Humoras, aišku, gal ne pats subtiliausias, bet labai geras. "Paskolų slėnis"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didybės manija ir romantiškai poetiški NT pristatymai
Collapse
X
-
Nu, kas į blogų berniukų ir mergaičių kvartalą? Tekstas iš aruodo:
Pagaliau namų besidairantis Vokeris gali atsikvėpti. Šalia Trakų Vokės įsikūręs 44 naujų namų rajonas sudomins tuos, kurie vertina laisvę, privatumą ir kokybę. Iš čia arti iki Vilniaus centro – ypač, kai mėgsti vairuoti. Kita vertus, miestas yra gana toli, todėl galima pamiršti triukšmą ir smarvę.
Naujųjų vienaukščių bei dviaukščių po du sujungtų namų ir po tris sublokuotų kotedžų plotas orus – nuo 80 iki 101,25 kv. m. Nes sunku įsivaizduoti Vokerį ankštoje dėžutėje. O kaip gi bendra siena su kaimynu? Ji neerzins. Galiausiai juk net ir pačiam tikriausiam Vokeriui kartais norisi persimesti žodžiu kitu su protingu žmogumi ar patylėti kartu apie orą.
Tikro Vokerio negąsdina atstumai. Būkime atviri: jam jie patinka. Todėl kartais jis renkasi kelis kartus ilgesnį kelią namo. Ypač, kai grįžta su savo keturiais varomaisiais ar mocu.
Dar jam patinka erdvė. Miškas, upė, dangus. Todėl gyvenimas susispaudus daugiabutyje – ne jam. Ir ne jo šeimai, kurią… Stop, tai privatu, peržengti šios ribos nerekomenduojame.
Vokeris žino, ko nori. Ir moka tai gauti. Jis laikosi žodžio ir nori, kad kiti už savo žodžius atsakytų.
Taigi, eikime tiesiai prie reikalo.
Naujasis 44 namų rajonas, vertinant iš Vokerio perspektyvos, gal ir per arti Vilniaus. Tačiau čia Vokeris ir jo šeima galės kvėpuoti daug laisviau.
Vokeris turi humoro jausmą, tačiau kokybė – ne vieta juokauti. Taigi, kaip ir priklauso, naujieji Vokerių namai yra A+ klasės.
Vokeris gerbia Vokerį, todėl kaimynai, tikėtina, vieni kitiems neįkyrės. Vaikai turės kur žaisti. Šunys – kur lakstyti. Trumpiau tariant, laikas užsiimti savo teritoriją.
Vieta, kurioje renkasi Vokeriai – Samuolio g. 12, Vilnius. Tai nėra populiari vietelė. Tikra laimė, kad toli gražu ne kiekvienas, išgirdęs Jūsų naująjį adresą, supras, kur gi nusprendėte įleisti šaknį. Kita vertus, iš čia patogu susisiekti tiek automobiliu, tiek viešuoju transportu, netoli aplinkkelis. Iki artimiausios stotelės – 50 metrų, iki centro – 14 km, artimiausias darželis – už 2 km, o artimiausia parduotuvė – už 1,8 km, arti Vokės upė. O jeigu kada pritrūksite cemento, malkų, gėlių savo Moteriai ar elektros lempučių, iki „Depo“ – tik 10 min. kelio automobiliu.
Norite tapti Vokeriu? Susisiekime!
Vytautas
www.vokeriai.lt
P.S. Žiūriu ant bokserių, korgių ir šiaip vilkų panešė NT pardavėjus
- 3 patinka
Comment
-
Skaičiau skaičiau ir nesupratau kas tas Vokeris. Paguglinau.
Džonas Vokeris (jaunesnysis) – JAV KJP dimisijos karininkas, suimtas 1985 metais, apkaltinus šnipinėjimu Sovietų Sąjungos naudai. Džonas Vokeris (John Walker, g. 1937) surinko šnipų grupę, į kurią įėjo jo sūnus Maiklas Vokeris ir brolis kapitonas leitenantas Artūras Dž. Vokeris, o taip pat vyresnysis radistas Džeris A. Vitvortas (visi trys tarnavo JAV KJP).
Džono Vokerio byla tapo didžiausia šnipinėjimo byla per visą Amerikos karinio jūrų laivyno istoriją, o jo grupės padaryta žala – pati rimčiausia.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSkaičiau skaičiau ir nesupratau kas tas Vokeris. Paguglinau.
Kvartalas šnipams.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodėl Walker verciasi kaip Vokeris, o ne Volkeris?
[ˈwɔːkə]
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, tai naujas ir tankiai apgyvendintas kvartalas. Problema tame, kad jis yra ir turbūt jau liks žiauriai nejaukus, iš kurio norisi tik bėgti leisti laiko į kitus rajonus. Jokios bendros vizijos, jokios kvartalą vienijančios ašies, viskas statoma taip kad į kuo mažesnį plotą kuo daugiau kvadratų sukišt. O kaip ten reikės gyvent, jau patys žmonės tegu rūpinasi – maždaug toks požiūris. Triukšminga, nejauki, prastos architektūros, pilna asfalto ir betono parkofkių bei apgailėtinų žalių lopinėlių vieta. Ten jauku nebent Viršuliškių kapinėse.
Prajuokino šiandien pamatytas projektas "Romeo ir Džiuljeta" https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta
Visai jau nučiuožė su pavadinimais
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrajuokino šiandien pamatytas projektas "Romeo ir Džiuljeta" https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta
Visai jau nučiuožė su pavadinimais
https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta
- 1 patinka
Comment
-
Gražu, ružava Bet jeigu toks marketingo ėjimas veikia - nepavadinsi to (kaip ir kitų šioje temoje esančių pavyzdžių) nekokybišku marketingu. Jis savo funkciją atlieka, jei pirkėjas bent atkreipė dėmesį į parduodamą prekę. Ir mes čia visi atkreipėm bei prisidėjom prie reklamos.Paskutinis taisė Tomizmas; 2022.02.15, 09:29.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAš tai supratau, kad galima užsisakyti Eloną arba Aušrą, ir telefonai duoti. Šios savaitės akcija - vaidmenų žaidimas "aš esu ofiso darbuotoja, ar nori manęs, mano aktyvusis ir veržlusis?" Sorry už pošlybes, nu bet durnumas reklamos, nesusilaikiau.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąnu bet durnumas reklamos, nesusilaikiau.
"Durna, protinga, normali" parašiau kabutėse, nes čia labai reliatyvūs dalykai. Tarkim, ofise dirba "normalus" kolega kurio niekas nemato, o kitas kažkiek "nurautas" (proto ribose, aišku) bet jį visi mato, nes jis ryškus, charizmatiškas, originalus, išsiskiriantis minioje.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Reklamos "durnumas" ar "protingumas" vertinamas pagal:
a) į kokią tikslinę auditoriją (amžius, gyvenimo būdas, pasaulėžiūra) ji nukreipta;
b) kokį produktą reklamuoja, ar tai spontaniškos kasdienės paklausos prekė, ar ypatingos paklausos
c) kokią žinutę apie produkto išskirtinumą ir vertę vartotojui komunikuoja
Ir dar, "fun" reklama turi tokį paradoksą, kad ją daug kas pastebi, dalijasi, bet produkto NEPERKA.
Todėl šitas atvejis yra tiesiog klasikinis marketingo neprofesionalumo pavyzdys.
- 1 patinka
Comment
-
Na, tie kas dirba su marketingu, jie dirba ne iš lempos. Yra labai daug storiausios literatūros apie žmonių psichologiją, visokie tyrimai, studijos ir t. t. Be abejo, reklamos pastebėjimas nelemia, kad prekę BŪTINAI nupirks. Bet prekė su pastebima reklama ir nekasdienišku pateikimu turi didesnius šansus būti nupirkta (net jeigu tie šansai yra 15% prieš 10%), ir čia jau įsijungia pasąmonės dalykai - prekės ženklas įsispaudė joje, paliko "inkarą", sužadino emocijas ir t. t.
Jeigu tai neveiktų - niekas to nenaudotų. Bet naudoja.Snowflakes will attack U <3
Comment
Comment