Aš tai norėčiau atkarpos nuo Pagėgių iki Kauno
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nenutiesti geležinkelio ruožai
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAš tai norėčiau atkarpos nuo Pagėgių iki Kauno
- 1 patinka
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIki berods 1980 metų buvo siaurukas nuo Jūrės per Kajackus, Agurkiškę, Braziūkus iki Novaraisčio (durpynas netoli Lekėčių). Dar anksciaų ten Kazlų Rūdos miškuose būta siauruko iš Kazlų Rūdos į Kajackus. Ir Novaraistis nebuvo jo pabaiga: tęsėsi iki Pavilkijo.
1905 metais buvo nutiestas siaurukas iš Pagėgių į Smalininkus. Važiuojant keliu iš Jurbarko į Tauragę ties Eičiais pasitaiko geležinkelio pervaža. Tai dar veikiantis durpyno siaurukas.
Kai kurias siaurukų geležinkelių trasas dar atpažįstu, kai kurių rasti nepavyksta... Bet Smalininkuose išlikęs buvusios geležinkelio stoties pastatas.
Kas liečia platųjį geležinkelį iš Kazlų Rūdos į Tauragę, prognozės girdėti seniai. Bet ne taip seniai (tiksliau - pernai) rašyta, kad nuo Kauno-Kybartų linijos atsišakoti planuojama jau ne Kazlų Rūdoje, bet Pilviškiuose. Todėl panašu, kad toks geležinkelis taip ir liks tik projektuose.
O naujos trasos realiai turetume sulaukti vienos - tai Railbaltika.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai tokie projektai net nera svarstomi. Gelezinkelio tiesimas kainuoja milziniskus pinigus. Kad tai atsipirktu - turetu nauju ruozu vaziuoti labai daug prekiniu traukiniu. O ta krytimi kroviniu srauto nera.. ...
O naujos trasos realiai turetume sulaukti vienos - tai Railbaltika.
Kažkur tarp Šiaulių ir Kretingos kelio remontai vyksta nuolat. Tą rodo laikini dyzelinių traukinių Radviliškis-Klaipėda tvarkaraščių keitimai, o kartais – ir tokie pat grafiko pakitimai greitiesiems traukiniams „Baltija“ ir „Pajūris“. O didžioji dalis prekinių traukinių iš Radviliškio į Klaipėdą tokiomis dienomis paleidžiama per Pagėgius.
Nežinau, kas vasarą darėsi tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų, bet Palemono stotyje stebėjau situacijas, kaip iš Vilniaus atvažiuoja prekinis traukinys, lokomotyvas permanevruoja į kitą galą ir sąstatas nuvažiuoja link Jonavos. Arba iš Jonavos atvažiavęs prekinis traukinys nuvažiuoja link Vilniaus. Kaišiadorių-Palemono-Gaižiūnų trikampis, pasirodo, gerai.
Būnant Šeštokuose ir matant vos vos krutančią krovą, panašios pesimistinės mintys kyla apie "Rail Balticą". Ar neištiks ją kaip XIX amžiuje Augustavo bei Ventos-Dubysos kanalų likimas?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNenorėčiau sutikti, kad ta kryptimi krovinių srauto nebūtų. Nes ta kryptis (Kaunas-Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė-Pagėgiai-Klaipėda)būtų apkrautos Vilniaus-Šiaulių-Klaipėdos krypties alternatyva. Tegul traukinių eismas sutrinka kažkur tarp Jonavos ir Radviliškio. Arba kad ir planinis tilto per Nerį Jonavoje ar per Nevėžį Kėdainiuose remontas. Nejaugi apylanka būtų per kaimyninės Latvijos Daugpilio mazgą ?
Kažkur tarp Šiaulių ir Kretingos kelio remontai vyksta nuolat. Tą rodo laikini dyzelinių traukinių Radviliškis-Klaipėda tvarkaraščių keitimai, o kartais – ir tokie pat grafiko pakitimai greitiesiems traukiniams „Baltija“ ir „Pajūris“. O didžioji dalis prekinių traukinių iš Radviliškio į Klaipėdą tokiomis dienomis paleidžiama per Pagėgius.
Nežinau, kas vasarą darėsi tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų, bet Palemono stotyje stebėjau situacijas, kaip iš Vilniaus atvažiuoja prekinis traukinys, lokomotyvas permanevruoja į kitą galą ir sąstatas nuvažiuoja link Jonavos. Arba iš Jonavos atvažiavęs prekinis traukinys nuvažiuoja link Vilniaus. Kaišiadorių-Palemono-Gaižiūnų trikampis, pasirodo, gerai.
Būnant Šeštokuose ir matant vos vos krutančią krovą, panašios pesimistinės mintys kyla apie "Rail Balticą". Ar neištiks ją kaip XIX amžiuje Augustavo bei Ventos-Dubysos kanalų likimas?
O palemone tavo minetu atveju per trikampi traukiniai vaziavo del to, kad buvo vyksdomas Livintai - Gaiziunai tarpstocio kapitalinis remontas. Eismas budavo uzdaromas mazdaug 6 valandoms, tad kad nereiktu tiek laukti, buvo naudojamasi tuo trikampiu.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė, bet vargu ar kada toks bus.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąLR bendrajame plane irasytas
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė, bet vargu ar kada toks bus.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLinija Kazlų Rūda - Šakiai - Jurbarkas - Tauragė.
Kokius darbus spėta atlikti? Ar yra kokių pradėtos statyti linijos liekanų?
Comment
-
Nenutiesti geležinkelio ruožai
Parašė nagi Rodyti pranešimąAlytuje yra nemažai pramonės įmonių, kurioms yra reikalingas geležinkelis. Tikėtina, kad geležinkelis iki Alytaus bus išsaugotas ir atnaujintas. Norėtųsi kada nors tame ruože ir vėl keleivinius traukinius pamatyti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytaus m. ir raj. bei Varenos bendruosiuose planuose yra pazymeta gelezinkelio linija i Vilniu. Tik jau visai ne taip, kaip anksciau ejo gelezinkelis. Preliminarus susijungimas su Vilniaus - Gardino linija ne Varenoje, o Valkininkuose.
O kur numatytas tiltas per Nemuną?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš Alytaus į Vilnių per Valkininkus būtų arčiau.
O kur numatytas tiltas per Nemuną?
Comment
-
1984 metais, Alytaus laikraštyje “Komunistinis rytojus” straipsnyje apie naujos stoties atidarymą, buvo keliais sakiniais užsiminta apie Alytaus – Varėnos ruožo atstatymą. Skaičiau kelis kartus ir mintyse lėkiau traukiniu per tiltą virš Nemuno sostinės link. Vėliau supratau, kad tai tik gražios žurnalisto mintys ir sovietinė propaganda, kad viskas yra gerai ir bus dar geriau. Nors į Alytų traukiniais buvo vežamos įvairios žaliavos, o iš Alytaus dundėdavo ilgiausi sąstatai su produkcija po visą sąjungą, tie maždaug 100-150 papildomų kilometrų buvo niekniekis SSRS ekonomikai.
Vėliau, nepriklausomybės atgavimo įkarštyje kažkas iš inercijos rašė, kad reikia atstatyti…
Dar vėliau, berods Seime, kažkuris susisiekimo ministras kalbėjo, kad vien tik gražių minčių neužtenka, rekia ekonominio pagrindimo.
Mano nuomone, Vilniaus – Kauno ruožas yra labiausiai apkrautas Lietuvoje ir neturi “atsarginio” kelio. Čia galėtų būti naudingas Valkininkų – Alytaus geležinkelio nutiesimas. Bet tai įmanoma tik tada, kai Vilniaus (Lentvario) – Kauno ruožas bus maksimaliai išnaudotas. Mano paskaičiavimais į Šeštokus vykstast per Valkininkus ir Alytų būtų galima sutaupyti 30 kilometrų. Būtų galima Kaliningrado tranzitą leisti per Alytų, žinomą rusams tai kainuotų papildomus 60 kilometrų.
O, tai, kad bendruosiuose planuose yra pažymeta geležinkelio linija kvepia kažkokiu populizmu.
Bet aš visu 100% sakau TAIP tokiam projektui
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimą1984 metais, Alytaus laikraštyje “Komunistinis rytojus” straipsnyje apie naujos stoties atidarymą, buvo keliais sakiniais užsiminta apie Alytaus – Varėnos ruožo atstatymą. Skaičiau kelis kartus ir mintyse lėkiau traukiniu per tiltą virš Nemuno sostinės link. Vėliau supratau, kad tai tik gražios žurnalisto mintys ir sovietinė propaganda, kad viskas yra gerai ir bus dar geriau. Nors į Alytų traukiniais buvo vežamos įvairios žaliavos, o iš Alytaus dundėdavo ilgiausi sąstatai su produkcija po visą sąjungą, tie maždaug 100-150 papildomų kilometrų buvo niekniekis SSRS ekonomikai.
Vėliau, nepriklausomybės atgavimo įkarštyje kažkas iš inercijos rašė, kad reikia atstatyti…
Dar vėliau, berods Seime, kažkuris susisiekimo ministras kalbėjo, kad vien tik gražių minčių neužtenka, rekia ekonominio pagrindimo.
Mano nuomone, Vilniaus – Kauno ruožas yra labiausiai apkrautas Lietuvoje ir neturi “atsarginio” kelio. Čia galėtų būti naudingas Valkininkų – Alytaus geležinkelio nutiesimas. Bet tai įmanoma tik tada, kai Vilniaus (Lentvario) – Kauno ruožas bus maksimaliai išnaudotas. Mano paskaičiavimais į Šeštokus vykstast per Valkininkus ir Alytų būtų galima sutaupyti 30 kilometrų. Būtų galima Kaliningrado tranzitą leisti per Alytų, žinomą rusams tai kainuotų papildomus 60 kilometrų.
O, tai, kad bendruosiuose planuose yra pažymeta geležinkelio linija kvepia kažkokiu populizmu.
Bet aš visu 100% sakau TAIP tokiam projektui
Netgi RailBaltica nutiesus, jei realiai isaugtu kroviniu srautai is Vakaru i Rytus su perkrovimu Lietuvoje, tai Alytaus - Varenos (ar Valkininku) gelezinkelio statyba butu logiskas ir ekonomiskai pateisinamas zingsnis.
Comment
-
Alytaus apskrities teritorijos generalinis planas
2. TERITORIJŲ REZERVAVIMAS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪRAI
2.5. Teritorijų rezervavimas geležinkelio linijoms:
- esamo Šeštokų-Mockavos ruožo įjungimas į Rail Baltica;
- nauja geležinkelio linija Valkininkai-Alytus;
- nauja geležinkelio linija Kabeliai-Druskininkai.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąAlytaus apskrities teritorijos generalinis planas
2. TERITORIJŲ REZERVAVIMAS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪRAI
2.5. Teritorijų rezervavimas geležinkelio linijoms:
- esamo Šeštokų-Mockavos ruožo įjungimas į Rail Baltica;
- nauja geležinkelio linija Valkininkai-Alytus;
- nauja geležinkelio linija Kabeliai-Druskininkai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Druskininku bendrajame plane nera numatytos gelezinkelio linijos is Kabeliu.
Lietuvos geležinkelio tinklo analizėje taip pat užsimenama apie naują Druskininkų ir Varėnos jungtį http://www.transport.vgtu.lt/upload/..._rezgaitis.pdf
Comment
Comment