Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.
    Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.

    Comment


      nieks ten niekada apie joki tuneli rimtai negalvojo ir negalvoja, neuzsiimkit fantazijomis... nera jokiu oficialiu planu ir niekada nebuvo. Planai ziniasklaidos antrastems nuspalvinti

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.
        Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.

        Comment


          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

          Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.
          Užvažiuot tai užvažiuotu, bet apsisukinėt tai reikėtų bet kokiu atveju, nes trasa į Taliną nuo rytų atvažiuos.
          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_112000.png
Views:	1887
Size:	407,8 kB
ID:	2110940

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
            Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
            Visi miestai, kuriuose autobusų stotis yra nutolusi nuo traukinių yra labai blogo planavimo pavyzdys. Idealiu atveju net per gatvę nereikia (tikiuosi naujame projekte numatytas tiesioginis perėjimas su stogu ir elevatoriaus juosta keleiviams ir daiktams), bet Vilniaus yra geriausia situacija iš visų Lietuvos miestų.
            Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 12:14.

            Comment


              Rail Baltica statyba tarp Jonavos ir Kėdainių, kur kerta dabartinę vėžę. Tik paskutinę sekundę paėmiau nufotografuoti, tai tokia ir kokybė. Atrodo visai aktyviai vyksta statyba.

              Click image for larger version

Name:	IMG_7808.jpeg
Views:	1771
Size:	1,06 MB
ID:	2111144
              Attached Files

              Comment


                Šiandienos atnaujinimas iš ten pat

                Click image for larger version

Name:	IMG_0763.jpg
Views:	1941
Size:	1,24 MB
ID:	2111472 Click image for larger version

Name:	IMG_0760.jpg
Views:	1948
Size:	1,45 MB
ID:	2111471 Click image for larger version

Name:	IMG_0757.jpg
Views:	1943
Size:	1,42 MB
ID:	2111470 Click image for larger version

Name:	IMG_0755.jpg
Views:	3019
Size:	1,01 MB
ID:	2111469 Click image for larger version

Name:	IMG_0753.jpg
Views:	1953
Size:	1,15 MB
ID:	2111468

                Comment


                  O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...

                  Click image for larger version

Name:	IMG_0990.jpg
Views:	1763
Size:	1,43 MB
ID:	2111999 Click image for larger version

Name:	IMG_0991.jpg
Views:	1433
Size:	1,40 MB
ID:	2111998

                  Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)

                  Click image for larger version

Name:	IMG_0775.JPG
Views:	1310
Size:	1,47 MB
ID:	2111997

                  Comment


                    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                    O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...


                    Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)
                    Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                      Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.
                      Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus

                      Comment


                        Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                        Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus
                        Kažin ar tik nebus su tais italais kaip kad buvo Lenkijoje, kai GDDKIA turėjo nutraukti sutartis dėl nulinio progreso ir kelių tiesimo terminų nesilaikymo. Atrodo ne su viena italų įmone ten tada buvo problemų. Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.
                          Realu, jei darbai vyktų keliais frontais be poilsio dienų 24/7. Bet šiuo atveju to tikėtis, deja, būtų naivu.

                          Comment


                            Reiks dar iš drono kokią gražesnę dieną pasidairyti, bet prieš kelias savaites nepastebėjau praktiškai jokio progreso, lyginant su tuo, ką pats RB Youtube puslapis buvo patalpinęs rudenį. Tai arba ten išvis niekas nevyksta, arba vyksta laaaabai lėtai.

                            Comment


                              Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?



                              Reali situacija, žiūrint nuo pagrindinio stoties pastato pirmojo kelio

                              Comment


                                Lyg, kad nestabdyt eismo visus vienu metu dengiant. Po poros metų likę.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Beje, dėl Rygos RB stoties. Gal kažką praleidau (nors turbūt ne vien aš), bet kodėl Rygos RB stoties stogas statomas tik virš būsimų RB stoties peronų, o ne visos stoties, kaip renderiuose?
                                  Matyt, stato stadijomis, kaip tunelius po greitkeliais.

                                  Comment


                                    Rygoje pradedama Rail Balticos tilto per Dauguva statyba https://www.railway.supply/en/constr...zCSef6YFRkODp0

                                    Click image for larger version

Name:	img_5045.jpeg
Views:	425
Size:	137,0 kB
ID:	2113127

                                    Comment


                                      Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, kuris tiltas greičiau progresins: Rygos ar Jonavos
                                        Labai viliuosi, kad per ateinančius porą mėnesių vaizdas Jonavos tilto vietoj ims kardinaliai keistis nuo dabartinio vaizdo. Nes jeigu ne, tai manau ir apie galimybę pravažiuoti Rail Baltica 2030 m galima pamiršti...

                                        Comment


                                          Įdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje. Tačiau latviai statys visiškai naują tiltą tik europinei vėžei, kai Kauno tunelyje tiek Rail Baltica dvikelis, tiek vietinis dvikelis bus grūdami į vienkelį (su trimis bėgiais).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X