Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Komercinio NT statyba ir vystymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Komercinio NT statyba ir vystymas

    Tikiu, kad tap musu yra NT statytoju ir vystytoju, todel si tema pravers

    Baiginejam projektuoti netideli komercini objekta nuomai. Yra iskilus nedidele problema del parkavimo vietu, kadangi pozemine jau iprojektuota, o antzeminis ir bendras parkginas dar siek tiek riboja, galbut esat susidure kasnors su vadinamuoju japonisku parkingu ir turit ziniu, kas tokiais dalykais Lietuvoje uzsiima? Nes truksta vos keletos vietu iki papildomo auksto )
    Ieskau panasaus sprendimo:


    Taip pat, kokios yra galimybes nukelti kioska nuo namo? Priesais yra autobusu stotele ir salia ikaltas kioskas, kuris yra daugiau nei 3m nuo namo sienos, todel komplikuoja nukelima. Savivaldybej prasymu priduota visur kur tik imanoma, bet konkretaus niekas neatsako. O tesinori patraukt bent per 5m nuo sienos, kad itilptu vieno nuomininko terasa

    #2
    Kioska valdantis tinklas nelabai sukalbamas ir nesivelia i nieka. Zeme savivaldybes ir isnuomota 3m aplink visa perimetra.
    Terasa pilnai nuomotose ribose, bet "tureklu" varztus jau butu galima sukti i kioska

    Del atstumu problemos nera, nes parkingas nera mazas ir 30 vietu antzeminiame yra, tad jokiu problemu jas nukisti kurnors toliau ar i pati centra sustatyt. Architektai neranda tokiu platformu ar galutiniu sprendimu, gal teko uzmatyt kanors Lietuvoj su panasiu parkingu? Nuvaziuociau pasiklausinet tokiu atveju

    Comment


      #3
      Gal http://www.woehr.de/en/ Jums padės?

      http://www.autoparking.net/
      Paskutinis taisė Tomas; 2014.06.15, 16:42.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        #4
        Aciu! Nebuvau sito rades

        Comment


          #5
          Kažkokiam straipsnyje apie Vytauto pr./Kęstučio g. naują stovėjimo aikštelę skaičiau, kad yra kažkokia technologija, kur 2 aukštų parkingą galima pastatyt dvigubai pigiau nei įprastai. Nors turbūt ir tai bus daug brangiau nei šitie dalykai?
          Kita vertus - jie labai nepatogūs, kaip išvažiuoti jei apačioje stovi mašina?
          Beje dar ir draudimui turbūt reikės mokėti, arba patiems atsakyti jei netyčia užgriūtų. Trečias dalykas - solidumo neprideda tokie dalykai aplinkai, bent jau tokie kaip toje foto nesižiūrėtų prie rimtų patalpų.
          Aišku - Lietuvoje tai inovacija, tas pliusas būtų.

          Comment


            #6
            Pasibandem, parode demonstracijas - imsim Pasirodo projektuojamas pozeminis parkingas ganetinai aukstu gaunasi ir galima toki lifta italpinti. Del pacio naudojimosi patogumo, tai manau galima issprest tas vietas saviem darbuotojam perdavus, visi zino, kada tiksliai baigiasi darbas ir jokiu problemu, o tie, kurie pastoviai per diena vazineja - stato kitur. Nemazai yra tokiu "ofisiniu" darbuotoju, kurie niekur nevaziuoja, nieko nedaro, o visa darbo laika sedi darbe

            Comment


              #7
              Gal kam teko susidurt su apsvietimu gamybinese patalpose? Supaise man architektai ir du skirtingi elektrikai tris skirtingus ledinius apsvietimus. Kiekvienas sventai irodineja savo tiesa ir kadangi sviestuvu bus gan specifinis dizainas (forma ir metalo kompozicija), tai noris dar kurnors pasiskaityt papildomai informacijos. Sakykim imant 70kv patalpa, kurios lubu aukstis 4.85m (lempu aukstis), kokio galingumo LED sistema skaiciuojant liumenais turi but? 35 000 ar 50 000, kuriais tiket? Google (n+1)^n skirtingu variantu pateikia Konkreciai imant sia patalpa, tai statos technologine iranga, kuriai reikia gan daug sviesos

              Comment


                #8
                Ne tai, kad šiam atvejui, bet apskritai aktualu NT vystytojams dėl automobilių vietų:

                Nekilnojamojo turto plėtotojams bus suteikta galimybė automobilių aikšteles įrengti nebūtinai tame pačiame sklype, kuriam priklauso ir statinys, o tai suteiks galimybę visuomeninių pastatų – administracinių pastatų, prekybos centrų, verslo centrų ir pan. – statytojams lengviau įgyvendinti privalomų automobilių statymo vietų įrengimo reikalavimus.

                Vytautas Kalmatavičius, advokatų kontoros „Triniti“ partneris, nekilnojamojo turto ir statybos praktikos grupės vadovas, nurodo, kad plėtotojų rūpesčius sumažina 2014 m. birželio 17 d. priimtas aplinkos ministro įsakymas, kuriuo nuo 2015 m. sausio 1 d. įsigalios naujas statybos techninis reglamentas (STR) „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, nustatantis automobilių aikštelių įrengimo prie visuomeninių pastatų tvarką. Naujasis reglamentas pakeis pastaruosius 14 metų galiojantį STR „Miestų, miestelių ir kaimų susisiekimo sistemos“, kuriuo buvo nustatyta, kad privalomos statinio ar statinių grupės automobilių stovėjimo vietos gali būti įrengiamos tik statinio ar statinių grupės žemės sklypo ribose. Išimtys buvo taikomos tik daugiabučiams namams, senamiestyje esantiems statiniams ir rekonstruojamiems ar remontuojamiems esamiems statiniams. Visais kitais atvejais naujo statinio ar jų grupės privalomos automobilių stovėjimo vietos turėjo būti įrengiamos tik tame pačiame sklype, net tais atvejais, kai greta esantys sklypai priklausė tam pačiam savininkui.

                „Toks reikalavimas nekilnojamojo turto plėtotojams sukeldavo sunkumų, nes, naujam projektuojamam statiniui ir automobilių aikštelei neišsitenkant viename žemės sklype, automobilių aikštelės buvo projektuojamos naujo statinio ploto sąskaita, siekiant užtikrinti, kad objektas turėtų pagal reglamentą privalomą automobilių stovėjimo vietų skaičių. Neturint privalomų automobilių statymo vietų skaičiaus, savivaldybėje strigdavo naujo objekto statybos baigimo procedūros“, – teigia p. Kalmatavičius.

                Progresas

                Mindaugas Statulevičius, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) direktorius, atkreipia dėmesį, kad lietuviai – tauta, kuri vis dar labai mėgsta automobilius, o ne viešąjį transportą, tad miestuose automobilių aikštelių problema sunkiai išsprendžiama.

                „Šio statybos techninio reglamento keitimas yra žingsnis į priekį, nes bet kokiu atveju automobilių statymo sisteminis tvarkymas yra labai svarbus investuotojams. Stovėjimo aikštelių įrengimas sudaro gana didelę dalį nekilnojamojo turto plėtotojų investicijų, ypač tai aktualu didmiesčių centre“, – sako asociacijos direktorius.

                Ponas Statulevičius pabrėžia, kad šiuo metu įstatymas leidžia tik gyvenamiesiems namams iškelti automobilių statymo vietas už sklypo ribų.

                „Kol kas nėra daug tokios praktikos, bet toks modelis pritaikytas sostinės Pilaitės mikrorajone viename projekte: daugiaaukštė mašinų aikštelė skirta gretutinių sklypų automobiliams“, – pasakoja p. Statulevičius. Jam kol kas sunku prognozuoti naujovės taikymą statant visuomeninius ir pan. objektus, bet mano, kad ja bus pasinaudota.

                „Kaip tai bus veiksminga su visuomeniniais, komerciniais pastatais, galime tik spėti, bet manau, tai bus postūmis, ypač kai gretutiniai sklypai yra valdomi panaudos ar kitais būdais, o jei priklauso tam pačiam savininkui, greičiausiai problemų nebus. Taip pat, jei rasis galimybė sudaryti sutartį ir su kitu juridiniu asmeniu, manau, tinkamų modelių plėtotojai sutars“, – svarsto p. Statulevičius. Jis pasakoja, kad dabar Vilniuje galima ir neįrengti įstatymais numatyto reikalingo automobilių stovėjimo vietų skaičiaus, tačiau tokiu atveju plėtotojas už vieną neįrengtą automobilių stovėjimo vietą turi į savivaldybės iždą sumokėti 15.000 Lt.

                „Kiek žinau, šia galimybe naudojasi kai kurie plėtotojai ir nemažais mastais, tad techninio reglamento pakeitimas būtų alternatyva“, – teigia p. Statulevičius.

                Praėjusiais metais nuskambėjo žinia, kad verslo centre „Quadrum“ bus mažiau 250 vietų, nei numatoma reglamentais, ir projektą įgyvendinanti bendrovė savivaldybei sumokės 3,75 mln. Lt dydžio kompensaciją.

                Skatins bendradarbiauti

                Advokatas Kalmatavičius prognozuoja, kad naujasis reglamentavimas padės spręsti opią mašinų statymo vietų įrengimo problemą ir skatins nekilnojamojo turto plėtotojų bendradarbiavimą.

                „Tai, kad teisiškai atsiranda galimybė nekilnojamojo turto plėtotojams spręsti bendrus automobilių statymo sprendimus, pavyzdžiui, įrengti daugiaaukštę automobilių aikštelę, kuri priklausytų keliems greta esantiems nekilnojamojo turto objektams, iš esmės reiškia ir naują NT plėtotojų bendradarbiavimo etapą bei sąlygas reikšmingam didžiųjų miestų infrastruktūros plėtros proveržiui“, – įsitikinęs p. Kalmatavičius.



                Verslo žinios

                Comment


                  #9
                  Ar yra galimybe patraukti priesais pastata esanti kioska? 4 metai nuo pagrindinio ieimo yra autobusu sustojimas, o salia jo - kioskas, kuris uzstoja ir fasada ir planuojama ivaziavima i teritorija (ne pagrindini). Galbut yra kokia galimybe ji patraukti i kita stoteles sona? Savininkai necenzuriniais zodziais pasiunte pasiulius kompensuot betkokias galimas islaidas del kiosko patraukimo 15m i kita stoteles sona (pries sustojima). Ar yra koks budas per savivaldybe isspresti tai? Ar be teisininku jau niekaip neimanoma apsieiti tokiu atveju?

                  Comment


                    #10
                    Jei gražiuoju nenori, tai belieka kreiptis į savivaldybę.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment

                    Working...
                    X