Parašė Linas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys
Collapse
X
-
Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys
"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" -
Ruože Klaipėda-Šilutė uždarė keleivinį susisiekimą praktiškai meluojant. Iš pradžių sakė, kad laikinai nutraukė dėl viaduko virš Liepų gatvės rekonstrukcijos. Ten buvo pastatytas laikinas metalinis, ir krovininiai traukiniai važiavo kaip važiavę. O perstačius senąjį (iš esmės pastatė naują) viaduką, dyzelinio traukinio taip ir nepaleido.
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAr liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
Zinau, kad pvz is vilniaus i panerius galima nuvaziuoti privaziuojamaisiais keliais.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAr liko dar kelias per Sancius, t.y. po tunelio uzdarymo, ar galima pasiekti stoti per ten?
Aplamai, tą kelią per Šančius galėjo ne užpilti, o atidaryti bet šilumvežiams iš Šančių depo į Palemono stotį praleisti, nes dabar jie važiuoja aplinkiniu keliu per senąją Kauno stotį, Jiesią, Rokus, Kauno hidroelektrinę. Du kartus (prie tunelio ir Jiesioje) keičia važiavimo kryptį.Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 13:07.
Comment
-
Bet taigi šančiuose yra likę visi bėgiai, tik prie pat tunelio dalis jų jau pasidengę plonu žemės sluoksniu„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąO zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
http://img156.imageshack.us/img156/5272/rokga9.png
Tie bėgiai labiausiai apleisti ten kur žemėlapyje yra "žalia" palej Nemuną. Žinoma, patvarkyti dar galima (juk panašiai iki 1990 metų atrodė geležinkelis nuo Mockavos iki Lenkijos sienos). Tunelis uždarytas bus pilnas dvi vasaras, gal tos Šančių apylankos prireiks rimtai...Paskutinis taisė Romas; 2008.11.23, 12:49. Priežastis: Nebūtina prieš tai buvusio pranešimo cituoti su žemėlapiu
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąO zemelapiai rodo kad galima... idomu kodel tas kelias neistrintas jei jo nera? Gal ne taip senai jis buvo demontuotas ir kartografai nespejo ji istrinti?
Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAtsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąApskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.
Įmonių teritorijos - problema... Bet į anglių iškrovimo rampą Švenčionių gatvėje prasibraunama.Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 23:03.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąO šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?
Comment
-
Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2003 m. rugsėjo 16 d. priėmė Susisiekimo ministerijos parengtą nutarimą Nr. 1176 „Dėl viešojo naudojimo geležinkelio linijos Pabradė-valstybės siena ir valstybės siena-Adutiškis-Didžiasalis (su joje esančiomis Adutiškio ir Didžiasalio stotimis), taip pat Karsakiškio, Šapelių, Šarkių, Lyduvėnų, Radžiūnų, Lauksargių, Mergalaukio, Dapšionių, Medininkų, Genių, Čiūtelių, Lūšės, Saldutiškio, Labos, Panemunėlio, Varlaukio, Žilių, Visagino ir Skersabalių stočių uždarymo“.
Since early spring 2001 all passenger traffic on this line has ceased.Paskutinis taisė Zorro; 2008.05.17, 16:32.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje. Būtų įdomu ta linija nuo Marcinkonių iki pasienio pasivėžint su "Pionierka" (savadarbe drezina).
Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIdomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTaip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau
Comment
Comment