You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisi Reikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
Tai papasakok - ar įsigyja LG naujų krovininių vagonų? Dauguma dabartinių atrodo stipriai padėvėti. Ar pirks naujus manevrinius šilumvežius, ar tik modernizuos dabartinius?
domiuosi traukiniais, labai juos mekstu. Kilo ideja apie vagonus ,pastebejes ,kad Jus esat protingi manau kad galite man padeti. Gal turite fotografiju ar kokiu interneto nuorodu apie vagonus ?
Iskarto dekui Jums
Reiškias 006 dar neatvyko, nes greičiausiai būčiau pastojęs kelią su fotoaparatu per visą miestą pravažiuoja.
Apie krovininius vagonus naujus gal kas gali ką pasakyti? nes spaudoje labai mažai informacijos. Kiek ir kokių pernai nupirkta buvo? Kiek ir kokių pavyks šiemet įsigyti?
P.S. ar nesvarstoma galimybė Lietuvoje juos gaminti? Vežimėlius, pačius aširačius reikėtų importuoti (gal dar oro cilindrus), o pačias dėžes (statines) Lietuvoje lengvai suvirintų, ir ne vienoje vietoje.
Na tikrai galiu pasakyti - nieks Lietuvoje krovininiu vagonu negamins, nes visiskai neapsimoka. Praeitu metu uzsakymas vagonu gamybai buvo ivykdytas tik 15%, o likusioji dalis atsaukta pacio gamintojo - per daug uzsakymu.
Na tikrai galiu pasakyti - nieks Lietuvoje krovininiu vagonu negamins, nes visiskai neapsimoka. Praeitu metu uzsakymas vagonu gamybai buvo ivykdytas tik 15%, o likusioji dalis atsaukta pacio gamintojo - per daug uzsakymu.
Kodėl neapsimoka, jei visoje buvusioje sąjungos erdvėje didžiulė paklausa ir trūkumas vagonų(dėl to 15 proc. ir pagamino)?
Kodėl neapsimoka, jei visoje buvusioje sąjungos erdvėje didžiulė paklausa ir trūkumas vagonų(dėl to 15 proc. ir pagamino)?
50 dengtųjų... choperiai trąšoms turbūt?
Įmanoma viskas, taciau vargiai tiketina, kad vagonai bus pradeti gaminti Lietuvoje. Visu pirma, tuo turetu susidometi verslininkai, pramonininkai. Uzsiimti vagonu gamyba - tikrai ne LG reikalas, nes uzsiimti netiesiogine veikla keblu del ES norminiu dokumentu. Del siu priezasciu nuo LG buvo atskirta arba panaikinta daug padaliniu: atskirtos keliu remonto stotys, lokomotyvu remonto depas, apsauga ir kt. (dabar sie padaliniai veikia kaip LG dukterines imones), panaikintos - autobaze, spaustuve ir kt.
Kas del vagonu gamybos, tai nera taip viskas paprasta - tam reiketu tikrai dideliu investiciju, nes visu pirma reikia sukurti vagonu gamybos baze (tureti irengimus, kvalifikuota personala), projektus, veikiancias sutartis su tiekejais ir t.t. Kai kuriu detaliu tikrai Lietuvoje nebutu galima pagaminti, nes jas gamina tik specialius irengimus turincios metalurgijos imones. Gal kas pasakys, kad tada galima pirkti tik sias detales o visa kita surinkti vietoje - taciau daznai kaip tik tame ir yra problema, kad tiekejai nepateikia tam tikru vagono detaliu (pvz vezimelio tam tikru daliu). Del labai panasiu priezasciu pernai nebuvo ivykdyti LG prekiniu vagonu pirkimo planai.
Ir aplamai, LG pagal tarpvalstybinius gelezinkeliu sustarimus naudojasi visu buvusios sovietu sajungos saliu gelezinkliu vagonais. Pvz trukstant LG priklausanciu vagonu, galime krauti kitos salies gelezinkeliui priklausancius vagonus, ir atvirksciai. Taciau net ir galiojant tokiems susitarimams, kai kuriu vagonu trukumas siuo metu yra labai aktuali problema. Tad pvz LG nusipirkus 100 ar 200 vagonu per metus, padeties tai is esmes absoliuciai nekeicia, nes jie pasklinda po visa buvusia tarybu sajunga ir namo sugrizta tik retkarciais..
Tad klientams, rimtai uzsimantiems kroviniu vezimu gelezinkeliais, verta ir patiems rupintis vagonais, t.y. ju isigyti arba isisnuomuoti (siu vagonu niekas neturi teises krauti be vagono savininko ar nuomininko zinios).
... Uzsiimti vagonu gamyba - tikrai ne LG reikalas, nes uzsiimti netiesiogine veikla neleidzia ES norminiai dokumentai. Del siu priezasciu nuo LG buvo atskirta arba panaikinta daug padaliniu: atskirtos keliu remonto stotys, lokomotyvu remonto depas, apsauga ir kt. (dabar sie padaliniai veikia kaip LG dukterines imones), panaikintos - autobaze, spaustuve ir kt.
....
ar tikrai? o gal kažkur išgirdai ir pakartojai negalvodamas?
ES niekada nedraudė ir nedraus užsiimti verslu. kitas dalykas, kad ji prikūrė procedūrų visokių, kurios ir sudaro tokias situacijas kai organizacijos skaidomos. pvz.: gauni pinigus iš ES fondo būk malonus skelbk paslaugos pirkimo konkursą - ir nesvarbu, kad pas tave vienintelį yra padalinys galintis atlikti kažkokius specifinius darbus, pats jame dalyvauti negali. todėl ir yra kuriamos dukterinės įmonės.
dar yra visokie sertifikaciniai reikalavimai, kuriuos pritaikyti nedideliai mažai įmonėlei su keliasdešimt žmonių lengviau nei dideliai įmonei su keliais tūkstančiais darbuotojų.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
ar tikrai? o gal kažkur išgirdai ir pakartojai negalvodamas?
ES niekada nedraudė ir nedraus užsiimti verslu. kitas dalykas, kad ji prikūrė procedūrų visokių, kurios ir sudaro tokias situacijas kai organizacijos skaidomos. pvz.: gauni pinigus iš ES fondo būk malonus skelbk paslaugos pirkimo konkursą - ir nesvarbu, kad pas tave vienintelį yra padalinys galintis atlikti kažkokius specifinius darbus, pats jame dalyvauti negali. todėl ir yra kuriamos dukterinės įmonės.
dar yra visokie sertifikaciniai reikalavimai, kuriuos pritaikyti nedideliai mažai įmonėlei su keliasdešimt žmonių lengviau nei dideliai įmonei su keliais tūkstančiais darbuotojų.
Is kur isgirdau, ar suzinojau, tai visiskai nesvarbu. Gal netiksliai issireiskiau del ES dokumentu, taciau pats paskui is esmes pakartojai ta pati, tik kitais zodziais ir placiau. Kita vertus nesu teisininkas, tad siu dalyku smulkmenu nezinau.
P.S. netikslia vieta pakoreguosiu
Radviliškio stotyje vakar mačiau naujų platformų konteineriams vežti, turbūt naujausias pirkinys. Tik ant vienos dar buvo užrašai, tame taip pat ir Lietuvos kodas (24). Iš akies... kelios dešimtys jų stovėjo.
Radviliškio stotyje vakar mačiau naujų platformų konteineriams vežti, turbūt naujausias pirkinys. Tik ant vienos dar buvo užrašai, tame taip pat ir Lietuvos kodas (24). Iš akies... kelios dešimtys jų stovėjo.
Stovejo maziau nei kelios desimtys.. Isigyti siais laikais nauju vagonu del tam tikru priezasciu labai sunku.. Kita vertus, ju kaina kyla kaip ant mieliu, tad kada naujas vagonas atsipirks irgi nezinia...
Stovejo maziau nei kelios desimtys.. Isigyti siais laikais nauju vagonu del tam tikru priezasciu labai sunku.. Kita vertus, ju kaina kyla kaip ant mieliu, tad kada naujas vagonas atsipirks irgi nezinia...
Sunku buvo suskaičioti, nes važiavau ir ant kelių kelių sustatytos buvo. Kokios tos sunkumo priežastys? Didžiuliai poreikiai pačių gamintojų šalyse? Iš kokios gamyklos platformos atkeliavo?
Sis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis
Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama
O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
M62 modernizacijos nenusimato?
Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?
Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
Comment