Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

    Manau pats laikas gimti šiai temai Jeigu kas turite naujienų ar pastabų (kurias skaitantieji mūsų forumą iš LG dar spėtų panaudoti) - būtinai pasidalinkite !

    #2
    Pastaba viena yra. Reikia suderinti maršrutų Šiauliai - Rokiškis ir Klaipėda - Vilnius tvarkaraščius, kad būtų galima persėsti Šiauliuose. Į Klaipėdą nuvažiuoti ryte labai patogu. Yra pusvalandis persėdimui. Grįžtant reikėtų laukti apie tris valandas. Manau, kad tokių atveju padaugėtų keleivių Šiauliai - Rokiškis ruože, nes prisidėtų studentų. O autobusai važiuoja labai ilgai ir kaina tikrai kandžiojasi. Taip pat nepatogus autobusų išvykimo laikas.

    Comment


      #3
      Gera tema, tačiau tokiu metu tvarkaraščiai būna ne rengimo, bet derinimo/tvirtinimo stadijoje.
      Dėl įvairiausų reisų ankstinimo, vėlinimo, derinimo su kitais reisais, tai dažniausiai tą sunku padaryti dėl riedmenų trūkumo... Todėl kažkas turi nukentėti...

      Comment


        #4
        Tradiciškai turėtų pareit kalbos iš LG pusės apie Marcinkonių ruožo uždarymą.

        Temos pavadinimą reikėtų tikslinti į [...] 2011/2012 m. [...]
        Paskutinis taisė Salvijus; 2011.02.22, 20:56.

        Comment


          #5
          Sklinda kalbos is stociu budetoju kad uzdarys marsruta Siauliai - Rokiskis.

          Comment


            #6
            As Jiem uzdarysiu, te ne nedrysta

            Comment


              #7
              Sklido kalbos ir pernai ir užpernai, kaip važiuoja taip važiuoja
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                #8
                Ruožo pilnai neuždarys. Planuoja maršrutą trumpinti iki Panevėžio. Ryte Šiauliai - Panevėžys - Šiauliai ir vakare taip pat. Tai jau žmonės renka parašus, kad nors penktadieniais - sekmadieniais paliktų Šiauliai - Rokiškis. LG atsakingi žmonės neoficialiai užsiminė, kad bus dar tokių drastiškų maršrutų pakeitimų. Čia "tipo" kerštas Lietuvai, kad vyriausybė užsiprašė 350mln. lt. dividendų.

                Comment


                  #9
                  Tai tuomet šį Šiauliai-Panevėžys galėtų labiau suderint su Klaipėda-Vilnius, nuvažiuot patogu, bet grįžt nelabai.

                  Comment


                    #10
                    Tokiu atveju suderinti būtu lengviau. Bet savaitgaliais tai tikrai reikia maršruto iki Rokiškio. Ypatingai sekmadieniais, kai studentai keliauja į Šiaulius ir Klaipėda. Pamėginsiu oficialiai pakalbinti žmones, atsakingus už naujus keleivinių traukinių tvarkaraščius. Tik man įdomu ar jie sutiks apie tai kalbėti.

                    Comment


                      #11
                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Ruožo pilnai neuždarys. Planuoja maršrutą trumpinti iki Panevėžio. Ryte Šiauliai - Panevėžys - Šiauliai ir vakare taip pat. Tai jau žmonės renka parašus, kad nors penktadieniais - sekmadieniais paliktų Šiauliai - Rokiškis. LG atsakingi žmonės neoficialiai užsiminė, kad bus dar tokių drastiškų maršrutų pakeitimų. Čia "tipo" kerštas Lietuvai, kad vyriausybė užsiprašė 350mln. lt. dividendų.

                      Koks kerstas, tiesiog ruozas Panevezys - Rokiskis per daug nuostolingas. Panevzyje islipa didzioji dauguma keleiviu ir link Rokiskio pustustis pajuda.

                      Comment


                        #12
                        Vienintelis maršrutas Vilnius - Klaipėda nėra nuostolingas. Visi kiti labdara. O apie "kerštą" gauta info iš šaltinių, kuriais pasitikiu. Yra daugiau tokių trumpinimų - naikinimų. Ir viskas pradedama daryti ne nuo to galo. Tiesiog pakeičiami maršrutai vietoje to, kad būtų ieškoma būdų, kaip pritraukti keleivius. Keleivių mažai nuo Panevėžio į Rokiškio pusę, bet ne visada. Kai kuriomis dienomis vakarais suskaičiuoju >30 įlipančių. Tačiau nemažai išlipa Subačiuje. Penktadieniais, daug studentų važiuoja į Rokiškį.

                        Comment


                          #13
                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Vienintelis maršrutas Vilnius - Klaipėda nėra nuostolingas. Visi kiti labdara. O apie "kerštą" gauta info iš šaltinių, kuriais pasitikiu. Yra daugiau tokių trumpinimų - naikinimų. Ir viskas pradedama daryti ne nuo to galo. Tiesiog pakeičiami maršrutai vietoje to, kad būtų ieškoma būdų, kaip pritraukti keleivius. Keleivių mažai nuo Panevėžio į Rokiškio pusę, bet ne visada. Kai kuriomis dienomis vakarais suskaičiuoju >30 įlipančių. Tačiau nemažai išlipa Subačiuje. Penktadieniais, daug studentų važiuoja į Rokiškį.
                          Pastaraisiais metais nėra vietinių maršrutų, kurie nenuostolingi. Yra nuostolingi ir yra labai labai nuostolingi, ruožas Panevežys-Rokiškis yra tarp jų.
                          Pats sakai , kad kaikuriomis dienomis 30 įlipa... o kiek kitomis dienomis? Ir kiek iš jų važiuoja iki Rokiškio? Tame ir esmė, kad nėra keleivių srauto tarp šių dviejų miestų, kad bent motrise būtų galima leist. Pagrinde kažkiek pavažiuoja ir išlipa, arba įlipa jau netoli Rokiškio.
                          Vienintelis variantas penktadieniais ir sekmadieniais važiuot iki Rokiškio.

                          Comment


                            #14
                            Paprastomis dienomis daugiausiai keleivių būna iki Subačiaus. Kupiškyje išlipa iki penkių žmonių. Kai važiuoja studentai, tai keletą kartų nuo Panevėžio iki Kupiškio teko stovėti.

                            Comment


                              #15
                              Bent vasarai galėtų suderint su traukiniu Klaipėda-Vilnius laiką, tikrai pritrauktu keleivių jie. Ir negi jau tas maršrutas toks nuostolingas iki Rokiškio? Gi PESA važiuoja dažniausiai. Nebesuprantu aš jų. Naikint viską, darkyt, uždaryt, nuardyt... Tipiško, lietuvio valdžios "vyro" (bepročio) mąstymas...

                              Comment


                                #16
                                Sunku suvokti kaip galima leisti sitam marsrutui vazineti nesuderintam su Vilnius - Klaipeda. Kodel Lietuvos gelezinkeliai 21 amziuje nera girdeje zodzio marketingas? Ka galima pasakyti apie imone kuri siulo kurkas kokybiskesnes bei pigesnes paslaugas uz konkurenta, bet konkurentas vistiek turi daugiau klientu? Panasu kad greit reikes nustoti keleivius gelezinkeliais vezioti Lietuvoje apskritai.

                                Comment


                                  #17
                                  Vaziuoja tu zmoniu ir nemazai i Rokiski. Vasara is Rokiskio i Panevezi PESA atvaziuoja it silkiu statine Negana to, kad pasiimtu pelna is zmoniu testdami marsruta iki Klaipedos nuo Rokiskio, tai geriau uzdaryt marsrutus. Is ko jie dividendus tada mokes, kai pajamu nebus?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Sunku suvokti kaip galima leisti sitam marsrutui vazineti nesuderintam su Vilnius - Klaipeda. Kodel Lietuvos gelezinkeliai 21 amziuje nera girdeje zodzio marketingas? Ka galima pasakyti apie imone kuri siulo kurkas kokybiskesnes bei pigesnes paslaugas uz konkurenta, bet konkurentas vistiek turi daugiau klientu? Panasu kad greit reikes nustoti keleivius gelezinkeliais vezioti Lietuvoje apskritai.
                                    Apie kokias pigias paslaugas kalbate? Keliasdešimties keleivių vežimą geležinkeliu? Nepagalvojate kartais, kad bilietas yra pigus tik todėl, kad išvis kasnors važiuotu tuo geležinkeliu, o ne todėl, kad tos paslaugos yra pigios? Bent įsivaizduojate kiek kainuoja riedmenų priežiura ir remontas? Kiek kainuoja patys riedmenys? Keleivinis geležinkelis skirtas pervežti didelius keleivių kiekius, o ne keliasdešimt. Tokius kiekius turi aptarnauti autobusų transportas. Norint išlaikyti maršrutus, reikalinga valstybės pagalba. Esamu atveju, valstybė tik liepia vežioti keleivius, o apmokėti už tai nesiruošia.
                                    Esant tokiai valstybės politikai, tikrai liks tik keletas maršrutų, kur bent teoriškai gali susidaryti tokie keleivių srautai, kuriuos racionalu vežti geležinkeliu.
                                    Juk nuo nepriklausomybės iki šiol nepasirašyta sutartis su valstybė dėl keleivių pervežimo...

                                    Kas dėl marketingo, tai tuom užsiema ne tik geležinkeliečiai, bet ir mokslininkai. Prieš priemant tokius sprendimus, kaip maršrutų apkrapymas yra išanalizuojami duomenys įvairiausiais pjūviais, atliekami įvairūs skaičiavimai, modeliavimai ir t.t. Duomenys nagrinėjami, ne tik apie geležinkeliais pervežtus keleivius, bet ir kelių transportu.
                                    Kas dėl derinimo su Klaipėda, tai matyt yra kažkokių problemų. Visų pirma, tai geležinkelių eismo grafikai, visų antra, gal tuo metu kažkur didesnis riedmenų poreikis yra...

                                    Comment


                                      #19
                                      Riedmenų poreikis nebent kroviniams vežti - daugiau LG nieko ir nemato aplinkui...

                                      Gal šįmet įvyks stebuklas ir sulauksime atgimstančios sezoninės vasarinės Vilnius-Klaipėda ?

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Riedmenų poreikis nebent kroviniams vežti - daugiau LG nieko ir nemato aplinkui...

                                        Gal šįmet įvyks stebuklas ir sulauksime atgimstančios sezoninės vasarinės Vilnius-Klaipėda ?
                                        Trūksta šilumvežių esamiems maršrutams aptarnauti, tai apie papildomus maršrutus galime pamiršti. Nebent kokį dyzelį paleisti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X