Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio technikos istorija
Collapse
X
-
Geležinkelio technikos istorija
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:44. -
tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
tarpkitko - KT-6 kompresoriaus "tetis"- taipat amerikonasPaskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:44.
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąinternete radau tik tiek:
Silumvezis . . . . . . . . . . . . . . . . . ЧМЭЗ . . . . 2ТЭ10М
degalu eikvojimas tuscia eiga, l/h . . . 8,00 . . . . . 21,50
yra dyzeliu duomenys, juose raso bandymuose ant stendo (ne silumvezyje) patikrinta degalu sunaudojima g/AGxh
pagal juos tegalima apskaiciuoti, kiek degalu per valanda suvartoja dirbdami visa galia:
D1 . . . . .122,6l
DR1 . . . . 165-170l (duomenys skiriasi)
M62 . . . . 320-330l
TEP60 . . .510l
TEP70 . . .612-640l
TEM2 . . . 214,8l
CME3 . . . 218,7l
nemaisykit - cia maksimalus valandinis suvartojimas. realiai jis buna mazesnis. (gal didesnis, jei variklis "damustas").
kas galetumet realias vartojimo normas tonokilometrasms pateikt ir valandines normas manevriniams?
mainais pateiksiu savo mazdos duomenis.
P.S. aciu specialistui. pasirodo, ta reali situacija nera tokia baisi, kaip skaiciuojant pagal maksimuma
P.P.S. knisdamas interneta radau informacijos,kad ne tik baltarusisku 2ТЭ10М, bet ir musiskiu TEM2 proteviai - amerikonai... ir autosankabos... ir stabdziu oro paskirstutuvas nr. 275 (berods, senokai bemaciau...) ir daug dalyku TSRS kopijavo is uzsienio,kaip dabar Kinija....Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:46.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Autosankaba nera kopija. Paprasciausiai buvo paimta Willisono sankabos sukabinimo profilis. Visa kita - rusu inzinieriu darbas. Todel teigti, kad kopija negalima. TE1, TEM1, TEM2 protevis yra amerikoniskas ALCO kompanijos Da. Sviezia Eimanto nuotrauka yra forume.
D100 - is amerikietisko ledlauzio (kuriu keletas buvo perduota/parduota TSRS per II pasaulini) variklio.
del CA-3 dar pasitikslinsiu.
Comment
-
Ir kas keisciausia, kad TSRS iki Antrojo pasaulinio buvo pradejusi savo silumveziu gamyba. TSRS pirmoji pasaulyje pagamino magistralini silumvezi. V. Europa iki Antrojo pasaulinio net nebuvo pradejusi gaminti silumveziu. Netgi Vokietija, nepaisant to, kad keli pirmieji tarybiniai silumveziai buvo pagaminti Vokietijoje pagal tarybiniu inzinieriu projektus. O po to del neaiskiu priezasciu viska uzrauke 1937 m. ir vel po karo viska pradejo is naujo, bet jau kopijuojant amerikoniska technika.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas keisciausia, kad TSRS iki Antrojo pasaulinio buvo pradejusi savo silumveziu gamyba. TSRS pirmoji pasaulyje pagamino magistralini silumvezi. V. Europa iki Antrojo pasaulinio net nebuvo pradejusi gaminti silumveziu. Netgi Vokietija, nepaisant to, kad keli pirmieji tarybiniai silumveziai buvo pagaminti Vokietijoje pagal tarybiniu inzinieriu projektus. O po to del neaiskiu priezasciu viska uzrauke 1937 m. ir vel po karo viska pradejo is naujo, bet jau kopijuojant amerikoniska technika.
В СССР за неимением собственных дизелей пригодных для эксплуатации на железнодорожном транспорте до войны пытались ставить на опытные тепловозы английские дизельные двигатели <Виккерс> и немецкие <МAN>.
TSRS neturedami savu dyzeliniu varikliu, tinkamu eksploatuoti gelezinkelyje, iki karo i savo eksperimentinius silumvezius dejo anglu "Vicckers" ir vokieciu "MAN" firmu dyzelius.
(jei kam idomu - http://talks.guns.ru/forummessage/42/258631-25.html - tema apie tankus, bet zmogus nevengia ir susijusiom temom pakalbet.)
cia irgi apie pirmus silumvezius raso - http://www.1520mm.ru/locomotives/diesel/history-1.phtml
su elektriniais lokomotyvais labiau sekesi. nors irgi daug daliu is uzsienio importuota.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąiki karo buvo pagaminti silumveziai. eksperimentiniai. kai kurie - su mechanine pavara.
В СССР за неимением собственных дизелей пригодных для эксплуатации на железнодорожном транспорте до войны пытались ставить на опытные тепловозы английские дизельные двигатели <Виккерс> и немецкие <МAN>.
TSRS neturedami savu dyzeliniu varikliu, tinkamu eksploatuoti gelezinkelyje, iki karo i savo eksperimentinius silumvezius dejo anglu "Vicckers" ir vokieciu "MAN" firmu dyzelius.
(jei kam idomu - http://talks.guns.ru/forummessage/42/258631-25.html - tema apie tankus, bet zmogus nevengia ir susijusiom temom pakalbet.)
cia irgi apie pirmus silumvezius raso - http://www.1520mm.ru/locomotives/diesel/history-1.phtml
su elektriniais lokomotyvais labiau sekesi. nors irgi daug daliu is uzsienio importuota.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimądyz. varikliu reikejo viso labo po 10-20 per metus. Daugiau silumveziu tuo metu tureti dar nebuvo pribrendes reikalas netgi JAV.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:58.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
taipogi neberandu, kur skaiciau, kad pirma pasaulyje lokomotyva su vidaus degimo varikliu pagamino vokieciai. nesvarbu, kad nevykes, uztai pirmas!Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:53.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaipogi neberandu, kur skaiciau, kad pirma pasaulyje lokomotyva su vidaus degimo varikliu pagamino vokieciai. nesvarbu, kad nevykes, uztai pirmas!
P.S. cia mes jau apie gelezinkelio istorija nukripom...nebetik apie motrisas.Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:58.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKodėl? Gal dėl tebenaudojamų garvežių?
JAV silumveziu gamyba paspartino Kaufmano aktas, pagal kuri nuo 1926 m. Niujorke buvo uzdrausti garveziai (del dideles tarsos). Buvo numatyta elektirfikacija. Bet elektrifikacija buvo brangi. Kaufmano akto isigaliojimas buvo 5 metams atidetas butent del priimtinu darbui silumveziu (kaip alternatyvos visuotinei elektrifikacijai) sukurimo ir gamybos paleidimo. Panasus aktas buvo priimtas ir Cikagoje (nuo 1927, isskyrus tranzitinius traukinius, kurie galejo buti tempiami garveziais).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAmerikonai irgi sako, kad jie. Nors tai buvo nedidelis manevrinis lokomotyvas su benzininiu varikliu ir elektrine pavara. Nevykes visiskai. Tarybinis gi buvo su dyzeliniu varikliu ir elektrine pavara ir labiau vykes. Apie vokiska negirdejau. Manau, kad tai buvo koks nors motorvezis - mazytis lokomotyvas su automobilio benzininiu varikliu ir mechanine pavaru deze.
Comment
-
Tai buvo mazos galios ir su mechanine pavaru deze lokomotyvas. Greiciau motorvezis ar pan. Tokius gamino XX a. pradzioje (ar net pacioje XIX a. pab.) ir Anglijoje. Is anglu box-cab'us nusiziureje, eme pas save gaminti ir amerikieciai.
Del vokieciu... Pirmasis galingas lokomotyvas buvo pagamintas 1912 m. bendrai vokieciu ir sveicaru jegomis. Komerciskai nesekmingas, nes buvo panaudota mechanine pavaru deze.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai buvo mazos galios ir su mechanine pavaru deze lokomotyvas. Greiciau motorvezis ar pan. Tokius gamino XX a. pradzioje (ar net pacioje XIX a. pab.) ir Anglijoje. Is anglu box-cab'us nusiziureje, eme pas save gaminti ir amerikieciai.
Del vokieciu... Pirmasis galingas lokomotyvas buvo pagamintas 1912 m. bendrai vokieciu ir sveicaru jegomis. Komerciskai nesekmingas, nes buvo panaudota mechanine pavaru deze.
P.S. tai ЭМХ3 (is pradziu - Юм005), pagamintas 1926m, vieninteliu egzemplioriumi. 1200 AG.
jei gincytis del pirmumo - manau, kad silumvezis - tai lokomotyvas su vidaus degimo varikliu. jei tempia vagona - vadinasi lokomotyvas. dabar gi tu riedmenu tiek rusiu, kiekvienas savo nisoje dirba. pirmieji buvo universalus - ir vagonus tempe, ir keleivius veziojo.
P.P.S. duomenis renku sau, todel jie tik i folderius sumetyti, nesisteminami, dazniausiai be nuorodu... dokumentininkui tai butu tik faktu ir legendu kratinys...Paskutinis taisė dariuks; 2009.09.04, 21:57.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąrusai ir dabar dar giriasi, kad galingiausias pasaulyje dyzelinis silumvezis su mechanine pavara - ju gamybos. o kad jo eksploatacija lydejo amzinos problemos su pavaru deze - tai "neprisimena".
P.S. tai ЭМХ3 (is pradziu - Юм005), pagamintas 1926m, vieninteliu egzemplioriumi. 1200 AG.
Galingiausias vienasekcinis šilumvežis - amerikietiškas DDA40X.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.09.14, 18:32.
Comment
Comment