Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

DE, AT, IT, CH. Bavarija ir Alpės 2010

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DE, AT, IT, CH. Bavarija ir Alpės 2010

    Lauksim daugiau
    Su baltu pavydu...

    #2
    Dėkui. Kitą savaitę pats keliausiu į Miuncheno regioną darbo reikalais (planai emigruoti keleriems metams), tad tema tikrai įdomi. Lauksim nuotraukų !!!
    N N N

    Comment


      #3
      Buvau neseniai Austrijoje, Gasteino slenyje (Gasteintal), ir mane sudomino vienas dalykas. Pačiame slėnio gale, piečiau Bad Gastein miestelio, yra gelezinkelio tunelis, kuriuo transportuojamos ir masinos i kita kalno gala (panasiai kaip ir Eurotunelis per Lamanso sasiauri). Gaila, nenufotogravau...
      Straipsnis Vikipedijoje: http://en.wikipedia.org/wiki/Tauern_Rail_Tunnel

      Comment


        #4
        Ech.. gražu.
        Ypač kalnai.

        Comment


          #5
          Nuostabūs kalnai , tiesiog svaiginantis grožis . Vokietijoje tikriausiai viskas nuostabu Laukiame tęsinio ir dėkui už suteiktą džiaugsmą grožntis šiais nerealiais vaizdais .

          Comment


            #6
            Buvau ir aš ten su Johnu Labai buvo smagu.

            Šiaip vaizdai Vokietijoje, Italijoje ir Šveicarijoje yra labai panašūs - visur automobiliai su raide "D" pažymėtais numeriais ir vokiški užrašai (išskyrus kelio ženklus, ant kurių rašoma dvejomis kalbomis, iš kurių pirma yra būtent vokiečių).
            Paskutinis taisė blitz; 2010.01.26, 14:06.
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              #7
              Jėga. Evropa. Super. John savo puikiomis nuotraukomis kompensuoja savojo žemyno ilgesį. Ačiū!!!
              Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

              Comment


                #8
                Cia Italija? Jei italija, tai pravartu zinoti, kad pietu tirolio regione dauguma zmoniu kalba vokiskai, todel ir zenklai vokiskom raidem.
                Del to VT. Gal ten buvo paprasciausi "skibusai", kurie veza slidininkus link keltuvu?

                Comment


                  #9
                  Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                  Del to VT. Gal ten buvo paprasciausi "skibusai", kurie veza slidininkus link keltuvu?
                  Ne, ten "tikri" autobusai. Praeitą vasarą atostogavau š. Italijoj (tikroj, ne germaniškame Tirolyje), ten tikrai neblogai išplėtotas susisiekimas maršrutiniais autobusais. Važinėja tankiai, pagal galimybes greitai ir siekia turbūt kiekvieną didesnį kalnų kaimelį Prie viso to kainuoja palyginti nebrangiai. Tarkim nuo Bergamo važiavom link Iseo ežero - atstumas ~50-60km, kaina ~3,5€.

                  Apskritai šiaurės Italija paliko labai gerą, turtingo ir tvarkingo krašto įspūdį.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    #10
                    Gražūs vaizdeliai. Kadangi tame Italijos regione dauguma gyventojų yra vokiškai kalbantys, tai ir vokiečių kalba pas juos turi kažkokį statusą, nes kelio ženklai ir kitos nuorodos rašomos dviem kalbom (panašiai esu matęs ir Belgijoje netoli Vokietijos sienos). Lietuvos lenkai prisižiūrėję tokių vaizdų taip pat, ko gero, norėtų kažko panašaus....

                    Comment


                      #11
                      Parašė John
                      6.
                      Jaufenpass pradžia. Kelias atidarytas tik dieną. Žiemą rekomenduojamos atitinkamos padangos... ir šiaip, ko gero, geriausia ten važiuoti su Audi Quattro ar kažkuo panašiu su įjungta stabilumo ir slydimo kontrole, jei tik yra tokia galimybė (tokios mašinos ten, beje, labai populiarios... taip pat teko matyti stebėtinai daug 4x4 Subaru). Mums tokios laimės šį kartą neišpuolė, taigi teko keliauti labai lėtai ir atsargiai
                      Keliaujant žiemą su automobiliu po Alpių šalis būtų neblogai prieš kelionę pasidomėti ir tuo, kokie reikalavimai keliami transporto priemonėms. Keliautojai yra pasakoję, kad grandinių komplekto nebuvimas arba atitinkamas ryškiaspalvių liemenių su atšvaitais kiekio neatitikimas sėdimų vietų skaičiui automobilyje yra sugadinę kelionių nuotaikas Alpių šalyse...

                      Comment


                        #12
                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                        Buvau neseniai Austrijoje, Gasteino slenyje (Gasteintal), ir mane sudomino vienas dalykas. Pačiame slėnio gale, piečiau Bad Gastein miestelio, yra gelezinkelio tunelis, kuriuo transportuojamos ir masinos i kita kalno gala (panasiai kaip ir Eurotunelis per Lamanso sasiauri). Gaila, nenufotogravau...
                        Straipsnis Vikipedijoje: http://en.wikipedia.org/wiki/Tauern_Rail_Tunnel
                        Teko tuo traukinuku pralėkti

                        Labai geras reportažas. Laukiu tęsinio.
                        Paskutinis taisė Giedra70; 2010.01.29, 00:03.

                        IT. Sicilija
                        PT. 11 dienų Portugalijos keliais
                        LT. Kaunas 2009.01.04

                        Comment


                          #13
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #14
                            Geri prisiminimai Miunchenas yra jėga, turbūt geriausiai išvystyta ir labiausiai adekvati infrastruktūra, kurią kada nors teko matyti. Lygintis gali nebent Singapūras. Londono infrastruktūrą Miunchenas lenkia bent 40 metų.

                            Tas tunelis, beje, vadinasi Vereina Tunnel ir yra ilgiausias tunelis Šveicarijos geležinkelių tinkle ir ilgiausias vieno metro vėžės geležinkelio tunelis pasaulyje (19,058 km).

                            Info iš: http://en.wikipedia.org/wiki/Vereina_Tunnel
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              #15
                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Geri prisiminimai Miunchenas yra jėga, turbūt geriausiai išvystyta ir labiausiai adekvati infrastruktūra, kurią kada nors teko matyti. Lygintis gali nebent Singapūras. Londono infrastruktūrą Miunchenas lenkia bent 40 metų.

                              Tas tunelis, beje, vadinasi Vereina Tunnel ir yra ilgiausias tunelis Šveicarijos geležinkelių tinkle ir ilgiausias vieno metro vėžės geležinkelio tunelis pasaulyje (19,058 km).

                              Info iš: http://en.wikipedia.org/wiki/Vereina_Tunnel
                              Taip sakant, visur gerai, bet namuose (Londone) geriausia
                              Flickr

                              Comment


                                #16
                                Kad lyg to ir nesakiau
                                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                  Kad lyg to ir nesakiau
                                  Aš sakau. Jei tai nebūtų tiesa, negyventumėt Londone
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #18
                                    Miunchenas turi dvi problemas:
                                    1. Ten gyvenant reikia mokėti vokiškai.
                                    2. Pragyvenimas ten labai brangus (brangesnis nei Londone).
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      #19
                                      Miunchene aišku gerai. Bet man kažkaip nepasirodė ta jo infrastruktūra kokia labai išskirtinė lyginant su kitais Vokietijos didmiesčiais ar teisingesniais Europos miestais kaip Milanas, Barselona, Kopenhaga, Stokholmas ir t.t. Miunchenas taip išskirtinai atrodo tik lyginant su blogiau išvystytais miestais kaip Londonas, Paryžius, Roma, bet šiaip tikrai jis toks ne vienintelis.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        #20
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X