Nelabai noriu kurti atskirą temą dėl kelių nuotraukų iš Olandijos, todėl sudėliosiu jas čia.
Tokiu riedėjome tarp Amsterdamo ir Utrechto. Važiuoja kas penkiolika minučių. Antros klasės bilietas kainuoja 6.80 euro (už 30 su virš kilometrų).
Olandų dviaukščiai. Tokie, pavyzdžiui, kursuoja tarp Utrechto ir Roterdamo. Dažnai į vieną sąstatą būna sujungti du ar trys traukiniai. Skaičiuojant vagonais, tokių Olandijoje naudojama per 300. Nors railfaneurope rašo, kad električkos išvysto 160 km/h greitį, bet pro langą mačiau, kaip mus lenkia mašinos, važiuodamos gretima automagistrale.
Antros klasės salonas
Tokie senukai (7-8 dešitmečio gamybos) stoviniuoja kiekvienoje stotelėje, tad niekur neskuba.
Ir pabaigai 1800-osios serijos lokomotyvas, darbo metu traukiantis keleivinius vagonus
Tokiu riedėjome tarp Amsterdamo ir Utrechto. Važiuoja kas penkiolika minučių. Antros klasės bilietas kainuoja 6.80 euro (už 30 su virš kilometrų).
Olandų dviaukščiai. Tokie, pavyzdžiui, kursuoja tarp Utrechto ir Roterdamo. Dažnai į vieną sąstatą būna sujungti du ar trys traukiniai. Skaičiuojant vagonais, tokių Olandijoje naudojama per 300. Nors railfaneurope rašo, kad električkos išvysto 160 km/h greitį, bet pro langą mačiau, kaip mus lenkia mašinos, važiuodamos gretima automagistrale.
Antros klasės salonas
Tokie senukai (7-8 dešitmečio gamybos) stoviniuoja kiekvienoje stotelėje, tad niekur neskuba.
Ir pabaigai 1800-osios serijos lokomotyvas, darbo metu traukiantis keleivinius vagonus
Comment