Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Kaip padaryti Vilniaus viešąjį transportą pelningu?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Kaip padaryti Vilniaus viešąjį transportą pelningu?

    manau skaitėt pranešimus apie tai, kad visuomeninis transportas dirba į minusą, sunkia bapkes iš savivaldybės ir visaip kitaip verkia. tačiau daugybėje pasaulio miestų viešasis transportas privatizuotas ir veikia nešdamas normalų pelną. tad klausimas:
    kokių veiksmų turėtų imtis SĮ Susisiekimo paslaugos, UAB Vilniaus autobusai ir UAB Vilniaus troleibusai, kad pagaliau pradėtų dirbi į pliusą?

    gal kokių papildomų paslaugų paleist? pvz pardavinėt brangesnę reklamą, aktyviau nuomoti pramogoms, griežtinti kontrolę etc

    beje, ką manot apie viešojo trsnaporto privatizavimo idėją?

    Tokios diskusijos sukasi:
    EziukasVilniuje.lt bloge
    Biteplius.lt forume
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.07.11, 12:59.
    Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt

    #2
    Parašė EziukasSuKedais Rodyti pranešimą
    manau skaitėt pranešimus apie tai, kad visuomeninis transportas dirba į minusą, sunkia bapkes iš savivaldybės ir visaip kitaip verkia. tačiau daugybėje pasaulio miestų viešasis transportas privatizuotas ir veikia nešdamas normalų pelną. tad klausimas:
    kokių veiksmų turėtų imtis SĮ Susisiekimo paslaugos, UAB Vilniaus autobusai ir UAB Vilniaus troleibusai, kad pagaliau pradėtų dirbi į pliusą?

    gal kokių papildomų paslaugų paleist? pvz pardavinėt brangesnę reklamą, aktyviau nuomoti pramogoms, griežtinti kontrolę etc

    beje, ką manot apie viešojo trsnaporto privatizavimo idėją?

    Tokios diskusijos sukasi:
    EziukasVilniuje.lt bloge
    Biteplius.lt forume
    Man teko kaip tik atvirksciai girdet, kad daugelyje pasaulio miestu viesasis transportas (tiesiogine prasme) nesa nuostoli. Siaip del kontroles - mane bent karta-du i savaite patikrina - manau tai yra pakankamai, kad nuo pagrindiniu zuikiu apsigint. Privatizavimas - kazkaip netikiu kad privati imone nenuims nepelningu marsrutu (ir nepelningu laiku) ir pan (yra rodos klaipedoj, kad nakti turi but mikriukai, taciau kartais jie buna, kartais ne, kaip vairuotojui/sefui uzplaukia) nes dabar privatininkai susirinke populiariausius marsrutus ir pasidare grafika "5 min pries normalu autobusa" ir susirenka pinigus...
    Mano nuomone, savivaldybe turetu remti viesaji transporta, kadangi, paskaiciavus pagal socialine nauda (ir tai kad vienas autobusas pakeicia ~70 automobiliu - kokios be autobusu infrastrukturos reiketu - uz pietinio aplinkelio kaina galima dar 300 nauju autobusu nupirkt - problema tik kaip zmones i autobusus "suvaryt"....)

    Comment


      #3
      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
      ... problema tik kaip zmones i autobusus "suvaryt"....
      Yra du budai:
      Brangus - gerinti viesojo transporto ir jo infrastukturos komforta..
      Pigus - bloginti nuosavo transporto ir jo infrastrukturos komforta...
      I kuria puse pasvyrs komforto svarstykles - tas ir laimes..
      p.s. komfortas musu atveju tai yra ir patogumas, ir greitis, ir saugumas, ir siaip komfortas... ir kaina... ir dar kiti traukiantys dalykai...

      Comment


        #4
        kas čia per žodis
        peliningu
        ?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          #5
          geriau konfortas, greitumas, patogumas, saugumas.....

          Comment


            #6
            Išnaikinti zuikius !

            Tiesiog padaryti įlipimą tik per priekines duris, apsaugoti vairuotoja ir pajungti mikrofoną prie garsiaklabiu ir jei koks pilietis įlipa per kitas duris be bilieto, tai tiesiog paprašo išlipti, o jei ne tai išjungia variklį ir kviečia saugos tarnyba, kuri po to duoda į dantis ir viskas

            O šiaip tai tik kokybė ir komfortas, nes kitaip žmonių niekaip į visuomeninį transportą nepritrauksi.
            Propoganda ir penas mintims >>>

            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
            www.ted.com

            Comment


              #7
              /\ Ties galinemis durimis uztektu varteliu, kurie leidzia tik islipti is autobuso. Butent taip yra ilguose Leeds'o autobusuose - nereikia jokiu garsiakalbiu

              Comment


                #8
                bet tai idiotiska butu daryti vilniuje, as nepritariu tam (pvz pilnas sausakimsas autas, ilipi per prieki ir jei tau reikia po keliu st islipti turi brautis i autobuso gala) siektiek nelogiskA

                Comment


                  #9
                  va del to ir buvo diskusija apie tramvaju... jam nera kamsciu...

                  Comment


                    #10
                    Manau, kad užtektų tik išsiaiškinti, kodėl žmonės važiuoja nuosavu transportu, o ne eina iki viešojo.
                    1) greičiau nuvažiuojama į darbą/mokslus;
                    2) aplinkiniai negirdi, ką šneki telefonu;
                    3) nereikia eiti iki viešojo transporto stotelės/ten jo laukti;
                    4) į automobilį gali įsimesti daugiau daiktų, pvz kostiumą persirengimui, nešiojamą kompiuterį, portfelį (įsivaizduokite verslininką su tokia atributika sausakimšame troleibuse);
                    5) nereikia persėsti iš vieno transporto į kitą;
                    6) galima pakeliui užvešti į darželį/mokyklą vaikus, mat taip patikimiau, negu leisti juos viešuoju transportu;
                    7) nuosavu automobiliu galima greičiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B;
                    8) Darbo metu automobilį galima panaudoti ir darbo tikslais.

                    Įtariu, kad dar galima išvardinti n+k priežasčių, kodėl žmonės dažniau renkasi nuosavą transportą, ir kodėl kiekvienas, vos tik įsidarbinęs, nori nusipirkti automobilį.
                    Tad kol šitaip bus - apie pelningą VT net nesvajokite.

                    Comment


                      #11
                      reikėtų viešajam eismui suteikti ryškesnį pirmumą
                      daugiau A juostų ir panašių dalykų, kad autubusu būtų galima greičiau nuvažiuot, tada daugiau žmonių ir naudotųsi
                      man pvz neapsimoka dabar autubusu važiuot, nes iki arčiausios stotelės 15 min kelio peškute, o ir autobusai retokai važiuoja

                      Comment


                        #12
                        vairuotoju trukumas yra didziausia problema, taigi manau del to ir sausakimsi autikai ir trulai (na zinoma ira ir transporto trukumas ir t.t.)

                        Comment


                          #13
                          Grieztint kontrole - zuikiu buvo,yra ir bus, bet galima juos minimaizint.

                          Perziureti auksciausias pareigas uzimanciu darbuotoju atlyginimus ( kazkada esu girdejes, kad jie ten labai neblogas algas gauna)

                          Perziuret kastus, remonto, auto-trolio baziu stoteliu islaikymo kastus, paziuret kiek yra nereikalingu etatu ( ju tikrai atsirastu)

                          Supaprastint bilietu isigijima ( check )

                          Plesti veikla ( pardavinet reklama patiems, o ne per trecias firmas)

                          Kada visa sita atliekam, tuomet, galbut pelningu labai nepadarysim, bet nuosotli tikrai sumazinsim...
                          Kairiarankių klubas - Left.lt

                          Comment


                            #14
                            "Kaip padaryti Vilniaus viešąjį transportą pelningą "

                            Comment


                              #15
                              Kad zuikių kiekis beprotiškai didelis patyriau vakar savo kailiu. Piko metu važiuojant aplink mane stovėjo gal 5-6 žmonės, kurie laikė rankose talonėlius ir laukė įlips kontrolė ar ne.
                              P.

                              Comment


                                #16
                                Parašė vap Rodyti pranešimą
                                ...stovėjo gal 5-6 žmonės, kurie laikė rankose talonėlius ir laukė įlips kontrolė ar ne.
                                matyt, ne katalikai jie buvo...

                                Comment


                                  #17
                                  paziurejau www.vilnius.lt tipo darbuotoju algas
                                  Vilniaus troleibusu direktorius gauna ~6500 o
                                  vilniaus autobusu direktorius gauna arti 7000 lt alga, tik dabar nepamenu ar ant popieriaus ar i rankas (vakar ziurejau, ten manau susirasite kur tiksliai yra siuo adresu kuri nurodziau)

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad užtektų tik išsiaiškinti, kodėl žmonės važiuoja nuosavu transportu, o ne eina iki viešojo.
                                    1) greičiau nuvažiuojama į darbą/mokslus;
                                    2) aplinkiniai negirdi, ką šneki telefonu;
                                    3) nereikia eiti iki viešojo transporto stotelės/ten jo laukti;
                                    4) į automobilį gali įsimesti daugiau daiktų, pvz kostiumą persirengimui, nešiojamą kompiuterį, portfelį (įsivaizduokite verslininką su tokia atributika sausakimšame troleibuse);
                                    5) nereikia persėsti iš vieno transporto į kitą;
                                    6) galima pakeliui užvešti į darželį/mokyklą vaikus, mat taip patikimiau, negu leisti juos viešuoju transportu;
                                    7) nuosavu automobiliu galima greičiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B;
                                    8) Darbo metu automobilį galima panaudoti ir darbo tikslais.
                                    Šiuo metu Vilniuje 1 ir 7 punktas jau nebėra teisingi.

                                    viešąjį transportą peliningu?
                                    Pelingu galima paversti prileidus pelių ir neleidžiant katinų

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Šiuo metu Vilniuje 1 ir 7 punktas jau nebėra teisingi.
                                      Drįsčiau ginčytis. Labai priklauso nuo maršruto.
                                      gera gyventi gerai

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Šiuo metu Vilniuje 1 ir 7 punktas jau nebėra teisingi.


                                        Pelingu galima paversti prileidus pelių ir neleidžiant katinų
                                        Aisku, kad privaciu transportu greiciau, nes A juostos kamciu metu buna taip pat uzpildytos, tik vaziuojant koki nors nedideli atstuma centre (pvz. nuo Gedimino prospekto iki stoties) su truliku greiciau, ir tai ne visada. Dabar kai su auto pradejau vazineti po Vln. gera pusmeti, i viesaji transporta ne uz ka nebesesciau, nieko cia nepadarysi, zmones daro, kaip jiems geriau
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Working...
                                        X