Taigi, pamaniau sukurti tokią temą, gal kam bus įdomu
Japonijoje yra 27,268 killometrai geležinkelių, per metus geležinkeliais Japonijoje keleiviai pasinaudoja 22.24 milijardų kartų. Taip pat Japonijoje veikia greitasis geležinkelis - "Shinkansen", kuris naudojasi atskirais, kitos vėžės bėgiais. Greitieji traukiniai šiais geležinkeliais keleivius vežioja virš 300km/h greičiu, nors yra ir lėtesnių "shinkansen" traukinių, kurie pvz. keleivius vežioja tik 250km/h greičiais. Kitais paprastaisiais geležinkeliais keleiviniai traukiniai nevažiuoja didesniu, nei 160km/h greičiu, dažnai neviršija nė 130km/h. Geležinkeliai Japonijoje yra pagrindinis keleivių transportas. Beveik 17 000 kilometrų geležinkelių yra elektrifikuoti. Visur veikia vieninga bilietų pardavimo sistema. Prieš įeinant į stotį stovi bilietų automatai, norint patekti į stotį reikia įkišti bilietą į apsaugos vartelius, praeiti ir pasiimti bilietą. Galinėje stotyje taip pat norint išeiti reikia įkišti bilietą, tik jis nebeatgaunamas. Bilietai dažniausiai galioja ne konkrečiam traukiniui, o to maršruto traukiniams, todėl pavėlavus į vieną traukinį už 10/15 minučių įsėdi į kitą.
Beveik kiekviena stotis turi savo "kultūrą" ir kiekvienoje stotyje ir skirtinguose traukiniuose galima nusipirkti pietų komplektėlį, kurio patiekalai ir patiekimas skiriasi skirtingose stotyse.
Taip pat veikia labai gera sistemėlė maršrutų radimo: http://www.jorudan.co.jp/english/nor...norikeyin.html
Parašote pradinę, galinę stoteles, kitą info ir jums randa keletą maršrutų, įtraukiami ne tik traukinių maršrutai, bet ir lėktuvų, autobusų.
Nu vnž, įdomių dalykėlių yra Japonijos geležinkelių kultūroje
Na ir keletas vaizdų:
800 serijos greitasis shinkansen traukinys
300 serijos greitasis shinkansen traukinys
383 serijos traukinys
"Romance car" 50000 serijos traukinys
"Sunrise express" 285 serijos naktinis traukinys
485-3000 serijos traukinys "Super Hakucho"
Pabaigai 500 serijos greitasis shinkansen traukinys
galėtų LG pavyzdį imt. Japonijoje traukiniai atvažiuoja į stotį ir sustoja labai tiksliai, na kartais pavėluoja kokias 10 sekundžių ir peronuose ant grindų yra užrašai, ant užrašo traukinio vagono numeris ir t.t. labai patogu.
Dar vienas reportažiukas su paveiksliukais
Įeinant į stotį
Omiyos stotis Saitamos prefektūroje
Utsunomiya stotis Točigi prefektūroje
"Spacia" limited express traukinys
"Super Azusa" traukinys
Greitasis shinkansen 300 serijos traukinys atvyksta į Nagoyos stotį
Greitojo shinkansen 700 serijos traukinio žemiausios klasės vagono vidus
Greitojo shinkansen 800 serijos traukinios geresnės klasės vagono vidus
1964 metų greitasis 0 serijos shinkansen traukinys taip atrodo šiais laikais
Nėr už ką
Beje, Lietuvos Geležinkeliai tą šinkansen 0 serijos priekį yra užsidėję ant tokių didelių bilietų, kiti gali apsidžiaugt, kad toks ir atvažiuos
Nėr už ką
Beje, Lietuvos Geležinkeliai tą šinkansen 0 serijos priekį yra užsidėję ant tokių didelių bilietų, kiti gali apsidžiaugt, kad toks ir atvažiuos
Radau kai ką (man) įdomaus. 2 metų senumo straipsniukas, bet likusiam pasauliui iki to dar eiti ir eiti. Japonai vėl pirmi. Šįkart jie sukūrė hibridinį traukinį. Šaltinis ir visas straipsnis: http://www.treehugger.com/files/2007...ese_hybrid.php
Straipsnis anglų kalba, tad pateikiu lietuviško vertimo santrauką:
Sumontuotas Kiha E200 dyzelinis ir elektros varikliai kaip ir daugumai keleivinių traukinių, tačiau pridėtos talpos su ličio jonų baterijomis ant jo stogo. Rezultatas — 20 procentų didesnis kuro vartojimo efektyvumas ir iki 60 procentų mažiau išmetamųjų dujų ir triukšmo.
Kaip ir hibridiniai automobiliai su regeneraciniais stabdžiais, traukinys papildo savo baterijas kai lėtina/stabdo ar važiuoja tuščiąja eiga.
Neigiama savybė yra ta, kad sistemos kaina yra aukšta. Šios pirmosios versijos išlaidos yra 200 mln jenomis (US $ 1,7 mln.), o tai yra dvigubai daugiau nei įprasto traukinio. Dabartinė sistema yra įdiegta santykinai trumpiems linijos bandymų tikslais. Geležinkelių pareigūnai nori įsitikinti, kad traukinio pajėgumo pakanka žiemą šildyti ir nori išmatuoti faktinį degalų efektyvumą esant įvairioms keleivių apkrovoms.
Radau kai ką (man) įdomaus. 2 metų senumo straipsniukas, bet likusiam pasauliui iki to dar eiti ir eiti. Japonai vėl pirmi. Šįkart jie sukūrė hibridinį traukinį.
Dėl to pirmumo pasiginčysiu. (Nebent aš kažko nesupratau, bet tikiuosi, kad supratau.) Buvo rašyta, kad mūsų Siemens ER20CF turi rekuperacinius stabdžius ir energiją, išsiskiriančią stabdymo metu kaupia specialiuose kondensatoriuose ir panaudoja įsibėgėjant dėl ko buvo pasiektas didesnis ekonomiškumas, lyginant su kitais lokomotyvų gamintojais.
Dėl to pirmumo pasiginčysiu. (Nebent aš kažko nesupratau, bet tikiuosi, kad supratau.) Buvo rašyta, kad mūsų Siemens ER20CF turi rekuperacinius stabdžius ir energiją, išsiskiriančią stabdymo metu kaupia specialiuose kondensatoriuose ir panaudoja įsibėgėjant dėl ko buvo pasiektas didesnis ekonomiškumas, lyginant su kitais lokomotyvų gamintojais.
O aš supratau, kad traukinys varomas baterijomis, kurios yra ant stogo, tačiau šioms pasibaigus energija papildoma deginant dyzeliną. Taip stengiamasi visomis išgalėmis kuo mažiau sudeginti degalų ir kuo daugiau naudotis kitais elektros šaltiniais, šiuo atveju — baterijomis.
kuro ekonomija siuo atveju pasiekiama del variklio darbo optimaliu rezimu. sustojes, isibegedamas - jis vistiek dirba vienodom apsukom, nes trukstama energija paima is bateriju (arba ten pat grazina jos pertekliu). galiu drasiai teigti, kad aprupinta tokiu varytuvu mano mazdike sunaudotu nedaugiau 3 l / 100km.
Comment