Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[FI] Suomijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [FI] Suomijos geležinkeliai

    Įdėsiu kelias nuotraukas iš dviejų savaičių senumo kelionės į Helsinkį.
    Vaizdai centrinėje stotyje, visi riedmenys elektriniai :


    Elektriniai traukiniai, važiuojantys tiek priemiestiniais, tiek ir tolimesniais maršrutais (Lahti, Tampere, Turku):



    Elektrovežis tampantis dviaukščius vagonus ir vagonus į rusų pusę:





    Patogu tiesiog:



    Greitasis Alstom gaminys Pendolino. Greitis iki 220 km/h regis.









    Daugiau nebaisiai turiu arba tos foto paplaukusios
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    #2
    [FI] Geležinkeliai Suomijoje

    Kaip žadėjau tęsinys iš mūsų kelionės geležinkeliais Piarnu-Talinas, Talinas-Viljandi, Tartu-Valga-Ryga (1 dalis žr. http://www.miestai.net/forumas/showt...849#post416849).
    Kadangi buvome Taline nusprendėme apsilankyti Suomijos sotinėje Helsinkyje. Iš kelto iki centro (t. y. ir centrinės geležinkelio stoties) nuvažiuoti galima maršrutiniu autobusu Nr. 15A (2,5 EUR).
    Keletas nuotraukų.
    Stotis iš lauko


    Stotis iš peronų pusės. Didžioji dalis peronų uždengta stiklu


    Priemiestinių traukinių peronai su traukiniais






    Priemiestinis traukinys


    Keleiviniai traukiniai




    Atvykęs IC traukinys Helsinki-Turku


    Į kelią paduodamas RŽD traukinys Helsinkis-Sankt Peterburgas "Repin" (toks berods jo pavadinimas). Elektrovežis kaip ir kitų keleivinių traukinių (kaip ir į Tampere).


    Tas pats traukinys kairėje, dešinėje pusėje stovi traukinys į Tampere


    Tas pats traukinys į Tampere. Kelių ilgio problemos sprendžiamos visai paprastai - pusės sąstato vienauakščių vagonų (3-4 vagonai), kita pusė dviaukščiai (3 vagonai, priemiestinių dviaukščių traukinių nepastebėjau), per vidurį vagonas-restoranas.
    Traukinio dviaukščiai vagonai


    To paties traukinio vienaaukščiai vagonai


    Tokio formavimo traukinio elektrovežis
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.16, 20:18.

    Comment


      #3
      Parašė copper
      Atsiminiau, kad ir aš turiu keletą fotografijų iš Helsinkio geležinkelio stoties. Foto ~2007 metų.

      1.
      Atvaizdas


      2.
      Atvaizdas


      3.
      Atvaizdas


      P.S. temą gal reiktų perkelti į bėginio transporto skiltį
      Gerbiamasis, tavo nuotraukos iš Olandijos...

      Comment


        #4
        Hmm... peržiūrėjau pats nustebau, kad truputi ne taip. Na, turbūt, ne į tą folderį papuolusios. Ačiū už pataisymą

        Comment


          #5
          Pratęsiu ir aš:
          Beveik visus traukinius, kaip ir tramvajus, gaminasi pati Suomija arba bent jau joje būna surinkti:






          Po geležinkelio stotimi yra metro stotelė


          Ir 4 vagonų metro traukinys. Metropoliteno operatorius - HKL/HST. Taip pat šiam operatoriui priklauso visos tramvajų linijos ir 3 miesto autobusų linijos. Vienkartinio bilieto kaina - 2 eurai, perkant pas vairuotoją - 2,5 euro, 1-ai dienai bilieto kaina - 6 eurai




          Priemiestinių traukinių schema. Spalvomis išskirtos kryptys


          Ir pabaigai - dar kartą metropolitenas


          Mano pasakojimo tęsinys bus skyriuje "Tramvajai Europoje"
          Paskutinis taisė Kosovo; 2010.03.17, 13:46.
          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Dar kelios nuotraukos iš Suomijos, fotografuota 2010-12-08

              Intercity train vagonai (Helsinki-Oulu) Tampere stotyje


              Elektrovežis Sr-1


              Tas pats Intercity train


              Pendolino (atvyko iš Rovaniemi) ir laukiantis išvykimo traukinys "Lev Tolstoy" į Maskvą (2010-12-10)


              šįkart turėjau daugiau laiko pastebėti, kaip keičiasi lokomotyvų brigados tarpinėje stotyje, jokių užvažiavimų į depą, vieni išeina - kiti įeina, lokomotyvai tarp traukinių nuvaromi į tolimesnį kelią ir laukia savo brigados ir eilės.
              įdomu ir tai, kad vagonų apyvarta orgnizuota irgi ne kaip pas mus, pavyzdžiui iš Helsinkio vykstantis traukinis į Rovaniemi ar Oulu atvaro iki Tampere stoties kelis tuščius vagonus arba su keleiviais tik iki Tampere, ten atsikabinami, ir kitu lokomotyvu (būtent magistraliniu) perstatomi į kitą kelią, kur vyksta keleivių įlaipinimas jau į kitą maršrutą. kiek teko stebėti, manevriniai lokomotyvai keleivinių vagonų nestumdo, padavimas ir visi manevrai stotyje atliekami magistraliniu loku.
              Helsinkio stotyje (kaip žiniai aklakelinė) vagonai atbulinė eigą į parką (Pasila depas) stumiami pagrindiniais keliais, per tarpstotį, kurių ilgis apie 4 km.

              Comment


                #8
                ALLEGRO į Peterburgą per 3,5 valandos. Nuo 2010.12.12.

                Comment


                  #9
                  Delfi TV yra video apie tai:

                  http://tv.delfi.lt/video/vwm6J3Ie/

                  Comment


                    #10
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Delfi TV yra video apie tai:

                    http://tv.delfi.lt/video/vwm6J3Ie/
                    įsivaizduoju, kad šio traukinio paleidimas dar labiau padidins turistų iš Rusijos skaičių į Suomiją ir į Helsinkį ypatingai, kurių ir taip jau yra tikrai nemažai.

                    Comment


                      #11
                      Apie šį traukinį (rus).
                      http://www.travel.ru/news/2010/10/15/184344.html

                      Comment


                        #12
                        Bet kainos už tokį palyginus mažą atstumą gerokai kandžiojasi.

                        Comment


                          #13
                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                          įsivaizduoju, kad šio traukinio paleidimas dar labiau padidins turistų iš Rusijos skaičių į Suomiją ir į Helsinkį ypatingai, kurių ir taip jau yra tikrai nemažai.
                          O kas padidins turistų srautą į Lietuvą a ?

                          Comment


                            #14
                            Atstumas panašus kaip Vilnius - Klaipėda, netoli 400 km.

                            Comment


                              #15
                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              O kas padidins turistų srautą į Lietuvą a ?
                              na Lietuvai pradžiai reikėtų supaprastinti vizų išdavimo tvarką, kažkodėl kiekvienas Rusijos pilietis lengvai gali gauti metinę vizą į Suomiją, tačiau gauti tokią vizą į Lietuvą (turistinę) neįmanoma. lyg tai ir mes ir suomiai esam Šengene...tai manau reikėtų nuo to pradėt..

                              Comment


                                #16
                                "Patriotai" pradės svaigti...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Bet kainos už tokį palyginus mažą atstumą gerokai kandžiojasi.
                                  žiūrint su kuo lyginti, jeigu su VR taikomais įkainiais šalies viduje, tai kaina analogišką...

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    "Patriotai" pradės svaigti...
                                    ???

                                    Comment


                                      #19
                                      Kad nuolaidžiaujama Rusijai. Reikia ją dar labiau spausti ir izoliuoti...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kad nuolaidžiaujama Rusijai. Reikia ją dar labiau spausti ir izoliuoti...
                                        nu taip, juk mūsų išgelbės Amerika)))

                                        Comment

                                        Working...
                                        X