/\ O kuo garvežiai blogi? Miškų pas mus pakanka, ežerų irgi sočiai — nereiks dyzelio, nebūsime priklausomi nuo importinės naftos. Būtume klestinti šalis, kaip kokia Baltijos Šveicarija...
Labai dėkui John, kuris labai daug prisidėjo prie šios temos atsiradimo ir vystymo, tad ir aš šiek tiek prisijungsiu, kad nepaversti visos temos vieno žmogaus pranešimų kolekcija
The 1,464km Beijing-Shanghai main railway line is one of the most important in China, connecting two of the country's most prominent economic areas and forming the busiest railway route.
However, China is currently upgrading the line to allow it to handle passenger traffic, as well as heavy freight traffic, which currently forms the only traffic on the route. The Shanghai Railway bureau is working towards increasing the power supply for the operation of passenger trains, but at the same time, the Chinese Ministry of Railways has a much bigger project in progress – the 1,318km Beijing-Shanghai high-speed line running parallel to the existing route.
It will be solely dedicated to passenger train operation, and the Chinese Ministry of Railways promised a 2010 opening date, three years after the scheduled completion of the 115km Beijing-Tianjin high-speed line. The 115km Beijing–Tianjin high speed line has been in service since August 2008.
The new Beijing-Shanghai line is being built to improve journey times and ease pressure on existing railway corridors between the two cities.
Apytikslis vertimas:
1,464km Beijing-Shanghai geležinkelio linija yra viena iš svarbiausių Kinijoje, jungianti dvi krašto pačias svarbiausias ekonomines erdves ir sudaranti patį judriausią geležinkelio maršrutą.
Taigi Kinija šiuo metu modernizuoja šią liniją, kad ja galėtų važiuoti ir keleiviniai ir sunkieji prekiniai traukiniai; pastarieji kol kas vieninteliai naudojasi šiuo maršrutu. Šanchajaus Geležinkelio biuras siekia didinti elektros energijos tiekimą keleivinių traukinių eksploatavimui, tačiau tuo pat metu Kinijos Geležinkelių Ministerija vykdo kur kas didesnį projektą — 1318km Beijing-Shanghai greitųjų geležinkelių linija, einanti lygiagrečiai su esamais maršrutais. Ji bus skirta išskirtinai keleiviniams traukiniams, ir Kinijos Geležinkelių Ministerija pažadėjo atidarymą 2010 metais, praėjus trejiems metams nuo suplanuoto 115km Beijing-Tianjin greitųjų geležinkelių linijos baigimo. 115km Beijing-Tianjin greitųjų geležinkelių linija eksploatuojama nuo 2008m. rugpjūčio.
Naujoji Beijing-Shanghai linija statoma siekiant pagerinti kelionės laiką ir sumažinti esamą geležinkelio koridorių tarp dviejų miestų.
P.S.: Čia pacitavau ir išverčiau tik dalį originalaus teksto. Visą tekstą (anglų k.) rasite paspaudę ant nuorodos "Key Data" (viršuje).
Tai kad daug kur uzsienyje eismas vyksta kairiaja puse
Bet automobilių eismas Kinijoje tai dešine puse. Jei gerai pamenu, ta pati situacija Prancūzijoje. Ar čia koks istorinis palikimas ar kitos priežastys?
..Jei gerai pamenu, ta pati situacija Prancūzijoje...
Taip, RER traukiniai vaziuoja kaire puse, bet metro traukiniai ir tramvajai - desine. Nezinau kodel taip, bet taip yra. Ispradziu sunku orientuotis i kuria puse vaziuoti, i kuri perona eiti.
Kaina svarbu. Bet jei kelione kainuotu net ir tuos pacius 50 Lt, tai vienam zmogui automobiliu neapsimoketu vaziuoti. Net jei ir dujomis varomu, tai vis tiek iseitu vienam apyligiai. Todel bilietu rinkodara tretu buti paremta paprastu principu -kuo daugiau keleiviu grupeje, tuo nuolaida didesne.
Comment