Prieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Kerpycius Rodyti pranešimąPrieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąPirminis variantas buvo tunelis po žiedu, dabar jau sankryža su paprastomis perėjomis.
Gal kiek tik tas pastatų modernas trikdo. Bent jau man asmeniškai, Stotis visada buvo labiau kaip senamiesčio pradžia.
Visgi kuo greičiau šią vizualizaciją įgyvendintų, tuo būtų geriau.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąLabai graži vizualizacija, tačiau neaišku, kur autobusai atstovinės atstovas. Taip pat trys stotelės atrodo žymiai per mažai...
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąatsisėda ir laukia išvykimo.
a) 1 peronas 1, 2, 7 trol.;
b) 2 peronas 16 trol. ir 2G aut. Dabar jie dar labiau pjausis vienas su kitu, nes lenkimui ten paliekama "europinė" juosta, lygiai autobuso/troleibuso pločio + 5 cm.
c) 3 peronas 1G ir 53 aut., ir jie irgi pjausis tarpusavy.
Visi kiti maršrutai lieka už borto. Ypatingai tai liečia svarbius pietinės krypties maršrutus, kuriems išvis niekas nenumatyta.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVat tas ir yra blogai Vilniaus stoties atveju. Vizualizacijos autoriai ją kūrė tiesiog galvodami, kaip viskas galėtų gražiai atrodyti, o apie praktinę vertę pamiršo. Yra pamirštama, kad jau dabar stotyje vietos autobusų stovėjimui trūksta. Tie trys peronai gali būti tinkami tik troleibusams ir keliems autobusų maršrutams:
a) 1 peronas 1, 2, 7 trol.;
b) 2 peronas 16 trol. ir 2G aut. Dabar jie dar labiau pjausis vienas su kitu, nes lenkimui ten paliekama "europinė" juosta, lygiai autobuso/troleibuso pločio + 5 cm.
c) 3 peronas 1G ir 53 aut., ir jie irgi pjausis tarpusavy.
Visi kiti maršrutai lieka už borto. Ypatingai tai liečia svarbius pietinės krypties maršrutus, kuriems išvis niekas nenumatyta.
1. 1G, 53, T1, T2, T7 (Pylimo g. maršrutai)
2. 2G, 1, 3, 4, 13, 23, 41, 42, 54, 78, T15, T16 (Kauno g. maršrutai)
3.1. 13, 31, 34, 74 (Aušros vartų g. maršrutai)
3.2. 2, 12, 16, 19, 61, 82 (Liepkalnio g. maršrutai)
Tikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNa, ne viskas taip blogai. Tie 3 peronai ganėtinai ilgi, taigi kiekvienas iš jų dar dalintųsi ant dviejų. Taigi išeitų minimum 6 peronai.
1. 1G, 53, T1, T2, T7 (Pylimo g. maršrutai)
2. 2G, 1, 3, 4, 13, 23, 41, 42, 54, 78, T15, T16 (Kauno g. maršrutai)
3.1. 13, 31, 34, 74 (Aušros vartų g. maršrutai)
3.2. 2, 12, 16, 19, 61, 82 (Liepkalnio g. maršrutai)
Tikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVidury vizualizacijos yra laukimo paviljonai su stogeliu. Spėju, kad ten ir būtų stotelės. Kažkas panašaus kaip Europoje. Atvažiuoja autobusas į stotelę, atidaro duris, keleiviai įlipa, atsisėda ir laukia išvykimo.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)
Šiaip tiesiog reiktų paskaičiuoti, kiek dabar Stotyje yra VT stotelių, ir numatyti tiek pat (ir gal net su atsarga). Nes gi ne iš piršto laužtas jų kiekis. Galima būtų gal ir dabar į tris stoteles viską sutalpinti, bet to nedaroma.
Beje, kaip matau, atsisakyta platinti Geležinkelio g. ir Seinų g. iki 2x2 (antros juostos numatytos tik ties pagrindine sankryža priešais stotį). Tas labai liūdina, nes Geležinkelio g. turėjo pratęsti Pietinį Senamiesčio aplinkkelį ir sujungti jį su Tūkstantmečio g.Paskutinis taisė abruo; 2015.02.09, 15:15.Lietuva visiems.
Comment
-
O tai jau yra projektas, kad "užsivėlė" diskusija dėl eismo juostų pločio? Eismo juostos išvažiavimui iš stotelių (stovinčių aplenkimui) projekte turi būti suprojektuotos tokios, kokios leistų atlikti tokį manevrą. Ir jeigu "europietiškos" juostos kažkur Europoje yra naudojamos ir ten leidžia atlikti tokį manevrą, nematau priežasties kodėl pas mus jau nepavyktų tokia pasinaudoti. Kad mūsų VT vairuotojams (daliai jų) kartais pritrūksta meistriškumo valdyti savo transporto priemonę, tai čia jau kita tema.
O dėl transporto kiekio, visada galima numatyti atvykimą/išvykimą be atstovų, nes dideli plotai atstovoms miesto centre yra didelė prabanga. Pvz. Liuksemburge yra tokia vieta Place Emile Hamilius, kurioje viena kryptimi yra trys stotelių eilės be galimybės aplenkti. Transporto ten važiuoja tikrai ne mažiau nei pas mus stotyje, bet kažkaip visas sustoja ir pravažiuoja, nors aišku spūstys kartais susidaro.
Comment
-
Parašė Kerpycius Rodyti pranešimąPrieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)
Atvaizdas
Ar ponas AZ sunaikino pono AZ tran vaju?Paskutinis taisė evvt; 2015.02.09, 17:22.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąEismo juostos išvažiavimui iš stotelių (stovinčių aplenkimui) projekte turi būti suprojektuotos tokios, kokios leistų atlikti tokį manevrą. Ir jeigu "europietiškos" juostos kažkur Europoje yra naudojamos ir ten leidžia atlikti tokį manevrą, nematau priežasties kodėl pas mus jau nepavyktų tokia pasinaudoti. Kad mūsų VT vairuotojams (daliai jų) kartais pritrūksta meistriškumo valdyti savo transporto priemonę, tai čia jau kita tema.
"Europietiškos" juostos kažkur, kur jos naudojamos, išplatėja tose vietose, kur reikalingi kažkokie manevrai. Vilniuje tokios juostos yra naujos A juostos. Už Naujakiemio st. link Pramogų arenos st. važiuojant A juostos plotis tiesėje yra toks, kad autobuso kairysis veidrodis yra jau kitoje juostoje. Kelio vingyje autobusas jau privalo lįsti į kitą juostą. Kitas pavyzdys - Oro uostas. Ten taip perdarė įlaipinimo stotelę, kad ilgas autobusas ne visada gali išsukti. Ir tai dėl to, kad posūkis ne tik kad aštraus kampo, minimalių matmenų, bet dar ir su metaliniais atitvarais iš abiejų pusių. Nenuostabu, kad tie atitvarai jau aplankstyti.
Comment
-
Mano manymu, jei rekonstruotu stoti, butu saunu, jei sugrazintu Sv.Stepono gatves testinuma(1), o pacia stoti patrauktu link esanciu koskeliu(3), kuriuos manau visus reiktu panaikinti, tuo paciu ir visus "restoranelius" plius sumazinant zieda ir pristatant ofisu paskirties pastatu(2). Manau sumazetu visa flora fauna...Paskutinis taisė Martin Van; 2015.02.09, 20:48.
Comment
-
[VLN] Stoties aikštės ir apylinkių infrastruktūra
Įdomi frazė:
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 22:31. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus Senamiesčio pietinis aplinkkelis"Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment