Dėkui. Kitą savaitę pats keliausiu į Miuncheno regioną darbo reikalais (planai emigruoti keleriems metams), tad tema tikrai įdomi. Lauksim nuotraukų !!!
Buvau neseniai Austrijoje, Gasteino slenyje (Gasteintal), ir mane sudomino vienas dalykas. Pačiame slėnio gale, piečiau Bad Gastein miestelio, yra gelezinkelio tunelis, kuriuo transportuojamos ir masinos i kita kalno gala (panasiai kaip ir Eurotunelis per Lamanso sasiauri). Gaila, nenufotogravau...
Straipsnis Vikipedijoje: http://en.wikipedia.org/wiki/Tauern_Rail_Tunnel
Nuostabūs kalnai , tiesiog svaiginantis grožis . Vokietijoje tikriausiai viskas nuostabu Laukiame tęsinio ir dėkui už suteiktą džiaugsmą grožntis šiais nerealiais vaizdais .
Šiaip vaizdai Vokietijoje, Italijoje ir Šveicarijoje yra labai panašūs - visur automobiliai su raide "D" pažymėtais numeriais ir vokiški užrašai (išskyrus kelio ženklus, ant kurių rašoma dvejomis kalbomis, iš kurių pirma yra būtent vokiečių).
Cia Italija? Jei italija, tai pravartu zinoti, kad pietu tirolio regione dauguma zmoniu kalba vokiskai, todel ir zenklai vokiskom raidem.
Del to VT. Gal ten buvo paprasciausi "skibusai", kurie veza slidininkus link keltuvu?
Del to VT. Gal ten buvo paprasciausi "skibusai", kurie veza slidininkus link keltuvu?
Ne, ten "tikri" autobusai. Praeitą vasarą atostogavau š. Italijoj (tikroj, ne germaniškame Tirolyje), ten tikrai neblogai išplėtotas susisiekimas maršrutiniais autobusais. Važinėja tankiai, pagal galimybes greitai ir siekia turbūt kiekvieną didesnį kalnų kaimelį Prie viso to kainuoja palyginti nebrangiai. Tarkim nuo Bergamo važiavom link Iseo ežero - atstumas ~50-60km, kaina ~3,5€.
Apskritai šiaurės Italija paliko labai gerą, turtingo ir tvarkingo krašto įspūdį.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Gražūs vaizdeliai. Kadangi tame Italijos regione dauguma gyventojų yra vokiškai kalbantys, tai ir vokiečių kalba pas juos turi kažkokį statusą, nes kelio ženklai ir kitos nuorodos rašomos dviem kalbom (panašiai esu matęs ir Belgijoje netoli Vokietijos sienos). Lietuvos lenkai prisižiūrėję tokių vaizdų taip pat, ko gero, norėtų kažko panašaus....
6.
Jaufenpass pradžia. Kelias atidarytas tik dieną. Žiemą rekomenduojamos atitinkamos padangos... ir šiaip, ko gero, geriausia ten važiuoti su Audi Quattro ar kažkuo panašiu su įjungta stabilumo ir slydimo kontrole, jei tik yra tokia galimybė (tokios mašinos ten, beje, labai populiarios... taip pat teko matyti stebėtinai daug 4x4 Subaru). Mums tokios laimės šį kartą neišpuolė, taigi teko keliauti labai lėtai ir atsargiai
Keliaujant žiemą su automobiliu po Alpių šalis būtų neblogai prieš kelionę pasidomėti ir tuo, kokie reikalavimai keliami transporto priemonėms. Keliautojai yra pasakoję, kad grandinių komplekto nebuvimas arba atitinkamas ryškiaspalvių liemenių su atšvaitais kiekio neatitikimas sėdimų vietų skaičiui automobilyje yra sugadinę kelionių nuotaikas Alpių šalyse...
Buvau neseniai Austrijoje, Gasteino slenyje (Gasteintal), ir mane sudomino vienas dalykas. Pačiame slėnio gale, piečiau Bad Gastein miestelio, yra gelezinkelio tunelis, kuriuo transportuojamos ir masinos i kita kalno gala (panasiai kaip ir Eurotunelis per Lamanso sasiauri). Gaila, nenufotogravau...
Straipsnis Vikipedijoje: http://en.wikipedia.org/wiki/Tauern_Rail_Tunnel
Geri prisiminimai Miunchenas yra jėga, turbūt geriausiai išvystyta ir labiausiai adekvati infrastruktūra, kurią kada nors teko matyti. Lygintis gali nebent Singapūras. Londono infrastruktūrą Miunchenas lenkia bent 40 metų.
Tas tunelis, beje, vadinasi Vereina Tunnel ir yra ilgiausias tunelis Šveicarijos geležinkelių tinkle ir ilgiausias vieno metro vėžės geležinkelio tunelis pasaulyje (19,058 km).
Geri prisiminimai Miunchenas yra jėga, turbūt geriausiai išvystyta ir labiausiai adekvati infrastruktūra, kurią kada nors teko matyti. Lygintis gali nebent Singapūras. Londono infrastruktūrą Miunchenas lenkia bent 40 metų.
Tas tunelis, beje, vadinasi Vereina Tunnel ir yra ilgiausias tunelis Šveicarijos geležinkelių tinkle ir ilgiausias vieno metro vėžės geležinkelio tunelis pasaulyje (19,058 km).
Miunchene aišku gerai. Bet man kažkaip nepasirodė ta jo infrastruktūra kokia labai išskirtinė lyginant su kitais Vokietijos didmiesčiais ar teisingesniais Europos miestais kaip Milanas, Barselona, Kopenhaga, Stokholmas ir t.t. Miunchenas taip išskirtinai atrodo tik lyginant su blogiau išvystytais miestais kaip Londonas, Paryžius, Roma, bet šiaip tikrai jis toks ne vienintelis.
Comment