Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionė po Aziją 2011: Kuala Lumpūras, Šendženas, Guangdžou, Makao, Bankokas

    Pagaliau 2011!
    Lauksim graziu nuotrauku.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    #2
    Tikrai taip Lauksiu nuotraukų (ypač iš Kinijos ir Makao).
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #3
      Tikrai buvo idomu paskaityt ir perziureti nuotraukas, laukiam tesinio
      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
      - Rusija su Amerika kariauja.
      - Ir ką, kaip ten reikalai?
      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
      - O amerikiečiai?
      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

      Comment


        #4
        John,

        Del monorailo - taip, tas traukinukas labiau simpatiskas paziureti, nei praktiskas, bet juk tikrai zinai, kad KL yra ir iprastas "heavy rail" traukinys (LRT - light rail transit, musiskai sakant "metro", tik kad vaziuoja ir po zeme, ir ant zemes). Skirtumas, kad monorailas realiai vazineja tik po centra, o pora LRT liniju - ir po centra, ir i atokesnes vietas. Dar pridekime KTM Komuter "tikru" traukiniu tinkla, kurie sujungia centra su priemiesciais, bei KLIA Express ir KLIA Transit. Bei skruzdelyna ivairiu autobusu kompaniju, kuriu marsrutu/tvarkarasciu/kainodaros ir pan. as taip ir nesugebejau perprasti kol ten buvau . Reziumuojant, manau KL viesuoju transportu kaip ir negali skustis... pagaliau, kai tiesiog pasigauti taksi gatveje taip pigu!

        P.S. Labai idomu ziureti nuotraukas, laukiu sekanciu!
        Paskutinis taisė rob; 2011.05.03, 23:25.

        Comment


          #5
          Stiprybės bei kantrybės perteikiant įspūdžius ir sveikas sugrįžęs! Nujaučiu Azijos savaitę forume!
          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

          Comment


            #6
            Šaunu matyti tiek komentarų prie nuotraukų, tik gaila, kad Šanchajus dingo iš maršruto
            Flickr

            Comment


              #7
              Ech, kiek kartu beziureciau i Petronas tiek nuotraukose, tiek gyvai, visada negaliu atitraukti akiu. Tikrai ir metalinis fasadas, ir apsvietimas yra kazkas magisko ir nepaprasto...

              Jei Johnas nesupyks - viena bokstu fotke mano akimis pries pora menesiu - vienas vietinis kolega pavezejo iki jo "firminio" spoto bokstu nuotraukoms daryti

              IMG_0288.JPG by robas80, on Flickr

              Comment


                #8
                HSBC tyrimo nuomone, Malaizija yra viena is draugiskiausiu saliu integruotis uzsienieciams, is dideles dalies matyt ir del visuotinai naudojamos anglu kalbos, ir tikrai atviru/draugisku zmoniu. Turiu nemazai gyvu pavyzdziu is savo pazistamu tarpo - kai vos pusmeciui ar metams atlikti terminuotos stazuotes nuvaziave zmones, ten uzsibuvo jau 5-6 metus, kai kas netgi yra sukure seimas ir nesiruosia is ten niekur vaziuoti

                Visas straipsnis apie ta tyrima:
                http://thestar.com.my/news/story.asp...241&sec=nation

                Parašė John
                Mano manymu, tai didelis Malaizijos privalumas, ypač prisidedantis prie stulbinančiai sėkmingo Malaizijos turizmo sektoriaus.

                Comment


                  #9
                  Na, kaip sake vienas projekto iniciatoriu, Dr. Mahathir - Petronas towersu projekto tikslas buvo "to put Malaysia on the map", ekonomine ir visokia kitokia prasme. Pastatyti auksciausius tuo metu pastatus pasaulyje, galbut ne pats originaliausias, bet veikiantis sprendimas. Ko gero, pavyko su kaupu. Net vien apie turizma snekant - ~2002 ar pan. metais startavusi salies reklamine kompanija "Malaysia - truly Asia" tapo chrestomatiniu pavyzdziu itin sekmingos salies turistines self-brandingo kampanijos.

                  Comment


                    #10
                    Kiek bilietai kainuoja su Air Asia tarkim is Londonistano i Kuala Lumpura? Turetu is ties pigiai, kad apsimoketu ne skrist tiesiogiai i Kinija ar Tailanda, o su persedimu..

                    Comment


                      #11
                      Kaip pigiu skrydziu kompanijai tikejausi truputi mazesnes kainos, mazdaug kokiu 500Lt i viena puse Kada kelsi dar nuotrauku ir aprasymu, truputi nekantrauja zmones manau

                      Comment


                        #12
                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kaip pigiu skrydziu kompanijai tikejausi truputi mazesnes kainos, mazdaug kokiu 500Lt i viena puse Kada kelsi dar nuotrauku ir aprasymu, truputi nekantrauja zmones manau
                        Čia tau ne kokia Europa, atstumai visai kiti, tad kainos visai normalios palyginti dar.
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Čia tau ne kokia Europa, atstumai visai kiti, tad kainos visai normalios palyginti dar.
                          Na tai ir primeciau, kad Europoj su low cost'ais uz 100Lt gali skraidyt drasiai (ir tai cia toli grazu nepigiausias) ir padauginau atstuma penkiagubai

                          Comment


                            #14
                            Įspūdinga. Azija niekada nepraranda savo žavesio. Tiesiog puiku!
                            ______________
                            The Division Bell

                            Comment


                              #15
                              Tai va ir sakau vos 20-30% pigiau tai nepasakyciau, kad labai kazkas susitaupo (nes dar prie tos 20-30% mazesnes kainos prisideda jungiamasis skrydis ir gaunasi tik tarkim 10-20% pigiau, dar pridekime nakvyne jungiamajame mieste ir jau beveik tas pats)

                              Ar laukti sianakt nauju nuotrauku?

                              Comment


                                #16
                                Saugu turbūt dėl to, kad taikomos drakoniškos bausmės.

                                Comment


                                  #17
                                  Beje dėl skrydžio iš Londono į Kvala Lumpūrą.

                                  Su Air Asia X roundtrip skrydis STN - KUL kainuoja 838 svarus.

                                  Su Emirates roundtrip LGW - KUL (persėdimas Dubajuje) kainuoja - 594 svarus.

                                  Datos 06 15 - 06 22. O dar kai pagalvoji apie Emirates aptarnavimo lygį...
                                  考纳斯, 立陶宛

                                  Comment


                                    #18
                                    Puikios nuotraukos. Ačiū. Lauksiu dar.
                                    Beje, kalbant apie skrydžius siūlau pažvelgti i Finnair kainas. Skrydžiai iš Vilniaus į Pekiną nuo 2000lt, Bankoką 2500lt su visais mokesčiais į abi puses. Finnair labai dažnai siūlo įvairias nuolaidas skrydžiams į Aziją.

                                    Comment


                                      #19
                                      Kaip visada, puikus reportažas su išsamiais komentarais

                                      Laukiu tesinio

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė John
                                        Nežinau, ar tikėjausi kažko panašaus. Visa aplinka skendi tankiame didelių medžių, krūmų ir gyvatvorių mišinyje.
                                        Užtat tai priduoda jaukumo, ko labai trūksta naujoje statyboje, bet ir priežiūra kaštuoja.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X