Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio stotys

    2009 05 02 teko pasivaikscioti po Rokiskio GS. Kadrai is mano gimto miesto stoties.















    Paskutinis taisė Brutalas; 2009.05.05, 10:03.

    #2
    Tai, berods, buvusi Pušyno stotelė.

    Comment


      #3
      Geležinkelio stočių Lietuvoje skaičius

      Gal zinote kiek is viso yra gelezinkelio stociu Lietuvoje? Konkretaus skaiciaus reiketu.... Ir galbut zinot kiek veikianciu?

      Comment


        #4
        Parašė susidomejusi Rodyti pranešimą
        Gal zinote kiek is viso yra gelezinkelio stociu Lietuvoje? Konkretaus skaiciaus reiketu.... Ir galbut zinot kiek veikianciu?
        LG interneto puslapyje yra prekinių stočių paieška. Visos Lietuvos stotys yra arba prekinės, arba prekinės-keleivinės. Išimtis - atskiros keleivių ir prekių stotys Vilniuje.

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          LG interneto puslapyje yra prekinių stočių paieška. Visos Lietuvos stotys yra arba prekinės, arba prekinės-keleivinės. Išimtis - atskiros keleivių ir prekių stotys Vilniuje.
          Dekui! Lietuvoje yra daugiau nei 150 gelezinkelio stociu, taciau kiek tas daugiau... gaila, kad nevedama tokia apskaita.

          Comment


            #6
            Parašė susidomejusi Rodyti pranešimą
            Dekui! Lietuvoje yra daugiau nei 150 gelezinkelio stociu, taciau kiek tas daugiau... gaila, kad nevedama tokia apskaita.
            o tai sunku nueiti į LG puslapį ir pasižiūrėti?

            nors kam ieškoti jei galima kur nors pakudakuoti
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              #7
              Traukinių stotys — rekordininkės
              (tekstas ir nuotraukos, įdomu)
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Kal kas žinotų, kur galima internete rasti žemėlapį su visomis LG stotimis ir stotelėmis?
                Radau krovininį
                ir keleivinį
                žemėlapius, bet jie be stotelių.

                Comment


                  #9
                  http://www.wikimapia.org/#lat=54.901...&m=w&tag=44751

                  Kadangi pats žymėjau, tai visiškumo tikslumo, žinoma, negarantuoju

                  Comment


                    #10
                    Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                    Kal kas žinotų, kur galima internete rasti žemėlapį su visomis LG stotimis ir stotelėmis?
                    Radau ...
                    ir keleivinį Atvaizdas

                    žemėlapius, bet jie be stotelių.
                    Kažkodėl pažymėti ruožai, kuriais keleivinio eismo lyg ir nėra: Šiauliai-Joniškis, Valčiūnai-Nemėžis-Kyviškės.
                    Ir įdomu, kokio tipo stotis yra Nemėžis? T.y. - ar yra antrieji bėgiai? Ar tik tokia kaip Jūrė? Dar nesu buvęs

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Ir įdomu, kokio tipo stotis yra Nemėžis? T.y. - ar yra antrieji bėgiai? Ar tik tokia kaip Jūrė? Dar nesu buvęs
                      Panaršęs per carnifex duotą puslapį radau štai ką apie Nevėžio stotį. Tiesą pasakius iki šiol nebuvau girdėjęs apie tokią

                      Geležinkelio stotis pietiniame Vilniaus geležinkelio aplinkelyje, Pakalniškių kaime (stotis pavadinta kaimyninio kur kas didesnio Nemėžio miestelio vardu). Įprastai stotis buvo naudojama traukinių prasilenkimui vienabėgėje linijoje, tačiau šiuo metu eismas saugumo sumetimais Vilniaus aplinkeliu organizuojamas tik viena kryptimi (iš Vaidotų į Kyviškes), todėl stotis realiai neveikia.

                      Planuojama rekonstruoti aplinkelį ir nulyginti staigų pakilimą iš Valčiūnų į Nevėžį. Tai leistų traukinių eismą organizuoti į abi puses, tačiau rekonstrukcijoje planuojamas ir aplinkelio išplėtimas iki dviejų kelių, dėl ko Nemėžio geležinkelio stotis pasidarytų tiesiog nereikalinga.

                      Keleiviniai traukiniai pro Nemėžį nevažiuoja.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #12
                        Ne tik kad antrieji, bet ir tretieji bėgiai yra. Šiaip tai abejotino reikalingumo stotis, iš tikrųjų, nes visas traukinių eismas per Nemėžį yra vienpusis (Vaidotai→Kyviškės kryptimi), atgal traukiniai grąžinami per Vilniaus keleivinę.

                        Comment


                          #13
                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Panaršęs per carnifex duotą puslapį radau štai ką apie Nevėžio stotį. Tiesą pasakius iki šiol nebuvau girdėjęs apie tokią
                          (...) Planuojama rekonstruoti aplinkelį ir nulyginti staigų pakilimą iš Valčiūnų į Nevėžį. Tai leistų traukinių eismą organizuoti į abi puses, tačiau rekonstrukcijoje planuojamas ir aplinkelio išplėtimas iki dviejų kelių, dėl ko Nemėžio geležinkelio stotis pasidarytų tiesiog nereikalinga.

                          Keleiviniai traukiniai pro Nemėžį nevažiuoja.
                          Gal galite nedaryti tokių klaidų kaip Nevėžis?

                          Carnifex, gal pataisykite ir tą wikimapia straipsnį. Ačiū!

                          Comment


                            #14
                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Ne tik kad antrieji, bet ir tretieji bėgiai yra. Šiaip tai abejotino reikalingumo stotis, iš tikrųjų, nes visas traukinių eismas per Nemėžį yra vienpusis (Vaidotai→Kyviškės kryptimi), atgal traukiniai grąžinami per Vilniaus keleivinę.
                            Nuo kada čia taip?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Nepasakysiu. Šiaip daryčiau prielaidą, kad draudimas leisti prekinius traukinius stačia įkalne žemyn atsirado kartu su analogišku draudimu Kirtimų-Vilniaus tarpstotyje po jame įvykusios katastrofos, bet tai tik prielaida ir nieko daugiau.

                              Tiesa, noriu papildyti, kad 2010/2011 metų tvarkaraščiuose lokomotyvų grįžimas rezervu „prieš eismą“ per Nemėžį visgi yra numatytas.

                              Comment


                                #16
                                Keleiviniai traukiniai pro Nemėžį nevažiuoja.
                                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                Šiaip tai abejotino reikalingumo [Nemėžio] stotis, iš tikrųjų, nes visas traukinių eismas per Nemėžį yra vienpusis (Vaidotai→Kyviškės kryptimi), atgal traukiniai grąžinami per Vilniaus keleivinę.
                                Esu tyrinėjęs berods www.maps.lt žemėlapį, ir jame yra pažymėta Nemėžio stotis (bet ar tikrai stoties, gal stotelė?). Ar tikrai joje NIEKADA nestojo/nevažiavo keleiviniai traukiniai, tegul ir laikinai (tarkim dėl avarijos pagrindinėje linijoje ar Vilniaus GS)?
                                Gal kas žinote, kada nutiestas Valčiūnų-Nemėžio-Kyviškių aplinkelis?
                                Beje, netoli šio geležinkelio aplinkelio gyvenantys žmonės pasakojo (tik nebūtinai tai turėtų būti tiesa), kad ši linija sovietmečiu naudota išskirtinai tik karo reikmėm, t.y. važiuodavo tik prekiniai traukiniai su karinės paskirties kroviniais. Ar tai tiesa?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #17
                                  Stotis tai, trys keliai. Internete yra nuotraukų. Keleiviniai niekada nevažinėjo.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Karinė Vilniaus aplinkkelio paskirtis tik gyventojų pramanai. Koks gi turėjo būti krovininių traukinių eismas per Vilniaus stotį tarybiniais metais, jei per aplinkkelį buvo leidžiami vien tik kariniai ešelonai? O jų tikrai buvo eilėmis mažiau nei paprastų krovininių traukinių.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Esu tyrinėjęs berods www.maps.lt žemėlapį, ir jame yra pažymėta Nemėžio stotis (bet ar tikrai stoties, gal stotelė?). Ar tikrai joje NIEKADA nestojo/nevažiavo keleiviniai traukiniai, tegul ir laikinai (tarkim dėl avarijos pagrindinėje linijoje ar Vilniaus GS)?
                                      Jei keleiviniai traukiniai nevažinėja, tai stotelė kaip ir neturėtų jokios reikšmės...
                                      Apie galimą vienadienį keleivinio traukinio važiavimą prisimenu labai seną įvykį, susijusį tur būt su viadkuo statyba tarp Vilniaus ir Naujosios Vilnios.
                                      Neprisimenu, kuriais tai metais buvo, bet aišku - ne vėlaiu kaip 1979. Priemiestiniai traukiniai į Daugpilį, Gudagojį (ir artimesnes stotis) tą dieną važiavo iš Naujosios Vilnios stoties, važiuojantiems atgal maršrutas baigdavosi joje, į Naująją Vilnią buvo padažnintas Vilniaus miesto autobusų eismas.
                                      Kaip tą dieną buvo su toliomo susisiekimo traukiniais, neprisimenu. Žinoma, galėjo būti suorganizuota galimybė tokius praleisti. Bet Vilniaus stotyje iškabintoje apie tos dienos tavrkaraščio pakeitimus sudomino informacija apie traukinį Vilnius-Pabradė-Vitebskas. Tada jį vienintelį į Vilniaus stotį atitraukdavo žalias garvežys (nuo kur? aišku, ne nuo Vitebsko ir gal ne nuo Polocko, tikriausiai nuo Krulevšiznos). Buvo skelbta, kad šis traukinys važiuos aplenkdamas Naujosios Vilnios stotį ir Mickūnų stotelę (rus. "bez zachoda w stanciju N.Vilnia i o.p. Mickunai). Vakare (traukinys į Vitebską išvykdavo 18-19h) apžvalginę kelionę iki pabradės daryti nesiryžau, o kai paklausiau draugų vilniečių, beveik visi atrėždavo: "domėkis, domėkis tokaiis dalykais, tai saugumas susidomės tavimi...". Taip ir liko mįsle tas alternatysus traukinio į Vitebską važiavimas. Buvo atvejų, kada D1 Kaliningradas-Vilnius važinėjo (į Vilnių atvykdavo 13-14h) apylanka per Pušyną, Vaidotus, Juodšilius,Kirtimus. kartą išbandžiau. O apie tą Vilniaus-Vitebsko traukinio su garvežiu važiavimą klausimas iškilo dabar: ar negalėjo jis važiuoti per Kirtimus, Juodšilius, Nemėžį, Kyviškes ir, aplenkiant Naująją Vilnią, kažkur už šios stoties (gal dar jos ribose)patekti į Daugpilio geležinkelį?

                                      Comment


                                        #20
                                        Teoriškai tokia galimybė yra, dabar tie jungiamieji keliai jau nuardyti, nuo Daugpilio tiesiai link Lydos nepateksi, reikėtų Kyviškėse keisti važiavimo kryptį.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X