Ir teoriškai iš šoninės gatvelės galima sukti nepriklausomai nuo to, koks šviesoforas važiuojantiems Kalvarijų gatve.
Taip, bet praktiškai, jeigu nesustosi prieš pėsčiųjų perėja ir tave nubaus pareigūnas(ne mentas) už tai kad važiavai per raudoną, nesakyk kad neįspėjau
Jei ir stop juosta pasilieka dešinėje/už tavęs, bet vistiek tu dar esi prieš šviesoforą, todėl privalai sustoti
Taip, bet praktiškai, jeigu nesustosi prieš pėsčiųjų perėja ir tave nubaus pareigūnas(ne mentas) už tai kad važiavai per raudoną, nesakyk kad neįspėjau
Jei ir stop juosta pasilieka dešinėje/už tavęs, bet vistiek tu dar esi prieš šviesoforą, todėl privalai sustoti
Romas kalbėjo apie tai, kad iš šoninės gatvelės yra sukama "per raudona", kai Kalvarijų gatve važiuojant dega žalia. Tai aš pasikartosiu, kad sukant iš šoninės gatvelės ten nedega JOKS šviesaforas, tik pėstiesiems dega raudona šviesa. Šoninės gatvelės atžvilgiu reikia tiesiog praleisti važiuojančius pagrindine Kalvarijų gatve, nepriklausomai nuo to, koks šviesoforas dega važiuojantiems Kalvarijų.
Nesiginčykit be reikalo, aš ten kiekvieną rytą važiuoju
Taip, bet praktiškai, jeigu nesustosi prieš pėsčiųjų perėja ir tave nubaus pareigūnas(ne mentas) už tai kad važiavai per raudoną, nesakyk kad neįspėjau
Jei ir stop juosta pasilieka dešinėje/už tavęs, bet vistiek tu dar esi prieš šviesoforą, todėl privalai sustoti
Tamsta šiektiek klysta. Važiuojant sankryžose/prieš sankryžas reikia sustot tik jei yra stop linija arba ją atitinkantis ženklas. Nesant stop linijos (čia ne tie atvejai kai jos tiesiog nusitrina) niekur sustot nereik, nebent kerti pirmumo teisę turinčių dalyvių judėjimo kryptį , tai tada turi juos praleist. Pėsčiuosius šiuo atveju reik praleist visada, jei kerti pėsčiųjų perėja.
Tamsta šiektiek klysta. Važiuojant sankryžose/prieš sankryžas reikia sustot tik jei yra stop linija arba ją atitinkantis ženklas. Nesant stop linijos (čia ne tie atvejai kai jos tiesiog nusitrina) niekur sustot nereik, nebent kerti pirmumo teisę turinčių dalyvių judėjimo kryptį , tai tada turi juos praleist. Pėsčiuosius šiuo atveju reik praleist visada, jei kerti pėsčiųjų perėja.
sankryžose be abejo jumi teisus, bet FeO, kiek supratau, šneka apie kitokį atvejį - t.y. pėsčiųjų šviesoforą ir išvažiavimas ten dažniausiai būna iš teritorijų (parduotuvės kiemo ar degalinės). tai ne sankryža, ir žalia dega ne mašinoms, o pėstiesiem, mašinoms dega raudona. Kadangi stop linijos išvažiavus iš kiemo nebuvo, privalai sustoti prieš šviesoforą. paprasta kaip 2x2.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
sankryžose be abejo jumi teisus, bet FeO, kiek supratau, šneka apie kitokį atvejį - t.y. pėsčiųjų šviesoforą ir išvažiavimas ten dažniausiai būna iš teritorijų (parduotuvės kiemo ar degalinės). tai ne sankryža, ir žalia dega ne mašinoms, o pėstiesiem, mašinoms dega raudona. Kadangi stop linijos išvažiavus iš kiemo nebuvo, privalai sustoti prieš šviesoforą. paprasta kaip 2x2.
Labai čia ne i temą šnekam, bet gal nieks labai nesupyks. O tai kur reik sustot ? Aišku, kad galima išmastyt įvairių situacijų, bet priešais betkoki šviesofora turėtų būti stop linija, jei jos nėra (o juo labiau konkrečiu atvėju nėra ir šviesoforo sekcijos nukreiptos į tave) tai nėra kur ir nėra reikalo sustot, nebent eitu pėstieji (juk nevažiuosi ant žmogaus). Taigi konkrečiu atveju nėra nei stop linijos, nei šviesoforo nukreipto į tave, taigi tau šviesoforas "neegzistuoja", o reikia vadovautis tiesiog taisykle, kad turi praleist važiuojančius pagrindiniu keliu. Tačiau jei jie nevažiuoja (stovi prie raudonos), tai kelias laisvas.
Labai čia ne i temą šnekam, bet gal nieks labai nesupyks. O tai kur reik sustot ? Aišku, kad galima išmastyt įvairių situacijų, bet priešais betkoki šviesofora turėtų būti stop linija, jei jos nėra (o juo labiau konkrečiu atvėju nėra ir šviesoforo sekcijos nukreiptos į tave) tai nėra kur ir nėra reikalo sustot, nebent eitu pėstieji (juk nevažiuosi ant žmogaus). Taigi konkrečiu atveju nėra nei stop linijos, nei šviesoforo nukreipto į tave, taigi tau šviesoforas "neegzistuoja", o reikia vadovautis tiesiog taisykle, kad turi praleist važiuojančius pagrindiniu keliu. Tačiau jei jie nevažiuoja (stovi prie raudonos), tai kelias laisvas.
Viskas yra tiesa, tačiau išvažiavęs atsiduri jau už šviesoforo
tiesiog rekomenduoju išbandyti . vieta - Žirmūnų g. išvažiavimas iš Minsko parduotuvės arba MVD stovėjimo aikštelės. laikas - paprastai darbo dienomis nuo 17 iki kokių 18 val.
kadangi tamsta teisus tai baudos nemokėsit
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Ta vieta Žirmūnų gatvėje bendra logika remiantis kaip tik ir yra tas atvejis kai nereikia stoti ties šviesoforu. Juk turbūt ne šiaip sau "STOP" linija ten yra atitraukta tiek, kad būtų galima išvažiuoti iš "šalia esančių teritorijų" tiek vienoje (VRM), tiek kitoje ("Minskas") gatvės pusėje.
Žinoma, jei patruliai ten gaudo ir baudžia būtent už tokį "pažeidimą" tuomet būtų teisinga tokius jų sprendimus (baudas) ginčyti. Tačiau kaip visuomet klausimas "ar verta" telieka retorinis
Ta vieta Žirmūnų gatvėje bendra logika remiantis kaip tik ir yra tas atvejis kai nereikia stoti ties šviesoforu. Juk turbūt ne šiaip sau "STOP" linija ten yra atitraukta tiek, kad būtų galima išvažiuoti iš "šalia esančių teritorijų" tiek vienoje (VRM), tiek kitoje ("Minskas") gatvės pusėje.
Žinoma, jei patruliai ten gaudo ir baudžia būtent už tokį "pažeidimą" tuomet būtų teisinga tokius jų sprendimus (baudas) ginčyti. Tačiau kaip visuomet klausimas "ar verta" telieka retorinis
KET
74. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, ženklą „Stop“ linija“, šviesoforą, o jeigu jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją. Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti nurodytose vietose tik staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau
Paskutinis taisė aesde; 2007.10.09, 22:21.
Priežastis: paryškinau
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Ta vieta Žirmūnų gatvėje bendra logika remiantis kaip tik ir yra tas atvejis kai nereikia stoti ties šviesoforu. Juk turbūt ne šiaip sau "STOP" linija ten yra atitraukta tiek, kad būtų galima išvažiuoti iš "šalia esančių teritorijų" tiek vienoje (VRM), tiek kitoje ("Minskas") gatvės pusėje.
Žinoma, jei patruliai ten gaudo ir baudžia būtent už tokį "pažeidimą" tuomet būtų teisinga tokius jų sprendimus (baudas) ginčyti. Tačiau kaip visuomet klausimas "ar verta" telieka retorinis
Aš dabar tiksliai nepamenu kaip tiksliai toj vietoj yra, bet kaip daryt jei išsukus neatsiranda tau prieš akis aiškiai matomo šviesoforo, kad konkrečiai galėtum matyt kokia šviesa tau šviečia. Tai mano nuomone reiktu elgis paprastai: praleisti pėsčiuosius ir važiuot toliau. Aišku jei išvažiavus tau prieš akis puikiai matomas šviesoforas su raudona šviesa, tai tikrai reiktu sustot.
Gal aš ir klystu, tačiau žinau konkrečia situaciją, kai asmuo panašioj perėjoj esančioj prie Savanorių g. Maximos (Savanorių stotele) išsuko iš kiemo ir taip pervažiavo perėja nors pėstiesiems degė žalia. Taigi sustabdė pareigūnai ir visgi nenubaudė, nes patys pripažino jog iš esmės čia yra spragų ir priklauso kaip interpretuosi.
Aš dabar tiksliai nepamenu kaip tiksliai toj vietoj yra, bet kaip daryt jei išsukus neatsiranda tau prieš akis aiškiai matomo šviesoforo, kad konkrečiai galėtum matyt kokia šviesa tau šviečia. Tai mano nuomone reiktu elgis paprastai: praleisti pėsčiuosius ir važiuot toliau. Aišku jei išvažiavus tau prieš akis puikiai matomas šviesoforas su raudona šviesa, tai tikrai reiktu sustot.
Gal aš ir klystu, tačiau žinau konkrečia situaciją, kai asmuo panašioj perėjoj esančioj prie Savanorių g. Maximos (Savanorių stotele) išsuko iš kiemo ir taip pervažiavo perėja nors pėstiesiems degė žalia. Taigi sustabdė pareigūnai ir visgi nenubaudė, nes patys pripažino jog iš esmės čia yra spragų ir priklauso kaip interpretuosi.
gal tiesiog užginčijo tai ir nenubaudė, o gal pasitaikė pažįstamas. tačiau, man teko matyti daugybė gatvių kur tiesiog vos įvažiavus į ją stovi ženklas, kurio paprastai nematai, nes žiūri į priešinga pusę, nes nenori gauti į šoną, o kai pakeli galvą jau būna vėlu. tačiau situacijos tai nekeičia, ženklas vistiek lieka galioti. aišku būtų geras jei policija nebaustu, už ženklų nematymą. šviesoforo situacija kitokia. pabandyk logiškai paaiškinti, kodėl visos mašinos staiga sustojo? ypač jei sustojo abiejose pusėse? ir kitas dalykas negi nematei kitoje gatvės pusėje degančio žalio žmogeliuko? ar žinai kokia spalva dega šviesoforas šviečiantis stačiu kampu nuo šviečiančio žalio žmogeliuko?
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
ir kitas dalykas negi nematei kitoje gatvės pusėje degančio žalio žmogeliuko? ar žinai kokia spalva dega šviesoforas šviečiantis stačiu kampu nuo šviečiančio žalio žmogeliuko?
Taisyklių netobulumas suteikia pretekstą ir galimybę tokioms interpretacijoms. Tačiau niekur nėra parašyta, kad esantis stačiu kampu degs raudonai, todėl to negalim laikyt taisykle, o galim daryt tiktais prielaidą.
Esi visiškai teisus, mastant logiškai ten reikia sustot, bet kadangi lieka nemažai erdvės interpretacijoms...
Vienu žodžiu baigiam diskusiją, nes ji neatitinka temos pavadinimo Pripažįstu nebuvau teisus
Comment