Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gelžk. Pagėgiai-Tauragė-Radviliškis

    Pagėgiai - Kaliningradas

    Ar kas zinote, koks judejimas tarp siu miestu?
    Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 19:15. Priežastis: Perkelta iš temos "Lietuvos geležinkeliai"
    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

    #2
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Ar kas zinote koks judejimas tarp siu miestu?
    Ar vaziuoja prekiniai traukiniai?
    Prekiniai ir važiuoja, bet koks judėjimas (beveik išimtinai tik nuo Radviliškio) nežinau.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Taip, važiuoja, bet judėjimas neintensyvus - gal kas pora dienų traukiniai.

      Comment


        #4
        Keleiviniai nevažiuoja...
        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          #5
          Gelžk. Pagėgiai - Tauragė - Radviliškis

          Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos

          Comment


            #6
            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
            Kažkiek nuotraukų galima rrasti čia - http://locopage.fotopic.net/c1552447_121.html

            Comment


              #7
              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Sveiki gal kas turite nuotrauku is Radviliskis-Pagegiai linijos
              As buvau kelia idejes i tema apie gelezinkeliu fotografavima. Dar yra tema forume apie idomiausia objekta siame ruoze - Lyduvenu tilta.

              Spali zadu pralekti nuo pat Pagegiu iki Radviliskio arba atvirksciai. Laukite nuotrauku.

              Comment


                #8
                Tauragės geležinkelio stotis (1927m. E.Frykas)

                Comment


                  #9
                  Šiandien teko nuvykti į Tauragę ir tuo pačiu aplankiau joje esančią geležinkelio stotį. Gaila, kad oras buvo nelabai tikęs fotografavimui

                  Stoties pastatą suprojektavo E. A. Frykas 1925 metais. Nuo miesto:


                  Nuo kelyno:


                  Ir dar:


                  Valstybinis ženklas fasade. Tarybiniais metais buvo užmūrytas, atgavus nepriklausomybę mūrai buvo išmušti.


                  O šie pastatėliai tikriausiai išdygo kartu su visa stotimi:

                  Comment


                    #10
                    Tauragė II

                    Keliai ir peronas link Pagėgių:


                    bei link Radviliškio:


                    Netoliese sudėta aparatūra :


                    o tolėliau vienišas vagonas:
                    Paskutinis taisė adju; 2009.11.13, 16:34. Priežastis: :D

                    Comment


                      #11
                      Ruožas Pagėgiai - Lauksargiai

                      Stotys ir stotelės nuo Pagėgių:

                      Pavilkiai (stotelė)
                      Gudai
                      Geniai
                      Kamščiai
                      Griežpelkiai
                      Lauksargiai

                      Toliau stotys Požėrūnai ir Tauragė. Jos pastatytos vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metu. Nors dėl Požėrūnų nėra aišku, ar ją pastatė vokiečiai, ar ji buvo įkurta kaip pasienio stotis iš Lietuvos pusės iki prisijungiant Klaipėdos kraštą.

                      Nuo Pagėgių iki Lauksargių - tik 22 km. Tačiau buvo net 4 tarpinės stotys ir viena stotelė. Visos stotys - kapitaliniai komplesai.


                      Šiuo metu nei viena iš stočių nuo Pagėgių iki Tauragės nebeveikia, visur vienkelis, peronų nėra.

                      Pavilkiai





                      Gudai. Bendras vaizdas.



                      Medinis namas. Anksčiau medinės lūšnos vietoje galėjo būti vandens bokštas. Bent kažkas panašaus pavaizduota sename vokiškame topografiniame žemėlapyje.





                      Buvusi stotis




                      Geniai.



                      Geležinkelio stoties kompleso dalis - gyvenamasis namas.



                      Seni pamatai. Matyt buvo sandėlis

                      Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 18:00.

                      Comment


                        #12
                        Kamščiai



                        Stoties pastatas. Pagal tai, kas pavaizduota sename vokiškame žemėlapyje, tarp šio pastato ir gyvenamojo namo (toliau) turėjo būti didelis pastatas, tikriausiai jis neišliko. Ir tas pastatas turbūt ir buvo tikroji stotis.



                        Apleistas gyvenamasis namas



                        Griežpelkiai. Stoties kompleskas neišliko. Jo vietoje (dešinėje) dabar laukas.




                        Lauksargiai















                        Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 17:55.

                        Comment


                          #13
                          Dar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.



                          Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...





                          Žvilgsnis link Sovetsko.



                          Arčiau tilto.





                          Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.













                          Grįžtu atgal.



                          Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.



                          Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.

                          Paskutinis taisė Al1; 2010.05.25, 09:15.

                          Comment


                            #14
                            Požerūnai, buvusi stotis tarp Tauragės ir Lauksargių. Tarpukaryje, iki prijungiant Klaipėdos kraštą prie Lietuvos, Požerūnai buvo pasienio su Vokietija stotimi.
                            Deja, senieji mediniai stoties pastatai neišliko. Dabartiniai yra statyti po Antrojo pasaulinio karo.

                            Bendras vaizdas link Tauragės.



                            Stoties pastatas nuo geležinkelio pusės. Jis yra toliau nuo bėgių, pastatą ir geležinkelio liniją skiria sodas. Kairėje pusėje buvo stoties patalpos su kasa (ji panaikinta jau "prie Lietuvos"), o dešinėje - tarnybinis butas, kuriame gyveno ir dabar tebegyvena (dabar jau buvusi) kasininkė. Uždarius stotį, stoties reikmėms naudota namo dalis buvo privatizuota (kaip ir tarnybinis butas).



                            Nebenaudojami stoties tualetai.



                            Ūkinis stoties pastatas. Jų ten yra ir daugiau, apleistų.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dar kartą... Tiltas per Nemuną Panemunėje.

                              Atvaizdas


                              Einu link antrojo (skaičiuojant nuo Pagėgių, ir pirmojo nuo tilto per Nemuną) tilto per senvagę. Realiai vaizdas nėra toks baisus ir tikrai neatrodo, kad žolė per vasarą užžels geležinkelį...



                              Atvaizdas


                              Žvilgsnis link Sovetsko.

                              Atvaizdas


                              Arčiau tilto.

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Labai keista. Tilto atramos dviems tiltams skirtos... Nors niekada tiltas per Nemuną nebuvo dvigubas. Kito tilto per senvagę (tiesa, atstatyto kaip ir šis, po karo) atramos yra skirtos tik vienam tiltui. Dar keisčiau, kad atstatytų tiltų per Nemuną ir pirmojo (skaičiuojant nuo Pagėgių) per senvagę visos atramos yra gelžbetoninės, o šio tilto - visos akmeninės su raudonų plytų mūru per vidurį.

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Grįžtu atgal.

                              Atvaizdas


                              Sovetsko stoties įleidimo šviesoforas.

                              Atvaizdas


                              Pirmasis (skaičiuojant nuo Pagėgių) tiltas per senvagę.

                              Atvaizdas
                              Panaudojo vienam tiltui senojo tilto atramas. Visų tiltų iki Klaipėdos atramos dviems keliams. O šviesoforas yra įspėjamasis.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #16
                                Bet taip niekada dvikelis ir nebuvo naudotas. Matyt to tilto atramos išliko per karus nesugriautos. O kito tilto per sevagę ir per Nemuną atramos buvo sugriautos. Beje, suradau nuotraukas, kusiose aiškiai matyti, kad pirmasis geležinkelio tiltas per Nemuną buvo pastatytas dviems keliams, nors buvo nutiestas tik vienas.

                                http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=15197

                                http://www.bildarchiv-ostpreussen.de...tuviu&id=12795

                                Comment


                                  #17
                                  Tauragės miesto geležinkeliai.



                                  Pradėsiu nuo stoties.



                                  Tuščia... Prekiniai traukiniai pralekia be sustojimo. Tik prasilenkiantys traukiniai sustoja Tauragėje.



                                  Tuščia. Vaizdas link Pagėgių.



                                  Rampa. Prie jos bėgiai yra.



                                  Kaip pažymėta žemėlapyje, priešais stotį nuo miesto (šiaurėje) pusės yra kelias. Anskčiau ten buvo ir trikampis, kurio viena atšaka vis dar pavaizduota žemėlapyje. Dabar jis išardytas pilnai, taip pat išardyta ir linija priešais stotį. Likusi tik nedidelė jos dalis vakarinėje pusėje. Dabar ši atšaka naudojama akmens anglies iškrovimui.



                                  Stoties gatvės pervaža. Dešinėje yra sandėliai - žr. kitą nuotrauką.



                                  Ties pervaža yra nebenaudojami pagal pirminę paskirtį sandeliai su rampomis. Bėgiai prie jų vis dar yra. Tačiau seniau jie ėjo į "Tauragės maisto" teritoriją. "Tauragės maistas" yra čia pat, kitoje pervažos pusėje (žr. nuotrauką su pervaža, pastatai dešinėje).



                                  Vaizdas link pervažos. Fotografuota nuo tos vietos, kur prasidėdavo tikampio bėgiai.



                                  Stoties kelynas.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 18:20.

                                  Comment


                                    #18
                                    Taigi, stotyje krovos darbai labai menki.

                                    Tauragėje yra ne nemažai atšakų į pramonės įmones. Bet tai, ką pamačiau, nenudžiugino. Yra naudojama tik atšaka į "Tauragės grūdų" elevatorių (žemėlapyje pažymėta raudonai) ir atšaka į miesto katilinę (yra ten, kur skaičius 80). Toliau už katilinės (pažymėta geltonai) atšaka nebenaudojama.

                                    Link elevatoriaus.



                                    Link katilinės.



                                    Tolimesnė atšakos dalis už katilinės nebenaudojama. Vaizdas ties Pramonės g. pervaža.



                                    "Giliau" teritorijoje...





                                    Dar viena atšaka yra šiaurės rytinėje miesto dalyje. Ji eina į sustabdžiusios veiklą "Tauragės keramikos" teritoriją ir gretimas teritorijas. Nuotraukoje - atšaka kairėje pusėje.



                                    Pirmasis iešmas. Bėgiais jau seniai niekas nebevažiavo.



                                    Užžėlę bėgiai paėjus toliau keliu į kairę.



                                    Viadukas per Gedimino gatvę.



                                    Kas per atramos šalia?



                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.06.13, 18:42.

                                    Comment


                                      #19
                                      A1

                                      Tauragės grūdai turi savo šilumvežį, o vyksta krovimai labiau rudenį iki vasaros.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kokį šilumvežį? Tikriausia TGK2 ar TGM23?
                                        Ir kas ten per atramos prie viaduko per Gedimino gatvę?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X