Projekto pavadinimas: 'Fehmarn Fixed Link';
Vieta: teritorija tarp Fehmarn (Vokietija) ir Lolland (Danija) salų;
Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp kontinentinės Europos bei Skandinavijos pusiasalio, užtikrinant greitesnį ir patogesnį susisiekimą tarp Vokietijos ir Švedijos, Norvegijos;
Infrastruktūra: 18 km. ilgio tunelis po Baltijos jūra; taip pat planuojama atnaujinti infrastruktūrą Danijoje - atnaujinti geležinkelių infastruktūrą, pritaikant ją labai greitų traukinių eisimui, pastatyti naują tiltą Storestrømsbro vietoje senojo;
Įdomios detalės: naujuoju tuneli bus pakeistas kelto Rødby - Puttgarden linija; visa nauja infrastruktūra bus skirta 4 juostų kelių bei 2 juostų geležinkelio bėgiams; įgyvendinus projektą kelionės automobiliu trukmė tarp Hamburgo ir Kopenhagos/Malmės būtų 3 val.;
Kaina: ~5 mlrd. EUR;
Statusas: Patvirtintas projektas; šiuo metu vyksta derybos tarp Vokietijos ir Danijos transporto organizacijų dėl projekto įgyvendinimo galimybių/scenarijaus;
Darbų pradžia: (2015) m.;
Darbų pabaiga: 2020 m.;
Daugiau informacijos: Femern A/S, Infrastructure at Work: Fehmarnbelt Fixed Link
![](http://i.imgur.com/rDKWu.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/51RgN.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/5Kk4C.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/enSjb.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/j4XJE.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/8Cr0V.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/soxrN.jpg?1)
Vieta: teritorija tarp Fehmarn (Vokietija) ir Lolland (Danija) salų;
Paskirtis: pagerinti susisiekimą tarp kontinentinės Europos bei Skandinavijos pusiasalio, užtikrinant greitesnį ir patogesnį susisiekimą tarp Vokietijos ir Švedijos, Norvegijos;
Infrastruktūra: 18 km. ilgio tunelis po Baltijos jūra; taip pat planuojama atnaujinti infrastruktūrą Danijoje - atnaujinti geležinkelių infastruktūrą, pritaikant ją labai greitų traukinių eisimui, pastatyti naują tiltą Storestrømsbro vietoje senojo;
Įdomios detalės: naujuoju tuneli bus pakeistas kelto Rødby - Puttgarden linija; visa nauja infrastruktūra bus skirta 4 juostų kelių bei 2 juostų geležinkelio bėgiams; įgyvendinus projektą kelionės automobiliu trukmė tarp Hamburgo ir Kopenhagos/Malmės būtų 3 val.;
Kaina: ~5 mlrd. EUR;
Statusas: Patvirtintas projektas; šiuo metu vyksta derybos tarp Vokietijos ir Danijos transporto organizacijų dėl projekto įgyvendinimo galimybių/scenarijaus;
Darbų pradžia: (2015) m.;
Darbų pabaiga: 2020 m.;
Daugiau informacijos: Femern A/S, Infrastructure at Work: Fehmarnbelt Fixed Link
![](http://i.imgur.com/rDKWu.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/51RgN.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/5Kk4C.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/enSjb.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/j4XJE.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/8Cr0V.jpg?1)
(c) femern.com
![](http://i.imgur.com/soxrN.jpg?1)
Comment