ar kur nors pasaulyje egzistuoja veikiantis elektrifikuotas siaurasis geležinkelis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
GE. Siaurieji geležinkeliai Gruzijoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGruzijoje visi gelezinkeliai elektrifikuoti buvo iki mazdaug 1960 m. Tik po nepriklausomybes atgavimo prasidejo totalus nuosmukis. Ypac jis ryskus separatistineje Abchazijoje - www.parovoz.com nuotraukose galima pamatyti tokiu vaizdu... Graudu.
O siaip - salis grazi, bet biedna. Todel ir daug keliaujanciu traukiniais.Parašė robertas Rodyti pranešimąGruzijoje toksai yra, vadinasi Boržomi - Bukuriani siaurasis geležinkelis. Nuotraukų galima pamatyti čia.
1967 metais buvo užbaigta visų Gruzijos geležinkelių elektrifikacija, įskaitant ir siaurąjį Boržomi - Bakuriani, kuriuo traukinukas "kukūška" bilda lig šiol, tiesa labai jau lėtai... Traukinuką sudaro du vagonai: turistinis ir paprastas. Žiemą, slidinėjimo sezono metu, traukinukas būna ilgesnis ir važiuoja kelis kartus per dieną. Vietomis traukinukas važiuoja per tokius tankumynus, kad ne tik neįmanoma per langus fotografuoti, bet šakos lenda per atvirus langus į vagono vidų.
Nuotraukose - keletas epizodų iš keliones į Boržomį...
.Paskutinis taisė railman; 2011.11.13, 07:03.
-
Boržomi-Bakuriani
Siaurasis geležinkelis Boržomis-Bakurianis
Vėžės plotis 900 mm, geležinkelio ilgis 37, 2 km, geležinkelis elektrifikuotas, reguliarus eismas vyksta nuo 1902 metų (šiuo metu tik keleivinis).
Statyti geležinkelį buvo nuspręsta XIX a. antroje pusėje caro šeimai priklausiusiose valdose. Iš penkių trasos variantų pasirinkta Boržomi-Cagveri-Bakuriani. Geležinkelis pasiteisino tik po išaugusio turistų srauto.
1966 metais elektrifikuotas (nuolatinė 1,5 kV srovė).
Nuo Sakočavio stoties yra liniją į andezito šachtą (uždaryta), siauruke stovi daug nenaudojamų krovininių vagonų (pagrinde pusvagonius teko matyti.
Septintajame dešimtmetyje buvo planai siauruko vėžę "persiūti" į plačiąją, bet dėl netinkamų salygų to atsisakyta. Aukšio skirtumas linijoje 1200 metrų.
Stotys ir stotelės:
Boržomi-Prek.
Daba (stotelė)
Cagveri
Cemi
Tba (stotelė)
Libani
Patari-Cemi (stotelė)
Sakočavi
Bakuriani
Pagrindiniai riedmenys yra 1966 m. Čekoslovakijoje pagaminti elektrovežiai ČS-11 ir Demichovo (Rusija) gamybos keleiviniai vagonai (dalis modernizuota Gruzijoje). Krovininiai vagonai taip pat šioje gamykloje pagaminti.
Šaltinis: http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?ID=58
Anonsinė nuotrauka
2011 09
Comment
-
Sako, kad carinis vagonas
Pusvagoniai. Labai geras klimatas, stovi nenaudojami du dešimtmečius, o atrodo, kad tik metus ar kelis
Yra ir laisvų keleivinių vagonų
Pusvagonis su metalo laužu
Dengtasis vagonas
Dengtaisiais turbūt buvo gabenami plataus profilio kroviniai į Bakurianį, o pusvagoniais ir akmens anglis šildymui.
Comment
-
Nepamenu kokia apleista stotis, galbūt Daba, dabar stotelė
Įvažiuojam į Cagveri stotį
Paskutinis taisė Eimantas; 2013.09.26, 01:12.
Comment
-
Artėjam prie Cemi stoties. Į kadrą papuolė ir apleisti šviesoforai. Anksčiau buvo turbūt pusiau automatinė blokuotė, o dabar eismas vykdomas rašytiniais leidimais. Kiekvienoje stotyje budėtojas paduodavo lapelį mašinistui.
Taip pat atkreipkite dėmesį į pliką lopą kalno šlaite, vietinis vienas sakė, kad tai rusai per tą trumpąjį karą specialiai padegė iš oro, kad sunaikinti Boržomio mineralinius šaltinius ar kažkas panašaus. Užgesinti padėjo turkai su sraigtasparniais. Kiek tame tiesos nežinau.
Vėl krovininiai vagonai.
Ūkiniai pastatai
Stoties pastatas
Comment
-
Vietiniai keleiviai ir pasilenkęs mašinistas. Anksčiau Boržomyje buvo nuolatinis manevrinis (išvežiojamasis) šilumvežis ČME3 ir jis su juo dirbo, kai panaikino žmogui teko pereiti į "kukušką" dirbti.
Budėtojas ir mašinistas
Cemi stoties Budėtojas
Nenupjaustė masiškai hidrokolonėlių, skirtingai nei pas mus
Ganyklos
Comment
Comment