Tikrai buvo idomu paskaityt ir perziureti nuotraukas, laukiam tesinio
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Del monorailo - taip, tas traukinukas labiau simpatiskas paziureti, nei praktiskas, bet juk tikrai zinai, kad KL yra ir iprastas "heavy rail" traukinys (LRT - light rail transit, musiskai sakant "metro", tik kad vaziuoja ir po zeme, ir ant zemes). Skirtumas, kad monorailas realiai vazineja tik po centra, o pora LRT liniju - ir po centra, ir i atokesnes vietas. Dar pridekime KTM Komuter "tikru" traukiniu tinkla, kurie sujungia centra su priemiesciais, bei KLIA Express ir KLIA Transit. Bei skruzdelyna ivairiu autobusu kompaniju, kuriu marsrutu/tvarkarasciu/kainodaros ir pan. as taip ir nesugebejau perprasti kol ten buvau . Reziumuojant, manau KL viesuoju transportu kaip ir negali skustis... pagaliau, kai tiesiog pasigauti taksi gatveje taip pigu!
P.S. Labai idomu ziureti nuotraukas, laukiu sekanciu!
Ech, kiek kartu beziureciau i Petronas tiek nuotraukose, tiek gyvai, visada negaliu atitraukti akiu. Tikrai ir metalinis fasadas, ir apsvietimas yra kazkas magisko ir nepaprasto...
Jei Johnas nesupyks - viena bokstu fotke mano akimis pries pora menesiu - vienas vietinis kolega pavezejo iki jo "firminio" spoto bokstu nuotraukoms daryti IMG_0288.JPG by robas80, on Flickr
HSBC tyrimo nuomone, Malaizija yra viena is draugiskiausiu saliu integruotis uzsienieciams, is dideles dalies matyt ir del visuotinai naudojamos anglu kalbos, ir tikrai atviru/draugisku zmoniu. Turiu nemazai gyvu pavyzdziu is savo pazistamu tarpo - kai vos pusmeciui ar metams atlikti terminuotos stazuotes nuvaziave zmones, ten uzsibuvo jau 5-6 metus, kai kas netgi yra sukure seimas ir nesiruosia is ten niekur vaziuoti
Na, kaip sake vienas projekto iniciatoriu, Dr. Mahathir - Petronas towersu projekto tikslas buvo "to put Malaysia on the map", ekonomine ir visokia kitokia prasme. Pastatyti auksciausius tuo metu pastatus pasaulyje, galbut ne pats originaliausias, bet veikiantis sprendimas. Ko gero, pavyko su kaupu. Net vien apie turizma snekant - ~2002 ar pan. metais startavusi salies reklamine kompanija "Malaysia - truly Asia" tapo chrestomatiniu pavyzdziu itin sekmingos salies turistines self-brandingo kampanijos.
Kiek bilietai kainuoja su Air Asia tarkim is Londonistano i Kuala Lumpura? Turetu is ties pigiai, kad apsimoketu ne skrist tiesiogiai i Kinija ar Tailanda, o su persedimu..
Kaip pigiu skrydziu kompanijai tikejausi truputi mazesnes kainos, mazdaug kokiu 500Lt i viena puse Kada kelsi dar nuotrauku ir aprasymu, truputi nekantrauja zmones manau
Kaip pigiu skrydziu kompanijai tikejausi truputi mazesnes kainos, mazdaug kokiu 500Lt i viena puse Kada kelsi dar nuotrauku ir aprasymu, truputi nekantrauja zmones manau
Čia tau ne kokia Europa, atstumai visai kiti, tad kainos visai normalios palyginti dar.
Tai va ir sakau vos 20-30% pigiau tai nepasakyciau, kad labai kazkas susitaupo (nes dar prie tos 20-30% mazesnes kainos prisideda jungiamasis skrydis ir gaunasi tik tarkim 10-20% pigiau, dar pridekime nakvyne jungiamajame mieste ir jau beveik tas pats)
Puikios nuotraukos. Ačiū. Lauksiu dar.
Beje, kalbant apie skrydžius siūlau pažvelgti i Finnair kainas. Skrydžiai iš Vilniaus į Pekiną nuo 2000lt, Bankoką 2500lt su visais mokesčiais į abi puses. Finnair labai dažnai siūlo įvairias nuolaidas skrydžiams į Aziją.
Comment