Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Konteineriniai ir kontreileriniai traukiniai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konteineriniai ir kontreileriniai traukiniai

    Šioje temoje apie konteinerinius ir kontreilerinius traukinius Lietuvoje (dalinai Lietuvoje).
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    2015-02-02, 14:01
    Konteinerinių traukinių Lietuvoje daugės

    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...-dauges-506868
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Sklaidosi nežinomybė virš „Saulės“

      Comment


        #4
        Naujas traukinys Lietuvos verslui – VIT EKSPRES

        Lietuvos verslas turės naujų galimybių gabenti krovinius tarp Klaipėdos ir Vilniaus. Specialus konteinerinis traukinys VIT EKSPRES jau artimiausiu metu iš Klaipėdos uosto konteinerių terminalų pradės reguliariai kursuoti į Vilniuje pastatytą Viešojo logistikos centro intermodalinį terminalą.
        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...res-667-501420
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          „Vikingui“ – ukrainiečių Vyriausybės palankumas

          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/p...ankumas-708998
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Švedija prisijungs prie „Vikingo“

            http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...vikingo-507487
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Azerbaidžanas nori prisijungti prie „Vikingo“
              Azerbaidžano geležinkeliai ketina prisijungti prie lietuviško projekto „Vikingas“.

              „Azerbaidžano geležinkelių prisijungimas prie šio projekto leis plėtoti konteinerinio traukinio maršrutą į tolimesnes Azijos šalis, alternatyviu keliu pasiekti Kazachstaną ir Kiniją“, – Susisiekimo ministerijos pranešime cituojamas Saulius Girdauskasm, susisiekimo viceministras.

              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...i-prie-vikingo
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                #8
                „Vikingas“ taikosi į Turkijos krovinius: reguliaraus srauto tikimasi jau kitąmet
                Lapkričio 18-20 dienomis AB Lietuvos geležinkeliai generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos vadovaujama delegacija lankysis Stambule (Turkija). Tarptautinės transporto ir logistikos parodos „Logitrans 2015" metu planuojama pasirašyti net tris ekspedijavimo sutartis su Turkijos bendrovėmis. Tikimasi, kad geležinkeliais kroviniai iš šios šalies per Lietuvą reguliariai bus pradėti gabenti jau kitų metų pradžioje.

                Krovinių ekspedijavimo sutartys bus pasirašomos su Turkijos logistikos bendrovėmis „Gefco Taşımacılık ve Lojistik A.Ş.", „Dabkovich Maritime Agencies AS" ir „Gebrüder Weiss Nakliye ve Loj. Hizm. Tic. Ltd. Şti.". Pasirašytos sutartys potencialiems klientams leis pasiūlyti platesnį krovinių vežimo organizavimo paslaugų spektrą Turkijoje, padės pritraukti naujų klientų ir papildomų krovinių konteineriniam traukiniui „Vikingas".

                Remiantis Lietuvos statistikos departamento ir VšĮ „Versli Lietuva" duomenimis, Lietuvos prekių eksportas į Turkiją 2009–2014 metais padidėjo daugiau nei 2,6 karto (nuo 64,4 mln. EUR – 2009 m. iki 169,1 mln. EUR – 2014 m.). Importas iš Turkijos į Lietuvą taip pat auga. 2013 metais buvo importuota prekių už 117,2 mln., o 2014-aisiais – jau už 137,2 mln. eurų, arba apie 15 proc. daugiau.

                „Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuva iš Turkijos importavo prekių už 65,3 mln. eurų. Galima daryti prielaidą, kad prekių importas iš Turkijos šiais metais dar papildomai augs. Savo ruožtu matome daug galimybių tarp Lietuvos ir Turkijos gabenamus krovinius vežti konteineriniu traukiniu „Vikingas", – teigia AB Lietuvos geležinkeliai generalinis direktorius Stasys Dailydka.

                Pasak Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Sauliaus Stasiūno, šiais metais jau buvo organizuoti bandomieji konteinerių vežimai iš Turkijos.

                „Metų pradžioje gabenome bandomuosius konteinerius su buitine technika iš Turkijos į Lietuvą. Krovinys tarp dviejų valstybių buvo pervežtas kiek greičiau nei per 4 paras. Tai labai geras rezultatas. Manome, kad pradėję reguliarius vežimus tarp Turkijos ir Lietuvos galėsime pasiūlyti daugiau galimybių verslui", – sakė S. Stasiūnas.

                Lietuvos geležinkeliai tikisi, kad kroviniai „Vikingu" tarp Turkijos ir Lietuvos reguliariai bus pradėti gabenti jau 2016-ųjų pradžioje.



                „Gefco Taşımacılık ve Lojistik A.Ş." priklauso GEFCO grupei, kuri buvo įsteigta 1949 metais. Tai viena iš pirmaujančių pasaulio transporto ir logistikos grupių, veiklą vykdanti daugiau nei 100 pasaulio šalių. Grupėje dirba daugiau nei 11 tūkst. darbuotojų, o jos metinė apyvarta siekia 4 mlrd. eurų.

                Turkijos transporto ir ekspedicinė kompanija „Gebrüder Weiss Nakliye ve Loj. Hizm. Tic. Ltd. Şti." yra antrinė tarptautinės transporto ir logistikos kompanijos Gebrüder Weiss įmonė. Kompanija turi apie 6000 darbuotojų, apie 150 atstovybių, kurių bendra apyvarta 2014 m. sudarė 1,24 mlrd. EUR. Tai viena iš pirmaujančių transporto srityje Europos kompanijų, įkurta 1823 m.

                „Dabkovich Maritime Agencies AS" teikia uostų ir ekspedijavimo paslaugas visuose Turkijos ir Juodosios jūros uostuose, esančiuose Bulgarijoje, Rumunijoje, Ukrainoje, Rusijoje ir Gruzijoje. Tai kompanija, turinti daugiau nei 160 metų patirties transporto sektoriuje. Kompanijos įstatinis kapitalas – 300 tūkst. TRY (96,11 tūkst. EUR).
                http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D1
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  #9
                  „Lietuvos geležinkeliai“ bendradarbiauja su Turkijos „Ozsoy Group“
                  Pirmadienį valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė krovinių ekspedijavimo sutartį su Turkijos kompanija „Ozsoy Group“. Tikimasi, kad susitarimas leis pritraukti daugiau krovinių.
                  Pasirašyta sutartimi šalys įsipareigojo organizuoti krovinių pervežimus geležinkeliais per Lietuvos ir kitų šalių teritorijas, atlikti jų perkrovą, derinti pavojingų, nestandartinių gabaritų ir sunkiųjų krovinių gabenimo bei teikti kitas, susijusias paslaugas.
                  „Sutartis leis aktyviau vystyti „Vikingo“ projektą, prisidės prie jo plėtros vežimams į Turkiją ir iš jos. Tikimės, kad bendradarbiavimas su „Ozsoy Group“ leis pritraukti krovinių srautų reguliariems pervežimams bei plėtoti kitas logistikos paslaugas“, – pranešime spaudai cituojamas Stasys Dailydka, „Lietuvos geležinkelių“ vadovas.
                  http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...os-ozsoy-group
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    #10
                    „Vikingu“ naudosis ir Azerbaidžanas

                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...idzanas-743749
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Konteinerinio traukinio „Vikingas“ tarifai kitąmet nekils

                      Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...tm_medium=Copy
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        „Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos siūlys vežti per Šeštokus
                        „Lietuvos geležinkeliai“ Maskvoje vykstančioje parodoje „TransRussia“ pasirašė sutartį su krovinių vežimą tarp Kinijos ir Vakarų Europos organizuojančia Rusijos, Kazachstano ir Baltarusijos bendrove OTLK.
                        Paslaugų teikimo sutartis tarp įmonių buvo pasirašyta balandžio 18 d. Klientams bus galima pasiūlyti konkurencingas sąlygas vežti krovinius tarp Kinijos ir Lenkijos per Lietuvą (Šeštokus). Kroviniai iš Lenkijos keliautų toliau į kitas Europos šalis.
                        http://vz.lt/transportas-logistika/2...i-per-sestokus
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          #13
                          Per Baltarusiją tiesiau. Skirtumas apie 150 km ne Lietuvos naudai. Plius labai riboti infrastruktūros pajėgumai keletą metų į priekį, kol nebus pilnai užbaigta RB.

                          Comment


                            #14
                            Į Lietuvą atriedėjo pirmasis šiais metais traukinys iš Kinijos

                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...kinijos-814706
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Per Baltarusiją tiesiau. Skirtumas apie 150 km ne Lietuvos naudai. Plius labai riboti infrastruktūros pajėgumai keletą metų į priekį, kol nebus pilnai užbaigta RB.
                              Kaip su EU pasienio procedūromis ir kitais formalumais? Kaip skiriasi procedūrų greitis ir kaina BY/PL ir BY/LT pasienyje? Jie vienodai geri ar kažkuris iš jų galbūt yra greitesnis ir reikalaujantis mažiau formalumų?

                              Comment


                                #16
                                O kodėl labai turėtų skirtis? Tiek LT, tiek PL yra ES, tai ir popierių tiek pat iš mūsų pusės. Tik nuo pasieniečių ir muitininkų darbo organizavimo priklauso. Nemanau, kad labai ir iš esmės. Pagrindinis skirtumas yra tame, kad Baltarusijos-Lenkijos pasienyje jau egzistuoja visa perkrovimo infrastruktūra, o Lietuva nieko rimto pasiūlyti negali. Nu, konteineriams perkrauti Šeštokuose yra galimybė. Ir ne daugiau.
                                Ir teisingai šneka, kad Šilko kelias atveria daug galimybių, tik reikia jomis pasinaudoti. Tačiau tam visiškai nereikalinga jokia RB2 su 1435 mm toliau Kauno, nes ji būtent ir atims dali krovinių, kurie atiteks Latvijai. Kodėl turėtume atiduoti perkrovimo iš vienos vėžės į kitą pajamas latviams? Taip per Lietuvą jie būtų gabenami toliau į Lenkiją, bet perkrovimo paslauga nuplauktų latviams... O gabenimas maršrutu Kena - Šeštokai ir Šeštokai - Latvija beveik vienodas (skirtumas apie 20-30 km). Todėl iš to biznio nebūtų. Per Estiją maža tikimybę, kad būtų gabenama, nes per didelis lankas.

                                Comment


                                  #17
                                  Toks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...s-grupes-imone

                                  Comment


                                    #18
                                    Tai kad kai tik pašalinamas AI1, forumas kaip mat apmiršta

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė marius_ Rodyti pranešimą
                                      Tai kad kai tik pašalinamas AI1, forumas kaip mat apmiršta
                                      Gal galima būtų jį šalinti iš kitų temų, nes jis ten dažnai smarkiai kliedi, o geležinkeliuose palikti, nes čia jo trūksta

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                        Toks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
                                        https://www.vz.lt/transportas-logist...s-grupes-imone
                                        O įdomu, koks tikslas ir ką vežė tokiu keistu maršrutu - iš Prancūzijos iki Paldisko uosto? Vežti per visą Europą iki uosto - ar ne paprasčiau iš karto plukdyti kur reikia?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X