Siulau čia dėti įvairiausių miestų metropolitenų schemas, nuotraukas, linijų aprašymus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
farbrom
-
Stai kelios nuotraukos is Maskvos metro. Galiu pasakyti, jog Maskvos metro stotys yra labai grazios ( bent jau man taip atrodo), taciau traukiniai nera itin grazus ir modernus. Nors as vaziavau tik keliuose linijose,bet manau kitur traukiniai nera daug geresni.
Stai metro schema
O cia jau patys vagonai:
-
farbrom
Už kelių dienų Maskvos metro svenčia savo 70 metų jubiliejų. Tai vienas gražiausių ir patogiausių metro, turintis 170 stočių ir yra apie 270 km ilgio. Kasdien jis perveža 8 milijonus keleivių (o gal klystu). Šiuo metu statoma dar keliolika stočių ir vienbėgis. Kalbama, jog dar giliau nei viešasis metro, yra slaptas valstybinis metro, kuris yra dar įspūdingesnis nei tas, kurį kiekvienas gali savom akim išvysti.
Comment
-
Stai slapto, kitaip vadinamo ( metro2 arba "D6" ) metro schema. Toks metro is tiesu egzistuoja. Jis buvo suprojektuotas labai anksti dar 1935 metais ir igyvendinamas ne vienerius metus. Jo stotys yra labai gyliai po zeme. Jose galima apsisaugoti nuo bet kokiu sprogdinimu zemeje. Dar sakoma , jog "D6" turi slapta pulta, kur pastoviai dirba zmones ir yra pasiruose bet kokiom ekstremaliom situacijoms mieste. Bet mes to niekada nesuzinosime.( Slapta informacija) Beje Sovietiniais laikais niekas apie tai net nezinojo, kad yra toks metro. Apie tai garsiai buvo prakalbeta tik po Sovietu Sajungos zlugimo.
Stai "D6" schema.
Comment
-
Maskvos METRO stotys - visiškas pajuokos vertas komunistinis kičas. Rinkos sąlygom niekas nebūtų statęs nieko panašaus. Kičiška senovės imitacija ir milžiniškų lėšų skyrimas dekoracijom kai valstybė skursta - Šiaurės Korėjos lygio valstybių išsidirbinėjimas. Maždaug "žiūrekite ką gali mūsų galinga liaudies respublika"You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
/ nu sudirbai tu visai ta Maskwos metro. Siaip as is esmes su tavim sutinku - didzioji dalis komunistu pastatytu metro yra gan puosnus del neabejotino noro pasirodyti(nesu tikras ar tai blogai tokiam miestui kaip Maskva), tuo tarpu kai kiti miestai daugiau demesio skirdavo funkcionalumui. Nors tai toli grazu nereiskia, kad Maskvos metro nera grazus.
Comment
-
farbrom
Blitz, kad Maskvos metro yra gražiausias, sugalvojo ne rusai. Tai pripažįsta visas pasaulis. Nesuprantu, iš kur pas tave tiek paniekos viskam, ką daro rusai. Nemanau, kad gražiau yra kokiam Niu Jorke, kur metro stočių apdailai naudojamos paprastos keramikinės plytelės. Jei Maskvos metro būtų kur nors Jungtinėj Karalystėj, neabejoju jog kalbėtum visai kitaip.
Comment
-
Parašė John
apie nelaimes neteko girdeti, nemanau, kad ju galeu daug buti. Bet visgi su atitvarais yra saugiau negu be atitvaru, nelaimiu tikimybe iskart kristu iki beveik 0, todel tokie atitvarai yra butini visur. Na ir siaip vaizdas labiau estetiskai atrodo
Bet sutinku, kad jie padidina sauguma, nors jei tu busi pakankamai atsargus, nieko blogo tau neatsitiks ir be tu atitvaru. Tiesiog reiketu kartas nuo karto pasiziureti, kas tau stovi uz nugaros(cia Paryziuje visai neseniai vienas buvo tycia nustumtas ant begiu, priesais pat traukini..., o kiek ivyksta savizudybiu - vienas soko tiesiai pries mano draugo akis, nors man paciam dar to matyti neteko...).
Beje, Paryziuje atitvarus turi visos 14-os(METEOR) linijos stotys.
Comment
-
Lijono metro(+tramvaju planas). Metro linijos pazymetos A;B;C;D, o tramvaju T1;T2 raidemis.
Lijono metro stotyse
Traukinyje
Automatiniai iejimo/isejimo uztvarai
Lijono metro traukiniai
Lijonas - labai kalvotas(kalnuotas) miestas, metro C linija
D linijos traukinyje
A/B liniju traukinyje
taip atrodo A ir B liniju traukiniai is isores
Kadangi Lijonas labai kalvotas, mieste yra daug intensyviai naudojamu funikulieriu(integruotu i bendra metro/tramvaju transporto sistema)
Lijono Tramvajus - taip pat pilnai integruotas i viena tinkla su metro
Comment
-
Ispanijos sostine Madridas statistiskai turi trecia pagal ilgi metro sistema Europoje - 228km ilgio , su kuriais jis visai neseniai aplenke Paryziu(212km). Madrida Europoje lenkia tik Londonas(415km) ir Maskva(269km).
Laukiant traukinio Madrido metro
Muzikantas Madrido Metro traukinyje
Traukiniai:
Comment
-
Nezinau, gal ir kitur taip pat, bet Japonijoje pagal traukiniu atvykimo laika gali nusistatyti laikrodi. Jei parasyta,kad traukinys atvyks 15.35, tai atsistoje specialiai pazymetoje vietoje (ten, kur atsidarys sustojusio traukinio durys), tai jos ir atsidarys tau prie nosi lygiai 15.35 (sekunde i sekunde). ten traukiniu trafikas valdomas kompais.
Comment
-
farbrom
Kad jau prašnekom apie Vilniaus tramvajų, tai nutariau patalpinti čia keletą foto iš oranžinės Ukrainos Krivi-Riho miesto. Ten dar tarybiniais laikais nutiestas greitasis tramvajus (o gal greiciau metro, nes eina po žemėmis).
Manau, jog ir Vilniuj derėtų kai kurias atkarpas tiesti po žeme (pavyzdžiui siaurutėje Kalvarijų gatvėje).
Comment
-
Alonso, pasakysiu paprastai. Sutinku jog tramvajus pagelbetu miestui ir zmonems, tiesiog estetinis vaizdas man nepatinka. O ji susidariau apsilankes kitose salyse. Kituose threaduose maciau nuotrauku su graziais tramvajais, pozeminem perejomis jiems ir pan. su tokiu variantu sutikciau, bet nemanau, kad mes galime sau tai leisti. O kazkokiu vagonu riedanciu gedimino prospektu,kaip Rygoje tikria nenoriu matyti.
Comment
-
Paryziaus naudingas, bet labai stipriai sumazintas Métro+RER planas. Cia taip pat dalinai pazymetos ir priemiestiniu traukiniu linijos(su baltu viduriu), bet jos tesiasi ir toliau i priemiescius uz plano ribu(kur parodyta rodyklele). Bet kuriuo atveju sis planas neblogai apzvelgia viena geriausiu transporto sistemu pasaulyje.
Cia mes stipriai "pritraukiame" ir matome centrinio Paryziaus ir jo priegu(apie 4mln gyventoju) Métro+RER plana. Plane dominuoja ispudingo tankumo senojo tipo metro, be kurio taip pazymeta RER(storos linijos), tramvajai(punktyrai), priemiestiniai traukiniai(pilka linija su baltu viduriu), Orlyval ir tt.
Po antrojo pasaulinio karo Paryziuje buvo realiai pastatytos vos dvi senojo tipo metro linijos(13 ir 14), nors daugybe liniju buvo stipriai prailgintos ir yra ilginamos toliau.
Siame plane matome vien tik RER, dar vadinamo "naujuoju metro", plana. Po antrojo pasaulinio karo, sparciai augant gyventoju skaiciui, miestas nusprende kurti visiskai nauja pozeminio transporto sistema, taip kartu ir numarinant senojo metro pletros galimybes. Taip ir gime RER, kuris uz senaji metro buvo daug greitesnis, nasenis, platesniais, ilgesniais ir talpesniais traukiniais, tiesesnemis linijomis ir daug erdvesnemis stotimis. Be to, RER linijos paprastai gludi daug giliau po zeme nei senasis metro. RER sistema kuria, finansuoja ir valdo dvi transporto bendroves - RATP(Paryziaus Transportas, valdanti visa senaji metro, autobusus, tramvajus, etc) ir SNCF(Prancuzijos Nacionalianiai gelezinkeliai).
Comment
-
Varšuva
Warsaw Metro has been opened in 1995 (17,3 km/16 stations). 17th station is under construction. First line with 21 stations is planned to be finished in 2007.
credit to www.metro.civ.pl
the worst station
russian and Alstom trains
We have also light rail line WKD (33 km, 28 stations) which provides from downtown to south-western suburbs. This line was opened in 1927, it has two station in a dig in the city center.
SKM (s-bahn/commuter rail) - opening planned for 2006.
old-new trains for SKM (general renovation)
Comment
Comment