Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

    Įdomi diskusija užsimezgusi http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=88750&LNG=RU. Gal kas iš LG galėtų pakomentuoti elektrifikacijos planus Lietuvoje? Turbūt RailBaltica bus elektrifikuota?

    #2
    Rail Balticos elektrifikuoti tikrai nesiruosiama. Yra minciu, kad gal iki 2020 reiketu elektrifikuoti nuo Kaisiadoriu iki Klaipedos. O i kitus klausimus atsakyti negaliu, nes jie tik dabar svarstomi.

    Comment


      #3
      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      NES:
      1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.
      2. Mūsų srovė yra kitokia - AC 27,5kV.
      Manau dar ir kaina turi įtakos.
      na elektrifikuota grubiai tariant Vilnius - Kaunas, o ir viduryje, Kaišiadoryse kelias skiriasi į Klaipėdą ir į Kaliningradą, o tai šiaip jau pagrindiniai Lg vežimų tikslai. taip kad pirmas teiginys atmestas. antras teiginys yra su paklaida. nominalas 25kV.
      Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:50.
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        #4
        Nereikia grūbiai tarti, ruožas N. Vilnia - Kaunas, 122km.
        Ir antrame klaidos nera, nominalas viena, praktika kita - 27,5kV.
        Paskutinis taisė Nikas; 2007.09.14, 21:16.

        Comment


          #5
          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
          Nereikia grūbiai tarti, ruožas N. Vilnia - Kaunas, 122km.
          Ir antrame klaidos nera, nominalas viena, praktika kita - 27,5kV.
          Vilniaus priemiestis ir tiek.
          o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.
          Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 21:55.
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            #6
            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            Vilniaus priemiestis ir tiek.
            o dėl įtampos juk sakiau paklaidos ribose. ir tavo pataisymas yra kiek nekorektiškas. gal vileikoj ir yra 27.5, bet ne visuose 122 km.
            Tai Vilnius, NV priemiestis
            Pirma: tai miestas,
            antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
            27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".

            Iš kur tu toks protingas atsiradai?

            Comment


              #7
              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
              Tai Vilnius, NV priemiestis
              Pirma: tai miestas,
              antra: būtent NV yra "Elektrodepas".
              27,5kV beveik visur, tai tipo "tiuningas".

              Iš kur tu toks protingas atsiradai?
              kartais pasiskaitau įvairios literatūros ir tiek.

              ai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
              2.) nemanau, kad tas "tiuningas" yra ekonomiškas variantas. čia greičiau išlikęs sovietinis mentalitetas - geriau daugiau nei per mažai.
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                #8
                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                ai, dar pasakysiu, 1.) elektrodepas nėra energijos tiekėjas ir
                Būtent! El. depe yra pirmoje el. maitinimo pastotė.
                O vadinasi jis taip ne dėl el. tinklo, o tai trumpinys nuo "Elektrinių traukinių depas".

                Comment


                  #9
                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  NES:
                  1.Pas mus elektrofikuotų kelių tik 121km ir tai ruožas, kuris nera labai apkrautas prekiniai traukiniais.

                  Su šiuo teiginiu nenorėčiau sutikti. Būtent ruožu Vilnius-Kaunas eina visi tranzitiniai kroviniai maršrutu Rusija (Baltarusija) - Kaliningradas, Baltarusija - Klaipėdos uostas. Aišku, šiame ruože naudoti elektrinius lokomotyvus būtų prasmė, jei Baltarusija iki Lietuvos sienos pilnai elektrifikuotu savo ruožą. Berods tam trūksta 100 km..

                  Comment


                    #10
                    Elektrifikacija Molodečnos-Vilniaus ruože(?)
                    http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3496
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Elektrifikacija Molodečnos-Vilniaus ruože(?)
                      http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3496
                      Belieka tikėtis ir laukti...

                      Comment


                        #12
                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                        Belieka tikėtis ir laukti...
                        Kitas pasakytų, kad dar vienu šilumvežių kraštu bus mažiau... liūdnaja prasme.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #13
                          Kaip gi!
                          Teprisidės 30km
                          Tad liksime "šilumvežių kraštu".

                          Comment


                            #14
                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Yra (...)

                            Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?
                            Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:15.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

                              Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?
                              Apie elektrifikacija siek tiek galvojama, bet greitu laiku tikrai nebus nieko daroma. Ekonomistai seniai gincijasi, kas priimtiniau - silumveziai ar elektroveziai (cia tik del finansines puses). Kad atsipirktu elektros trauka, turi buti didelis traukiniu judejimas, nes kontaktinis tinklas ir jo islaikymas yra labai brangus. O juk nesvarbu, ar traukiniai 2 vaziuos ar 32, vietiek reikia jkontaktini tinkla islaikyti. kaip brangu LG zaisliuka galima laikyti musu elektrifikuotus ruozus, nes kontaktini tinkla laikyti tik del keleiviniu traukiniu - prabanga. Buvo ne karta minciu demontuoti kontaktini tinkla, nes jis jau pakankamai susidevejes, bet ziurint i perpektyva to buvo atsisakyta. Jeigu ir butu nutarta pradeti ekelktrifikacija, pirmas ruozas butu Vaidotai - Molodecno, nes cia didziausias krovininiu traukiniu srautas. Norint paleisti krovininius traukinius ruozu Vilnius - kaunas, reiketu esamo kontaktinio tinklo rekonstrukcijos, nes esama iranga neatlaikytu reikalaujamos galios (elektriniams traukiniam daug galios nereikia). Be to kiltu papildomu sunkumu, nes kontaktinis tinklas yra tik iki kauno, o reikia traukinius vezti iki kybartu, tad kaune reiketu keisti lokomotyva - is elektrovezio i silumvezi ir atvirksciai, o tai labai nenaudinga ir neracionalu. Del ekologijos aisku geriau elektrine trauka, taciau siuolaikiniai dyzeliai taip pat minimaliai tersia aplinka. taip pat tenka pazymeti, kad elektriniai traukos riedmenys yra ilgaamziskesni, ju paprastesne prieziura.
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.28, 00:16.

                              Comment


                                #16
                                Ar turi kas nors informacija kiek keliu (km) elektrifikuota Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje?

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Ar turi kas nors informacija kiek keliu (km) elektrifikuota Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje?
                                  LT - 122
                                  LV - 257
                                  EE - 133
                                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                    LT - 122
                                    LV - 257
                                    EE - 133
                                    Keista ir gaila, kad Lietuvoj tiek mazai elektrifikuotu ruozu.
                                    Taip pat keista kaip tokia is paziuros neitin naudojama linija is Norvegijos Narviko i Svedijos Lulea (800km daugmaz) yra elektrifikuota ir toliau tokia eksploatuojama, nors ten eismas visai neintensyvus.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      #19
                                      O kokios naujienos dėl elektrifikacijos Naujosios Vilnios - Kenos ruože? Čia irgi seniai apie tai šnekama, bet kol kas nieko konkretaus.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                        O kokios naujienos dėl elektrifikacijos Naujosios Vilnios - Kenos ruože? Čia irgi seniai apie tai šnekama, bet kol kas nieko konkretaus.
                                        Elektrifikacija tik svarstymu stadijoje.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X