Išbandėm susisiekimo su PL būdą - traukinį.
Šiek tiek keliavom dviračiais po Suvalkų kraštą, tik anoje sienos pusėje.
Nesinorėjo sienos kirsti kartu su "fūromis", tai važiavom traukiniu.
Iš Vilniaus bilietas iki Šeštokų - 18 Lt, už bagažą -4 Lt
1 stotelė iki Trakiškių (35 min. kelio) - dar 12 litų. Jei kas nors iš mūsų būtų iki 26 m., galėtų naudotis 50% nuolaidomis.
Dabar telikęs tik vienas traukinys iki Šeštokų ir toliau į PL, 12.00 iš Vilniaus (dar vakare yra dyzelis iš Kauno iki Šeštokų).
LG puslapis www.litrail.lt reklamuoja naktinį autobusą Vilnius-Kaunas-Balstogė-Varšuva. Gerai, kad tas dar neužsuka į Šeštokus ir į Kazlų Rūdą...
Vilniaus stotyje bilietus gal gerą pusvalandį formino ne kasa, o "agentūra". Sėdi fotelyje, o laiko iki traukinio vis mažiau lieka... Pagaliau gavom kiekvienam keliautojui po 4 ar 5 popieriaus lapelius ir nuskubėjom su savo dviračiais į traukinį.
Vidus labai gražiai suremontuotas. Yra trys kabliai dviračiams (nuo Kauno jų nebeužteko).
Pradėjau fotkinti nuo Kauno stoties
Kazlų Rūda. Sukame link Marijieėmpolės (lyg taip reikia taisyklingai tarti)
Marijampolės stotis (1924). Vos spėjau patraukti aparatą uždarant duris...
Šeštokai. Čia persėdame į lenkų PKP traukinį.
Pasitikriname kainas. Bilietas iš Šeštokų iki PL kainuoja tiek pat, kiek ir iš Vilniaus.
Abu traukiniai
Lenkų traukinys (iki Suvalkų - tik 2 vagonai, ten į Varšuvą prikabins daugiau)
Nuo Šeštokų iki Mockavos - abiejų standartų bėgiai (1435 mm Europos ir 1524 mm rusiškas)
Mockava. Paskutinė LT stotis. Įlipa LT ir PL pasieniečiai
Suvalkijos kalvos. Lietuvių pasieniečiai sako parodysiantys, kur siena.
Pasienietis uždaro vartus, likusius nuo caro Gorocho laikų.
Čia dar ne siena. Šiaip sienos apsaugos zona.
O čia jau LT/PL siena
Nuotraukos iš PL - atskiroje temoje.
Šiek tiek keliavom dviračiais po Suvalkų kraštą, tik anoje sienos pusėje.
Nesinorėjo sienos kirsti kartu su "fūromis", tai važiavom traukiniu.
Iš Vilniaus bilietas iki Šeštokų - 18 Lt, už bagažą -4 Lt
1 stotelė iki Trakiškių (35 min. kelio) - dar 12 litų. Jei kas nors iš mūsų būtų iki 26 m., galėtų naudotis 50% nuolaidomis.
Dabar telikęs tik vienas traukinys iki Šeštokų ir toliau į PL, 12.00 iš Vilniaus (dar vakare yra dyzelis iš Kauno iki Šeštokų).
LG puslapis www.litrail.lt reklamuoja naktinį autobusą Vilnius-Kaunas-Balstogė-Varšuva. Gerai, kad tas dar neužsuka į Šeštokus ir į Kazlų Rūdą...
Vilniaus stotyje bilietus gal gerą pusvalandį formino ne kasa, o "agentūra". Sėdi fotelyje, o laiko iki traukinio vis mažiau lieka... Pagaliau gavom kiekvienam keliautojui po 4 ar 5 popieriaus lapelius ir nuskubėjom su savo dviračiais į traukinį.
Vidus labai gražiai suremontuotas. Yra trys kabliai dviračiams (nuo Kauno jų nebeužteko).
Pradėjau fotkinti nuo Kauno stoties
Kazlų Rūda. Sukame link Marijieėmpolės (lyg taip reikia taisyklingai tarti)
Marijampolės stotis (1924). Vos spėjau patraukti aparatą uždarant duris...
Šeštokai. Čia persėdame į lenkų PKP traukinį.
Pasitikriname kainas. Bilietas iš Šeštokų iki PL kainuoja tiek pat, kiek ir iš Vilniaus.
Abu traukiniai
Lenkų traukinys (iki Suvalkų - tik 2 vagonai, ten į Varšuvą prikabins daugiau)
Nuo Šeštokų iki Mockavos - abiejų standartų bėgiai (1435 mm Europos ir 1524 mm rusiškas)
Mockava. Paskutinė LT stotis. Įlipa LT ir PL pasieniečiai
Suvalkijos kalvos. Lietuvių pasieniečiai sako parodysiantys, kur siena.
Pasienietis uždaro vartus, likusius nuo caro Gorocho laikų.
Čia dar ne siena. Šiaip sienos apsaugos zona.
O čia jau LT/PL siena
Nuotraukos iš PL - atskiroje temoje.
Comment