Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [EE] Estijos geležinkeliai

    Per keturis Žolinės laisvadienius pavyko nuvažiuoti iki Estijos.
    Jei ne kelio remontai tarp Panevėžio ir Pasvalio bei šviesoforais reguliuojami remontuojami ruožai už Rygos, būtų labai smagi kelionė. Dabar iki Piarnu teko važiuoti apie 7 valandas.


    Pora aplankytų geležinkelio muziejų.
    Visiems labai patinka, kad juose galima be jokių problemų laipioti po traukinius.

    Lavasaare, Piarnu apskritis (Pärnu maakond)
    Nuo Piarnu - Lihulos plento į šoną tik koks tuzinas kilometrų.
    Siaurųjų geležinkleių muziejus įsikūręs apleisoje durpyno (ar miškų ūkio) siauruko stotyje. veikia tik vasarą (birželio- rugsėjo mėn.)
    Šeštadieniais galima porą valandų pasivažinėti siauruku (jei kils noras - 12.00 ir dar lyg 14.00 val.)

    Ekspozicija gana nyki. Eksponatai (riedmenys) apleisti





    Nevertėjo ten sukti.


    Haapsalu, Lianes apskritis (Lääne maakond)
    Haapsalu jau caro laikais buvo kurortas. Čia lankėsi daug įžymybių. Medinė stotis buvo pastatyta XIX a. pabaigoje.
    Dabar geležinkelis nuo Haapsalu iki Riisiperės išardytas.
    Stoties pastate veikia autobusų stotis (beje, buvo įdomu stebėti, kad vietoj kasininkių pasatyti kompiuteriai ir estai pasilenkę prie kasos langelio patys atsispausdina autobuso bilietus)



    Perone ir atviroje laukimo salėje - geležinkelio muziejaus ekspozicija.
    Aišku, įdomiausi eksponatai - ant bėgių.


    Geležinkelis baigiasi siaurame pusiasalyje.


    Muziejuje yra nuotraukos, kaip tarpukariu kiek įšilę mašinistai čia įstūmė pusę garvežio į jūros įlanką.


    Galima laisvai palaipioto po garvežius








    Naujesni eksponatai


    Haapsalu kurį laiką buvo ilgiausias pasaulyje dengtas peronas (kaip ten su pasauliu nežinau, bet Estijoje tai tikriausiai)







    #2
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
    Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
    Sena istorija. Prieš n metų buvo privatizuoti Estijos geležinkeliai, sena technika "sudrožta", todėl buvo nuspręsta riedmenų parką atnaujinti amerikietiškais kledarais. Skaičiau žiniasklaidoje, kad jų pasirodymas iš pradžių buvo prastas: ne tik veikė blogai, bet dėl pernelyg didelės ašies apkrovos reikėjo modernizuoti pagrindines geležinkelių linijas, tvirtinti tiltų ir viadukų konstrukcijas.

    Šiuo metu prekinius sąstatus aptarnauja šie amerikietiškai C30 ir C37 serijos ir rusiški 2TE116 serijos šilumvežiai. Bet tai jau atskira tema.

    Comment


      #3
      Parašė Miningan Rodyti pranešimą
      Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
      Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
      Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        #4
        Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...

        Comment


          #5
          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
          Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
          O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

          Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.

          Comment


            #6
            Parašė Himleris Rodyti pranešimą
            Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
            Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.

            Comment


              #7
              Parašė r08n Rodyti pranešimą
              Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.
              Pabandyk čia

              www.evr.ee
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                #8
                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                Pabandyk čia

                www.evr.ee
                Va, visa galerija:

                http://gallery.balticrailpics.net/th...ls.php?album=8

                Comment


                  #9
                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                  Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
                  2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

                  Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.

                  Comment


                    #10
                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

                    Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
                    Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #11
                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
                      Tai buvo plačiai žinomo ir gerbiamo mokslo istoriko žodis

                      Pilypai, išlindai iš kanapių? - labas!

                      Comment


                        #12
                        Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...

                        Comment


                          #13
                          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                          Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
                          Kuo jie yra zeba neskaitant asmeninio intereso pamatyt nematytą riedmenį?
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            #14
                            Parašė foggy Rodyti pranešimą
                            2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

                            Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
                            Butu uzsakovas, viska galima padaryti ir vietoj. Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.

                            Comment


                              #15
                              Parašė In-ta Rodyti pranešimą
                              ........ Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.
                              apie ką čia jumi šneką?
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                #16
                                Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
                                http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                  Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
                                  http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
                                  Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Zorro
                                    Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
                                    http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1

                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?
                                    Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
                                    Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
                                    Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Parašė Zorro
                                      Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
                                      http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1



                                      Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...
                                      Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
                                      Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
                                      Vienam rusu forume pasiskaiciau, kad pas estus nera greicio apribojimo vaziuojant i aklikeli.

                                      Comment


                                        #20
                                        Estija/ geležinkelio linija Hapsalu-Talinas

                                        Šią savaitę 4 dienas važinėjomės po Estiją.
                                        Prie Tartu mačiau, kad geležinkelio tvarkymo darbai ruože Tartu-Valga eina į pabaigą - matėsi supilta nauja skalda ir nauji bėgiai.
                                        Važiuojant iš Talino į Hapsalu, vienoje vietoje kirtus kelią arčiau Talino mačiau, kad dar bėgiai yra, o arčiau Hapsalu - nurinkti, šviežiai papilta skaldos. Gal kas nors žinote: ar nuspręsta šį ruožą visai uždaryti ar atlikti kapitalinį jo remontą? Susidaro įspūdis, kad estai lėtai skubėdami susitvarkys savo visus geležinkelio ruožus - ir apleistus ir veikiančius.
                                        Apie Hapsalu geležinkelio medinę stotį ir joje įrengtą Estijos muziejų (http://www.jaam.ee/index.php?lk=25) jau kažkas rašė. Ji neseniai buvo perdažyta - atrodo išties gražiai ir įspūdingai.
                                        Stotis yra galutinė Keilos-Hapsalu geležinkelio linijos stotis. Dauguma jos pastatų buvo statyti 1904 m. 1905 m. antros klasės stotyje pradėta statyti keleivinė stotis, kuri būtų tinkama priimti imperatoriaus šeimą. Ją sudarė graži keleivinė stotis, Imperatoriaus paviljonas, kuris buvo pritaikytas priimti Rusijos imperatorių ir jo šeimą, dvariškius, jis dengta galerija buvo sujungtas su vasaros kavine. Visas kompleksas buvo sujungtas nedideliam miesteliui per ilgu - 213 m ilgio dengtu peronu - toks ir buvo imperatoriško traukinio ilgis. Kleivinėje stotyje buvo 1-2 ir 3 klasės salės su bufetais, bendra salė, aukščiausios klasės damų ir vyrų kambariai su tuoletais, pašto skyrius, bilietų kasa, bagažo skyrius, telegrafas ir kt. Pastatas nuolat traukė kino režisierių dėmesį. Paminklas saugomas kaip architektūros paminklas.
                                        Jau 1870 m. buvo numatyta pastatyti geležinkelio liniją, kuri sujungtų su imperatoriškuoju kurortu Hapsalu. Geležinkelio ruožas iškilmingai buvo atidarytas 1904 m. 1935 m. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis Estijoje dyzelinis traukinys. Paskutinis keleivinis traukinys važiavo 1995 m. Risipere-Hapsalu ruožas buvo privatizuotas 1997 m. - tai pirmasis privatizuotas geležinkelio ruožas Estijoje. 2004 m. šis ruožas nurinktas - Vakarų Estijos regionas liko be geležinkelio susisiekimo.
                                        Įdedu keletą nuotraukų.







                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.17, 19:15.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X