Įdomi diskusija užsimezgusi http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=88750&LNG=RU. Gal kas iš LG galėtų pakomentuoti elektrifikacijos planus Lietuvoje? Turbūt RailBaltica bus elektrifikuota?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
Manau dar ir kaina turi įtakos.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:50.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNereikia grūbiai tarti, ruožas N. Vilnia - Kaunas, 122km.
Ir antrame klaidos nera, nominalas viena, praktika kita - 27,5kV.
o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:55.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąVilniaus priemiestis ir tiek.
o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.
Pirma: tai miestas,
antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".
Iš kur tu toks protingas atsiradai?
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai Vilnius, NV priemiestis
Pirma: tai miestas,
antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".
Iš kur tu toks protingas atsiradai?
ai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
2.) nemanau, kad tas "tiuningas" yra ekonomiškas variantas. čia greičiau išlikęs sovietinis mentalitetas - geriau daugiau nei per mažai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
O vadinasi jis taip ne dėl el. tinklo, o tai trumpinys nuo "Elektrinių traukinių depas".
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNES:
1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
Su šiuo teiginiu nenorėčiau sutikti. Būtent ruožu Vilnius-Kaunas eina visi tranzitiniai kroviniai maršrutu Rusija (Baltarusija) - Kaliningradas, Baltarusija - Klaipėdos uostas. Aišku, šiame ruože naudoti elektrinius lokomotyvus būtų prasmė, jei Baltarusija iki Lietuvos sienos pilnai elektrifikuotu savo ruožą. Berods tam trūksta 100 km..
Comment
-
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąElektrifikacija Molodečnos-Vilniaus ruože(?)
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3496
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąBelieka tikėtis ir laukti...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąYra (...)
Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:15.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:16.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąAr turi kas nors informacija kiek keliu (km) elektrifikuota Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje?
LV - 257
EE - 133„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąLT - 122
LV - 257
EE - 133
Taip pat keista kaip tokia is paziuros neitin naudojama linija is Norvegijos Narviko i Svedijos Lulea (800km daugmaz) yra elektrifikuota ir toliau tokia eksploatuojama, nors ten eismas visai neintensyvus.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kokios naujienos dėl elektrifikacijos Naujosios Vilnios - Kenos ruože? Čia irgi seniai apie tai šnekama, bet kol kas nieko konkretaus.
Comment
Comment