Sveiki, kaip matot pagal pranesimo laika, uzsiskaiciau O skaityti ir ziureti buvo ka.Aciu visiem fotografavusiem ir teikusiem informacija.Noreciau paklausti ar man vienam ER9M isibegejimo garsas ir variklio murkimas yra palaima ausim, ar yra ir daugiau tokiu? Gal kas youtube ar dar kur aptikot isibegejima su garsu?Buciau labai dekingas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Reptilias Rodyti pranešimąSveiki, kaip matot pagal pranesimo laika, uzsiskaiciau O skaityti ir ziureti buvo ka.Aciu visiem fotografavusiem ir teikusiem informacija.Noreciau paklausti ar man vienam ER9M isibegejimo garsas ir variklio murkimas yra palaima ausim, ar yra ir daugiau tokiu? Gal kas youtube ar dar kur aptikot isibegejima su garsu?Buciau labai dekingas
Pažiūrėk šitą http://trs-1017rus.ucoz.ru/load/14-1-0-105
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąKazkada buvo kalbos, kad nuo rugsejo paleis, bet kazkaip labai abejoju
http://www.zelpage.cz/zpravy/6376
(15 nuotraukų)
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąD1 (ar D ?) kažkada labai apvylė trankomų metalinių šiukšlių dėžių dangtelių triukšmais vagono salone, ką ER-9P – baisiniu baladojimusi ir triukšmingais pneumatinės sistemos kompresoriais.
Siuo metu eksloatuojami keli motoriniai vagonai turi numeri ER9M-XXX-09. Zinant el. traukiniu vagonu numeracija ir galima vagonu skaiciu traukinyje (lyginis, nuo 4 iki 12), iseina, kad nauji traukiniai buvo 10 vagonu minimum.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSeniai norejau paklausti apie pirmuosius elektrinius traukinius Lietuvoje. Ar tai buvo ER9P? Kiek vagonu sudare sastatai - 8, 10, ar 12? Dabartiniai ER9M buvo 8, 10 ar 12 vagonu perkami?
Siuo metu eksloatuojami keli motoriniai vagonai turi numeri ER9M-XXX-09. Zinant el. traukiniu vagonu numeracija ir galima vagonu skaiciu traukinyje (lyginis, nuo 4 iki 12), iseina, kad nauji traukiniai buvo 10 vagonu minimum.
Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:16.
Comment
-
1975-12-29 pajudėjo pirmasis elektrinis traukinys iš Vilniaus į Kauną, o nuo 1976-01-20 pradėtas ir nuolatinis jų eismas.
В сентябре 1976 г. с поезда № 378 Рижский завод перешел на выпуск новых электропоездов, получивших серию ЭР9ММинимальное число вагонов в поезде четыре (2 моторных и 2 прицепных головных), максимальное— двенадцать (6 моторных, 4 прицепных промежуточных и 2 прицепных головных)
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikrai prisimenu, kad 1976 metais Lietuvoje ER9P ir ER9M važinėjo iš 8 vagonų. Į numeraciją nesigilinau, nelabai jau ir ką prisiminsi apie tai. Bet gerai prisimenu, kad D1 (o gal ir D)Vilniaus mazge būdavo iš 4 vagonų, Radviliškio mazge - iš 3, taigi elektrinį traukinį pagal vagonų kiekį vadindavome dvigubai ilgesniu nei dyzelinis, nors D1 vagono ilgis mažesnis nei ER9M.
Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.
Is Baltarusijos negalejo patekti atskiri vagonai i Lietuva, nes Baltarusijos gelezinkeliai buvo atskiri, o mes priklauseme Pabaltijo gelezinkeliams. Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa, taip pat ir Kalinigrado srityje, o pas mus kintama.
Todel, ziurint i numeracija, gaunasi, kad galejo buti ir 10 vagonu sastatai - galbut tik keli, o like - 8. As esu mates siemet tik du skirtingus vagonus su numeriu 09. Del 12 as irgi abejoju. Turbut kad tokiu nebuvo.
Veliau, mazinant vagonu skaiciu traukinyje, matomai bemotorius prikabinamus i metalo lauza pridave.
Kas liecia 09 numeri. Galejo buti dar ir toks variantas: papildomas vagonas buvo pagamintas veliau, pagal spec. uzsakyma, galbut del gedimu nurasius viena is esamu traukinio vagonu. Jis turejo jau ekslpoatuojamo astuonvagonio traukinio numeri, o, kad nebutu painiavos, jo numeris sastate buvo 09. Taciau toks vagonu dagaminimas matyt galejo buti dar iki 1990 m.
Beje, Estijoje ER2K eksploatuojami ir 3 vagonu sastatais. Nors gamintojo numatytas minimalus vagonu skaicius - 4. Perdare patys ar Rygoje.
D1 visada buvo 4 vagonu is gamyklos. D buvo triju vagonu. Todel ir Radviliskyje tik D galejo buti 3 vagonu. D1 eksploatuoja kaip 3 ar net 2 vagonu tik siuo metu. Beje, dar siemet teko matyti (pora kartu) D1 sudaryta is 4 vagonu ne depe, o marsrute.
Sesiu vagonu buvo DP-0x traukiniai.
Ganz-MAVAG gamykla savo laiku gamino ivairius traukinius ivairioms salims.
Geras puslapis www.Ganzdata.hu. Gamyklines brosiuros apie visus sios gamyklos traukinius - pradedant nuo treciojo 20 a. desimtmecio iki pat kokiu 1987 ar 88 metu.Paskutinis taisė Al1; 2008.08.31, 14:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, as irgi ka tik radau informacija, kad ER9P Lietuvoje buvo 3 traukiniai po 8 vagonus. Dabar ju jau nebera.
Is Baltarusijos negalejo patekti atskiri vagonai i Lietuva, nes Baltarusijos gelezinkeliai buvo atskiri, o mes priklauseme Pabaltijo gelezinkeliams. Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa, taip pat ir Kalinigrado srityje, o pas mus kintama.
Todel, ziurint i numeracija, gaunasi, kad galejo buti ir 10 vagonu sastatai - galbut tik keli, o like - 8. As esu mates siemet tik du skirtingus vagonus su numeriu 09. Del 12 as irgi abejoju. Turbut kad tokiu nebuvo.
Veliau, mazinant vagonu skaiciu traukinyje, matomai bemotorius prikabinamus i metalo lauza pridave.
Kas liecia 09 numeri. Galejo buti dar ir toks variantas: papildomas vagonas buvo pagamintas veliau, pagal spec. uzsakyma, galbut del gedimu nurasius viena is esamu traukinio vagonu. Jis turejo jau ekslpoatuojamo astuonvagonio traukinio numeri, o, kad nebutu painiavos, jo numeris sastate buvo 09. Taciau toks vagonu dagaminimas matyt galejo buti dar iki 1990 m.
Beje, Estijoje ER2K eksploatuojami ir 3 vagonu sastatais. Nors gamintojo numatytas minimalus vagonu skaicius - 4. Perdare patys ar Rygoje.
D1 visada buvo 4 vagonu is gamyklos. D buvo triju vagonu. Todel ir Radviliskyje tik D galejo buti 3 vagonu. D1 eksploatuoja kaip 3 ar net 2 vagonu tik siuo metu. Beje, dar siemet teko matyti (pora kartu) D1 sudaryta is 4 vagonu ne depe, o marsrute.
Sesiu vagonu buvo DP-0x traukiniai.
Ganz-MAVAG gamykla savo laiku gamino ivairius traukinius ivairioms salims.
Geras puslapis www.Ganzdata.hu. Gamyklines brosiuros apie visus sios gamyklos traukinius - pradedant nuo treciojo 20 a. desimtmecio iki pat kokiu 1987 ar 88 metu.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąJau nepamenu kur skaiciau, kad iskart po Vilnius-Kaunas elektrifikacijos Lietuvoje buvo eksploatuojami is Minsko pasiskolinti ER9P, kurie buvo grazinti, kai Ryga pagamino Lietuvai skirtus ER9M.
Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.Paskutinis taisė Al1; 2008.08.31, 20:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąwww.parovoz.com komentaruose radau, kad Lietuvoje buvo ER9P trys vnt. Pateikti ir numeriai.
Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.
O keturių vagonų D1 porą kartų mačiau šią savaitę Klaipėdos ruože.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąwww.parovoz.com komentaruose radau, kad Lietuvoje buvo ER9P trys vnt. Pateikti ir numeriai.
Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.
Comment
-
Pirmasis dviaukštis elektrinis traukinys jau pakeliui į Lietuvą:
http://www.railpage.net/modules/news...p?storyid=1811
(fotografuota Slovakijoje).
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąPirmasis dviaukštis elektrinis traukinys jau pakeliui į Lietuvą:
http://www.railpage.net/modules/news...p?storyid=1811
(fotografuota Slovakijoje).„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Labai ačiū už įdomią nuorodą, Robertai
K nádhernej jednotke Litva "vyfasovala" aj sadu novučičkých širokorozchodných podvozkov
Jei atskirai veža naujutelaičius (novučičký) plačios vėžės ratus, ką darys su siauros vėžės ratais?
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJeigu važiuoja per Slovakiją, tai gal ratus keis Ukrainoje?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai ačiū už įdomią nuorodą, Robertai
Jei atskirai veža naujutelaičius (novučičký) plačios vėžės ratus, ką darys su siauros vėžės ratais?
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąbet kodel nuspresta varyti per Gudija, o ne Lenkija?
Comment
Comment