Tikėkimes statybos jau liko ne už kalnų
“Kauno tiltų” konsorciumas laimėjo 260 mln. litų vertės “Lietuvos geležinkelių” užsakymą
“Kauno tiltų” konsorciumas laimėjo 260 mln. litų vertės “Lietuvos geležinkelių” užsakymą
Valstybės valdomų “Lietuvos geležinkelių” užsakymą statyti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai antrąjį kelią laimėjo didžiausios Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos grupės “Kauno tiltai” vadovaujamas konsorciumas, pasiūlęs darbus atlikti už 258,779 mln. litų (su PVM).
Tai nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtoje konkurso dalyvių eilėje.
Jungtinės veiklos sutartį sudariusiame susivienijime yra Lenkijos geležinkelių ir kelių statybos grupė “Trakcja-Tiltra”, “Panevėžio keliai”, Latvijos “Belam-Riga” ir Kauno “Mitnija”.
Sutartį su konkurso laimėtoju tikimasi pasirašyti pirmoje gruodžio pusėje.
Antrasis konkurso dalyvis – Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės “Eurovia Lietuva” ir Čekijos “Eurovia” – konsorciumas pasiūlė 278,725 mln. litų kainą ir yra antroje vietoje.
Pirmajame konkurse, kuris dėl per didelių kainų šiemet birželį buvo nutrauktas, pigiausią pasiūlymą pateikė “Eurovia Lietuva” kartu su Čekijos “Eurovia” – darbus ji siūlė už 299,54 mln. litų (su PVM), “Kauno tiltai” kartu su “Panevėžio keliais”, Geležinkelių tiesimo centru, “Belam-Riga” ir “Mitnija” – konsorciumas pasiūlė 342,1 mln. litų kainą, o brangiausiai – už 366 mln. litų – kelią nutiesti siūlė “Hidrostatyba”.
Projekto pradinė vertė siekė 273 mln. litų (su PVM), iš jų 192,15 mln. litų būtų ES parama, dar apie 33 mln. litų įmonė ketina skolintis iš Europos investicijų banko.
Dabartinis aplinkkelis yra tik vienkelis, o įrengus antrą kelią, aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Kelio statyba turėtų trukti daugiau nei trejus metus. 24 kilometrų aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.
BNS informacija
Tai nurodoma Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtoje konkurso dalyvių eilėje.
Jungtinės veiklos sutartį sudariusiame susivienijime yra Lenkijos geležinkelių ir kelių statybos grupė “Trakcja-Tiltra”, “Panevėžio keliai”, Latvijos “Belam-Riga” ir Kauno “Mitnija”.
Sutartį su konkurso laimėtoju tikimasi pasirašyti pirmoje gruodžio pusėje.
Antrasis konkurso dalyvis – Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės “Eurovia Lietuva” ir Čekijos “Eurovia” – konsorciumas pasiūlė 278,725 mln. litų kainą ir yra antroje vietoje.
Pirmajame konkurse, kuris dėl per didelių kainų šiemet birželį buvo nutrauktas, pigiausią pasiūlymą pateikė “Eurovia Lietuva” kartu su Čekijos “Eurovia” – darbus ji siūlė už 299,54 mln. litų (su PVM), “Kauno tiltai” kartu su “Panevėžio keliais”, Geležinkelių tiesimo centru, “Belam-Riga” ir “Mitnija” – konsorciumas pasiūlė 342,1 mln. litų kainą, o brangiausiai – už 366 mln. litų – kelią nutiesti siūlė “Hidrostatyba”.
Projekto pradinė vertė siekė 273 mln. litų (su PVM), iš jų 192,15 mln. litų būtų ES parama, dar apie 33 mln. litų įmonė ketina skolintis iš Europos investicijų banko.
Dabartinis aplinkkelis yra tik vienkelis, o įrengus antrą kelią, aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Kelio statyba turėtų trukti daugiau nei trejus metus. 24 kilometrų aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.
BNS informacija
Comment