Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Glžk. Kauno aplinkkelis. Palemonas - Rokai - Jiesia

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Glžk. Kauno aplinkkelis. Palemonas - Rokai - Jiesia

    Tikėkimes statybos jau liko ne už kalnų

    “Kauno tiltų” konsorciumas laimėjo 260 mln. litų vertės “Lietuvos geležinkelių” užsakymą

    Valstybės valdomų “Lietuvos geležinkelių” užsakymą statyti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai antrąjį kelią laimėjo didžiausios Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos grupės “Kauno tiltai” vadovaujamas konsorciumas, pasiūlęs darbus atlikti už 258,779 mln. litų (su PVM).

    Tai nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtoje konkurso dalyvių eilėje.

    Jungtinės veiklos sutartį sudariusiame susivienijime yra Lenkijos geležinkelių ir kelių statybos grupė “Trakcja-Tiltra”, “Panevėžio keliai”, Latvijos “Belam-Riga” ir Kauno “Mitnija”.

    Sutartį su konkurso laimėtoju tikimasi pasirašyti pirmoje gruodžio pusėje.

    Antrasis konkurso dalyvis – Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės “Eurovia Lietuva” ir Čekijos “Eurovia” – konsorciumas pasiūlė 278,725 mln. litų kainą ir yra antroje vietoje.

    Pirmajame konkurse, kuris dėl per didelių kainų šiemet birželį buvo nutrauktas, pigiausią pasiūlymą pateikė “Eurovia Lietuva” kartu su Čekijos “Eurovia” – darbus ji siūlė už 299,54 mln. litų (su PVM), “Kauno tiltai” kartu su “Panevėžio keliais”, Geležinkelių tiesimo centru, “Belam-Riga” ir “Mitnija” – konsorciumas pasiūlė 342,1 mln. litų kainą, o brangiausiai – už 366 mln. litų – kelią nutiesti siūlė “Hidrostatyba”.

    Projekto pradinė vertė siekė 273 mln. litų (su PVM), iš jų 192,15 mln. litų būtų ES parama, dar apie 33 mln. litų įmonė ketina skolintis iš Europos investicijų banko.

    Dabartinis aplinkkelis yra tik vienkelis, o įrengus antrą kelią, aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Kelio statyba turėtų trukti daugiau nei trejus metus. 24 kilometrų aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.

    BNS informacija

    #2
    Kauno aplinkkelis. Nuo Jiesios iki Palemono.

    Jiesia. Kauno link. Peronas - seni pabėgiai.



    Kybartų link.



    Aplinkkelis kyla.



    Žvilgsnis atgal.



    Dar paėjus į priekį, atgal.







    Nuo aplinkkelio žvilgsnis į liniją į Kauną.




    Paskutinis taisė Al1; 2011.12.01, 20:34.

    Comment


      #3
      Ties Rokais. Viadukas (tuomet dar rekonstruojamas).



      Į priešingą pusę.











      Už viaduko. Palemono link.

      Comment


        #4
        Rokų pralanka.



        Ten pat, į priešingą pusę, Jiesios link.



        Rokų pervaža ir geležinkelio ūkiniai pastatai.





        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2011.12.01, 20:42.

        Comment


          #5
          Tęsiu toliau.

          Ties ??? sodais, Gudobelių taku. Palemono link.



          Rokų link.



          Vaišvydavos viaduko remontas.





          Artėjant prie HE.



          Žvilgsnis atgal.



          Comment


            #6
            Ties T. Masiulio g. viaduku ir prieplauka.

            Palemono link.



            Užtvankos link.







            Comment


              #7
              Pažymėtoje vietoje tarp Petrašiūnų ir jachtklubo yra viena iš vandenviečių, o per geležinkelį pastatytas pėsčiųjų tiltas. Tik nelabai aišku, kam jis ten reikalingas. Ortofotonuotraukoje jį pažymėjau.







              Stovint po tiltu HE link.



              Stovint ant tilto Palemono link. Matosi viadukas virš R. Kalantos g. Jo nuotraukos apačioje.



              Ant pėsčiųjų tilto HE link.







              Vandenvietės teritorija.



              R. Kalantos g. viadukas.



              Pėsčiųjų tilto link.



              Palemono link.



              Tęsinys bus.
              Paskutinis taisė Al1; 2011.12.02, 09:46.

              Comment


                #8
                Šis "pėsčiųjų" viadukas yra pastatytas daugiau kaip komunikacijų viadukas, bet ne pėsčiųjų. Norėčiau atkreipti dėmesį į geležinkelio viaduką virš R.Kalantos gatvės, t.y. kokios jis yra prastos būklės.
                Paskutinis taisė Vitas2; 2011.12.02, 20:55.

                Comment


                  #9
                  Prieš kelis metus buvo atliktas šioks toks jo remontas.

                  Comment


                    #10
                    Palemonas. Ties pirmuoju iešmu aplinkkelyje (važiuojant nuo Jiesios). Palemono stoties link.



                    Į priešingą pusę.



                    Šiek tiek paėjus pirmyn, Palemono stoties link.



                    Atgal, stovint tarp Palemono - Kauno kelių.



                    Pirmasis iešmas iš arčiau.



                    Ten pat, žvilgsnis atgal.



                    Už pirmojo iešmo.

                    Paskutinis taisė Al1; 2011.12.03, 13:36.

                    Comment


                      #11
                      Ten ,kur spintos būta pastatėlio. Ar ne Marių stoties statinių liekanos?



                      Išlikę pamatai.



                      Žvilgsnis Palemono pervažos link.



                      Palemono stotis. Pirmasis kelias - aplinkkelis.



                      Pabaiga.

                      Comment


                        #12
                        Bus atliekamas geležinkelio tilto per Nemuną (Kauno HE) kapitalinis remontas.

                        Konkursas http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=146931

                        Comment


                          #13
                          Filmuotas Kauno marių siužetas iš Kauno HES užtvanka važiuojančio RŽD keleivinio traukinio nr 147 Maskva-Kaliningradas. http://www.youtube.com/watch?v=NlDATY-GyWc

                          P.S.: o štai čia filmukas iš anksčiau, iš 2008 metų
                          http://www.youtube.com/watch?v=Cm3H1WFZC_c
                          Sukurtas iš traukinio Šeštokai-Vilnius, kai toks tiesioginis maršrutas egzistavo, kai juo važinėjo traukinys, susidedantis iš TEP markės vilkiko ir trijų klasinio tipo vagonų, kai dėl uždaryto kauno tunelio šis traukinys važinėjo per HES-ą.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2013.09.26, 10:51.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Geležinkelis per Hesą uždarytas. Traukiniai visi nukreipiami per Kauną. Vakar teko pravažiuoti , tai bėgiai buvo nuardyti ant pačio "Heso", stovi "plytos ženklai" skirti geležinkeliui.
                            Papildau , bėgiai nurinkti , tačiau kas įdomiausia , šviesoforas į Palemono pusę degė žaliai , nors bėgiai nurinkti , į Rokų ir t.t. puse šviesoforas neveikia. Nuotraukų neišėjo padaryti.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              #15
                              Šiandienos (liepos 12 d., šeštadienio) pakarę be galo norėjosi paspoksoti į pravažiuojantį RŽD greitąjį keleivinį traukinį Nr30 Kaliningradas-Maskva, kurį anksčiau būdavo įprasta vadinti "Gintaru". Deja, Kauno geležinkelio stotyje jo nesulaukiau. Nuo 15:00 iki 18:30h per stotį nepravažiavo joks prekinis sąstatas.
                              Gal jau baigtas Kauno aplinkelio remontas, ir prekiniai bei RŽD tranzitiniai keleiviniai traukiniai jau važinėja per Rokus ? ? ?

                              Comment


                                #16
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Šiandienos (liepos 12 d., šeštadienio) pakarę be galo norėjosi paspoksoti į pravažiuojantį RŽD greitąjį keleivinį traukinį Nr30 Kaliningradas-Maskva, kurį anksčiau būdavo įprasta vadinti "Gintaru". Deja, Kauno geležinkelio stotyje jo nesulaukiau. Nuo 15:00 iki 18:30h per stotį nepravažiavo joks prekinis sąstatas.
                                Gal jau baigtas Kauno aplinkelio remontas, ir prekiniai bei RŽD tranzitiniai keleiviniai traukiniai jau važinėja per Rokus ? ? ?
                                Lyg žinodamas parašiai tai. Šiandieną pasivaikščiojau Palemono apylinkėse. Ryt bus pora foto iš Hes'o ruožo. Jame jau eismas vyksta. Užfiksavau pora 2M62 - uku.
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  #17
                                  jiesios slėnyje (ties rokais) neliko jokių bėgių
                                  pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                    jiesios slėnyje (ties rokais) neliko jokių bėgių
                                    Tai per kur traukiniai važiuoja tada?
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      #19
                                      Vakarykštės nuotraukos. Palemono prieigos , abu skuba į Hes'o pusę.





                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        #20
                                        Beja šalia Palemono stoties yra , tiksliau buvo kelias elektriniams traukiniams į "krūmus" . Laidas nuo magistralinės linijos yra nuimtas , tačiau paliktas vienoje vietoje. Foto matosi.









                                        Žemėlapyje ši vieta:http://www.maps.lt/map/default.aspx?...to,stops,zebra
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X