Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geriausia buto vieta Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš pvz. butą šnipiškėse pirkau, nes taip pats pasirinkau, atitinkamai ir kas perka namą kur nors gulbinuose irgi patys sprendžia? Juk ne sovietmečiu gyvenam, kad pagal valdžios sprendimą būdavo būstas paskiriamas. Jei kažkas nori/gali daug eur išleisti ant benzino/elektros ir auto eksploatacijos, tai argi čia visuomenės problema?
    Pagal tave kone visa civilizuota Europa gyvena "sovietmečiu", kad neleidžia statyti tokių idiotizmų, kaip Vilniaus priemiesčiai be jokios infrastruktūros? Deja, realybė tokia, kad Lietuvos gyventojai yra išskirtinai finansiškai neraštingi ir nesupranta elemeentarių dalykų, kaip kad fakto, kad kasdieninis savo bezdalų uostymas mašinoje kelias valandas, keliaujant į darbą ar vežant vaikus į mokyklą, yra objektyviai blogai tiek jiems patiems, tiek visai likusiai visuomenei. Žmonės, gaišdami laiką kelionėse iš Naujojo Antakalnio į Vilnių yra mažiau produktyvūs, ir tai yra ne vien jų pačių, bet visos šalies problema.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Pagal tave kone visa civilizuota Europa gyvena "sovietmečiu", kad neleidžia statyti tokių idiotizmų, kaip Vilniaus priemiesčiai be jokios infrastruktūros? Deja, realybė tokia, kad Lietuvos gyventojai yra išskirtinai finansiškai neraštingi ir nesupranta elemeentarių dalykų, kaip kad fakto, kad kasdieninis savo bezdalų uostymas mašinoje kelias valandas, keliaujant į darbą ar vežant vaikus į mokyklą, yra objektyviai blogai tiek jiems patiems, tiek visai likusiai visuomenei. Žmonės, gaišdami laiką kelionėse iš Naujojo Antakalnio į Vilnių yra mažiau produktyvūs, ir tai yra ne vien jų pačių, bet visos šalies problema.
      Kad ES mastu esam tarp šalių lyderių pagal tai, kiek procentaliai žmonių gyvena butuose. Olandijoje, Belgijoje, Kopenhagoje ištisi suburbai už centrinių miesto dalių, net pačiame mieste pvz. Kopenhagoje daug individualių namų rajonų ir jų niekas negriauna.

      Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.17, 20:17.
      Flickr

      Comment


        tai taip iseina kad LT yra geriausia salis Viesajam transportui? nes daug daugiabuciu )
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kad ES mastu esam tarp šalių lyderių pagal tai, kiek procentaliai žmonių gyvena butuose. Olandijoje, Belgijoje, Kopenhagoje ištisi suburbai už centrinių miesto dalių, net pačiame mieste pvz. Kopenhagoje daug individualių namų rajonų ir jų niekas negriauna.
          O tie suburbai tose šalyse neturi elementarios infrastruktūros ir viešojo transporto? Kodėl paimi tik vieną mano minėtą pointą, bet ignoruoji kitus? Koks tikslas taip daryti?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O tie suburbai tose šalyse neturi elementarios infrastruktūros ir viešojo transporto? Kodėl paimi tik vieną mano minėtą pointą, bet ignoruoji kitus? Koks tikslas taip daryti?
            Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.
            Flickr

            Comment


              Neturi, kam meluot? Nebent mažuma.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Neturi, kam meluot? Nebent mažuma.
                Danijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Danijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.
                  Abejoju, bent jau Švedijoje tikrai ne visi, teko gyventi Geteborge prieš kelis metus.
                  Bet kalba apie Vilnių - tikrai ne visi.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.
                    1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.

                    2. Gyvenančių butuose procentas mažai ką reiškia, nes tie daugiabučiai yra skirtingi ir skirtingose vietose, skirtingoje aplinkoje, vienur nuomoja, kitur privatūs butai ir t. t. Butas gali būti tiek daugiaaukščiame name Prancūzijos gete, tiek dviaukščiame daugiabutyje miškų apsuptyje Skandinavijoje ar Lietuvoje.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.
                      Miestas nesiplečia padrikai, juk yra bendrasis planas, bet ko bet kur statyti negalima. Vilniaus problema ne tame, kad per daug individualių namų statoma, kitur jų dar daugiau, ir kamščiai Vilniuje maži palyginus su kitomis Europos sostinėmis. Vilniaus problema tame, kad nėra pinigų net pagindinėms gatvėms suremontuoti, net senamiestyje išlaužytas trinkeles pakeisti ar atnaujinti supuvusius troleibusus. Apie tarmvajų net nekalbu, čia iš vis kosmosas Vilniui.
                      Flickr

                      Comment


                        Ne pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Ne pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?
                          Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.18, 13:10.
                          Flickr

                          Comment


                            Biudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
                            Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.
                              Subombarduotų šaligatvių perklojimas kainuoja dar mažesnius pinigus. O nauda sakyčiau net didesnė.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Biudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
                                Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
                                O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.

                                  Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. Paprasta

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. Paprasta
                                    Manau net ir sudėjus rajono, Neringos "gyventojus" vis tiek pinigų biudžetui būtų per mažai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Gov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        Gov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
                                        Panašiai kaip ir JAV, net demokratų tarpe atsirandantys tokie kandidatai nurašomi į komunistus. Mums turbūt būtų paprasčiau būti 51 JAV valstija nei ES nare.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi
                                          Sprendžiant iš žemėlapio mes grynai Šveicarija arba Airija, tik reikia turėt gdp per capita kažkur 100k, kas būtų top5 pasaulyje, kitaip mes tikrai kažkas arčiau Balkanų ar posovietinės erdvės, negu Vakarų Europos, sprendžiant kokie infrastruktūros tvarkymo biudžetai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X