Sveiki,
Su šita tema bus kaip adminas nuspres - gal sujungs su geležinkeliai užsienyjke - GB, nes ji mirusi ar pan.
Taigi labai trumpai - Tunise yra dvi geležinkelio sistemos - 1000 mm , kuri išvedžiota po visą šalį ir europinės vėžės, kuri jungia sostinę Tunisą su Alžyru.
1000 mm geležinkelis naudojamas tiek keleivių vežimui, tiek ir krovinių. Kas liečia keleivių vežimą, tai yra viena linioja elektrifikuota, ji jungia Susą - Monastirių - Mahdia. Elektrifikuota linija vadinama metro. Tačiau Suse, kaip ne keista elektrifikuota linija nesijungia su nelektrifikuota stotimi.
Neelektrifikuotuose linijose naudojami keleiviniai traukiniai turi šiek tiek keistą schemą - naudojamas šilumvežis ir papildomas motorinis vagonas, kuris kartu dar ir naudojamas kaip bagažo ir keleivinis.
Patys keleiviniai vagonai susikirstyti į I ir II klasės, tačiau didelio skirtumo tarp jų nepamačiau. Tiesa sakant vagono lygis - žymiai aukštesnis nei lietuviško - su kondiciuonieriais, minkštos sėdynės. Kelionės metu važinėja mini baras - gėrimai sausainiai ir pan. Žodžiu... LG dar turi kur pasitemti...
Nuotraukos iš ten:
http://intl.parovoz.com/newgallery/i...AUTHOR_ID=2249
Su šita tema bus kaip adminas nuspres - gal sujungs su geležinkeliai užsienyjke - GB, nes ji mirusi ar pan.
Taigi labai trumpai - Tunise yra dvi geležinkelio sistemos - 1000 mm , kuri išvedžiota po visą šalį ir europinės vėžės, kuri jungia sostinę Tunisą su Alžyru.
1000 mm geležinkelis naudojamas tiek keleivių vežimui, tiek ir krovinių. Kas liečia keleivių vežimą, tai yra viena linioja elektrifikuota, ji jungia Susą - Monastirių - Mahdia. Elektrifikuota linija vadinama metro. Tačiau Suse, kaip ne keista elektrifikuota linija nesijungia su nelektrifikuota stotimi.
Neelektrifikuotuose linijose naudojami keleiviniai traukiniai turi šiek tiek keistą schemą - naudojamas šilumvežis ir papildomas motorinis vagonas, kuris kartu dar ir naudojamas kaip bagažo ir keleivinis.
Patys keleiviniai vagonai susikirstyti į I ir II klasės, tačiau didelio skirtumo tarp jų nepamačiau. Tiesa sakant vagono lygis - žymiai aukštesnis nei lietuviško - su kondiciuonieriais, minkštos sėdynės. Kelionės metu važinėja mini baras - gėrimai sausainiai ir pan. Žodžiu... LG dar turi kur pasitemti...
Nuotraukos iš ten:
http://intl.parovoz.com/newgallery/i...AUTHOR_ID=2249
Comment