Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

    Vkr po Vilnių pasimaliau, tai labai jau didelio skirtumo tarp Kauno ir Vilniaus nepajutau, duobių pilna ir sostinėje, nors tikėjausi geresnio vaizdelio atvykęs iš skylėto Kauno
    You've got one life! Live it!

    #2
    /\
    Apverktina padėtis Vilniuje, nežinau kaip kitiems atrodo, bet mano akimis, šįmet duobių Vilniuje kaip niekad daug...

    Comment


      #3
      Tai jo, po tokios žiemos skylių atsiveria kaip grybų po lietaus

      Comment


        #4
        Jų vakaruose, kur naudojamas normalus asfaltas, tiek tikrai neatsiveria.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          #5
          Kalbam juk apie Lietuvą, ne Vakarus.

          Comment


            #6
            O tai į ką Lietuva turi lygiuotis? Gal tada pradedame lygiuotis į Kambodžą, tada iš viso Lietuva atrodys kaip rojus
            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

            Comment


              #7
              Dar klausi

              Kai Masiulis tapo susisiekimo ministru, atliko tyrimus, nustatė, jog asfaltas tiesiamas 10cm plonesnis nei turėtų būti, pakilo skandaliukas, buvo atleistas "socdemas" Puodžiukas (http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=30051797), kuris už priežiūrą atsakingas, tada Masiulis žadėjo didelius darbus, kad situaciją pataisys, darys kelių priežiūros reformą ir pan., bet socdemai pagrasino interpeliacija, tai viskas greitai ir nurimo. Nežinau, ar nustojo 10cm plonesnius kelius tiesti ar ne. Įtariu, kad ne

              Comment


                #8
                Kad ne tik asfalto storis, bet ir kokybė skiriasi.
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  #9
                  Akivaizdu.

                  Comment


                    #10
                    Neaišku konkrečiai apie ką diskutuojat. Jei kalbant apie miestus, tai Lietuvos automobilių kelių direkcija ir jos vadovai čia niekuom nesusiję. Miestų gatvės yra savivaldybės rūpestis, jos turi ir finansuoti ir prižiūrėti darbus, jų kokybę ir pan.

                    Kalbant apie sluoksnių storius, tai pagrindų sluoksnių storiai irgi yra labai svarbūs. O spaudoje buvo rašyta apie Kauną, ten ištyrus dangas, buvo nustatyta, kad pagrindai daug kur neatitinka normatyvų. Tai tikėtina jog daugelyje miestų situacija tokia pati. Taigi norint, kad gatvių dangos tarnautu ilgiau, reiktu daug kur jas rekonstruoti nuo pagrindų, paklojant tinkamo storio pagrindo sluoksnius.

                    Apie paminėtus vakarus, tai ten irgi atsiveria duobės. Tik lyginant reikia neužmiršti ką lyginame ir atsižvelgti į klimatines sąlygas. Natūralu, kad tarkim Prancūzijoje ar pietinėje Vokietijos dalyje, kur žiemos nėra tokios šaltos ir nepastovios, danga netgi būdama tokios pat kokybės išsilaikys ilgiau. Dangų klasių ir pas mus yra įvairių bei pakankamai gerų, tik reikia nesižvalgyti į vakarus, o vykdyti pakankamą kokybęs kontrolę, bei parinkti atitinkamus dangų tipus. Akivaizdu, kad miestuose lopant gatves naudojami žemesnės klasės mišiniai, nei reikėtu pagal tos gatvės apkrovimą.

                    Didelę reikšmę gatvių būklei pavasari lemia ir prieš žiema atlikta priežiūra. Rudeni galima pastebėti, kad daugybė plyšių (kurie tuo metu yra nedideli) nėra užtaisomi, lyjant per juos patenka vanduo, pagrindai įdrėksta. Atėjus šalčiams ta drėgmė sušąla ir taip kilojasi gatvių danga, nuo to kilojimosi atsiranda daugiau plyšių, kurie pavasari virsta ištrupėjusiu danga - duobėmis. Ir šiaip daugelio gatvių danga jau visiškai susidėvėjusi, ją reiktu keisti, bet tam vis neranda pinigų.

                    Comment


                      #11
                      Parašė blitz Rodyti pranešimą
                      Kad ne tik asfalto storis, bet ir kokybė skiriasi.
                      Klimatas irgi skiriasi.

                      Comment


                        #12
                        Parašė LC. Rodyti pranešimą
                        Klimatas irgi skiriasi.
                        Ne taip jis jau smarkiai ir skiriasi nuo pvz. Suomijos, Švedijos ar šiaurinės Vokietijos, nors problemų ten gerokai mažiau. Akivaizdu, kad Lietuva švaisto pinigus su tų dangų "rekonstrukcijomis". Reikia keisti viską iš pamatų. Tai yra blogos naujienos, bet geriau dabar rekonstruoti 100 km., kurie ilgiau tarnaus, nei "rekonstruoti" 300 km. ir vėl daryti tą patį po metų (kas jau buvo daroma su A1 atkarpa Vilnius-Kaunas paskutinius 20 metų).
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          #13
                          Ne paslaptis, kad kelininkai mėgsta kelius lopyti per darganą (bent jau Radviliškio rajone). Tokie lopai išbaladojami per vasarą ir toje vietoje vel atsiveria skylė.
                          Užtai jie darbo visada turi.
                          Paskutinis taisė dariuks; 2011.03.07, 05:13.
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            #14
                            Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                            ...Užtai jie darbo visada turi.
                            Tai gal čia ir yra problemos esmė?
                            Kelininkų interesas turėti darbą/uždarbį, o ne rūpintis kelių buklę. Net gi atvirkščiai, kuo buklė blogesne, tuo daugiau pinigų į kišenę.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              #15
                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Tai gal čia ir yra problemos esmė?
                              Kelininkų interesas turėti darbą/uždarbį, o ne rūpintis kelių buklę. Net gi atvirkščiai, kuo buklė blogesne, tuo daugiau pinigų į kišenę.
                              Kelių būkle turi rūpintis tie kas užsako darbus. Taip pat atsakingos institucijos, tarnybos turėtu ir kontroliuoti atliekamų darbų kokybę. Bet kokių įmonių tikslas uždarbis, darbų apimtys ir t.t. Tačiau atliktiems darbams irgi suteikiamos garantijos. Koks tikslas daryti blogai, jei po to reiks perdaryti per garantinį terminą, už tai nieko negaunant. O jei kažkur neišsireikalaujama, kad rangovas padarytą broką taisytu savo sąskaita, tai čia jau problema, kodėl leidžiama jiems taip daryti.

                              Comment


                                #16
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                ...kodėl leidžiama jiems taip daryti.
                                Todėl kad korupcija pas mus madoje.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #17
                                  Žiūrint reportažus iš karo Libijoj akį visą laiką patraukia lygūs kaip stiklas keliai. Nei vienam reportaže neteko matyti nė duobelės (na nebent granatom išmuštos skylės)




                                  Čia tik dėl palankesnių gamtinių sąlygų ar ten kažkaip kokybiškiau kelius tiesia?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Pas mus naujai nutiestos dangos irgi keletą pavasarių atlaiko ir gerai atrodo, bet veliau nebeatsilaiko. Didžiausias "peilis" keliams yra toks pavasaris, koks yra pas mus. T.y. pakankamai ilga laiką trunkantis periodas: dieną - pliusas, naktį - minusas.
                                    O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                      O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
                                      Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė HSV Rodyti pranešimą
                                        O kodėl pas suomius atlaiko ilgiau, a?
                                        Kas atlaiko (paprasti keliai, greitkeliai, gatvės ar kt.) ir kiek tas ilgiau ? Kelio ilgaamžiškumą ir jo būklę apsprendžia daugybė veiksnių.

                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Pažiūrėkit, kaip miestuose gatves remontuoja... Baisu, kokia kokybė. Manau, tokia pat darbų kokybė užmiestyje.
                                        Miestuose pas mus gatvės prižiūrimos labai prastai, todėl nereikėtu jų lyginti su užmiesčių keliais. Duobių lopymas kai kuriose gatvėse panašu į "kompresą negyvėliui".
                                        Paskutinis taisė sleader; 2011.04.07, 23:35. Priežastis: papildomas citavimas

                                        Comment

                                        Working...
                                        X