Ketvirtadienį "Boeing" keleivinis lėktuvas nutūpė Didžiojoje Britanijoje, pasiekdamas naują ilgiausio pasaulyje be nutūpimo komercinio skrydžio rekordą. 777-200LR "Worldliner" nutūpė Hitrou oro uoste, nuskridęs 20 tūkst. 100 km į rytus nuo Honkongo per maždaug 23 valandas.
Lėktuvai paprastai skraido į vakarus nuo Honkongo į Londoną per buvusią Sovietų Sąjungą. Ši kelionė paprastai trunka 10 valandų mažiau nei skrendant į rytus per Šiaurės Ameriką.
Buvęs ilgiausias be nutūpimų skrydis užfiksuotas prieš šešiolika metų, kai "Boeing 747-400" nuskrido 17 tūkst. kilometrų iš Londono į Sidnėjų.
"Boeing" kartu su įgula skrido apie 30 žmonių avialinijų vadovus ir grupele pakviestų žurnalistų, teigė "Boeing".
Tolimųjų nuotolių "Worldliner", kuriuo bus galima pervežti iki 300 keleivių ir kuris visiškai pakrautas nuskris iki 17 tūkst. 500 km, pradės aptarnauti keleivius iš viso pasaulio 2006 metais.
Penktadienį didžiausias pasaulyje keleivinis lėktuvas "Airbus A380" pirmąjį savo bandomąjį skrydį atliko į Singapūrą. "Airbus", išskridęs iš Tulūzos (Prancūzija), be nusileidimų po 12 valandų skrydžio leidosi Čangi oro uosto terminale.
Singapūras tapo vienu iš trijų taškų, į kuriuos skraidys naujasis orlaivis. Kiti du miestai - Kvala Lumpūras ir Sidnėjus.
Iki šiol "Airbus A380" lėktuvui be nutūpimo teko skraidyti tik šiek tiek daugiau nei 5 valandas.
Pirmuoju reisu į Singapūrą vyko tik įgulos nariai. Anksčiau "Airbus" skrydis buvo numatytas antradienį, tačiau buvo atidėtas dėl variklio problemų.
Na, lėktuviai šiomis dienomis neatsiejama miestų dalis, ypač didmiesčių, tad nemanau kad sitos temos vieta prospekte O blitz dėkoju už temą .
Beja dar neseniai skaičiau straipsnį, kuriame Boeing kalbėjo kad dideli tolimų reisų laineriai neturi ateities, o ateitis greituose viršgarsiniuose vidutinio dydžio lėktuvuose... Turbūt Airbus A380 sekmė privertė pakeisti savo nuomenę
Nu cia tai keistai tas flyLAL'as. Jeigu jie tokius pinigus valdo, tai ko neinvestuoja y savo lektuvu parko atnaujinima. Man rodos, kad dabar ju didziausi lektuvai yra 120 vietu, kai tuo tarpu Ryanair ~300 vietu lektuvu ish kauno skraidina. Galetu ir jie populiariausiais marshrutais skraidinti daug didesniais lektuvais ir bilietus atpiginti, kad tie lektuvai pilni skristu. Man atrodo tada nors ir bilietai pigesni butu, bet pelnas daug didesnis butu.
Nu cia tai keistai tas flyLAL'as. Jeigu jie tokius pinigus valdo, tai ko neinvestuoja y savo lektuvu parko atnaujinima. Man rodos, kad dabar ju didziausi lektuvai yra 120 vietu, kai tuo tarpu Ryanair ~300 vietu lektuvu ish kauno skraidina.
Malev pradine pardavimo kaina berods tik 680000 EUR.
Ryanair 300 vietu lektuvo neturi, maksimaliai 189 (B737-800).
Oj, jo, apsiskaichiavau Nu bet anyway, flyLAL'o sanaudos del mazesniu lektuvu yra didesnes. Nu bet tikekimes jie zino ka daro, tik dar manau, kad galetu su VNO nesipeshti, visgi pagrindinis ju oro uostas.
Pasižiūrėjus į Airbaltic puslapyje esančius tvarkaraščius, paaiškėja kad tas "skraidys į dubajų" reiškia iš viso 3 skrydžius gruodžio-sausio mėn. Ir tai viskas.
Jų PRo skyrius dirba gerai, atrodo kad airbalticas tik plečiasi, plečiasi, plečiasi, plečiasi... Bet pažiūrėjus atidžiau - šnipštas.
Pasižiūrėjus į Airbaltic puslapyje esančius tvarkaraščius, paaiškėja kad tas "skraidys į dubajų" reiškia iš viso 3 skrydžius gruodžio-sausio mėn. Ir tai viskas.
Jų PRo skyrius dirba gerai, atrodo kad airbalticas tik plečiasi, plečiasi, plečiasi, plečiasi... Bet pažiūrėjus atidžiau - šnipštas.
Šie trys skrydžiai bus bandomieji, bus tikrinama kiek jie atsipirks ir ar verta juos organizuoti. Jei AirBaltic liks patenkinti rezultatais, skrydžiai šiuo maršrutu taps reguliarūs.
Šis oro uostas plečiasi pakankamai sparčiai, turbūt sparčiau, nei visi Lietuvos oro uostai kartu sudėjus. Per 11 šių metų mėnesių Rygos Tarptautiniame Oro Uoste aptarnauta 2 296 000 keleivių (praitais metais per tą patį laikotarpį - 1 718 000).
Pokytis: + 578 000 keleivių arba + 33,64 %.
Comment