Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno viešasis transportas

    Temos "Kauno viešasis transportas" tęsinys. Archyvas čia.

    29 autobusas kada nukreiptas leistis savanoriu kalnu, o ne parodos? Geras sprendimas vezant turistus is oro uosto (pravaziuojama daugiau centro stoteliu). O gal cia ne del to pakeista?
    Paskutinis taisė 99; 2011.01.03, 00:15.

    #2
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    29 autobusas kada nukreiptas leistis savanoriu kalnu, o ne parodos? Geras sprendimas vezant turistus is oro uosto (pravaziuojama daugiau centro stoteliu). O gal cia ne del to pakeista?
    Tiksliai nebepamenu, bet arba rugpjūtį, arba rugsėjį. Primenu, kad 29-as anksčiau kursavo maršrutu Vičiūnai - Kauno oro uostas. Buvo siekiama išlaikyti gerą intervalą ir priderinti tvarkaraščius prie skrydžių maksimaliai. Tam pasiekti reikėjo maršrutą padaryti prioritetiniu vienai, o ne dviem kryptim. Atsisakius Vičiūnų, 29-am liko aptarnauti tik Kauno oro uostą, tvarkaraštis derinamas pagal jo darbo režimą, o ne dar ir Vičiūnų gyventojų poreikius. Tuo pačiu metu nuspręsta trasą nukreipti pro centrą. Gal kai kurie eilinį kartą mane pavadins pagyrūnų, tačiau apie 29-ojo nukreipimą pro centrą savivaldybei esu pateikęs siūlymą vasaros pirmoje pusėje. Kaip matome, rezultatų tai sulaukė.
    Na, o į Vičiūnus dabar kursuoja 43-iasis, pro jau nebe akliną Vokiečių gatvę.

    29-as pro centrą paleistas būtent turistų patogumui. Angliški įgarsinimai, pranešantys, kad kita stotelė yra miesto centras, autobusų ar geležinkelio stotis - taip pat mano siūlymas. Tačiau problema, kuri iki šiol neišspręsta - per tylūs, neaiškūs garsiniai pranešimai „Solaris" autobusuose, taip pat rašytinės informacijos anglų kalba trūkumas 29-ojo maršruto transporte, bei uniformų dėvėjimas vairuotojams šiame maršrute.

    Beje, 29E maršrutas - taip pat mano idėja.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.12.14, 22:24.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #3
      Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
      1282 ,siap po siai dienai zmogus veteranas atidaves parkui visa gyvenima,kaip ir senukas nuo 1682,dabar dirba,ant ilgos karosos (2192)
      ne sitas,sita zinau. Pries ji buves.(cia jau kaip kokie tik 5 280'ieji like buvo)

      Comment


        #4
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Tai probleminė atkarpa. Bet kai teko dviaukščiais autobusais pavažinėti Dublino siauromis vingiuotomis gatvelėmis, pakeičiau nuomonę apie sunkias atkarpas Kaune tokių nėra, mūsų vairuotojai tik pripratę prie plačių gatvių Žinoma, autobusą vairuoti sunkiau, bet argi nėra įdomiau išsukti siaura gatvele, negu važinėti plačiomis gatvėmis, lyg žuviai plaukioti vandenyne?
        Zinai,parekomenduosiu savo tevui,tave kaip savanori,tokiom atkarpom pavazinet,zmogui kuris autobusa vairuoja 30 metu (dar trys troleibusa,pries tai) galesi grafiko spaudziamas,stumdit lengvas masinas kur nori,man uzteko pavarinet,nesimokinus autobusus ant duobiu,dirbtuvese,tai,nors ir nuo 3 metu uzaugus parke,nesimokinus,pajutus skirtumus su lengvaja masina tokiu sankryzu nesinori,nors autobuso vairavimas,nuo pat gymimo yra svajone,nors kol kas neigyvendinta,tokiu vietu visai nesinori

        Comment


          #5
          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          ne sitas,sita zinau. Pries ji buves.(cia jau kaip kokie tik 5 280'ieji like buvo)
          Ne kalbu,apie ta kuris dirbo ant tamsiai melyno ikarus 280 (2207),jis 2133 prikele is numirusiu

          Comment


            #6
            Temos pavadinime reikia skaičiaus 2, kad būtų aišku, kur pradžia, o kur tęsinys.

            Comment


              #7
              Gal kas žinot kur dingo 1084 ir 2220 ? jau 3 savaites nėra jų gatvėse.

              Comment


                #8
                Parašė Scania Rodyti pranešimą
                Gal kas žinot kur dingo 1084 ir 2220 ? jau 3 savaites nėra jų gatvėse.
                1084 tikrai ne 3 savaites,praeita savaite vaziavau,dirbo 6 marsrutu,2220 kas nors rimtai gal paluzo,dazniausiai taip atsitinka kai pasodina kita vairuotoja,siaip su juo dirba senas darbuotojas,vienas pertraukiamais grafikais,budavo pas ja problemos su pavarom ir su elektra, siaip sitas zveriukas dutu buves nursytas jau seniausiai,bet ji isgelbejo,viena is buvusiu ilguju scaniju.

                Comment


                  #9
                  Parašė Scania Rodyti pranešimą
                  Gal kas žinot kur dingo 1084 ir 2220 ? jau 3 savaites nėra jų gatvėse.
                  Scania, gal nebeteršk šitos temos bereikalingom žinutėm? Čia ne čatas, kaip kažkas iš moderatorių pasakė. Rašyk kam nors AŽ ir klausinėk tokių nesamonių. Ateinu į forumą paskaityti ar pranešti svarbias, tikrai reikalingas naujienas, o ne tai, kas kur išvažiavo ar neišvažiavo, koks vairuotojas vairavo ar šalia sedėjo. Kkai tavęs šitam forume nebuvo, tikrai buvo daugiau tvarkos. Tu paverti šią temą visiškai nebeįdomia.

                  Jei neturi nieko svarbaus pranešti, geriaiu visai nerašyk.
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    #10
                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Scania, gal nebeteršk šitos temos bereikalingom žinutėm? Čia ne čatas, kaip kažkas iš moderatorių pasakė. Rašyk kam nors AŽ ir klausinėk tokių nesamonių. Ateinu į forumą paskaityti ar pranešti svarbias, tikrai reikalingas naujienas, o ne tai, kas kur išvažiavo ar neišvažiavo, koks vairuotojas vairavo ar šalia sedėjo. Kkai tavęs šitam forume nebuvo, tikrai buvo daugiau tvarkos. Tu paverti šią temą visiškai nebeįdomia.

                    Jei neturi nieko svarbaus pranešti, geriaiu visai nerašyk.
                    Visiškai pritariu, Scania čia išvis suįžūlėjęs, jam taisyklės ir netgi kultūra yra svetimi ir nesuprantami dalykai.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      #11
                      Gal tegul susikuria temą "Kauno troleibusų ir autobusų eismo stebėjimas" (analogiška Vilniaus yra ir niekam netrukdo) ir ten rašinėjasi?

                      Comment


                        #12
                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Gal tegul susikuria temą "Kauno troleibusų ir autobusų eismo stebėjimas" (analogiška Vilniaus yra ir niekam netrukdo) ir ten rašinėjasi?
                        Pritarčiau. Seniai turėjo susikurti. Gaila, kad galvoja tik apie save ir seną temą nori paversti savaip.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          #13
                          Norint pagerinti susisiekimą prie „Banginio", siūlyčiau:
                          1. A15 nukreipti Kovo 11-osios, Chemijos g., Pramonės pr., Draugystės, Kovo 11-osios g. Probleminis variantas.
                          2. A28 nukreipti Kovo 11-osios, Chemijo g., Pramonės pr.
                          3. T6 nukreipti Kovo 11-osios, Draugystės g., Pramonės pr.

                          Aš asmeniškai rinkčiausi 2 ir 3 siūlymo pakeitimus, o A15 palikčiau esamu.
                          Ką manote?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #14
                            28 tinkamiausias

                            o 6 palikciau kol kas kaip yra, paskui ji pakoreguot kai bus parodos...nesiardykite jus del to banginio, tegul patys rupinasi, juolab po nauju metu ten bus tuscia...

                            Comment


                              #15
                              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                              28 tinkamiausias

                              o 6 palikciau kol kas kaip yra, paskui ji pakoreguot kai bus parodos...nesiardykite jus del to banginio, tegul patys rupinasi, juolab po nauju metu ten bus tuscia...
                              Kad toli dar iki tos Parodos elektrifikavimo... O T6 tarp Partizanų g. ir stoties važinėja pustuštis. T6 pakoregavus ir priderinus pagal T15, 16 galėtų būti pelningesnis.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #16
                                na kiti gal ka pasiulysmano toks variantas...

                                Comment


                                  #17
                                  Galėtų "Banginio" savininkai pafinansuoti troleibusų linijos nutiesimą Pramonės prospektu tarp Baršausko g. ir Draugystės g. nutiesimą. Gautų daugiau pirkėjų, būtų prasminga kai kuriuos maršrutus nukreipti ten.

                                  Comment


                                    #18
                                    Mano manymu, nei vienas iš šitų trijų variantų nelabai tinkami. A15 net nesiekia stoties, tad ką jis vežtų? O likę du tik pravažiuoja ją, bet neužsuka į centrą, kur srautai didžiausi. Aišku, galima būtų naudotis ebilietu, ir važiuoti su persėdimu. Bet pripažinkime realybę - kiek žmonių tai daro? Kol kas Lietuvoje, taip pat ir Kaune, šis keliavimo būdas dar nepriimtimas, gal palaipsniui ši naujovė bus visiem priimtina.

                                    O šiuo metu tiesiog siūlau nieko nedaryti, žiūrėti srautus, kurie maršrutai tapo populiaresni, kurie ne. Kaip teigė OneMillion, gal srautai kitokie bus po švenčių maratono? Kol kas, mano manymu, Draugystės/Pramonės sankryžoje yra pakankamai viešojo transporto.
                                    دائما الليتوانيه

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Galėtų "Banginio" savininkai pafinansuoti troleibusų linijos nutiesimą Pramonės prospektu tarp Baršausko g. ir Draugystės g. nutiesimą. Gautų daugiau pirkėjų, būtų prasminga kai kuriuos maršrutus nukreipti ten.
                                      Turbūt juokauji
                                      1. Naująja linija neatvažiuotų tiek pirkėjų, kad tai padengtų išlaidas linijos tiesimui. Atsiperkamumas ilgas ir nuobodus. Linijos tiesimo išlaidos - apie milijonas litų (2,5 mln. kainavo Neries kr., Nuokalnės ir Varnių g. linija).
                                      2. Ten nėra reguliaraus keleivių srauto, yra tik įmonės, o gyventojai ir taip keliautų iki Kovo 11-osios g., nuo kurios kursuoja daugiau transporto. Todėl minėta atkarpa troleibusai galėtų kursuoti tik darbo dienomis ir piko metu kas 15 min., kitu metu kas 20-25 min.
                                      3. Paleidus troleibusus ta atkarpa, Kauno m. savivaldybė patirtų didelių papildomų išlaidų, todėl „Banginis" turėtų įsipareigoti dar prieš linijos tiesimą finansuoti išlaidas. Net ir „Mega", kuriai VT ir juo atvykstantys keleiviai kur kas naudingesni (važiuoja tik į „Megą"), šįmet atsisakė mokėti nuo pat atidarymo mokėtus pinigus, dėl to jau prieš kelis mėnesius apkarpyti vakariniai autobusų reisai nuo „Megos". „Banginis" gi keturis kartus mažesnis, pirkėjų srautai dar mažesni, tai kam ta troleibusų linija pro dyklaukį?

                                      Kam mąstyti kažkokius utopinius nuostolingus ir neracionalius projektus, jei galima esamomis priemonės išsiversti???

                                      Geriau jau „Banginis" pasirūpintų mažesniais, bet vertingesniais darbais: patraukti stotelę „Pramonės pr.", esančią Draugystės g. link galinio Draugystės g. punkto arčiau sankryžos, patraukti arčiau tos pačios sankryžos abi stoteles „Kauno gelžbetonis".

                                      Geriau jau pasisiūlytų iš dalies finansuoti nuostolingus A28 reisus ir jį paleisti mano minėta trasa.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                        Mano manymu, nei vienas iš šitų trijų variantų nelabai tinkami. A15 net nesiekia stoties, tad ką jis vežtų? O likę du tik pravažiuoja ją, bet neužsuka į centrą, kur srautai didžiausi. Aišku, galima būtų naudotis ebilietu, ir važiuoti su persėdimu. Bet pripažinkime realybę - kiek žmonių tai daro? Kol kas Lietuvoje, taip pat ir Kaune, šis keliavimo būdas dar nepriimtimas, gal palaipsniui ši naujovė bus visiem priimtina.

                                        O šiuo metu tiesiog siūlau nieko nedaryti, žiūrėti srautus, kurie maršrutai tapo populiaresni, kurie ne. Kaip teigė OneMillion, gal srautai kitokie bus po švenčių maratono? Kol kas, mano manymu, Draugystės/Pramonės sankryžoje yra pakankamai viešojo transporto.
                                        A15 iš tiesų nieko nevežtų, jis tik privežtų Gričiupio ir Dainavos gyventojus prie naujos parduotuvės. Manau A28 geresnis variantas, bėda, kad nekursuoja savaitgaliais, o paleisti tomis dienomis jo eismą be „Banginio" finansavimo neapsimokėtų.

                                        Nuo centro „Banginį" nesunku pasiekti jau esamais T15, T16 maršrutais be jokių pakeitimų, reikėtų tik stoteles patraukti arčiau sankryžos ir viskas.

                                        O kad jau kai kurie čia labai taip nori eismo Pramonės pr. toje dalyje, kur tik mikroautobusai dabar kursuoja, tai ir pasiūliau paleisti kokį vieną autobusų maršrutą. Būtų naudinga ten esančioms įmonėmis.

                                        E. bilietu naudojasi ir persėda ketvirtadalis-trečdalis žmonių - tokia realybė. Žmonės prie to pradeda priprasti ir pripras, tai jokia tragedija. Priimtinas, neskleisk erezijų

                                        Ne Onemillion, o aš sakiau, kad po švenčių srautai bus kitokie, Onemillion siūlė nekeist T6 trasos - palaukti Parodos g. elektros.

                                        Sankryžoje transporto pakanka, bet baisiai nepatogu pėsčiomis pasiekti „Prismą".
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X