes planuojame ir tų sistemų įdiegimą. Kažkokių sistemų diegimas galbūt kažkiek nusikeltų, bet iš principo mes kalbame apie geležinkelio linijos užbaigimą su bėgiais, elektrifikuotos, su eismo valdymo sistema ir, aišku, su keleivių išlipimo peronais, priėjimais prie peronų ir taip toliau. Mes kalbame apie pilną infrastruktūrą. Čia, aišku, yra tam tikras iššūkis. Kai kalbam apie stotį, tai geležinkeliečiai ją supranta kaip bėgių kelyną stotyje.
Pastatas nieko bendro su stotimi neturi. Tai jeigu mes kalbame apie pačių stočių pastatą, keleivių rūmus, tai taip – tai yra iššūkis, nes jie nėra finansuojami Europos Sąjungos, nebent iš kažkokių kitokių fondų. Dėl šitų objektų finansavimo dar turės ateiti sprendimai, kad jie būtų užbaigti.
p.s. prirašyta apie planuojamą RB1 eismo valdymo sistemą iki 2028 metų. Ar reikia suprasti, kad bando kažką padaryti iš senos, nes nauja bus spėkime +5 metai po 2028 nepaisant PRiarinės 2030?
iki 2028-ųjų metų yra suplanuota įdiegti eismo valdymo sistemą šioje (pirmojoje – BNS) linijoje. „LTG Infra“ yra stipriai pasistūmėjusi, pirkimas yra baigiamojoje stadijoje. (...) Mes labai norėtumėme per artimiausias savaites turėti galimybę pranešti apie sutarties pasirašymą. Labai tikimės, kad tai galėsime padaryti.Paskutinis taisė Arunasx; Šiandien, 07:51.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Na tai kaip ir sakiau jau ne kartą, ir kartojau paskutinius kelis metus. Iki 2030 paleisti tiesioginius traukinius Varšuva-Takinas fiziškai nebus įmanoma, nes niekas nebus pastatyta, išskyrus kai kuriuos pradėtus (bet ne užbaigtus) statyti ruožus, kaip ~30km atkarpa Jonava-link Panevėžio. Pagal dabartinį vaizda kalba apie kažkokį Varšuva-Talinas servisą, geriausiu atveju, eina apie ~2036-2038 metus. Žinoma, per RB1 liniją maks. 120km/h greičiu, nes normali RB2 PL/LT siena-Kaunas linija turbūt bus (jei Išvis bus, nes, panašu, čia darosi labai didelis klaustukas) nebent kažkada apie 2040 ar dar vėliau. Tiesiog dalykai patys savaime nepasidaro, nepaisant dažnai publikuojamų aptakių PR pranešimų apie "projekto progresą" (kurio nėra).
Apie projekto progresą geriausiai suponuoja pirkimams išleisti pinigai.
Grubiai jamant, naujo semi-HSR geležinkelio kilometras mūsų sąlygomis kainuoja ~20 mln. Eur už 1 km. Tai ir paskaičiuokime, kiek tai turėtų kainuoti iki 2030, kad turėtume tokį veikiant geležinkelį vs to, kokios sumos išleistos iki šiol. Lietuvoje tas finansavimo poreikio vs realių pirkimų sumų discrepancy, grubiai imant, yra apie 10x. Kitaip tariant, RB projektas Lietuvoje iš esmės yra užmarinuotas ir jis faktiškai nevyksta. Kažkas pamažu kapstoma, iš tos pačios trumputės atkarpos jau ~5 metus vis parodomas "statybų progresas" PR pranešimuose ir tiek žinių.Paskutinis taisė John; Šiandien, 09:37.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa tai kaip ir sakiau jau ne kartą, ir kartojau paskutinius kelis metus. Iki 2030 paleisti tiesioginius traukinius Varšuva-Takinas fiziškai nebus įmanoma, nes niekas nebus pastatyta, išskyrus kai kuriuos pradėtus (bet ne užbaigtus) statyti ruožus, kaip ~30km atkarpa Jonava-link Panevėžio. Pagal dabartinį vaizda kalba apie kažkokį Varšuva-Talinas servisą, geriausiu atveju, eina apie ~2036-2038 metus. Žinoma, per RB1 liniją maks. 120km/h greičiu, nes normali RB2 PL/LT siena-Kaunas linija turbūt bus (jei Išvis bus, nes, panašu, čia darosi labai didelis klaustukas) nebent kažkada apie 2040 ar dar vėliau. Tiesiog dalykai patys savaime nepasidaro, nepaisant dažnai publikuojamų aptakių PR pranešimų apie "projekto progresą" (kurio nėra)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iki 2030 nebus baigta linija tarp Kauno ir Varšuvos? Manau projektą dėl to ir apkarpė, atsisakant naujos linijos tarp Kauno ir PL, Vilniaus, Rygos atšakų ir vietoje dvikelio darant iš pradžių vienkelį geležinkelį, kad būtų galima paleisti traukinius Talinas - Varšuva. Kitaip, koks tada apskritai tikslas iš RB, nes traukinius ir sena vėže galima leisti tarp Kauno ir Talino...
Dar kartą: galbūt (su klaustuku) bus kaip nors daugmaž tarp Lenkijos ir Kauno "baigta" RB1 t.y. ta linija, kuri ir dabar yra ir jur traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h, tik jau su signalizacija, bet be elekteifikacijos. RB2 (greitos, tiesios) linijos iki 2030 ne tik kad nebus, bet tikriausiai bus surasta pretekstų net nepradėti normalių statybos darbų. Dėl to ir kalbu apie 2040, ir tik su sąlyga, kad ji apskritai nebus nucancellinta.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGreičiausiai, kad nebus, ir interviu tas sakoma, bet "tikriausiai bus surasta pretekstų net nepradėti normalių statybos darbų" yra BS. Niekas jokių pretekstų nedaryti darbų neieško, kaip tik ieško finansavimo ir pan. Yra interviu nemažai apie tai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGreičiausiai, kad nebus, ir interviu tas sakoma, bet "tikriausiai bus surasta pretekstų net nepradėti normalių statybos darbų" yra BS. Niekas jokių pretekstų nedaryti darbų neieško, kaip tik ieško finansavimo ir pan. Yra interviu nemažai apie tai.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, žinai, sako, patogiau turėt žemus lūkesčius ir būt maloniai nustebintam. Matyt, John vengia nusivylimo rizikos
Taigi, dar kartą, tokie projektai patys savaime iš oro nepasidaro. Jeigu jau ~4 metus kapstomės ~25 km atkarpoje ir net nematome pabaigos, tai kiek laiko užtruks likusios ~270km atkarpos (neskaitant Vilnius-Kaunas, kuri šiai dienai yra padėta į stalčių) tiesimas? Kiek užtruks Kauno mazgo statyba? Elekteifikacija? Iki 2030? Really? Gal nori lažintis? Visi tie dalykai sumoje kainuos apie 6-7 mlrd. Eur.
Tas faktas, kad tas interviu pašnekovas vis aiškina, kad jie kažką užbaigs ir kad traukiniai galės važiuoti 2030 reiškia, kad jis yra arba visiškai durnas ir nesupranta, ką šneka, arba tyčia klaidina ir meluoja, nes iki 2030 turėti bet kokį servisą į Šiaurę nuo Kauno yra visiškai nerealu, net jei šiandien būtų pasirašyti visi kontraktai, o rytoj visoje atkarpoje pilnu pajėgumu dirbtų statybinė technika. Tai net teoriškai 2030 data nebėra reali. Gal kokiais 2033 spėtume jeigu šiandien nutiktų toks hipotetinis geriausias scenarijus. Bet, kadangi puikiai suorantam, kad jis tikriausiai nenutiks, nereiktų dėti vilčių į Varšuva-Talinas servisą anksčiau, nei kokie 2038. Dėl to ir laukiu, kokie bus sugalvoti pretekstai ir paaiškinimai, nes jau dabar yra visiškai aišku, kad tai, ką tas žmogelis šneka, neturi jokių šansų išsipildyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAtrodo, kad arba neskaitei, arba nesupratai, kas parašyta.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Suprantu, kad iki 2030 yra planas turėti standartinę vėžę nuo PL iki Talino? Kodėl tai neįgyvendinama? O kad tai nebus 250 km/h dvikelis su atšakomis į sostines, tai jau kitas klausimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinė priežastis, kodėl tai nebus įgyvendinta, yra ta, kad tai nėra įgyvendinama t.y. nevyksta įgyvendinimui reikalingi darbai ir procesai, kurių vertė Lietuvoje turėtų būti kažkur apie 4 mlrd. Eur (nauja trasa nuo Kauno iki Latvijos + RB1 elekteifikacija ir signalizacija). Tiesiog matematika nesueina, nes niekas apie tokias sumas net nekalba, finansavimas nėra viešinimas (kas reiškia, kad jo ir nėra), pirkimai nėra skelbiami. O liko tik 4,5 metų. Tiesiog elementari logika, kad jei kažkas nėra daroma ir tam nėra skiriami pinigai, tai savaime ir negali iš oro pasidaryti.
https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tuomet reiktų aiškiai komunikuoti, kad be 2037-2038 projektas nebus įgyvendintas, o ne pezamos nesąmonės apie 2030.
Manau, sankasos statybos tempus galima lyginti su greitkelių statyba. Technologijos panašios, ir net rangovai tie patys.
Man nerimą kelia, kad dabar vykstantis Vilnius–Klaipėda geležinkelio elektrifikavimas yra 9 metų projektas.
Tiesiog fiziškai neįmanoma pastatyti tokių dalykų per 4 metus, net jei šiandien būtų surastas visas reikalingas finansavimas, kuris, kaip matom nėra ir tikriausiai nebus greitu laiku surastas.
Tiesiog keista, kad renkamasi buko melavimo ir kvailinimo strategija. Nelabai aišku, kokia to prasmė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Didžiojoje dalyje trasos tarp Talino ir Kaune jau vyksta realūs darbai, tai kodėl turėtų nespėti per tuos 4,5 metų pastatyti?
https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks bendras šiai dienai skirtas finansavimas visai Kaunas-Talinas atkarpai? Ypač Lietuvoje ir Latvijoje.
Comment
Comment