Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pramoninės geležinkelių linijos Lietuvoje

    Pramoninio geležinkelio linija Klaipėda-Gargždai. Prasideda Rimkų stotyje, Klaipėdoje.





    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Pramoninio geležinkelio linija Klaipėda-Gargždai. Prasideda Rimkų stotyje, Klaipėdoje.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Ačiū už nuotraukas. Ar šis ruožas dar eksploatuojamas?

    Comment


      #3
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Kiek žinau, tai jis eksploatuojamas ir priklauso privačiai bendrovei.
      Atrodo, kad retai eksploatuojami, nes tarpai tarp bėgių gerokai apaugę žole

      Comment


        #4
        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Atrodo, kad retai eksploatuojami, nes tarpai tarp bėgių gerokai apaugę žole
        Juk traukinys ne per žolę važiuoja. Bėgiai neužrūdiję visiškai, paviršius kiek blizga.

        Comment


          #5
          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Juk traukinys ne per žolę važiuoja. Bėgiai neužrūdiję visiškai, paviršius kiek blizga.
          O kartais galėtų ir žole pavažiuoti, kad tarpai taip neapaugtų
          Kažkuo man įdomus šis ruožas. Gal todėl, kad niekada neteko traukiniu važiuoti iki Gargdžų.

          Comment


            #6
            Į bėgius, o ne tarpus žiūrėk. Priklauso UAB "Gargždų geležinkelis". Važiuojama kiekvieną dieną ir ne po kartą. Šilumvežiai TGM4 (A,B ).
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Į bėgius, o ne tarpus žiūrėk. Priklauso UAB "Gargždų geležinkelis". Važiuojama kiekvieną dieną ir ne po kartą. Šilumvežiai TGM4 (A,B ).
              Matau, kad bėgių dar neištiko Mažeikių - Rengės trasos limkimas, nors jie man atrodo gana apleisti.
              Oho, TGM-4. Tokių seniai nemačiau

              Comment


                #8
                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Matau, kad bėgių dar neištiko Mažeikių - Rengės trasos limkimas, nors jie man atrodo gana apleisti.
                Oho, TGM-4. Tokių seniai nemačiau
                Rimkuose ir Nemuno gatvėje TGM4 kiekvieną dieną.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #9
                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Rimkuose ir Nemuno gatvėje TGM4 kiekvieną dieną.
                  Ok. Gyvenu pietinėje miesto dalyje ir vis nenukeliauju iki Rimkų.

                  Comment


                    #10
                    Pirma kart per kelis metus užmačiau traukinuką atkarpoje nuo Pakruojo link Petrašiūnų. Stovėjo, o darbininkai pylė skaldą.



                    Comment


                      #11
                      Parašė LinS Rodyti pranešimą
                      Pirma kart per kelis metus užmačiau traukinuką atkarpoje nuo Pakruojo link Petrašiūnų. Stovėjo, o darbininkai pylė skaldą.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas
                      butent taip turejo balasto prizme taisyt neseniai nuardytame ruoze Mazeikiai - Renge.
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #12
                        O po 15 val jau važiavau mašina link Pasvalio iš Radviliškio per Pakruoji ir užmačiau vaizdelį tokį kelintą penktadienį iš eilės linijoje Pakruojis - Petrašiūnai. Pirmą kart kai rašiau tai ten tik keletas žmogiukų darbavosi, o tądien visa gvardija ir technikos tuntas







                        Iš pradžių galvojau bus kaip praitą kart tik skaldą pils, o čia pasirodo ištisai keičia bėgius. Rimti darbai verda.





                        Toliau dar daugiau technikos:









                        Tai tiek

                        Comment


                          #13
                          Parašė Siemens
                          Ten tiek geležinkeliu keliu,tai jo.,
                          Ir kur ten tiek jau daug tų kelių ? Nematau, kad ten būtų kažko labai daug, palyginus su AE teoritorija ir pastatų kiekiu.

                          Comment


                            #14
                            Parašė sleader Rodyti pranešimą
                            Ir kur ten tiek jau daug tų kelių ? Nematau, kad ten būtų kažko labai daug, palyginus su AE teoritorija ir pastatų kiekiu.
                            Pažiurek per maps google,pamatysi,kad ten daug keliu,ir yra net depas...

                            Comment


                              #15
                              Radviliškis-Pakruojis

                              Foto 2009-11-20

                              1. Radviliškis-Pakruojis (Radviliškio pusė), tiltas per kelią Šiauliai-Pasvalys (150).


                              2. Radviliškis-Pakruojis (Pakruojo pusė)

                              Comment


                                #16
                                Na va,uždaryta jau IAE,keista jokiu krovinių,i iae ir iš jos dar nematyti

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                  Na va,uždaryta jau IAE,keista jokiu krovinių,i iae ir iš jos dar nematyti
                                  Tai nenorėk, kad per mėnesį demontuotų.

                                  Comment


                                    #18
                                    gal kam nors teko buti IAE privaziamojo kelio apsukimo trikampyje? jei turite nuotrauku ikelkit

                                    Comment


                                      #19
                                      Lietuvos elektrinės geležinkeliai ir technika

                                      Elektrinė turi nemažą geležinkelio kelyną ir šiek tiek riedmenų.

                                      Ortofotonuotrauka iš www.maps.lt. Žemėlapio sluosknyje linijomis pažymėti ne visi keliai. Tačiau tai bendro vaizdo nekeičia.



                                      Prie geležinkelio ėjau pėsčiomis per mišką betonuotu pėsčiųjų taku, kuris žemėlapyje pavaizduotas balta linija nuo Elektrinės g. (kampo nesimato) pačiame viršuje. Takas mane išvedė į menkai naudojamą pramoninę teritoriją (galima laisvai įeiti pro vartus) su administraciniu pastatu, sandėliais ir geležinkelio bėgiais. Žmonių nesimatė nei lauke, nei pastatuose. Tačiau matyti, jog teritorija nėra apleista. Tolėliau sandėliuojami vamzdžiai, metalo gaminiai ir kt. Po kurio laiko atvažiavo automobilis.







                                      Tačiau per krūmus ir medžių tankumyną mano dėmesį patraukė kažkokie vagonai pagrindiniame kelyne. Nuėjau prie jų.
                                      Ir užtikau neblogą laimikį - seną platformą ir durpių pervežimui skirtą vagoną, perdarytą į "tepluškę".





                                      Durpių vagono lentelė. Pasirodo, durpių vagonai perduoti iš Vilniaus termofikacinės elektrinės 1964 m.; iki tol jie buvo naudojami durpių gabenimui į šią elektrinę.



                                      Nors šis vagonas su stabdžių kaladėlėmis, tačiau visuose matytuose (bus dar) vagonuose stabdžiai neveikia, nes trūksta tai vienų tai kitų dalių - tai kaladėliu, tai šlangų, tai oro skirstytuvų, tai rezervuarų ar kt.





                                      Visuose vežimėliuose po vieną spyruoklę išimta.







                                      Platformos kilmė neaiški...



                                      Kelyno šiaurinė dalis. Toliau privažiuojamasis kelias į Vievį.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 20:16.

                                      Comment


                                        #20
                                        Besisukinėjan apie vagonus atvažiavo elektrinės šilumvežis TEM2-574 ir nustūmė tuos du vagonus į elektrinės teritoriją.
                                        Pasirodo, elektrinė turi tris veikiančius šilumvežius. Be TEM2, yra dar TGM6, TEM1M ir dar neveikiantis TGK2. Šilumvežiai laikomi depe, po stogu.



                                        Už šimto metrų pietų pusėn jau seniai (bėgiai surūdiję, ratai taip pat) stovi dvi platformos. Viena sena, o kita naujesnė.



                                        Ant senesnės išlikęs netgi buferis.



                                        Prie platformos privirintas remas iš bėgių. Vienas bėgis rusiškas, pokarinis, o kitas - Thyssen, 1941 m.





                                        Toliau einu palei magistralinį kelią link mazuto iškrovimo aikštelių.



                                        Žvilgsnis atgal.



                                        Žvilgsnis link elektrinės



                                        Sukrauti bėgiai.



                                        Kelyje, kuriame stovi platformos, panaudoti seni bėgiai. Vienas iš jų - iš tarpukario Lietuvos geležinkelių naudotų bėgių. Šiaip daugumai kelių tiesti panaudoti seni XX a. pradžios - XX a. vidurio, bėgiai; daug importinių. Netgi magistaliniams keliams panaudoti gan seni bėgiai, pagaminti TSRS pokaryje. Keistoka, turint omeny, kada elektrinė statyta.



                                        Suversti seni pabėgiai.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 20:34.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X