Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Afrikoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkeliai Afrikoje

    Sveiki,

    Su šita tema bus kaip adminas nuspres - gal sujungs su geležinkeliai užsienyjke - GB, nes ji mirusi ar pan.

    Taigi labai trumpai - Tunise yra dvi geležinkelio sistemos - 1000 mm , kuri išvedžiota po visą šalį ir europinės vėžės, kuri jungia sostinę Tunisą su Alžyru.

    1000 mm geležinkelis naudojamas tiek keleivių vežimui, tiek ir krovinių. Kas liečia keleivių vežimą, tai yra viena linioja elektrifikuota, ji jungia Susą - Monastirių - Mahdia. Elektrifikuota linija vadinama metro. Tačiau Suse, kaip ne keista elektrifikuota linija nesijungia su nelektrifikuota stotimi.

    Neelektrifikuotuose linijose naudojami keleiviniai traukiniai turi šiek tiek keistą schemą - naudojamas šilumvežis ir papildomas motorinis vagonas, kuris kartu dar ir naudojamas kaip bagažo ir keleivinis.

    Patys keleiviniai vagonai susikirstyti į I ir II klasės, tačiau didelio skirtumo tarp jų nepamačiau. Tiesa sakant vagono lygis - žymiai aukštesnis nei lietuviško - su kondiciuonieriais, minkštos sėdynės. Kelionės metu važinėja mini baras - gėrimai sausainiai ir pan. Žodžiu... LG dar turi kur pasitemti...

    Nuotraukos iš ten:

    http://intl.parovoz.com/newgallery/i...AUTHOR_ID=2249

    #2
    O kokia ten situacija su fotografavimu? Ar lengva užsieniečiams vaikščioti po stotį su fotoaparatu ir pyškinti traukinius?

    Čia dar keletas nuotraukų:

    http://www.railway-photography.net/tunisia/index.htm

    Comment


      #3
      Kai kur taip, kai kur ne - situacija yra tokia, kad į peroną gali pakliūti tik su bilietu ir tik prieš atvykstant tavo traukiniui. Yra tokia keista apsauga

      Comment


        #4
        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Kai kur taip, kai kur ne - situacija yra tokia, kad į peroną gali pakliūti tik su bilietu ir tik prieš atvykstant tavo traukiniui. Yra tokia keista apsauga
        pabandyk tamsta pakliūti Briuselyje į Eurostarą. 3kartus tikrino pasą, bilietą 2 kartus + metalo detektorius kaip kad aerouostuose,
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          #5
          Na ten labai daug norinčių "nachaliavai" važiuoti, tai net per tvorą lipa

          Comment


            #6
            Aciu uz tema. Rugpjuti nemazai laiko praleisiu Tunise tai, manau, ir traukiniais teks pasivazinet. Tuo paciu ir pafotkinsiu

            Comment


              #7
              Jei reikia, galiu duoti traukinių grafikus. Padėl gal kažkiek orientuotis

              Comment


                #8
                O kokios mazdaug kelioniu traukiniu Tunise kainos? pvz LTL/100km
                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                Comment


                  #9
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Neelektrifikuotuose linijose naudojami keleiviniai traukiniai turi šiek tiek keistą schemą - naudojamas šilumvežis ir papildomas motorinis vagonas, kuris kartu dar ir naudojamas kaip bagažo ir keleivinis.
                  Čia, ko gero, vagonas-elektrinė. Iš jo tiekiama elektra vagonų kondicionieriams, o jei paprasti vagonai neturi generatorių, tai dar ir jų apšvietimui.

                  Comment


                    #10
                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Jei reikia, galiu duoti traukinių grafikus. Padėl gal kažkiek orientuotis
                    http://www.seat61.com/Tunisia2.htm jau susizinojau viska.

                    Comment


                      #11
                      [MA] Geležinkeliai Maroke

                      Šiek tiek nuotraukų iš Egipto.
                      Asuano stotis. Greitasis traukinys Asuanas-Kairas.



                      Mūsiški TEP60 geriau atrodo už šituos.




                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.05.02, 23:30.

                      Comment


                        #12
                        Keletas cukranendrių siauruko vaizdelių, palei Nilą.









                        O čia šiaip vagonas "pamestas"...

                        Comment


                          #13
                          Grazu o ypac tie siaurukai
                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                          - Rusija su Amerika kariauja.
                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                          - O amerikiečiai?
                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                          Comment


                            #14
                            O fotkiu iš traukinio vidaus nebus? :O
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              #15
                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              O fotkiu iš traukinio vidaus nebus? :O
                              Čia jau reikia klausti brolio, kodėl nenufotkino.
                              Šiaip ten yra dvivietės kupė su spintele ir kriaukle. Atrodo gan neblogai, bet baisiai išklerę viskas. Kelių būklė toli gražu ne mūsiška. Baisiai mėtė ir neįmanoma miegoti dėl įvarių barškesių.
                              Miegamieji vagonai priklauso įmonei "Abella Egypt", o ne nacionaliniam geležinkelių valdytojui.

                              Comment


                                #16
                                Lokomotyvo priekiniai langai su grotomis...

                                Comment


                                  #17
                                  Gal dėl to, kad neišpėštų kokie plėšikai?...

                                  Comment


                                    #18
                                    greiciau jau nuo kupranugariu - kad stiklo neismustu. tie tokie pat protingi, kaip musu karves, traukinio atzvilgiu.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      Archeologai didieji
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        greiciau jau nuo kupranugariu - kad stiklo neismustu. tie tokie pat protingi, kaip musu karves, traukinio atzvilgiu.
                                        Kad kupranugariai daugiau spjaudosi nei spardosi.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X