Šioje temoje apie konteinerinius ir kontreilerinius traukinius Lietuvoje (dalinai Lietuvoje).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Konteineriniai ir kontreileriniai traukiniai
Collapse
X
-
2015-02-02, 14:01
Konteinerinių traukinių Lietuvoje daugės
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...-dauges-506868
-
Naujas traukinys Lietuvos verslui – VIT EKSPRES
Lietuvos verslas turės naujų galimybių gabenti krovinius tarp Klaipėdos ir Vilniaus. Specialus konteinerinis traukinys VIT EKSPRES jau artimiausiu metu iš Klaipėdos uosto konteinerių terminalų pradės reguliariai kursuoti į Vilniuje pastatytą Viešojo logistikos centro intermodalinį terminalą.
Comment
-
„Vikingui“ – ukrainiečių Vyriausybės palankumas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/p...ankumas-708998
Comment
-
Azerbaidžanas nori prisijungti prie „Vikingo“
Azerbaidžano geležinkeliai ketina prisijungti prie lietuviško projekto „Vikingas“.
„Azerbaidžano geležinkelių prisijungimas prie šio projekto leis plėtoti konteinerinio traukinio maršrutą į tolimesnes Azijos šalis, alternatyviu keliu pasiekti Kazachstaną ir Kiniją“, – Susisiekimo ministerijos pranešime cituojamas Saulius Girdauskasm, susisiekimo viceministras.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...i-prie-vikingoNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Vikingas“ taikosi į Turkijos krovinius: reguliaraus srauto tikimasi jau kitąmet
Lapkričio 18-20 dienomis AB Lietuvos geležinkeliai generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos vadovaujama delegacija lankysis Stambule (Turkija). Tarptautinės transporto ir logistikos parodos „Logitrans 2015" metu planuojama pasirašyti net tris ekspedijavimo sutartis su Turkijos bendrovėmis. Tikimasi, kad geležinkeliais kroviniai iš šios šalies per Lietuvą reguliariai bus pradėti gabenti jau kitų metų pradžioje.
Krovinių ekspedijavimo sutartys bus pasirašomos su Turkijos logistikos bendrovėmis „Gefco Taşımacılık ve Lojistik A.Ş.", „Dabkovich Maritime Agencies AS" ir „Gebrüder Weiss Nakliye ve Loj. Hizm. Tic. Ltd. Şti.". Pasirašytos sutartys potencialiems klientams leis pasiūlyti platesnį krovinių vežimo organizavimo paslaugų spektrą Turkijoje, padės pritraukti naujų klientų ir papildomų krovinių konteineriniam traukiniui „Vikingas".
Remiantis Lietuvos statistikos departamento ir VšĮ „Versli Lietuva" duomenimis, Lietuvos prekių eksportas į Turkiją 2009–2014 metais padidėjo daugiau nei 2,6 karto (nuo 64,4 mln. EUR – 2009 m. iki 169,1 mln. EUR – 2014 m.). Importas iš Turkijos į Lietuvą taip pat auga. 2013 metais buvo importuota prekių už 117,2 mln., o 2014-aisiais – jau už 137,2 mln. eurų, arba apie 15 proc. daugiau.
„Pirmąjį šių metų pusmetį Lietuva iš Turkijos importavo prekių už 65,3 mln. eurų. Galima daryti prielaidą, kad prekių importas iš Turkijos šiais metais dar papildomai augs. Savo ruožtu matome daug galimybių tarp Lietuvos ir Turkijos gabenamus krovinius vežti konteineriniu traukiniu „Vikingas", – teigia AB Lietuvos geležinkeliai generalinis direktorius Stasys Dailydka.
Pasak Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Sauliaus Stasiūno, šiais metais jau buvo organizuoti bandomieji konteinerių vežimai iš Turkijos.
„Metų pradžioje gabenome bandomuosius konteinerius su buitine technika iš Turkijos į Lietuvą. Krovinys tarp dviejų valstybių buvo pervežtas kiek greičiau nei per 4 paras. Tai labai geras rezultatas. Manome, kad pradėję reguliarius vežimus tarp Turkijos ir Lietuvos galėsime pasiūlyti daugiau galimybių verslui", – sakė S. Stasiūnas.
Lietuvos geležinkeliai tikisi, kad kroviniai „Vikingu" tarp Turkijos ir Lietuvos reguliariai bus pradėti gabenti jau 2016-ųjų pradžioje.
„Gefco Taşımacılık ve Lojistik A.Ş." priklauso GEFCO grupei, kuri buvo įsteigta 1949 metais. Tai viena iš pirmaujančių pasaulio transporto ir logistikos grupių, veiklą vykdanti daugiau nei 100 pasaulio šalių. Grupėje dirba daugiau nei 11 tūkst. darbuotojų, o jos metinė apyvarta siekia 4 mlrd. eurų.
Turkijos transporto ir ekspedicinė kompanija „Gebrüder Weiss Nakliye ve Loj. Hizm. Tic. Ltd. Şti." yra antrinė tarptautinės transporto ir logistikos kompanijos Gebrüder Weiss įmonė. Kompanija turi apie 6000 darbuotojų, apie 150 atstovybių, kurių bendra apyvarta 2014 m. sudarė 1,24 mlrd. EUR. Tai viena iš pirmaujančių transporto srityje Europos kompanijų, įkurta 1823 m.
„Dabkovich Maritime Agencies AS" teikia uostų ir ekspedijavimo paslaugas visuose Turkijos ir Juodosios jūros uostuose, esančiuose Bulgarijoje, Rumunijoje, Ukrainoje, Rusijoje ir Gruzijoje. Tai kompanija, turinti daugiau nei 160 metų patirties transporto sektoriuje. Kompanijos įstatinis kapitalas – 300 tūkst. TRY (96,11 tūkst. EUR).
http://www.litrail.lt/naujienos/-/as..._col_count%3D1Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ bendradarbiauja su Turkijos „Ozsoy Group“
Pirmadienį valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė krovinių ekspedijavimo sutartį su Turkijos kompanija „Ozsoy Group“. Tikimasi, kad susitarimas leis pritraukti daugiau krovinių.
Pasirašyta sutartimi šalys įsipareigojo organizuoti krovinių pervežimus geležinkeliais per Lietuvos ir kitų šalių teritorijas, atlikti jų perkrovą, derinti pavojingų, nestandartinių gabaritų ir sunkiųjų krovinių gabenimo bei teikti kitas, susijusias paslaugas.
„Sutartis leis aktyviau vystyti „Vikingo“ projektą, prisidės prie jo plėtros vežimams į Turkiją ir iš jos. Tikimės, kad bendradarbiavimas su „Ozsoy Group“ leis pritraukti krovinių srautų reguliariems pervežimams bei plėtoti kitas logistikos paslaugas“, – pranešime spaudai cituojamas Stasys Dailydka, „Lietuvos geležinkelių“ vadovas.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...os-ozsoy-groupNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Konteinerinio traukinio „Vikingas“ tarifai kitąmet nekils
Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...tm_medium=Copy
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos siūlys vežti per Šeštokus
„Lietuvos geležinkeliai“ Maskvoje vykstančioje parodoje „TransRussia“ pasirašė sutartį su krovinių vežimą tarp Kinijos ir Vakarų Europos organizuojančia Rusijos, Kazachstano ir Baltarusijos bendrove OTLK.
Paslaugų teikimo sutartis tarp įmonių buvo pasirašyta balandžio 18 d. Klientams bus galima pasiūlyti konkurencingas sąlygas vežti krovinius tarp Kinijos ir Lenkijos per Lietuvą (Šeštokus). Kroviniai iš Lenkijos keliautų toliau į kitas Europos šalis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Į Lietuvą atriedėjo pirmasis šiais metais traukinys iš Kinijos
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/v...kinijos-814706
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer Baltarusiją tiesiau. Skirtumas apie 150 km ne Lietuvos naudai. Plius labai riboti infrastruktūros pajėgumai keletą metų į priekį, kol nebus pilnai užbaigta RB.
Comment
-
O kodėl labai turėtų skirtis? Tiek LT, tiek PL yra ES, tai ir popierių tiek pat iš mūsų pusės. Tik nuo pasieniečių ir muitininkų darbo organizavimo priklauso. Nemanau, kad labai ir iš esmės. Pagrindinis skirtumas yra tame, kad Baltarusijos-Lenkijos pasienyje jau egzistuoja visa perkrovimo infrastruktūra, o Lietuva nieko rimto pasiūlyti negali. Nu, konteineriams perkrauti Šeštokuose yra galimybė. Ir ne daugiau.
Ir teisingai šneka, kad Šilko kelias atveria daug galimybių, tik reikia jomis pasinaudoti. Tačiau tam visiškai nereikalinga jokia RB2 su 1435 mm toliau Kauno, nes ji būtent ir atims dali krovinių, kurie atiteks Latvijai. Kodėl turėtume atiduoti perkrovimo iš vienos vėžės į kitą pajamas latviams? Taip per Lietuvą jie būtų gabenami toliau į Lenkiją, bet perkrovimo paslauga nuplauktų latviams... O gabenimas maršrutu Kena - Šeštokai ir Šeštokai - Latvija beveik vienodas (skirtumas apie 20-30 km). Todėl iš to biznio nebūtų. Per Estiją maža tikimybę, kad būtų gabenama, nes per didelis lankas.
Comment
-
Toks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
https://www.vz.lt/transportas-logist...s-grupes-imone
Comment
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąTai kad kai tik pašalinamas AI1, forumas kaip mat apmiršta
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąToks įvykis, o iš railfanų jokių komentarų
https://www.vz.lt/transportas-logist...s-grupes-imone
Comment
Comment