Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet skelbs preliminarios 300 mln. litų vertės Vilniaus pietinio aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo geležinkelio kelio statybų rangovo konkursą.
„Konkursą planuojame paskelbti šiemet. Statybos turėtų trukti apie trejus metus“, - BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direktorius Albinas Ragauskis.
Anot jo, šiuo metu Transporto investicijų direkcija nagrinėja „Lietuvos geležinkelių“ paraišką, kuria projektui prašoma 256,735 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramos.
A.Ragauskio teigimu, iki Kyviškių ir nuo Valčiūnų dabartinis aplinkkelis toliau liks vienkelis - įrengus antrą kelią aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Bendras rekonstruojamo geležinkelio ilgis siekia 24 kilometrus.
Tinklalapyje www.esparama.lt skelbiama, kad Vilniaus aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.
Geležinkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo kelio statybų projektą parengė Vokietijos geležinkelių infrastruktūros paslaugų kompanija „DB International“.
„Konkursą planuojame paskelbti šiemet. Statybos turėtų trukti apie trejus metus“, - BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direktorius Albinas Ragauskis.
Anot jo, šiuo metu Transporto investicijų direkcija nagrinėja „Lietuvos geležinkelių“ paraišką, kuria projektui prašoma 256,735 mln. litų Europos Sąjungos (ES) paramos.
A.Ragauskio teigimu, iki Kyviškių ir nuo Valčiūnų dabartinis aplinkkelis toliau liks vienkelis - įrengus antrą kelią aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Bendras rekonstruojamo geležinkelio ilgis siekia 24 kilometrus.
Tinklalapyje www.esparama.lt skelbiama, kad Vilniaus aplinkkeliu po rekonstrukcijos krovininiai traukiniai galės važiuoti iki 80 kilometrų per valandą greičiu.
Geležinkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo kelio statybų projektą parengė Vokietijos geležinkelių infrastruktūros paslaugų kompanija „DB International“.
Šiame žemėlapyje matome dabartinį esamą vaizdą: pažymėjau Valčiūnus, Juodšilius ir Kyviškes, bei tiesa ruda linija tiesiausią kelią nuo Valčiūnų iki Kyviškių. Akivaizdu, kad ši linija eina tolokai nuo dabar esančio aplinkelio Juodšiliai-Kyviškės:
Jeigu viską teisingai supratau, bus rekonstruojamas esamas aplinkelis, ir šalia to tiesiamas naujas aplinkkelis Valčiūnai-Kyviškės. A.Ragauskio teigimu, įrengus antrą kelią aplinkkeliu bus galima nukreipti prekinių traukinių eismą. Tačiau kodėl nepakanka esamo aplinkelio pajėgumų? Dažnai tenka šalia jo būti, ir niekada nepastebėjau didelio traukinių eismo. Kur čia šuo pakastas?
Comment