Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gariūnų verslo parkas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Statomas: Gariūnų verslo parkas

    Sakyčiau tai labai laiku pradedamos statybos, galbūt netgi galėtume šį projektą atsižymėti naujam statybų sketoriaus startui fiksuoti - greičiausiai sąmatos ir sutartys sudarytos naujom minimaliom kainom, bankų paskolos ir ES parama (jei tokia yra) pasirašyta dar senom gerom, dosniom sąlygom. Rangovas ne visai aiškūs - negirdėtas, bet gal nuo to tik geriau.

    Statybvietėje iškelti trys kranai, paruošta duobė, pastatai neužilgo pradės kilti į viršų, palinkėkime sėkmės.





    deje bet net painto kompe neturiu tai negaliu pažymėti kur statoma todėl pabandysiu aprašyti: palei gariūnų g. yra žalių pavilionų plotas, kairiau yra kioskų plotas, o dar kairiau nedidelis pailgas tuščias plotas - būtent tai ir yra parko vieta.



    Verslo žinios (2009-08-19) rašo:

    Gariūnų verslo parke prasidėjo amžiaus statybos – per porą metų didžiausią šalies turgavietę valdančios įmonės pasiryžusios čia įrengti dviejų aukštų, beveik 80.000 m2 prekybos patalpas.
    Naujoms statyboms liejami pamatai rodo, kad triukšmas, kilęs prieš kelerius metus, kai Gariūnų turgui buvo
    teikiamas valstybinės svarbos projekto statusas, lyg ir primirštas. Netgi Vilniaus savivaldybė, kuri
    neskubėjo išduoti statybos leidimų modernizacijai pasirengusiems Gariūnams, šiandien informuoja – leidimas
    duotas, verslininkai gali dirbti. Šiuo metu Gariūnuose vyksta įprastinė prekyba ir jau pradėtos 1-ojo korpuso
    statybos.

    Užmojai verti milijonų
    Ramūnas Šeduikis, Gariūnų turgavietę valdančių įmonių „Posūkis“, „Jurgena“, „Geruda“ grupės valdybos
    pirmininkas, pasakoja, kad statybos vyks dviem etapais. Joms pasibaigus Gariūnuose atsiras pora maždaug po
    40.000 m2 naujų dviaukščių ir vieno aukšto po žeme pastatų. Pirmąjį etapą žadama užbaigti kitų metų pavasarį.
    Ant pastatų stogų bus įrengtos automobilių stovėjimo aikštelės. Iš viso Gariūnų turgavietės teritorijoje
    planuojama įrengti 1.200 mašinų stovėjimo vietų.
    „Gariūnai yra ir bus turgus. Tačiau prekyvietė turi būti moderni, mūsų planai – pritraukti pirkėjų, kurie
    nesilanko Gariūnuose, kai prastos oro sąlygos. Kitas dalykas – ir prekybininkams reikalingos padorios darbo
    sąlygos“, – aiškina p. Šeduikis.
    Anot jo, lietuviai seka lenkų pavyzdžiu. Kaimynų turgūs pritraukia pirkėjų iš visos Rytų Europos, o Gariūnų
    akiratyje – Latvija, Estija, Rusija ir Baltarusija.
    Įrengus naujas patalpas planuojama, kad turgus ilgins savo darbo laiką. Iki šiol darbo valandas koreguodavo
    oras – lietus, šaltis trumpindavo darbo laiką ir atitinkamai mažindavo prekiautojų apyvartą.
    „Pirkėjų iš Kaliningrado srities pritraukiame padėdami jiems susitvarkyti įvažiavimo dokumentus –
    iškvietimus, vizas. Smulkieji verslininkai realiai skatina eksportą. Be to, per mėnesį vien mokesčiams
    kiekvienas prekiautojas atseikėja nuo 500 iki 800 Lt ir nė vienas iš jų nieko neprašo iš valstybės“, –
    pabrėžia Eugenijus Bulavas, Gariūnų verslo parko įmonėms atstovaujančios Aukštųjų Panerių įmonių asociacijos
    prezidentas.
    Dabar darbo dienomis Gariūnuose dirba apie 5.000 prekybininkų, savaitgaliais šis skaičius išauga, o kai geras
    oras, tinkamas sezonas – dvigubėja. Naujose patalpose planuojama įrengti apie 2.000 prekybos vietų.

    Vilniečių nepasigenda
    Saulius Kulvietis, UAB „Posūkis“ statybos direktorius, neatskleidžia bendros investicijų sumos. Anot jo,
    pagal pradinę sąmatą investicijos galėjo sudaryti apie 240 mln. Lt. Tačiau, pradėjus kristi statybų kainoms,
    sąmata mažėja.
    Ponas Kulvietis aiškina, kad šiuo atveju buvo pasirinkta statyba ūkio būdu: atsisakyta generalinio rangovo, o
    skirtingiems darbams atlikti skelbiami konkursai.
    Dabar statybų aikštelėje pluša „Autokausta“, ji lieja pamatus, montuoja gelžbetonines konstrukcijas.
    Dabar, vykdant statybą ūkio būdu, didžiausią atsakomybę prisiima projekto plėtotojas, įvairiems darbams
    rengdamas konkursus, rinkdamasis rangovus jis sutaupo nemažai lėšų. Pašnekovo žodžiais, šiuo metu prie naujų
    rinkos sąlygų prisitaikė, tiksliau, patraukliausias kainas siūlo Žemaitijos statybos įmonės.
    „Pažiūrėkite į mūsų statybų aikštelę, kranai iš Šiaulių, darbus vykdo kauniečiai – „Autokausta“. Vilniaus
    bendrovių čia nėra, jos gyvena iliuzijų kainomis“, – akcentuoja p. Kulvietis.

    Susitarė dėl infrastruktūros
    Stanislovas Šriūbėnas, Vilniaus vicemeras, plačiau Gariūnų statybų nelinkęs aptarinėti. Jis informuoja, kad
    leidimas išduotas rugpjūčio 10 d. Visi infrastruktūros darbai aktualūs pačiai turgavietei, todėl miestas
    prie jų neprisideda. Be to, pažymi, kad Gariūnus valdančios įmonės įsipareigojo suremontuoti mokyklos 2–3
    sanitarinius mazgus.
    Ponas Šeduikis patikslina, kad įmonė įsipareigojo atnaujinti 3 mokyklų visus tualetus, tačiau savivaldybė jų
    iki šiol neinformavo, kokios tai mokyklos ir koks jose tualetų skaičius.
    O kalbėdamas apie infrastruktūros reikalus, p. Šeduikis informuoja, kad naujoms gatvėms tiesti, prisijungti
    prie miesto komunikacijų bus skirta apie 8 mln. Lt. Naujos gatvės priklausys miesto ūkiui.
    VŽ rašė (2006.12.20), kad tuo metu savivaldybė atsisakė išduoti leidimą statyboms Gariūnuose. Tuometinės
    Vilniaus valdžios nuomone, turgų eksploatuojančios bendrovės norėjo išskirtinių sąlygų – kad infrastruktūros
    darbai būtų atlikti mokesčių mokėtojų pinigais.
    „Statybos leidimų jie nesulaukė ir nesulauks. Jie puikiai žino, kad gaudami sklypus įsipareigojo vystyti
    miesto infrastruktūrą: įsivesti vandenį, elektrą, įrengti nuotekų šalinimo sistemą, nutiesti kelius. Iki šiol
    nė vieno darbelio nepadaryta“, – prieš keletą metų piktinosi Kęstutis Ramonaitis, Vilniaus miesto
    savivaldybės Miesto plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas.
    Dabar padėtis pasikeitė – leidimas išduotas.

    Mažiau uždirbantiems
    Atnaujinto Gariūnų verslo parko nuomos kainos prekybininkams išliks pagal iki šiol gyvuojančią tradiciją:
    trijų lygių prekybos vietų kainos – nuo aukštesnių iki žemų. Tačiau p. Šeduikis neslepia, kad naujuose
    pastatuose esančių prekyviečių nuoma bus maždaug apie 30% brangesnė. Tačiau vis tiek nuoma kainuos pigiausiai
    Vilniuje.
    Po poros metrų Gariūnai planuoja pirkėjus vilioti ne tik patraukliomis kainomis, bet ir jaukiomis pramogų
    zonomis – vaikų žaidimo aikštelėmis, restoranais, kavinėmis, gėlių salonais.
    Pasak p. Šeduikio, pagerėjusi estetinė aplinka įpareigos prekybininkus daugiau dėmesio skirti veiklos
    kokybei.
    Paskutinis taisė JlL; 2009.08.19, 01:51.

    #2


    Vaizdas pro autobuso langą.
    2009.08.10

    Comment


      #3
      Na, jei tikrai bus taip,kaip rašo ir kainos tik 30 proc. didesnės už dabartinę prekyvietės kainą, tai čia gali būti great success story. Gariūnai prekybcentryje - idealu lietuviui.
      Jūsų,
      Analitikas PlėtRa™

      Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

      Comment


        #4
        Taip, iš tiesų idealu, ir tai sakau be jokios ironijos. Dabar tie Gariūnai laikomi vos ne tokia vieta, kur "ne lygis" apsipirkinėti, vos ne kažkokio blogo skonio simbolis, bet vis dėlto lygis ar ne lygis, dauguma žmonių apsipirkinėja būtent turguose - shopintis parduotuvėse, kur moki ne tiek už prekę, kiek už brand'ą, yra daugiau prabangos dalykas. Ir labai gerai kad pradeda statybas, vis dėlto po stogu būtų viskas gerokai civilizuočiau, nes per lietų slankioti po turgų ar žiemą per šaltį matuotis kokias kelnes - malonumas menkas. Nors dabar ir nepalankus metas, bet belieka palinkėti sėkmės. Būtinai reikia kažko panašaus ir Kalvarijų turguje, nes jis nors ir pačiame centre, bet ten situacija iš viso baisi - per lietų eini, o nuo tų celofaninių stogelių laša, kontingentas neaiškus...
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          #5
          O tai dėl ko turguj pigu? Dėl to kad vieta pigi. O ji pigi dėl sienų nebuvimo ir panašiai.
          Bus su Gariūnais kaip su Urmu Kaune, buvo pigi vieta apsipirkti, kol sandėlių nepavertė padoriomis prekybinėmis patalpomis, dabar kainos nenusileidžia prekybos centrams.
          Who is Zaiza?

          Comment


            #6
            Urmas akivaizdžiai persistengė, ant buminės rinkos lūkesčių darė ir perspaudė su lygiu. Čia, tikiuosi, nebus daroma klaida, nes patys turginiai jį ir daro, kiek suprantu. Įdomu būtų išgirsti vietinių prekybininkų nuomones dėl šito reikalo. Jei 30 proc. aukštesnė vietos kaina duoda daug geresnę aplinką ir sąlygas prekybai, o srautas liks toks pats, o, tikėtina, šaltuoju metų laiku jį dar ir padidins (čia kalbam dabar atsiribodami nuo ekonominės įtakos pirkėjų srautui, ceteris paribus), tai realiai prekių savikaina smarkiai pakisti neturėtų. Jei ir toliau nebus kasos aparatai įvesti, išliks ir derybų tradicija. Manau, turėtų būti gerai viskas. Minske po šiai dienai veikia toks panašus reikalas sėkmingai nepaisant gausėjančių prekybos centrų mieste. Gal iš ten ta idėja ir atsivežta.
            Jūsų,
            Analitikas PlėtRa™

            Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

            Comment


              #7
              O aš drįsčiau paprieštarauti Analitikui, Urmas tikrai nepersistengė. Pačiam teko būti Lenkijoje , urmininkų turguose(jeigu jais taip galima pavadinti), juose jau senai užmirštos tokios blogos darbo sąlygos , net pas Kiniečius bazėse Varšuvoje, viskas po vitrinom civilizuotai(Kiniečiai labai netvarkingi, paieškokit stadiono turgaus foto(Varšuvos) ir suprasit apie ką aš). Gariūnai, kaip ir kiti Lietuvos turgai turi tokie būtų, jau praėjo tie laikai su prekyba iš palapinių. Urmas nors ir nuomas dideles turi, bet situacija, kas liečia komfortą apsiperkant labai pasikeitė(nebent jūms aptiko tos sunkios atveriamos duris, šalimas žiemą.)

              P.s Kas dėl kainų Urme, tai krizė viską keičia, tie kur užsidėdavo antkainius nerealius(kainos prilygdavo prekybos centrams) bankrutavo arba bankrutuoja.
              Paskutinis taisė EdvinasLeo; 2009.09.13, 18:03.

              Comment


                #8
                Na, aš nežinau, koks buvo Urmo tikslas.. jei jie ir planavo persikelti į kitą aukštesnį lygmenį, tada ok, bet jei jie norėjo atsinaujinti ir likti su tais pačiais nuomininkais ir likti "pigia vieta apsipirkti", tai tada padarė klaidą, nes akivaizdu, kad nuomos kainos didesnės = brangesnės prekės = buvusi klientūra nebeįperka = bankrotai.. blogos darbo sąlygos aišku turi dingti, bet reikia neprasiskaičiuoti, kad nebūtų perlenkta su darbo sąlygų gerinimu, kai jis jau tampa "pakazūcha ir darymu muziejaus" ir tik didina kaštus.. turgus/urmas juk esmė yra, kad tai pigiausia prekyvietė..
                Jūsų,
                Analitikas PlėtRa™

                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                Comment


                  #9
                  Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                  Na, aš nežinau, koks buvo Urmo tikslas.. jei jie ir planavo persikelti į kitą aukštesnį lygmenį, tada ok, bet jei jie norėjo atsinaujinti ir likti su tais pačiais nuomininkais ir likti "pigia vieta apsipirkti", tai tada padarė klaidą, nes akivaizdu, kad nuomos kainos didesnės = brangesnės prekės = buvusi klientūra nebeįperka = bankrotai.. blogos darbo sąlygos aišku turi dingti, bet reikia neprasiskaičiuoti, kad nebūtų perlenkta su darbo sąlygų gerinimu, kai jis jau tampa "pakazūcha ir darymu muziejaus" ir tik didina kaštus.. turgus/urmas juk esmė yra, kad tai pigiausia prekyvietė..
                  Butu tos geros kainos ir greitai bus, del kainų kalti yra patys pardavėjai. Daug dirba su politika, kad antkainis ohoho, pats prekiauju ir žinau kaip kiti iš šudo spaudžia... daro 2lt nuolaida ir skundžiasi, kad nieko nelieka, kur jau liks, kai tokie antkainiai. O dabar tokie jau bankrutuoja/subankrutavo, tai liko arba brangios kokybiškos prekės arba pigesnės vidutinės kokybės(betkokiu atveju parduotuvėse Lietuvos parduodamas suveštas kinietiškas šlamštas). Čia, kad žinotum, kaip atrodo "turgai" Lenkijoje. http://www.maximus.ch/

                  Comment


                    #10
                    Šiandien pro šalį važiavau tai net sekmadienį dirba betonuotojai.

                    Užsakovai sako, kad stato iš savų pinigų, o ne iš banko tai gal nesustos statybos.

                    Rangovus tai renka pigiausius kokius tik randa, hebra siūlosi statyt už mažesnes kainas nei vien medžiagos kainuoja Bet rangovų parinkimas tai gali baigtis kaip Šiaulių akropolyje arba Tilžėje, kai parinkti mažiau žinomi statytojai vėliau lieka apsiverkę ir be pinigų, o užsakovai parduoda statinius ir bankrutuoja.

                    Comment


                      #11
                      Pirmas etapas kaip ir baigtas (prekybininkus varo i naujas patalpas) tačiau yra gandu kad iki sekančio rugsėjo turi iškilti ir antro etapo pastatas. Gal kas gali plačiau?....

                      Comment


                        #12
                        Gal kas foto įmestų?

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Įdomu, ar sankryžą prie įvažiavimo į turgų nesiruošiama rekonstruoti į dviejų lygių?

                            Vienas toks pažadas yra Vilniaus bendrajame plane , tačiau aš nelinkęs tikėti tais priešrinkiminiais pažadais, mane domina, ar nebuvo kokių rimtų planų dėl tos sankryžos?
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.23, 14:51.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              #15
                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Įdomu, ar sankryžą prie įvažiavimo į turgų nesiruošiama rekonstruoti į dviejų lygių?

                              Vienas toks pažadas yra Vilniaus bendrajame plane , tačiau aš nelinkęs tikėti tais priešrinkiminiais pažadais, mane domina, ar nebuvo kokių rimtų planų dėl tos sankryžos?
                              Taip taip, ir požeminės perėjos pažadas yra
                              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                              Comment


                                #16


                                Ir šiek tiek arčiau.

                                Paskutinis taisė Zorro; 2011.02.06, 11:47.

                                Comment


                                  #17
                                  Jei paskutinėje foto matosi pandusas, tai jis žvėriško statumo!!!
                                  "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                  Comment


                                    #18
                                    Vakar.















                                    Comment


                                      #19
                                      kas nors matet ar ant stogo irenge parkavimo vietas?

                                      Comment


                                        #20
                                        Nedidelis foto atnaujinimas, vaizdas nuo Gariūnų gatvės

                                        2011-06-15



                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X