Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdos miesto geležinkeliai

    Ieškoma viaduko rekonstrukcijos rangovo

    Valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" ketina rekonstruoti viaduką Klaipėdos uoste - trečiadienį įmonė paskelbė 15 mln. litų preliminarios vertės darbų rangovo konkursą.

    "Prie naujosios perkėlos esantis viadukas bus rekonstruotas ir išplėstas. Iki šiol viadukas buvo vienkelis, o po rekonstrukcijos taps dvikeliu", - BNS sakė "Lietuvos geležinkelių" filialo "Klaipėdos geležinkelių" infrastruktūros direktorius Aleksandras Dolomanovas.

    "Lietuvos geležinkeliai" pasiūlymų laukia iki 2009 metų sausio 6 dienos.

    Konkursą laimėjusi bendrovė turės 42,5 metro prailginti dabartinį tiltą ir šalia jo pastatyti 85 metrų ilgio naują tiltą. Darbai turėtų būti baigti per dvejus metus nuo sutarties pasirašymo.

    Rekonstrukcijai numatyta gauti Europos Sąjungos paramą, kuri sudarys 85 proc. projekto vertės.

    http://www.ve.lt/?data=2008-12-10&ru...rub=1190113119

    #2
    Po miestą – traukiniu

    Giedrė Balčiūtė

    Priėmus politinį sprendimą geležinkeliu nebegabenti krovinių per Klaipėdos centrą, vėl prabilta apie idėją likusį laisvą geležinkelio ruožą išnaudoti keleivių pervežimui.

    Sumažėtų grūstys

    „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.

    Apie tai padiskutuoti vakar susirinko „Lietuvos geležinkelių“, įvairių logistikos įmonių atstovai, skirtingų savivaldybių vadovai ir politikai.

    Tikimasi, kad Klaipėdoje, kaip alternatyvų viešąją transportą paleidus keleivinius traukinius, sumažėtų automobilių grūstys, iš dalies išsispręstų jų statymo, taip pat ekologinės problemos.

    Į Plungę – per pusvalandį

    Keleivinį transportą Klaipėdoje galima būtų vystyti dviem žiedais. Pirmasis apimtų Klaipėdą ir arčiausiai esančius Gargždų bei Kretingos miestus. Tarp Klaipėdos ir Kretingos jau seniai kursuoja keleiviniai traukiniai. Tačiau jų grafikas nėra patogus dirbantiems žmonėms – traukiniai iš Kretingos išvažiuoja 9, o grįžta 19 valandą.

    Geležinkelio atšaka į Gargždus taip pat yra, todėl paleisti šia kryptimi traukinį nebūtų sudėtinga.

    Antras žiedas sujungtų toliau nuo Klaipėdos nutolusius miestus – Plungę, Telšius, kuriuos traukiniu būtų galima pasiekti per 30-40 minučių. Į šį žiedą norėtų įsijungti ir Skuodas bei Šilutė.

    R.Cibauskas mano, kad tarp visų šių miestų paleidus keleivinius traukinius, vežančius greitai ir nebrangiai, susisiekimas gerokai palengvėtų, o Klaipėda galėtų tapti tikru pusę milijono gyventojų turinčio regiono kultūros, pramogų ir sporto centru.

    Traukinių jau nupirko

    Manoma, kad Klaipėda važiuosiantys traukiniai galėtų tapti puikia susisiekimo priemone ir patiems klaipėdiečiams. Jeigu pavyktų sukurti gerą infrastruktūrą: pastatyti laukimo peronus, nutiesti privažiavimo prie jų kelius, įrengti automobilių ir dviračių stovėjimo aikšteles, tikima, kad klaipėdiečiai mielai jais naudotųsi.

    R.Cibauskas pasakojo, kad idėją būtina kuo greičiau generuoti, nes „Lietuvos geležinkeliai“ jau nusipirko keturis dyzelinius traukinius ir dvi automotrisas, bet dar tebesvarsto, kur jas panaudoti.

    „Turime įrodyti, kad savo naują prekę „Lietuvos geležinkeliai“ panaudotų Klaipėdos regione ir tai duotų didžiausią efektą“, - aiškino politikas.

    www.kl.lt

    Comment


      #3
      Klaipėdos miesto geležinkeliai

      Rekonstruos geležinkelio viaduką

      http://www.ve.lt/?data=2009-04-08&ru...rub=1190113119

      Comment


        #4
        Klaipėdos miesto geležinkeliai

        Šiandien sugalvojau pralėkti su dviračiu iki Tarptautinės perkėlos ir padaryti pora geležinkelių nuotraukų.

        Pradėjau nuo prie namų esančios Nendrių gatvės pervažos (vaizdas link Senosios Smiltelės gatvės)



        Jūrininkų prospekto pervaža (vaizdas link Draugystės stoties)



        Vaizdas atgal. Kairėje pusėje geležinkelio atšaka į Klaipėdos terminalą

        Comment


          #5
          Perkėlos gatvės pervaža. Geležinkelio atšaka į Vakarų Laivų gamyklą


          Vaizdas atgal, link Draugystės stoties


          Šalia esanti geležinkelio atšaka į Malkų įlankos terminalą

          Comment


            #6
            Geležinkelio kelias į Tarptautinę perkėlą


            Tas pats geležinkelio kelias ties Klaipėdos Konteinerių Terminalu


            Vaizdas nuo pervažos, esančios šalia Tarptautinės perkėlos, į KKT pusę




            Europos Sąjungos remiama Perkėlos kelyno geležinkelių rekonstrukcija

            Comment


              #7
              Daugiau !!!
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                #8
                tuo pesciuju tiltu turbut daznai zmones vaiksto

                Comment


                  #9
                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                  tuo pesciuju tiltu turbut daznai zmones vaiksto
                  Jei turi omeny tilta salia KKT, tai juo niekas nevaiksto. Ten aplamai beveik nera zmoniu.

                  Comment


                    #10
                    ne turiu omenyje ta tilta kur Zimbabvej vakar statyt baige

                    Comment


                      #11
                      Kitoje kelyno pusėje analogiškas, įtariu, kad jie buvo skirti sargybai. Apačioje ir dabar dar likusios išbetonuotos duobės prie abiejų kelių (vienas nurinktas), greičiausiai vagonų apžiūrai iš apačios.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        cia dar nuo tarybiniu laiku? kad nieks uzsienin nepaspruktu?
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #13
                          Taip, seni tie tiltai ir duobės. Matyt, kad nepaspruktų, ir kad diversantai nepatektų
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Toliau pildau temą. Kadangi nesu geras fotografas, tai kai kurios nuotraukos truputį neryškios. Iš anksto atsiprašau.


                            Raudona - Geležinkelio tiltas per Smiltelės upelį.
                            Geltona - Senosios Smiltelės gatvės sankryža.

                            Tiltas per Smiltelės upelį



                            Vaizdas nuo jo, link Nendrių gatvės pervažos


                            Link Senosios Smiltelės gatvės pervažos


                            Neseniai rekonstruota Senosios Smiltelės pervaža


                            Vaizdas link Kuusakoski metalo perdirbimo įmonės


                            Ir atgal

                            Comment


                              #15
                              Nuo Senosios Smiltelės gatvės prasideda rekonstruotas geležinkelio ruožas, kuris eina iki Nemuno gatvėje esančio Biriųjų krovinių terminalo.



                              Geležinkelio ruožas ties Nevėžio ir Nemuno gatvių sankirta. Tas žalias pastatas Biriųjų krovinių terminalo grūdų ir trąšų sandėlys




                              Comment


                                #16
                                Vaizdas atgal





                                Rekonstruoto geležinkelio ruožo pabaiga

                                Comment


                                  #17

                                  Lietuvos rytas, 2009 08 27

                                  Comment


                                    #18
                                    A tai jis pasirodo dar vokiečių? Tiek kartų tekę per jį eiti, ir vis galvodavau koks jis patvarus, turint omeny jo parūdyjimo lygį. Dabar viskas aišku.
                                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                    Comment


                                      #19
                                      gal kas turite savo archyvuose buvusios pervazos Taikos prospekte, Klaipedoje, kur dabar yra Akropolis, nuotraukas? butu idomu jeigu patalpintumet

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                        gal kas turite savo archyvuose buvusios pervazos Taikos prospekte, Klaipedoje, kur dabar yra Akropolis, nuotraukas? butu idomu jeigu patalpintumet
                                        jo, mane irgi tas domina.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X