Parašė John
O kas del lokomotyvo valdymo, tai nera taip paprasta. vairuoti traukinio nereikia, taciau labai didele atsakomybe tenka del signalu, greicio ribojimo reikalavimu vykdymo. Juk jei masinstas pravaziuotu raudona signala, pasekmes gali buti tragiskos. Yra ir visokiu saugos sistemu, kurios stabdo traukini pravaziavus raudona signala, bet jos veikia ne visur. Nuo masinisto priklauso labai daug. Vedant sunkiasvori sastata, reikia zinoti visas ikalnes, nes pries jas reikia isibegeti iki atitinkamo greicio, nes kitu atveju traukinys gali sustoti ir toliau nepavaziuoti, nes lokomotyvo ratai suktusi vietoje, nepadetu ir smelis.. taip pat reikia zinoti is nuokalnes, nes sunkiasvoris sastatas ne taip lengvai ir sustoja, o laiku nesustojus kaip auksciau minejau gali buti itin liudnu pasekmiu (kaip pries keleta metu nutiko Kenoje). Juk ir masinistu tapti galima tik baigus 10 men kursus ir bent 1-3 metus pavazinejus kaip masinisto padejeju. dar beje masinsitui sveikatos nesuteikia pervazose palendantys automobiliai ir dazniausiai mirtinai tose masinose traumuojami zmones, daznai mirtinai traumuojami zmones, ne vietoje einantys per begius, kai kurie is ju (pakankamai daznai) specialiai puola po traukiniu noredami nusizudyti, nes zino, kad traukinys nespes sustoti.. O viso to pasekmes reikia isgyventi masinistui..
Comment