Išties įdomi tema Praėjusių metų gale buvau Gruzijoje. Teko važiuoti maršrutu Tbilisis-Batumis, kita dieną Batumis-Tbilisis. Ši linija yra elektrifikuota, kelių būklė nepalyginti geresnė nei roberto darytose nuotraukose, netgi geresnė nei Lietuvoje... Nepaisant to, kelionė Tbilisis-Batumis (~400km) užtruko 10 valandų (traukinys vėlavo pora valandų), atgal vėlavo apie pusvalandį. Tačiau verta atkrepti dėmesį į keliavusį žmonių skaičių. Traukinys buvo pilnas. Norint gauti bilietą reikia pirkti bent dvi dienas prieš išvykimą(Tiesa, nemažai buvo ir "įsirašiųsių"). Bilietai yra registruoti. Traukinys platzkartas, naktinis, išvyksta 22.30, tikslą pasieka 6.30. Taip pat verta atkreipti dėmesį į kainą. Už bilietą mokėjome vos 5.5 lario (~10-11 Lt). Tačiau be šio marštuto, iš Tbilisio yra dar tik vienas maršrutas - į oro uostą... Taip pat girdėjau, jog yra paleistas maršrutas Maskva-Suchumis, tiesamia linija Turkijoje ir bus sujungta su Gruzija, tačiau patvirtinti negaliu... Nepaisant maršrutų negausos, geležinkeliai ten labai populiarūs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[GE] Geležinkeliai Gruzijoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO bent viena geresnio nei Lietuvoje kelio nuotrauka bus?
Comment
-
Gruzijoje visi gelezinkeliai elektrifikuoti buvo iki mazdaug 1960 m. Tik po nepriklausomybes atgavimo prasidejo totalus nuosmukis. Ypac jis ryskus separatistineje Abchazijoje - www.parovoz.com nuotraukose galima pamatyti tokiu vaizdu... Graudu.
O siaip - salis grazi, bet biedna. Todel ir daug keliaujanciu traukiniais.
Comment
-
Nu šitas aparatas tai gana įspūdingai atrodo, net nepanašu į Gruziją
http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=78963&LNG=EN"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Geležinkeliai Abchazijoje (Gruzijoje).
Ten su Gruzija eismas nutrūko 1992 m. (sunaikintas tiltas per Ingūrį). Su Rusija susisiekimas atstatytas apie 2006 m. Vietomis neliko elektros kontaktinių laidų. Infrastruktūra nėra nei atstatoma, nei palaikoma.
Įdomus tinklapis apie Abchazijos geležinkelius http://zkvzhd.abhazia.com/index.php
Fotogalerija: http://zkvzhd.abhazia.com/?p=photos&pg
Kelasuri stotis
Naujojo Atono / Novyj Afon / Achali Afoni stotis
1989 m.
2005 m.
Comment
-
Šakės Abhazijai (ir jos geležinkeliams). Dabar bandau suprasti, kad jiems paskutinė viltis liko Rusija, kuri visa tai (gal ir) atstatys iš propagandinių paskatų (kaip visada teigia propaganda: prie ruso būna geriau), bet pati valstybė ir jos ekonomika jau bankrutavusi. Blogiau tik centrinėje Afrikoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąArchyve radau dar vieną foto, padarytą kelionės po Gruziją metu... Dėl noro kuo daugiau pamatyti, minties - "pamedžioti" traukinius ir pasivėžinti jais, teko beveik atsisakyti...
Traukinys Tbilisi - Batumi (tikriausiai), ties senąja Gruzijos sostine Mccheta...
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮdomu ar gruzinai bent vieną TEPą turi...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe. Nes juos pradėjo gaminti, kai Gruzijoje jau į kiekvieną užkampį laidą buvo pakabinę.
Comment
-
Batumi 1980. Ši nuotrauka mane veža
(Фото А. Васильева)
Kaip suprantu, tai vaizdai prie senosios Batumi stoties, kuri jau uždaryta. Batumi geležinkelio keleivių stotimi tapo Makhindjauri, 5 kilometrai nuo miesto.
Parovoze perskaičiau, kaip stotis atsidūrė už miesto. Pasirodo 2003 metais, buvo pradėta statyti naujoji stotis, maždaug kilometro atstumu nuo senosios, tačiau po poros metų buvo nuspręsta parduoti statybas, paversti pastatą prekybos centru, o stoties problemą išspresti, kaip minėjau, stotį permetant į Makhindjauri. Tačiau po kurio laiko, statybos buvo išpirktos atgal. O pernai, visi Batumi geležinkeliečiai kreipėsi į geležinkelių vadovybę ir šalies prezidentą, dėl "tikrosios" miesto stoties statybos darbų pabaigimo ir gavo pažadą pabaigti darbus iki 2010 pabaigos...Paskutinis taisė railman; 2011.09.16, 15:46.
Comment
Comment