2010 m. Rugpjūčio 23 d.
Vladas JANKUS
„Šiaulių kraštas“ rašė, kad turistai Šiauliuose norėtų traukinio į Rygą. Jie domėjosi, kodėl žemėlapyje mato geležinkelio liniją į Rygą, bet traukinys ten nevažiuoja? Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai“ kol kas tokio maršruto neturi, bet apie jį diskutuojama.
redakcija@skrastas.lt
Traukinys į Rygą važiuodavo, tačiau buvo maršruto neliko. Dabar šiuo keliu važinėja tik krovininiai traukiniai. AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcijos viršininko pavaduotojas Dalijus Žebrauskas tvirtino, kad toks traukinys nebevažiuoja dėl ekonominių sunkumų bei konkurencijos.
Pasak jo, pradėjus gerėti keliams, šeimoms pradėjus pirkti automobilius, vis mažiau keleivių rinkosi kelionę traukiniu. Ir dabar traukinio bilietas į Rygą kainuotų gerokai brangiau nei autobuso.
Aukštų bilietų kainų priežastis — ne viena. Anot D. Žebrauskas, į traukinio bilieto kainą įeina ne tik kelionės sąnaudos, bet ir visa geležinkelių priežiūra. Keleivių vežimui Lietuvos teritorijoje valstybė skiria tikslines dotacijas, o tarptautiniuose pervežimuose „Lietuvos geležinkeliai“ turi verstis be šios paramos.
„Lietuvos teritorijoje mums ir su valstybės dotacijomis nuostolinga vežioti keleivius, bet nuostolius dar padengiame krovinių pervežimais“, — sakė D. Žebrauskas.
Vis dėlto jis suteikė vilties turėti traukinį į Rygą. Jis esą galėtų jungti dvi sostines Vilnių ir Rygą — per Šiaulius, tačiau net ir tokiu atveju reikėtų daug tikslių skaičiavimų. D. Žebrauskas sakė, kad bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ rugsėjo mėnesį bus pasitarimas, kuriame šios idėjos gali būti iškeltos.
http://www.skrastas.lt/?data=2010-08...&id=1282481858
Vladas JANKUS
„Šiaulių kraštas“ rašė, kad turistai Šiauliuose norėtų traukinio į Rygą. Jie domėjosi, kodėl žemėlapyje mato geležinkelio liniją į Rygą, bet traukinys ten nevažiuoja? Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai“ kol kas tokio maršruto neturi, bet apie jį diskutuojama.
redakcija@skrastas.lt
Traukinys į Rygą važiuodavo, tačiau buvo maršruto neliko. Dabar šiuo keliu važinėja tik krovininiai traukiniai. AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcijos viršininko pavaduotojas Dalijus Žebrauskas tvirtino, kad toks traukinys nebevažiuoja dėl ekonominių sunkumų bei konkurencijos.
Pasak jo, pradėjus gerėti keliams, šeimoms pradėjus pirkti automobilius, vis mažiau keleivių rinkosi kelionę traukiniu. Ir dabar traukinio bilietas į Rygą kainuotų gerokai brangiau nei autobuso.
Aukštų bilietų kainų priežastis — ne viena. Anot D. Žebrauskas, į traukinio bilieto kainą įeina ne tik kelionės sąnaudos, bet ir visa geležinkelių priežiūra. Keleivių vežimui Lietuvos teritorijoje valstybė skiria tikslines dotacijas, o tarptautiniuose pervežimuose „Lietuvos geležinkeliai“ turi verstis be šios paramos.
„Lietuvos teritorijoje mums ir su valstybės dotacijomis nuostolinga vežioti keleivius, bet nuostolius dar padengiame krovinių pervežimais“, — sakė D. Žebrauskas.
Vis dėlto jis suteikė vilties turėti traukinį į Rygą. Jis esą galėtų jungti dvi sostines Vilnių ir Rygą — per Šiaulius, tačiau net ir tokiu atveju reikėtų daug tikslių skaičiavimų. D. Žebrauskas sakė, kad bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“ rugsėjo mėnesį bus pasitarimas, kuriame šios idėjos gali būti iškeltos.
http://www.skrastas.lt/?data=2010-08...&id=1282481858
Comment