Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose
Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.Got sun in my face, sleeping rough on the roadŽymos: Joks
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąAtvaizdas
Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
Vat kokios stirnos - truputi kitas reikalas. Anos taip stresuoja, kad begioja isilgai tvoros ir vis bando pro ja pralysti, tai galu gale yra didele tikimybe "uzsirauti" ten, kur reikia.
O siaip tai sutinku, nekaip atrodo tos rampos. Labiau primena senu laiku kolchozu meslo saugyklas, nei modernu statini.
-
Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąMan tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
Bet kol kas kita didžiausia bėda mūsų dvikojų galvijų smegeninės - ištisai matosi palikti praviri vartai. Tvora su pravirais vartais turbūt blogiau nei apskritai be tvoros. Kaip tiems buduliams įkalti į galvą paskui save uždarinėt vartus?
Gal kokias lenteles pakabint:
Už paliktus neuždarytus vartus bauda 3000 Lt.
Jei radote pravirus - nuo bausmės tai neatleidžia.
Va tada jei vienas budulis paliks, tai gal bent kitas išsigandęs uždarys.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąĮsivaizduokim, kad gyvūnas papuola į tą tarpą prie kelio. Tai vis dėl to kaip jam iš ten ištrūkt? Taip ir lakstys koridoriuje visą dieną, kol nenumuš automobilis. Tai manau šitos rampos labai gera idėja. Eidamas palei tvorą gyvūnas vistiek užlips ant to kauburio.
Bet kol kas kita didžiausia bėda mūsų dvikojų galvijų smegeninės - ištisai matosi palikti praviri vartai. Tvora su pravirais vartais turbūt blogiau nei apskritai be tvoros. Kaip tiems buduliams įkalti į galvą paskui save uždarinėt vartus?
Gal kokias lenteles pakabint:
Už paliktus neuždarytus vartus bauda 3000 Lt.
Jei radote pravirus - nuo bausmės tai neatleidžia.
Va tada jei vienas budulis paliks, tai gal bent kitas išsigandęs uždarys.
Galejo iprojektuoti "gudrius" vartus, atsidarancius i misko puse nuo stumtelejimo, panasiai kaip suniui pro duris pralysti. Galejo ir tas pacias rampas truputi gudriau sumontuot...
Ale pakol visus is eiles nedomins nei geras vardas, nei kokybe, nei kvalifikacijos lygis, o tik greiti pinigeliai ir siltos kedes valstybiniame sektoriuje, tol ir turesime ka turime siai dienai...
Comment
-
Aplinkosauginės ir eismo saugumo priemonės Lietuvos keliuose
Šiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė woofer Rodyti pranešimąPagal mane čia gali buti rampos gyvūnams peršokti į kitą tvoros pusę.Nes nežinau kitos paaiškinamos priežasties kam šie kalneliai reikalingi.
Comment
-
Parašė AVATAR Rodyti pranešimąKazkokia nesamone. Gyvunams padaromi tuneliai, o ne rampos. Jei gyvunas sugebetu mastyti kaip zmogus tai naudotusi pesciuju pereja
Aišku, jei kelyje būtų daug pralaidų ar tiltų gyvūnams, tai tokių rampų poreikis išnyktų. Tačiau juos įrengti brangu, sudėtinga ir ne visur įmanoma. Tiltai gyvūnams geriausiai tinka, kai kelias eina iškasoje ir tiltą (viaduką) galima pastatyti miško lygyje. O pralaidos - kai kelias yra ant pylimo, kurio aukščio užtenka pralaidai įrengti.
Comment
-
Parašė Dainiulis Rodyti pranešimąKaip suprantu gyvūnas, norėdamas ištrūkti iš kelio ruožo turėtų nušokti už tvoros nuo to kalniuko? Bet tai tas vamzdis kaip ir nereikalingas?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąViskas čia sąmonė. Tuneliai, ar viadukai statomi gyvūnams, kaip perėjimo vieta. Čia kitas dalykas, jis neskirtas tam, kad gyvūnai pereitu į kitą kelio pusę. Šios rampos įrengiamos, kaip atsarginis variantas, jei gyvūnas vienokiu ar kitokiu būdų patenką į aptvertą kelio ruožą (ten kur neturėtu patekti), tam, kad jis galėtu iš jo ištrūkti. Kitu atveju gyvūnas blaškysis po kelią negalėdamas pabėgti ir gali sukelti mirtiną pavojų sau, bei važiuojantiems.
Aišku, jei kelyje būtų daug pralaidų ar tiltų gyvūnams, tai tokių rampų poreikis išnyktų. Tačiau juos įrengti brangu, sudėtinga ir ne visur įmanoma. Tiltai gyvūnams geriausiai tinka, kai kelias eina iškasoje ir tiltą (viaduką) galima pastatyti miško lygyje. O pralaidos - kai kelias yra ant pylimo, kurio aukščio užtenka pralaidai įrengti.
Comment
-
Parašė AVATAR Rodyti pranešimąTai jo, brangu... 50 m3 betono, kazkiek armaturos ir asfalto 15 m3. Kaina - miljonas
Comment
-
Parašė AVATAR Rodyti pranešimąTai jo, brangu... 50 m3 betono, kazkiek armaturos ir asfalto 15 m3. Kaina - miljonas
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSiūlote pastatyti asfaltuotą viaduką gyvūnams iš 50 kubinių metrų betono ?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSiūlote pastatyti asfaltuotą viaduką gyvūnams iš 50 kubinių metrų betono ?
Comment
-
Parašė AVATAR Rodyti pranešimąTebunie 100 m3 tai situacijos nekeicia. Nezinau koks kelio plotis, bet jei apie 25 metrus , tai mazdaug tiek ir reiketu. 2 sienos ir perdanga: 3x (3m. x 0.3m. x 25m) = 67,5 m3 Nenoriu gilintis i tikslius skaiciavimus, nes mano kritinio poziurio i sita reikala esme visai kitur. Viska galima padaryti paprastai, pigiai ir greitai, bet taip nedaroma. Biurokratija.
Ir šiaip, nukrypom labai nuo esmės. Jei ir bus gyvūnų pralaida, tai vis tiek pro vartus esančius tvoroje gali išbėgti gyvūnas į kelią. Tada ir pasitarnautų tos rampos.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąEsmė ne tame. Jei žiūrint į tą vietą, kuri nuotraukose, tai ten kelio pylimas pernelyg žemas, kad būtų galima padaryti pralaidą, nebent ji būtų skirta zuikiams ir lapėms. Statant objektą didesniems gyvūnams tektų kasti daubą, kuri patvintų, čia vienas dalykas, o kitas dalykas, kad gyvūnai per tokią landą, kai reikia lysti kažkur gilyn į vamzdi, neis.
Ir šiaip, nukrypom labai nuo esmės. Jei ir bus gyvūnų pralaida, tai vis tiek pro vartus esančius tvoroje gali išbėgti gyvūnas į kelią. Tada ir pasitarnautų tos rampos.
Comment
-
Parašė AVATAR Rodyti pranešimąAs butent sernus, lapes, barsukus ir visa kita fauna turejau galvoje, nes briedziam, elniam ir stirnom bet kuriuo atveju nera jokiu alternatyvu saugiai pereiti kelia. Tiek to, darbai jau padaryti, tad nera prasmes sia tema toliau ritulioti.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąŠiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
Comment