Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Durpynų ir pramoniniai siaurieji geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Durpynų ir pramoniniai siaurieji geležinkeliai

    Lietuvoje veikia vis dar nemazai pramoniniu siauruju gelezinkeliu - durpynu gelezinkeliu.

    Kelios nuotraukos

    UAB "Sulinkiai", Radviliškis, Sulinkių durpynas, 2007.
    Šilumvežis važiuoja 2 kartus per diena iš Radviliškio į Sulinkius ir partempia du sąstatus durpių.
    Nuotrauka ties Batkūnų kaimu. Žydi rapsai... Rojus.



    Paskui traukinį su durpėmis važiavo kelio darbininkų motorvežis ЭСУ2 su platforma priešakyje.




    O traukinys su durpėmis artėjo prie Batkūnų pervažos...



    O čia lygumoje netoli Radviliškio...


    #2
    Koks ten atstumas tarp begiu? Ant kiek jis siauresnis uz normalu?

    Comment


      #3
      UAB "Šilutės durpės", Traksėdžiai, Šilutės raj.



      Comment


        #4
        750 mm.

        Comment


          #5
          UAB "Tytuvėnų durpės".
          Turbūt greitai durpės baigsis, nes Tytuvėnų tyrelyje viskas apleista, bėgiai rūdija. Tytuvėnų miestelyje stovi nebenaudojami vagonai, atšaka iki plačiojo geležinkelio stoties išardyta. Durpės kasamos tik Šiluvos tyrelyje. Bet ir čia susidarė vaizdas, kad greitai durpių įmonės veikla sustos.


          Nebenaudojami vagonai, Tytuvėnai.




          Šiluvos tyrelio durpynas.

          Comment


            #6
            Čia galima rasti dar kelias visų tebeveikiančių Lietuvos siaurojo geležinkelio ruožų foto.
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              #7
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą


              Kokie banguoti bėgiai - ar tai normalu tokiems geležinkeliams?

              Comment


                #8
                Čia ne tik banguoti, o ir kreivi. Kaip tuos bėgius kloja, kad taip gaunas? Čia specialiai daro ar "netyčia"?

                MIX diskusijų forumas

                Comment


                  #9
                  Parašė Gaxas Rodyti pranešimą
                  Čia ne tik banguoti, o ir kreivi. Kaip tuos bėgius kloja, kad taip gaunas? Čia specialiai daro ar "netyčia"?

                  Matyt, nuotrauka iš "Farrail'o" tinklapio

                  Teko girdėti iš pačių durpyno darbuotojų (Palių durpyno tarp Prienų ir Marijampolės), kad važinėtis siauruku - ne pyragai. Gali pats įsivaizduoti darbo sąlygas, kai bėgių pagrindas ne sutankintas gruntas, o durpės. Dėl to bėgiai išsikraipo arba net ima smigti į tas durpes.

                  Comment


                    #10
                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    Kokie banguoti bėgiai - ar tai normalu tokiems geležinkeliams?
                    Durpynų siaurukai geležinkeliai banguotumu pasižymi...
                    Bet tas banguotumas kartais nėra toks didelis kaip atrodo nuotraukoje. Iš durpynų intensyviai kyla karštos oro srovės (sklandytojai jas vadina termikais). Skirtingose kylančiose dujose skirtingi šviesos lūžio koeficientai, todėl ir banguotomas taip atrodo.
                    Neseniai interneta mačiau nuotrauką, kaip Baltarusijos-Lenkijos sieną Gardino-Kuzcicos perėjoje kerta M62 (ar 2M62) su sąstatu. Fotografuota matyt iš toli (prie pat sienos neprieisi), tai bėgiai taip pat atrodo banguoti. O tokie ten tikrai nėra.
                    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...2oru%C5%9B.jpg
                    Paskutinis taisė Vitas; 2011.06.08, 10:09.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Durpynų siaurukai geležinkeliai banguotumu pasižymi...
                      Bet tas banguotumas kartais nėra toks didelis kaip atrodo nuotraukoje. Iš durpynų intensyviai kyla karštos oro srovės (sklandytojai jas vadina termikais). Skirtingose kylančiose dijose skirtingi šviesos lūžio koeficientai, todėl ir banduotomas taip atrodo.
                      Neseniai interneta mačiau nuotrauką, kaip Baltarusijos-Lenkijos sieną Gardino-Kuzcicos perėjoje kerta M62 (ar 2m62) su sąstatu. Fotografuota matyt iš toli (prie pat sienos neprieisi), tai bėgiai taip pat atrodo banguoti. O tokie ten tikrai nėra.
                      http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...2oru%C5%9B.jpg
                      Dar dažnai toks kelias matosi dėl fotoaparato "zoomo" - priartinimo, kurio dėka taip išryškėja kelio profilis.

                      Comment


                        #12
                        Labai ačiū už nuotraukas, Al1
                        Tikrai nedaug kas gali patekti į durpyną

                        Comment


                          #13
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Labai ačiū už nuotraukas, Al1
                          Tikrai nedaug kas gali patekti į durpyną
                          Per tvoras nelipau i imoniu teritorijas, o ir ne visur tvoros yra, galima prieti. O pelkeje ar per laukus einancios siauruko linijos niekas nesaugo.

                          Comment


                            #14
                            O kas jau sakė, kad negalima patekti?


                            http://narrow.parovoz.com/newgallery...AUTHOR_ID=2249

                            Comment


                              #15
                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              O kas jau sakė, kad negalima patekti?


                              http://narrow.parovoz.com/newgallery...AUTHOR_ID=2249
                              Keliukuose ir takeliuose, vedančiuose į Ežerėlio durpyno pelkes, yra lentelės su užrašais "Durpyne vaikščioti draudžiama". Matyt, taip durpynas saugomas nuo gaisrų. Tokie užrašai yra ir buvusioje Ežerėlio geležinkelio stotyje. Tačiau ne kartą iš Ežerėlio ėjau į Agurkiškę ir toliau į Kazlų Rūdą. Niekas nesustabdė, niekas nesulaikė, niekas neaprėkė...
                              Dar iki 1987 metų vasaros Ežerėlio surpybo siaurukas išsiraitė po visą Kazlų Rūdos mišką (per Kajackus, Agurkiškę, Braziūkus pasiekė Novaraistį). Buvusių pervažų vietas dar atpažįstu.

                              Comment


                                #16
                                Kazkada pats didziausiais durpynu tinkas buvo Rekyvos - Tyruliu. Is Siauliu buvo galima nuvykti durpynu siaurukais (keleiviu, aisku, niekas neveze) i Radviliski, Tytuvenus, beveik iki Siluvos... Dabar veikia kelios durpiu kasimo ir perdirbimo imones kai kurie gelezinkeliu ruozai ekspolaruojami, bet tinklas isires, kai kur isardyti keliai arba nebenaudojami.

                                Comment


                                  #17
                                  Na del Ezerelio durpynu - tai atskira kalba... Nes jis yra pastatytas I pasaulinio karo metais. Taigi, ne viska galima zinoti.

                                  Del Rekyvos - Tyruliu - vis tik vadinos imone Tyruliai. Veliau skilo i 3 imones - Sulinkiu, Rekyvos ir Tytuvenu. Na kaip ir viskas atrodo... Daugiau yra narrow.parovoz.com

                                  Comment


                                    #18
                                    UAB "Baluoša", Švenčionių raj., netoli Pabradės.

                                    Comment


                                      #19
                                      Važiuodamas traukiniu į Šeštokus, Kalavrijos-Šeštokų tarpstotyje nuo viaduko per plentą Kalvarija-Krosna-Alytus (anksčiau toje vietoje buvo stotelė Naujiena, dabar traukinys joje nestoja) pastebėjau didelius durpyno plotus. Anksčiau iš Šeštokų esu pastebėjęs kelią į Sūsio durpyną, bet į didelius plotus dėmesio neatkreipiau. Tad šį kartą patėmyti buvo įdomu. Ir tolumoje įžiūrėjau durpėms vežti skirtus siauruko traukinio vagonus. Šilumvežio nepamačiau.
                                      Taigi - ko gero, tai nematytas ir mažai kam žinomas siaurukas (tiesa, neilgas).
                                      Kažkada prisimenu kaip siauruką iš keleivinio traukinio matydavau prie Būdviečių stotelės (tarpstotis Vinčai-Marijampoplė). Jis į Puskelnių plytinę iš laukų vežiodavo molį. Plytinė jau neveikia, molio karjerų plotuose - sodai. Iš plento Kaunas-Marijampolė užsukus į Puskelnių gyvenvietę, nesunku įžiūrėti išlikusį geležinkeliuko pylimą ir tiltelį per melioracijos griovį.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Važiuodamas traukiniu į Šeštokus, Kalavrijos-Šeštokų tarpstotyje nuo viaduko per plentą Kalvarija-Krosna-Alytus (anksčiau toje vietoje buvo stotelė Naujiena, dabar traukinys joje nestoja) pastebėjau didelius durpyno plotus. Anksčiau iš Šeštokų esu pastebėjęs kelią į Sūsio durpyną, bet į didelius plotus dėmesio neatkreipiau. Tad šį kartą patėmyti buvo įdomu. Ir tolumoje įžiūrėjau durpėms vežti skirtus siauruko traukinio vagonus. Šilumvežio nepamačiau.
                                        Taigi - ko gero, tai nematytas ir mažai kam žinomas siaurukas (tiesa, neilgas).
                                        Kažkada prisimenu kaip siauruką iš keleivinio traukinio matydavau prie Būdviečių stotelės (tarpstotis Vinčai-Marijampoplė). Jis į Puskelnių plytinę iš laukų vežiodavo molį. Plytinė jau neveikia, molio karjerų plotuose - sodai. Iš plento Kaunas-Marijampolė užsukus į Puskelnių gyvenvietę, nesunku įžiūrėti išlikusį geležinkeliuko pylimą ir tiltelį per melioracijos griovį.
                                        Parašė ejs Rodyti pranešimą
                                        laba,

                                        gal ką žinote apie pramoninį siauruką prie Raseinių, nuo Stonų plytinės link autostrados? Prieš gerus 15 metų dar vežė molį į plytinę.
                                        Pagal Parovoz.com duomenis, Susiuose yra motorvezis МД54-4ir ЭСУ2А-181
                                        Pagal to paties parovoz.com duomenis, Raseiniuose siaurasis gelezinkelis isardytas 1996 m.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X