Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

    Atrodo, iškilo reikalas sukurti temas apie kelius tose šalyse, kur dažniau lankosi lietuviai.
    Čia būtų galima keistis informacija apie naujus kelius, kelių remontus, kamščius, mokesčius už autostradas ir tunelius, eiles prie sienų, etc., etc...

    Pradžioje siūlau šias temas
    - Lenkijos keliai
    - Baltijos šalių keliai (LV, EE)
    - Vidurio Europos keliai
    - Vakarų Europos keliai (gal vėliau reikėtų išskirti Vokietiją ir kitas šalis)
    - Kairiaeismių šalių keliai (GB, IE)
    - NVS keliai (RU, UA, BY...)
    - Amerikos keliai
    Kai atsiras besilankančių III pasaulyje, reikės atskiros temos
    Paskutinis taisė Romas; 2007.11.09, 22:33. Priežastis: Nauja nuoroda

    #2
    Lenkijos vyriausioji autostradų ir krašto kelių direkcija turi savo tinklapį http://www.gddkia.gov.pl

    Ten dalis informacijos yra ir angliškai.

    Informacijos apie kelių remontą bei žiemos eismo sąlygas reikia ieškoti kairėje, temų sąraše:
    Serwis dla kierowców-> Utrudnienia/Zima ir po to spausti ženklą "Utrudnienia"

    Po to pamatysite interaktyvų Lenkijos kelių žemėlapį:


    Ten reikia pasirinkti arba vaivadiją arba kelią.

    Comment


      #3
      Na pro Lenkiją teko važiuoti 4 kartus. Tai tiesiog įvažiavus į Lietuvą netgi maloniau pasidaro.
      „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

      Comment


        #4
        Pasirinkus kelio numerį, arba šone paspaudus nuorodą Utrudnienia na drogach / Traffic obstructions matoma lentelė, kurioje pateikta priežastis, ruožo ilgis, ar reguliuojama šviesoforais (ruch wahadłowy) ir kita informacija. Žinoma, tik lenkiškai.

        Jei ruožas siekia kelis šimtus metrų, dažniausiai kelio būklė ne blogesnė, nei prieš remontą. Blogiau, kai įrengiami eiles sukeliantys šviesoforai arba remontuojamas ruožas sudaro kelis kelių kilometrus.


        Pvz., 8 kelias Kudowa Zdrój- Vroclavas - Varšuva - Balstogė - Budzisko/Kalvarija (kelio kilometražas skaičiuojamas nuo CZ iki LT sienos)

        Section Forecasted //
        date of removal

        woj. dolnośląskie
        Duszniki Zdrój 14,946 km na odcinku 1,92 km 2007-10-31
        Szlejów - Kłodzko 33,95 km na odcinku 0 m 2007-08-20
        Bardo Przyłek - Ząbkowice Śląskie 51,7 km na odcinku 5,97 km 2007-09-29
        Bardo-Przerzeczyn 62,566 km na odcinku 274 m 2007-10-30
        Magnice - Domasław - str.prawa i lewa 109,84 km na odcinku 420 m 2007-08-17

        woj. łódzkie
        Wieluń - Sieniec 243,5 km na odcinku 8,15 km 2007-11-30
        Rusiec - Korablew 275,14 km na odcinku 4,28 km 2007-09-30

        woj. mazowieckie
        Radziejowice - Mszczonów 414,5 km na odcinku 50 m 2007-10-30
        Niegów - Zwierzyniec 487,56 km na odcinku 540 m 2007-09-21
        Wola Rasztowska - Trojany 488,4 km na odcinku 750 m 2007-08-24
        Niegów - Trojany 496,15 km na odcinku 600 m 2007-08-24
        Niegów - Trojany 497,1 km na odcinku 700 m 2007-08-24

        woj. podlaskie
        Zambrów - Białystok m. Wiśniewo 584,08 km na odcinku 200 m 2007-08-31
        Jeżewo-Białystok m. Żółtki 632,6 km na odcinku 300 m 2007-08-31
        Jeżewo - Białystok m. Żółtki 632,61 km na odcinku 250 m 2007-08-31
        Białystok - Augustów, przejście przez Suchowolę 696,35 km na odcinku 100 m 2007-08-31

        Taigi:
        1. nuo LT sienos iki pat Varšuvos kelias beveik laisvas,
        2. prie Lodzės sėdėsite ne tik kolonoje važiuodami per gyvenvietes (ką mes ir darėme), bet ir ilgam įstrigsite 8 ir 4 km remontuojamuose ruožuose (to mums pavyko išvengti).

        Sėkmės važinėjant pas kaimynus.
        Paskutinis taisė Romas; 2007.08.12, 22:17.

        Comment


          #5
          Įdedu straipsnį (su savo trigrašiais), kuris galutinai ir paskatino kurti šią temą.
          Pervažiavęs Lenkiją ten ir atgal beveik tais pačiais keliais vėl pabloginau savo nuomonę apie jų kelius.

          Danutė Jonušienė
          „Lietuvos rytas“ „Greitkelis“ 2007-08-09
          Lenkijoje daugelio vairuotojų kantrybę bando remontininkai

          Lenkijos pragaras
          Lenkijos keliai – pragaras vairuotojams. Turbūt taip mano ne vienas lietuvis, automobiliu kirtęs kaimyninės šalies sieną. Anksčiau vairuotojai keiksnojo kelius dėl itin prastos jų būklės. Šiandien keliai geresni.
          Visiškai sutinku, kad keliai ten labai pagerėjo



          Bet erzina kitkas. Sunku pasakyti, ar kelis šimtus kilometrų šioje šalyje galima nuvažiuoti keliais, kurie nebūtų šiuo metu remontuojami. Geriausia prieš kelionę susirasti raudonai išmargintą remontuojamų Lenkijos kelių žemėlapį. Galbūt tai padėtų sutaupyti ne vieną valandą.

          Eismą stabdo kelininkai
          Automobiliu kirsti ir pasiekti Vokietiją vairuotojai iš Lietuvos tikisi per pusę paros. Nuo Lietuvos iki Lenkijos sostinės Varšuvos viskas klojasi neblogai. Tačiau po to maždaug šimto kilometrų atkarpą iki Lodzės, kur prasideda greitkelis, jungiantis šį miestą su Poznane, tenka važiuoti tris valandas. Mašinos vos slenka, nes kelią okupavo darbininkai.

          Važiuodami atgal nuo Lodzės iki Varšuvos išradingesni vairuotojai pasirenka kitą maršrutą, bet laiko nėmaž nesutaupo, mat tokių gudruolių čia daug ir automobiliai vėl vos slenka spūstyje.
          Tą šunkelį keikiau jau "Lodzės" temoje.



          Blogiausia, kai Varšuvą pasieki piko metu. Dvi su puse valandos kiurksoti automobilyje miesto gatvėse – nedidelis malonumas.
          Jau pasimokiau, kad per Varšuvą važiuoti penktadienio vakare arba šeštadienio vidurdienį - menkas džiaugsmas. Beje, ir per Vilnių važiuoti tokiu metu ne ką geriau.
          Varšuvoje kamščių nebūna tik kai smarkai lyja, naktį arba sekmadienį iki pietų.



          Lėkti viena iš dviejų Lenkijos autostradų nuo Lodzės iki Poznanės malonu, tik jei nepamiršti prieš tai pripildyti degalų bako. Pasirodo, dviejų šimtų kilometrų greitkelio ruože nėra nė vienos degalinės. Tenka sukti iš kelio į artimiausią gyvenvietę ir tikėtis ten ją rasti. Kad ir kokios nušiurusios šios degalinės būtų, benzino jose yra.
          Tiesa, Lenkijoje benzino kainos jau seniai europietiškos. A 95 markės benzino litras Lenkijoje kainuoja apie 4,4 zloto (maždaug 4 litus).
          Nėra degalinių ir A4 kelyje (tik prie Vroclavo). Dėl benzino kainų galima parekomenduoti pigesnes už Lenkiją šalis - Liuksemburgą (iki ten, tiesa, apie 900 km) arba Ukrainą (tiesa, ten prie sienos gali tekti pastovėti).
          Dyzelio kainos už litrą svyruoja nuo 3,60PLN iki 3,99PLN (prie autostrados A-4 ties Vroclavu). Pietų Lenkijoje (tarp Lodzės ir Vroclavo) kuras kažkodėl pigesnis nei prie Varšuvos (3,80PLN) ar prie mūsų sienos (3,75PLN).



          Šalikelėse – seni medžiai
          Kelionė automobiliu Lenkijos keliais po buvusios Rytų Prūsijos teritoriją taip pat nenuteikia itin maloniai. Lenkijos keliai, ypač buvusioje Rytų Prūsijoje, gali būti spąstai nepatyrusiam vairuotojui. Regione, į kurį įeina ir Varmijos Mozūrų vaivadija, nėra nė vieno greitkelio.
          Tačiau beveik nėra ir žvyrkelių. Kelias, kuriuo važiavome Mozūrų krašte, esančiame maždaug už 100 kilometrų nuo Augustavo, priminė šimtametėmis liepomis, ąžuolais ir klevais apaugusį tunelį.

          Kol mes pasiekėme prie Gižycko esantį Krukliankų miestelį, kur ketinome apsistoti, ne kartą atrodė, kad už staigaus posūkio trenksimės į medį, nes siaurame kelyje prasilenkti su priešpriešiais atvažiuojančiomis mašinomis buvo sudėtinga. Nors prie Mikolaikų esančiuose kaimuose pasiturinčius turistus vilioja vokiški užrašai apie nuomojamus kambarius, regioniniai keliai nėra tvarkomi už Europos Sąjungos pinigus. Todėl netgi įspūdingas lankytinas vietoves nėra lengva pasiekti duobėtais keliais. Labiau prižiūrimi keliai Vakarų Europos link. Tačiau yra ir išimčių – pavyzdžiui, kelias ties Mikolaikomis dar kvepėjo derva, nes asfaltas buvo ką tik paklotas. Tai – Lenkijos Šveicarija vadinamos turistų pamėgtos vietos.

          Kelias, vedantis nuo Gižycko į Adolfo Hitlerio buvusį bunkerį, vadinamą „Vilkų irštva“, taip pat buvo lygus lyg stiklas.
          Kelio Nr.16 atkarpa Mikołajki-Mrągovo buvo pati baisiausia Europoje. Džiaugsiuos, jei ją suremontavo.
          Tačiau paskutiniai kelio A-4 kilometrai link Vokietijos sienos (Drezdeno) yra gana baisūs.



          Slinkome vėžlio greičiu
          Po kelių dienų, praleistų Mozūrijos ežerų pakrantėse, nutarėme išsimaudyti ir Baltijos jūroje. Sumanymas aplankyti Lenkijos pajūrį iš pradžių atrodė viliojantis. Pažįstama lenkė, pas kurią apsistojome, prisipažino, kad nė karto nėra vykusi į Aismarių neriją, kuri labai panaši į mūsų Kuršių neriją, tačiau tikino, kad jūrą nesunkiai pasieksime. Nuo Krukliankų iki Fromborko, kuris garsėja savo gotikine pilimi, tėra pora šimtų kilometrų, tačiau mūsų kelionė truko apie keturias valandas.

          Kad čia retai užsuka turistai, rodė tai, jog pakelėse nėra poilsio aikštelių. Neradome ir tualeto, užkandinės, netgi kur nusipirkti atsigerti. Turizmo informacijos biuro darbuotoja aiškino, kad mums labai pasisekė. Turistų nėra daug dėl prastų kelių, o geriausiai buvusiuose Rytprūsiuose prižiūrimi tik tie, kurie driekiasi į Kaliningrado sritį. Moteris patarė sukti į Gdanską, nes ten – švariausi paplūdimiai. Paklausę šio patarimo įveikėme dar 80 kilometrų ir atsidūrėme lėtai šliaužiančių automobilių kolonoje – dėl kelio remonto buvo leidžiama važiuoti tik viena greitkelio juosta.

          Ši kelio atkarpa raudonai buvo pažymėta ir laikraštyje „Gazeta Wyborcza“. Jame buvo spausdinamas Lenkijos kelių žemėlapis, kad gyventojai žinotų, kurie keliai remontuojami. Visas šis žemėlapis buvo išmargintais raudonai. Šiuo metu Lenkijoje – tikras kelininkų darbymetis. Atsidūrę spūstyje, perskaitėme, kad ateityje už važiavimą keliu, kuris jungia Varšuvą ir Gdanską, bus imamas mokestis. Iki šiol šioje šalyje mokami yra tik du greitkeliai – nuo Krokuvos iki Katovicų bei nuo Konino iki Poznanės.

          Keliai be policijos pasalų
          Mėgstantiems greitai važiuoti vairuotojams Lenkijoje sunku atsispirti pagundai spustelėti akceleratorių. Viršijus leistiną devyniasdešimt kilometrų per valandą greitį, pavojaus įkliūti policijai beveik nėra. Nematėme nė vienos pasalos. Be to, ir patys lenkai pakelės miestelius kerta galvotrūkčiais, matyt, norėdami atsigriebti už prarastą laiką remontuojamuose keliuose.
          Tačiau vieną dieną mes tapome kraupios avarijos liudininkais – prie Jezioranų miestelio po smūgio į pakelės medį žuvo jaunas vairuotojas, o šalia jo sėdėjusį vaiką atvykę gelbėtojai ištraukė tiktai supjaustę mašiną. Lenkų gelbėtojai dirbo žaibiškai – jie nukentėjusiam vaikui ne tik ant kaklo uždėjo įtvarą, bet ir deguonies kaukę. Atvykusiems greitosios pagalbos medikams beliko vaiką įkelti į automobilį ir skubiai nuvežti į ligoninę. Po šio nelaimingo įvykio tapo aišku, kad Lenkijoje, kaip ir Lietuvoje, ne vienas pakelės medis yra aplaistytas krauju.
          Lenkai gyvenvietėse pristatė radarų (arba tuščių "inkilų"), o gyvenvietėse policininkai vis dėlto renka "kelių mokestį".
          Beje, ten irgi reikia visus metus važinėti įjungti šviesas.
          Paskutinis taisė Romas; 2007.08.12, 21:28.

          Comment


            #6
            Labai gera ir aktuali tema Norejau ta proga jūsų, Romai, pasiteirauti dėl dviejų klausimų: rašėte, kad iki Varšuvos kelias beveik laisvas - tai čia per Bialystoką ar per kelią pagal ženklus ? Tada ten kolona iki Lodzės tai čia važiuojant per Varšuvą? Ar galima ją aplenkti važiuojant ne per pačią Varšuvą, o nusukus į 62 kelią ir paskui taikant į E30 ?

            Comment


              #7
              Na man teko neseniai prasukti lenkijoj apie 2000 km. Keliai ten puse velnio. ne taip baisiai. tik kad labai intensyvus eismas.

              bet mane labiausiai suerzino Katovicai - Krokuva "greitkelis". atkarpa 70 km. prie ivaziavimo sumokejom 6.5 PLZ. nu kaina tokia pagalvojau gan europietiska. Na bet tiek to. Subiesino kad tokiam trumpam ruoze gal 3-4 vietose kelio darbai, greitis sumazintas. O pati virsune kad prie isvaziavimo dar paeme 6.5 PLZ. zodziu kelias kaunas-klaipeda lygio, pinigus neaisku uz ka ima.

              Comment


                #8
                Ačiū už atsiliepimus.
                Atrodo, ši tema bus nuolat atnaujinama

                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                iki Varšuvos kelias beveik laisvas - tai čia per Bialystoką ar per kelią pagal ženklus?
                Tada ten kolona iki Lodzės tai čia važiuojant per Varšuvą? Ar galima ją aplenkti važiuojant ne per pačią Varšuvą, o nusukus į 62 kelią ir paskui taikant į E30 ?
                Keliu per Balstogę šiemet nevažiavau. Ir šiaip 8 kelio atkarpos nuo Augustavo iki Balstogės nemėgstu ir ten važiuoju tik jei toliau tenka važiuoti 19 keliu link Liublino:
                1. 50 km toliau nei tiesiai per Lomžą
                2. Ten daug "fūrų"
                3. Kelias nuo Augustavo iki Lomžos (Nr. 61) suremontuotas 2004-2007 m. vėliau 677 keliu iki Ostrów Mazowiecka tik 46 km.

                Tiesa, kai grįžinėjome atgal, buvo kamštis Stawiski miestelyje (tarp Grajewo ir Lomžos) dėl kelio remonto.

                Toliau važiuojant 8 keliu nuo Ostrów Mazowiecka link Varšuvos, remontuojamas ruožas tarp Vyškuvo (Wyszków) ir Radzymino, bet eismo tas netrukdo - greitkelis statomas lygiagrečiai

                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Tada ten kolona iki Lodzės tai čia važiuojant per Varšuvą? Ar galima ją aplenkti važiuojant ne per pačią Varšuvą, o nusukus į 62 kelią ir paskui taikant į E30 ?
                Didžiausi kamščiai dėl remontų ir yra senajame 2 / E-30 kelyje nuo Varšuvos iki Lowicz link Poznaės ir Lodzės (tą rašė ir "LR" korespondentė).

                62 keliu nevažiavau - nors galima kampą nukirsti, bet tranzitinių "fūrų" eismas nukreipiamas būtent tuo keliu.
                Kadangi 62 kelias dar nėra rekonstruotas, laimėjimas bus labai abejotinas.
                Esu bandęs kirsti kampą 50 keliu (pietinis Varšuvos apvažiavimas, 62 kelio analogas) tiesiai į "Gierkówką" (Katovicų autostradą) nuo Ostrów Mazowiecka per Grójec. Tai tame aplinkkelyje nuo 2 kelio (Mińsk Mazowiecki) atsirado tiek fūrų, kad laiko mes ten nesutaupėm.
                Tiesa, 50-ą kelią šiemet lenkai smarkiai remontuoja, gal kitąmet padėtis pagerės
                Išvada: per Varšuvą vis tiek greičiau, ypač jei ten nėra kamščių

                Parašė AnD Rodyti pranešimą
                bet mane labiausiai suerzino Katovicai - Krokuva "greitkelis". atkarpa 70 km. prie ivaziavimo sumokejom 6.5 PLZ. nu kaina tokia pagalvojau gan europietiska. Na bet tiek to. Subiesino kad tokiam trumpam ruoze gal 3-4 vietose kelio darbai, greitis sumazintas. O pati virsune kad prie isvaziavimo dar paeme 6.5 PLZ. zodziu kelias kaunas-klaipeda lygio, pinigus neaisku uz ka ima.
                Ta apmokėjimo sistema paprasta, nereikia tarpinių mokėjimo stotelių - kas važiuoja visą kelią, moka visą kainą, kas pusę kelio - moka tik pusę kainos.
                Europoje (ITA, FRA) keliai lygumose kainuoja 0,07-0,12 €/km.
                Čia apie 0,20 PLN/ km - esant kursui 3,80 PLN/€ beveik dvigubai pigiau.
                Beje, kai įvedė mokamą važiavimą (2000 ar 2001-aisiais) iki Krokuvos reikėjo mokėti 8 PLN (4 + 4) - per 7 metus pabrango 1,6 karto.
                Paskutinis taisė Romas; 2007.08.13, 19:35.

                Comment


                  #9
                  Lenkiška autostrada A4

                  Važiuojantiems į Čekiją ar į Pietų Vokietiją per Vroclavą patartina važiuoti nuo Varšuvos iki Čenstochovos (Częstochowa) ta pačia katovicų autostradėle su šviesoforais, Nr.8 / Nr.1 vad. "Gierkówka" , o po to sukti į 46 kelią link Opolės:
                  1. Vietoj to, kad maltis per nesibaigiančias gyvenvietes 204 km nuo Piotrków Trybunalski iki Vroclavo ir savo dugnais matuoti, kokiame aukštyje virš gatvės paviršiaus iškilę Vroclavo tramvajaus bėgiai:
                  2. važiuojate 74 km autostradėle Nr.1 iki Čenstochovos , 115 km siauru, bet gana lygiu keliu (išskyrus kelio remontą Liubliniece) ir po to 70 km autostrada A-4.
                  3. Kelias ilgesnis 55 km, bet sutaupoma 0,5-1,5 valandos.
                  4. Mažas patarimas - kadangi Pietų Lenkijoe ima sekti Lazdijuose įsipilti degalai, pilkitės iki Opolės (buvo 3,69 PLN, o Vroclave teko piltis už 3,99 PLN) - autostradoje degalinių nėra, o galutinai pasipildysite atsargas prie PL/CZ ar PL/DE sienos.


                  A-4 ruožas nuo Berlyno iki Vroclavo (ir beveik iki Opolės) buvo nutiestas iki karo ir kartais vadinamas "Hitlerówka". Autostrada nuo Katovicų iki Krokuvos (mokama) veikia virš dešimtmečio. Tik neseniai šie du ruožai sujungti ties Katovicais (Katowice). Ketinama kitais metais apmokestinti ruožą tarp Katovicų ir Vroclavo.

                  Kelios nuotraukos iš autostrados A-4 tarp Opolės, Vroclavo ir Legnicos.




                  Didelės poilsio aikštelės su nemokamu WC. Deja, kavinių visame 150 km ruože mūsų pusėje neteko matyti.




                  Artėjame prie Vroclavo sankryžos


                  Toliau - jau paremontuota prieškarinė betoninė autostrada.
                  Beveik niekur nėra avarinės juostos (kas keli km įrengtos "kišenės") ir greitis ribojamas iki 110 km/h


                  Čia išsukome

                  Comment


                    #10
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Ta apmokėjimo sistema paprasta, nereikia tarpinių mokėjimo stotelių - kas važiuoja visą kelią, moka visą kainą, kas pusę kelio - moka tik pusę kainos.
                    Europoje (ITA, FRA) keliai lygumose kainuoja 0,07-0,12 €/km.
                    Čia apie 0,20 PLN/ km - esant kursui 3,80 PLN/€ beveik dvigubai pigiau.
                    Beje, kai įvedė mokamą važiavimą (2000 ar 2001-aisiais) iki Krokuvos reikėjo mokėti 8 PLN (4 + 4) - per 7 metus pabrango 1,6 karto.
                    Na kad bent butu moketi uz ka.
                    Pries keleta metu teko vaziuoti prie Barselonos greitkeliu. Bent tada apie 50 km kainavo iki 2EUR. Bet kelias nepalyginamai geresnis:3 juostos, atitvarai.

                    Geriausia ispudi paliko S6 kelio atkarpa is Gdynes link Varsuvos. Gaila, kad to greitkelio nutiesta tik nedidele atkarpa. Bet darbai intensyviai vyksta istisai visoje likusioje atkarpoje.

                    Ispudingai ir atrode laikinas tiltas per Vysla netoli Chelmno miesto. (senasis remontuojamas kapitaliskai)

                    Paskutinis taisė AnD; 2007.08.13, 23:24.

                    Comment


                      #11
                      Dar mano komentaras dėl 62 kelio, tai jis puikus (bent jau iki sankirtos su E77, kuris veda link Gdansko) Važiavau prieš 3 metus, tai puikiai pralėkėme juo ir transporto nedaug, ir asfaltas naujas, ir per Varšuvą nereikia važiuoti. Tik paskui mes sukome link Torun krypties tai neteko ten toliau važiuoti link Lodz tai todėl pasiteiravau, kaip kelio būklė, kadangi rugsėji teks išbandyti tą maršrutą.
                      Paskutinis taisė Xmaster; 2007.08.14, 20:00.

                      Comment


                        #12
                        Beje skyscapercity forume lenkas uzimine, kad ju keliams EU skire 62 milijardus ir dabar jie viena didele staytbu aikstele. Kas yra daugiau maziau tiesa, idomu kodel pas mus keliam beveik nieko neskyre ir biudzeto suma skiriama keliam kokia buvo pries stojant i EU tokia ir liko (lyg tai dar net sumazejo nes keliu mokesti panaikino). Ar cia EU biurokratai zinodami musu keliu tiesimo tradicijas ( http://www.lrytas.lt/?data=20070824&...k_id=99&view=2) nenorejo pinigu vejais paleisti ar visokie austreviciai garbes zodziai to parasciausiai nepareikalavo?

                        Comment


                          #13
                          /\ Kodėl Lietuvos keliai lieka tik šiek tiek geresni nei 1990 m. lygio galim diskutuoti "Lietuvos kelių" temoje.
                          Tiesa yra dvi didelės išimtys:
                          1. Per fantastiškai trumpą laiką (taip dabar atrodo) nutiestos Via Baltica atkarpos, kai nebuvo problemų superkant sklypus, o PAV buvo daromi kažkaip greičiau
                          2. Po truputį asfaltuojami žvyrkeliai,

                          Daug autostradų ir greitkelių lenkai turi nutiesti iki 2012 m. Europos futbolo čempionato (gal tam reikės ir atskiros temos)
                          Jie savo ambicijas tiesiant autostradas įsivaizduoja taip:
                          Parašė DJRexxx






                          Juodai pažymėti esami tuo metu kelia, raudonai - statomi.
                          Dviguba linija pažymėtos autostrados, vienguba -greitkeliai.

                          Daugiau: http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=275768

                          Tie autostradų (ir ypač greitkelių) tiesimo prioritetai dažnai keičiasi.
                          Tačiau autostradų tiesimas rytų-vakarų kryptimi (A-2, A-4 ir A-18) ir šiaurės-pietų kryptimi (A-1) yra aiškus prioritetas.

                          Gaila, kad Via Baltika lenkams nėra pirmo svarbumo dalykas. Tiesą sakant, nuo Varšuvos į mūsų pusę išties mažesni srautai.
                          Paskutinis taisė Romas; 2007.08.24, 22:40.

                          Comment


                            #14
                            Tiesiog neradau tinkamesnės temos šiai "nuotraukai". Aiškiai matoma pakelės medžių problema :

                            Comment


                              #15
                              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                              Beje skyscapercity forume lenkas uzimine, kad ju keliams EU skire 62 milijardus ir dabar jie viena didele staytbu aikstele.
                              Stato kelius už ES lėšas, o po to juos apmokestina.

                              Comment


                                #16
                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Stato kelius už ES lėšas, o po to juos apmokestina.
                                Pastatyti yra viena, o išlaikyti yra kita

                                Comment


                                  #17
                                  o kaip čia VIA Baltica atkarpa ne autostradinė

                                  Comment


                                    #18
                                    Iš tiesų Mozūrijoje autostradų nėra, tačiau juk visa kame galima įžvelgti ir teigiamų pusių...Jeigu nereikia niekur skubėti, lėkti ar nesinori vaizduoti kelių "džigito" maniera ir turima laiko, visai smagu, gėrintis apylinkėmis (juk tai Prūsija), važiuoti 60-70 km/h. Teko praeitą vasarą specialiai pasivažinėti to regiono keliais aplankant Gižycką, Goldapę, Žytkiemį , Węgožewo ir kt. miestelius. Tiesiog pakerėjo kelias Kętžyn- Węgožewo (grįstas akmenimis) arba tarpuežeriais vinguriuojantis (gerai truputį duobėtas) asfaltuotas keliukas (tarp ežerų Mamry ir Dargin). Paprasčiausiai ne visi keliai ir turėtų būti greitkeliai...


                                    http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                    Comment


                                      #19
                                      /\ Ačiū už tų siaurų keliukų nuotraukas. Jie gražiai atrodo, kai nereikia prasilenkti su kokiu nors autobusu ar nereikia niekur skubėti.

                                      Gal atsirastų medžiagos papildyti temą PL. Po Suvalkiją ir Mozūriją automobiliu

                                      Comment


                                        #20
                                        Keli tipiški Lenkijos keliukai be numerių.
                                        Tenka pastebėti, kad pas juos beveik visi tokie keliukai ne žvyruoti, o asfaltuoti.

                                        Punsko apylinkės




                                        Tipiškas pakelės reklamų vaizdelis.
                                        Suvalkų - Seinų kelias

                                        Comment

                                        Working...
                                        X