Gana seniai masčiau sukurti tokią temą, kurioje būtų galima nagrinėti daug įdomių geležinkelio ir su juo susijusių aspektų ne tik mūsų šalyje, bet ir kitose respublikose: Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje ir pan. Taigi, čia būtų galima aptarti geležinkelio įdomybes, techniką, istoriją.
Taigi, šią temą pradėsiu trumpu pasakojimu apie Ukrainos geležinkelius. Gal kiek gausis netradiciškai, bet tai bus pasakojimas, susietas su mano praeitų metų kelione po šią šalį.
Kelionę į Ukrainą su savo draugu pradėjome Vilniuje, nusipirkome bilietus ir sėdome į Rygos - Truskaveco traukinį. Turiu pripažinti, kad iškeliavome ne itin dėkingu metu - rugpjūčio mėnesio gale - kuomet būna didžiausi keleivių srautai ir bilietų kainos. Apie 13 val išvažiavome iš Vilniaus ir už gero pusvalandžio atsidūrėme Lietuvos - Baltarusijos pasienyje.
Pirma muitinės patikra - Stasylų stotyje, antra - Benekainio (Beniakone) stotyje, kurioje tas pačias procedūras atlieka baltarusių muitininkai. Kelionė tęsiasi toliau...
1. Pirmas nufotografuotas traukinys Baltarusijos teritorijoje. Tai 2M62U-0314 Bastūnų (Bastunyi) stotyje.
2. Be komentarų... Matyt, baltarusiai gyvena senų laikų nostalgija.
3. Po maždaug 16 valandų kelionės pilnu traukiniu, paryčiais pasiekėme vieną iš kelionės tikslų - Lvovą. Žemiau esanti nuotrauka - Lvov Zapadnyi depas, kuriame aptarnaujami VL10/80 serijos elektrovežiai. Už šio depo pastato - šilumvežių depas.
4. Elektrovežiai VL80T-1379, ČS4 ir šilumvežis 2M62U-0289 Lvovo stotyje.
5. Kelionės metu Ukrainos tauta šventė savo nepriklausomybės dieną, tad Lvovo vaikų geležinkelyje buvo ypatinga diena - siauruko reisui specialiai prikabino vienintelį buvusios TSRS teritorijoje veikiantį šilumvežį TU3-039, kuris kažkada seniai buvo eksploatuojamas ir Panevėžio depe.
6. Kitame siauruko traukinuko gale - antras šilumvežis TU2-087, kuris be TU3 naudojamas visada.
7. Lvovo tramvajai, kurie taip pat priskiriami siaurukams.
greit bus tęsinys.
Taigi, šią temą pradėsiu trumpu pasakojimu apie Ukrainos geležinkelius. Gal kiek gausis netradiciškai, bet tai bus pasakojimas, susietas su mano praeitų metų kelione po šią šalį.
Kelionę į Ukrainą su savo draugu pradėjome Vilniuje, nusipirkome bilietus ir sėdome į Rygos - Truskaveco traukinį. Turiu pripažinti, kad iškeliavome ne itin dėkingu metu - rugpjūčio mėnesio gale - kuomet būna didžiausi keleivių srautai ir bilietų kainos. Apie 13 val išvažiavome iš Vilniaus ir už gero pusvalandžio atsidūrėme Lietuvos - Baltarusijos pasienyje.
Pirma muitinės patikra - Stasylų stotyje, antra - Benekainio (Beniakone) stotyje, kurioje tas pačias procedūras atlieka baltarusių muitininkai. Kelionė tęsiasi toliau...
1. Pirmas nufotografuotas traukinys Baltarusijos teritorijoje. Tai 2M62U-0314 Bastūnų (Bastunyi) stotyje.
2. Be komentarų... Matyt, baltarusiai gyvena senų laikų nostalgija.
3. Po maždaug 16 valandų kelionės pilnu traukiniu, paryčiais pasiekėme vieną iš kelionės tikslų - Lvovą. Žemiau esanti nuotrauka - Lvov Zapadnyi depas, kuriame aptarnaujami VL10/80 serijos elektrovežiai. Už šio depo pastato - šilumvežių depas.
4. Elektrovežiai VL80T-1379, ČS4 ir šilumvežis 2M62U-0289 Lvovo stotyje.
5. Kelionės metu Ukrainos tauta šventė savo nepriklausomybės dieną, tad Lvovo vaikų geležinkelyje buvo ypatinga diena - siauruko reisui specialiai prikabino vienintelį buvusios TSRS teritorijoje veikiantį šilumvežį TU3-039, kuris kažkada seniai buvo eksploatuojamas ir Panevėžio depe.
6. Kitame siauruko traukinuko gale - antras šilumvežis TU2-087, kuris be TU3 naudojamas visada.
7. Lvovo tramvajai, kurie taip pat priskiriami siaurukams.
greit bus tęsinys.
Comment