Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Galbūt dėl to, kad tik vakar prisiminiau ten nuvažiuot, bet jokio Kautros autobuso ten nebuvo. Ar tu šitą aikštelę turėjai omenyje?

    Atvaizdas
    Taip. Neoplaną ten mačiau pernai spalio mėn. jau be Kautros firminių užrašų.

    Comment


      Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
      Taip. Neoplaną ten mačiau pernai spalio mėn. jau be Kautros firminių užrašų.
      idomu i kokius marsrutus vazineja "Kautros" pats "paskutinis" (pagal garazine nmeracija) Ikarus ? nr.488.Issiaiskinau jog "Toks'o" Neoplan Starlyner garaz.nr.4 beveik visuomet vazineja Vilnius-Ryga, na o MB nr.237 vezioja kazkokius darbuotojus Vilniaus mieste marsrutas rasosi: Ateities-Justiniskiu g.(berotc)-VEF 3 arba kartais i marsruta Vilnius-Lentvaris-Trakai islenda taigi kaip ten su "kautra" ?

      Comment


        Toks'o MB O405 (garažiniai 235, 236, 237) berotc labai akį drasko - tikras raštingumas), o tikrai vežioja 3-osios Vilniaus termofikacinės elektrinės darbuotojus. Yra 2 maršrutai (gal ir 3, tiksliai nepamenu) - "Ateities g. - VE 3 - Ateities g." ir "Šatrija - VE 3 - Šatrija".
        O kas ten su "Kautra"? Taigi kelintą kartą tau kartoja jau, kad jei niekas neatsako į klausimą, reiškia nežino ir nebūtina to kartoti ir priminti pirmoje pasitakiusioje temoje. Nes jau šitų garažinių nr. diskusija išsibarstė po visas VT temas. Kiek suprantu, jau suaugęs vyras (jei vairuotoju norėta įsidarbinti (jei tai tiesa dar), tačiau atsižvelgus į tai, kad į kitų forumo dalyvių pastabas nekreipiama dėmesio, pranešimuose daromos baisesnės gramatinės klaidos nei pas kurį kitą (begalė nereikalingų klaustukų sudaro įspūdį, kad žmogus šaukia), galima pamanyti - rašo koks 12-metis.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
          idomu i kokius marsrutus vazineja "Kautros" pats "paskutinis" (pagal garazine nmeracija) Ikarus ? nr.488.Issiaiskinau jog "Toks'o" Neoplan Starlyner garaz.nr.4 beveik visuomet vazineja Vilnius-Ryga, na o MB nr.237 vezioja kazkokius darbuotojus Vilniaus mieste marsrutas rasosi: Ateities-Justiniskiu g.(berotc)-VEF 3 arba kartais i marsruta Vilnius-Lentvaris-Trakai islenda taigi kaip ten su "kautra" ?
          Tai vienas iš nedaugelio Kautros autobusų, kuris nepakliuvo į mano fotoaparato objektyvą. Žinoma yra tekę jį kiek seniau matyti reise Kaunas - Vilnius, Kaunas - Palanga, taip pat gan dažnai ryte jį siūsdavo į Kulautuvą. Galimas daiktas, jog jis dabar remontuojamas, nes reisuose jo nematau...

          PS. Pritariu Mettal nuomonei, tad, manau, pats laikas daryti išvadas...
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Ačiū už Alytaus LAZų papildymą. Siunčiu ką žinau apie Alytaus Ikarus autobusus:http://www.failai.lt/3ngqcttb7bvy/Al...Ikarus.xls.htm
            Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.06.06, 06:25.

            Comment


              Perskaiciau Mettal sudaryta ir nuolat pildoma sarasa apie Vilniaus miesto autobusu marsrutu numeracija ir istorija (kada atsirado ir pan.) pabandysiu sudaryti "Toks'o" masinu garazine numeracija su ju istorija. Dabartine zinau jog prasideda nr.4 o baigiasi 237.Bet buvo ir zemesniu numeriu uz 4. Tai gi:
              1. Setra S215 (nezinau koks pries tai buvo)
              2.Setra S215 (nezinau koks pries tai buvo)
              3.Ikarus ???? (nezinau kokspries tai buvo)
              kiti kaip ir teisingi yra tame rusiskame puslapyje..

              Comment


                beje Birzieciai ar prijauciantys Birzams.. gal zinote to miesto VanHool'o garazini numeri?

                Comment


                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                  Perskaiciau Mettal sudaryta ir nuolat pildoma sarasa apie Vilniaus miesto autobusu marsrutu numeracija ir istorija (kada atsirado ir pan.) pabandysiu sudaryti "Toks'o" masinu garazine numeracija su ju istorija. Dabartine zinau jog prasideda nr.4 o baigiasi 237.Bet buvo ir zemesniu numeriu uz 4. Tai gi:
                  1. Setra S215 (nezinau koks pries tai buvo)
                  2.Setra S215 (nezinau koks pries tai buvo)
                  3.Ikarus ???? (nezinau kokspries tai buvo)
                  kiti kaip ir teisingi yra tame rusiskame puslapyje..
                  Pasinaudok čia esančia info:
                  http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1209

                  Comment


                    Idomi situacija su Raseiniu AP garazine numeracija. Kadangi si tema skirta VT reg.nr.,tai papasakosiu mano atlikto tyrimo rezultaus.
                    Kadaise Raseiniu AP masinu garazine numeracija buvo suskirstyta didejimo tvarka,gana tvarkingai tik su nezymiais tarpais(gal rezervui),pagal tai kokio nuotolio marsrutus jie aptarnauja (kaip ir beveik visur). Kiek pamenu net iki 2004m. tai buvo,pvz. :
                    12-20 PAZ 672 (veliau apie 2004m. nurasius kai kuriuos Paz'us,ju garazinius numerius pereme Renault,Heulz ir kiti gana mazi "kvadratines" isvaizdos autobusai,kartais net marke sunku apibudinti);
                    po 2004m. atsirado garazinis nr.10 (itariu pirmas garazineje numeracijoje) tai buvo mikroautobusas Renault Trafic,toks pat kaip ir nr.21;
                    22. kadaise buvo naujas Hiunday Aerotown,bet jis taipogi aptarnaudavo tik netolima priemiesti (nes ir garazine numeracija ta nusake);
                    23,24 MB O 309;
                    25-28 naujesni Paz'ai (dyzeliniai);
                    tolimesniam priemiesciui aptarnauti buvo:
                    29-47 Laz 699,o veliau nurasius juos(anksciau nei Paz'us,apie 2000m.)-Renault,MB ir kt. neaiskus modeliai (kazkaip reciau naudojami);
                    tarpmiesciui aptarnauti buvo:
                    48-57 Ikarus 255 (tarpmiestiniai), o veliau kai kuriuos nurasius (apie 2002m.) ju numerius pereme 51- MB (kazkoks senas modelis) aptarnaudavo dazniausiai marsruta Raseiniai-9 fortas-Vilnius; 52-VanHool; 54-? (keista kad kietasis); 57-VanHool.
                    Su lig nr.57 iki 2005m. baigesi Raseiniu AP numeracijos seka.
                    Po 2005m. naujai gavus tarpmiestinius autobusus logiskai pratesta nr.seka:
                    59-Neoplan ir kt. (SETROS S215) iki 65 berods,taciau 2006m. kazkas "uzplauke" numeracijos sudarinetojui ir dar veliau po 2006m. gautos masinos (beveik visos) buvo numeruojamos nuo 180 nesupratu kodel????
                    181-185 Setros S215
                    187-MB O309 (ar dar naujesnis modelis nezinau) minkstomis sedynemis,net gi ir miesta aptarnaudavo;
                    188-Setra S215 (mano ziniomis paskutinis iki dabar)
                    o gavus visiskai naujas masinas apie 2008m. is ganatvarkingos,Raseiniu AP garazines numeracijos tapo visiskas "jovalas" autobusai buvo isdestomi visi eiles tvarka nuo 1 (nezinau tik ar toks yra):
                    2-4 nauji Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                    5-7 Iveco (zali) su dvigubais stiklais (Raseiniai-Vilnius,Raseiniai-kaunas,Raseiniai-Siauliai ir kt.daug artimesni marsrutai);
                    8-9 Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                    taigi tokiu mazu garaziniu numeriu Raseiniu AP man rodos nebuvo arba jie perimti is labai seniai nurasytu PAZ 672 kurie aptarnaudavo artima priemiesti;
                    11-13 nauji Iveco mikroautobusai (balti) (Raseiniai-Vilnius ir kt.);
                    14-16 nauji Iveco dideli autobusai(uzkrito modelis) (Raseiniai-Vilnius)
                    nezinau ar Raseiniu AP sia numeracijapamazu keicia,perdaro ar kaip,nes idomiausia tai jog nuo seno tokios mazos numeracijos masinos aptrnaudavo tik artima priemiesti ir buvo vien Paz'ai,o tolimesni priemiesti aptarnaudavo nr. 30-50,o i Vilniu,Kauna,Siaulius vaziuodavo auktos numeracijos masinos.Masina su nr. 16, kadaise buves Paz 672 labai daznai vaziuodavo pas mano mociute i kaima,nuo Raseiniu 14 km.,o dabar masina nr.16 aptarnauja marsruta Raseiniai-Vilnius
                    tai tiek apie Raseiniu AP,gal kas galite papildyti mano turima numeracija ar tiesiog isssakyti savo mintis,zinias apie Raseiniu AP numeracija?
                    Paskutinis taisė Buss fanas; 2010.04.18, 14:45.

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Idomi situacija su Raseiniu AP garazine numeracija. Kadangi si tema skirta VT reg.nr.,tai papasakosiu mano atlikto tyrimo rezultaus.
                      Kadaise Raseiniu AP masinu garazine numeracija buvo suskirstyta didejimo tvarka,gana tvarkingai tik su nezymiais tarpais(gal rezervui),pagal tai kokio nuotolio marsrutus jie aptarnauja (kaip ir beveik visur). Kiek pamenu net iki 2004m. tai buvo,pvz. :
                      12-20 PAZ 672 (veliau apie 2004m. nurasius kai kuriuos Paz'us,ju garazinius numerius pereme Renault,Heulz ir kiti gana mazi "kvadratines" isvaizdos autobusai,kartais net marke sunku apibudinti);
                      po 2004m. atsirado garazinis nr.10 (itariu pirmas garazineje numeracijoje) tai buvo mikroautobusas Renault Trafic,toks pat kaip ir nr.21;
                      22. kadaise buvo naujas Hiunday Aerotown,bet jis taipogi aptarnaudavo tik netolima priemiesti (nes ir garazine numeracija ta nusake);
                      23,24 MB O 309;
                      25-28 naujesni Paz'ai (dyzeliniai);
                      29-47 Laz 699,o veliau nurasius juos(anksciau nei Paz'us,apie 2000m.)-Renault,MB ir kt. neaiskus modeliai (kazkaip reciau naudojami);
                      48-57 Ikarus 255 (tarpmiestiniai), o veliau kai kuriuos nurasius (apie 2002m.) ju numerius pereme 51- MB (kazkoks senas modelis) aptarnaudavo dazniausiai marsruta Raseiniai-9 fortas-Vilnius; 52-VanHool; 54-? (keista kad kietasis); 57-VanHool.
                      Su lig nr.57 iki 2005m. baigesi Raseiniu AP numeracijos seka.
                      Po 2005m. naujai gavus tarpmiestinius autobusus logiskai pratesta nr.seka:
                      59-Neoplan ir kt. (SETROS S215) iki 65 berods,taciau 2006m. kazkas "uzplauke" numeracijos sudarinetojui ir dar veliau po 2006m. gautos masinos (beveik visos) buvo numeruojamos nuo 180 nesupratu kodel????
                      181-185 Setros S215
                      187-MB O309 (ar dar naujesnis modelis nezinau) minkstomis sedynemis,net gi ir miesta aptarnaudavo;
                      188-Setra S215 (mano ziniomis paskutinis iki dabar)
                      o gavus visiskai naujas masinas apie 2008m. is ganatvarkingos,Raseiniu AP garazines numeracijos tapo visiskas "jovalas" autobusai buvo isdestomi visi eiles tvarka nuo 1 (nezinau tik ar toks yra):
                      2-4 nauji Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                      5-7 Iveco (zali) su dvigubais stiklais (Raseiniai-Vilnius,Raseiniai-kaunas,Raseiniai-Siauliai ir kt.daug artimesni marsrutai);
                      8-9 Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                      taigi tokiu mazu garaziniu numeriu Raseiniu AP man rodos nebuvo arba jie perimti is labai seniai nurasytu PAZ 672 kurie aptarnaudavo artima priemiesti;
                      11-13 nauji Iveco mikroautobusai (balti) (Raseiniai-Vilnius ir kt.);
                      14-16 nauji Iveco dideli autobusai(uzkrito modelis) (Raseiniai-Vilnius)
                      nezinau ar Raseiniu AP sia numeracijapamazu keicia,perdaro ar kaip,nes idomiausia tai jog nuo seno tokios mazos numeracijos masinos aptrnaudavo tik artima priemiesti ir buvo vien Paz'ai,o tolimesni priemiesti aptarnaudavo nr. 30-50,o i Vilniu,Kauna,Siaulius vaziuodavo auktos numeracijos masinos.Masina su nr. 16, kadaise buves Paz 672 labai daznai vaziuodavo pas mano mociute i kaima,nuo Raseiniu 14 km.,o dabar masina nr.16 aptarnauja marsruta Raseiniai-Vilnius
                      tai tiek apie Raseiniu AP,gal kas galite papildyti mano turima numeracija ar tiesiog isssakyti savo mintis,zinias apie Raseiniu AP numeracija?
                      Labai trūksta tvarkos tavo rašiniuose. Kaip taip viskas sujaukta, bei galybės gramatinių klaidų, net skaityti darosi neįdomu.

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Idomi situacija su Raseiniu AP garazine numeracija. Kadangi si tema skirta VT reg.nr.,tai papasakosiu mano atlikto tyrimo rezultaus.
                        Kadaise Raseiniu AP masinu garazine numeracija buvo suskirstyta didejimo tvarka,gana tvarkingai tik su nezymiais tarpais(gal rezervui),pagal tai kokio nuotolio marsrutus jie aptarnauja (kaip ir beveik visur). Kiek pamenu net iki 2004m. tai buvo,pvz. :
                        12-20 PAZ 672 (veliau apie 2004m. nurasius kai kuriuos Paz'us,ju garazinius numerius pereme Renault,Heulz ir kiti gana mazi "kvadratines" isvaizdos autobusai,kartais net marke sunku apibudinti);
                        po 2004m. atsirado garazinis nr.10 (itariu pirmas garazineje numeracijoje) tai buvo mikroautobusas Renault Trafic,toks pat kaip ir nr.21;
                        22. kadaise buvo naujas Hiunday Aerotown,bet jis taipogi aptarnaudavo tik netolima priemiesti (nes ir garazine numeracija ta nusake);
                        23,24 MB O 309;
                        25-28 naujesni Paz'ai (dyzeliniai);
                        tolimesniam priemiesciui aptarnauti buvo:
                        29-47 Laz 699,o veliau nurasius juos(anksciau nei Paz'us,apie 2000m.)-Renault,MB ir kt. neaiskus modeliai (kazkaip reciau naudojami);
                        tarpmiesciui aptarnauti buvo:
                        48-57 Ikarus 255 (tarpmiestiniai), o veliau kai kuriuos nurasius (apie 2002m.) ju numerius pereme 51- MB (kazkoks senas modelis) aptarnaudavo dazniausiai marsruta Raseiniai-9 fortas-Vilnius; 52-VanHool; 54-? (keista kad kietasis); 57-VanHool.
                        Su lig nr.57 iki 2005m. baigesi Raseiniu AP numeracijos seka.
                        Po 2005m. naujai gavus tarpmiestinius autobusus logiskai pratesta nr.seka:
                        59-Neoplan ir kt. (SETROS S215) iki 65 berods,taciau 2006m. kazkas "uzplauke" numeracijos sudarinetojui ir dar veliau po 2006m. gautos masinos (beveik visos) buvo numeruojamos nuo 180 nesupratu kodel????
                        181-185 Setros S215
                        187-MB O309 (ar dar naujesnis modelis nezinau) minkstomis sedynemis,net gi ir miesta aptarnaudavo;
                        188-Setra S215 (mano ziniomis paskutinis iki dabar)
                        o gavus visiskai naujas masinas apie 2008m. is ganatvarkingos,Raseiniu AP garazines numeracijos tapo visiskas "jovalas" autobusai buvo isdestomi visi eiles tvarka nuo 1 (nezinau tik ar toks yra):
                        2-4 nauji Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                        5-7 Iveco (zali) su dvigubais stiklais (Raseiniai-Vilnius,Raseiniai-kaunas,Raseiniai-Siauliai ir kt.daug artimesni marsrutai);
                        8-9 Iveco (sviesiai zali) su viengubais stiklais;
                        taigi tokiu mazu garaziniu numeriu Raseiniu AP man rodos nebuvo arba jie perimti is labai seniai nurasytu PAZ 672 kurie aptarnaudavo artima priemiesti;
                        11-13 nauji Iveco mikroautobusai (balti) (Raseiniai-Vilnius ir kt.);
                        14-16 nauji Iveco dideli autobusai(uzkrito modelis) (Raseiniai-Vilnius)
                        nezinau ar Raseiniu AP sia numeracijapamazu keicia,perdaro ar kaip,nes idomiausia tai jog nuo seno tokios mazos numeracijos masinos aptrnaudavo tik artima priemiesti ir buvo vien Paz'ai,o tolimesni priemiesti aptarnaudavo nr. 30-50,o i Vilniu,Kauna,Siaulius vaziuodavo auktos numeracijos masinos.Masina su nr. 16, kadaise buves Paz 672 labai daznai vaziuodavo pas mano mociute i kaima,nuo Raseiniu 14 km.,o dabar masina nr.16 aptarnauja marsruta Raseiniai-Vilnius
                        tai tiek apie Raseiniu AP,gal kas galite papildyti mano turima numeracija ar tiesiog isssakyti savo mintis,zinias apie Raseiniu AP numeracija?
                        Ojojoi. Mišrainė visiška. Jau daug kartų visi Tamstai kartojo - mažesnių miestų AP numeracijoje sistemos nebeliko. Nurašytus sovietinius Paz'us ir Laz'us (dažniausiai be jokios tvarkos) keitė įvairiausių markių ne ką naujesni, bet ekonomiškesni užsieniniai "dyzeliai". Tiesa Raseisnių AP garbei reikėtų parašyti, kad kažkokiu būdu su ES pagalba sugebėjo įsigyti kelioliką naujų autobusų. Normalu, kad "nauja era" prasideda nuo Nr.1, 2, 3 ir t.t. O apie apie "kadaise" tik spėlioji

                        Comment


                          Parašė AutoLiet
                          Manau sąrašą reikėtų papildyti paskutiniuoju (1988m.) Paz-672 0538ЛИР. Deja, senojo garažinio nežinau, naujasis buvo 1019. Na, o mažųjų sovietinių autobusų Alytuje erą užbaigė 1991m. gautas Kavz-3270. Šitą teko pamatyti jau tik su naujais ir garažiniais ir valstybiniais numeriais - 1018 ZAE 757.

                          Comment


                            Ačiū, AutoLiet. Tavo surinktos info dėka, ne tik paaiškėjo tikslūs ZIS'ų 154 ir 155 darbo metai Kaune, bet ir jų skaičius (gerokai per 100 vnt). Ir pagal kai kurių valst.nr. išdavimo/keitimo datą, galima tvirtinti, jog paskutinieji ZIS 155 dar važinėjo 1966-70 metais, o gal net ir iki garsiųjų 1972-ųjų. Jeigu per stebuklą dar rastum kokį KAG'ą ir L-1, tai pokario ankstyvojo sovietmečio Kauno autobusų parko istorija būtų kaip ant delno.

                            Comment


                              Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                              Ačiū, AutoLiet. Tavo surinktos info dėka, ne tik paaiškėjo tikslūs ZIS'ų 154 ir 155 darbo metai Kaune, bet ir jų skaičius (gerokai per 100 vnt). Ir pagal kai kurių valst.nr. išdavimo/keitimo datą, galima tvirtinti, jog paskutinieji ZIS 155 dar važinėjo 1966-70 metais, o gal net ir iki garsiųjų 1972-ųjų. Jeigu per stebuklą dar rastum kokį KAG'ą ir L-1, tai pokario ankstyvojo sovietmečio Kauno autobusų parko istorija būtų kaip ant delno.
                              Mano žiniomis paskutinis ZIS 155 galėjo būti nurašytas 1968m.(vietoj ZIS 155, kurio gar. nr. 396 buvo priregistruotas LAZ 695E, kurio valst. nr. 53-96лим). Kitą savaitę suvesiu į kompą ir atsųsiu GAZ 651/PAZ 651, KAG, RAF, TA autobusus. Dėl L-1 turiu klaustukų. Iki 1957m. turiu netrumpą ZIS 150 sąrašą (kaip žinome L-1 kėbulas buvo montuojamas ant ZIS 150 važiuoklės), bet nežinau ar tai L-1. Gerai būtų, kad kas nors turėtų šių autobusų nuotraukas, kuriose matytųsi valstybinis arba garažinis numeris, pagal kuriuos galėtume patikrinti mano sąrašą. Dabar siunčiu Kauno AP ZIL 127 ir ZIL 158 sąrašą: http://www.failai.lt/zq1lpu1whjek/Ka...IL_158.xls.htm
                              Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.04.20, 17:43.

                              Comment


                                Dėl autobusų L-1, ar galėjo būti numeris ЛT 00-71?
                                Ir dar - ЛT 53-44?

                                Dvi L-1 foto "Viešojo transporto fotogalerija" #176.
                                Paskutinis taisė jRamke; 2010.04.20, 22:36.

                                Comment


                                  Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                  Manau sąrašą reikėtų papildyti paskutiniuoju (1988m.) Paz-672 0538ЛИР. Deja, senojo garažinio nežinau, naujasis buvo 1019. Na, o mažųjų sovietinių autobusų Alytuje erą užbaigė 1991m. gautas Kavz-3270. Šitą teko pamatyti jau tik su naujais ir garažiniais ir valstybiniais numeriais - 1018 ZAE 757.
                                  Alytaus ПАЗ-672М man neteko matyti, o КАвЗ-3270 mačiau tik su senais garažo ir valstybiniu numeriais - 51 0077 LLB - turbūt tai tas pats (buvo baltas, kiek rusvo atspalvio).

                                  Comment


                                    Atkėliau iš temos "Viešojo transporto fotogalerija".
                                    Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                    Man tai toks "įspūdis" visai nesusidaro žiūrint į nuotraukas, kur 3-sios kolonos autobusai yra su priemiesčio maršrutų lentelėmis. Sistema buvo, tik ar liko? Čia ir man įdomu.
                                    Faktas tik tas, kad susikūrus Zarasų AP autobusų skirstymas buvo. Pradžioje 3-ji kolona (301-312) buvo sudaryta iš tarpmiestinių - Laz699P autobusų. Paskui 3xx numerius gavo autobusai iš Skandinavijos (beja, būtų įdomi tema apie Utenos apskrities "mėlynąją skandinavišką labdarą"), paskutinių fotosesijų "herojus" Nr.320 JELTZ, Nr.321 Scania, Nr. 322 "exKautra" Neoplan 316K, toliau - Setros 215HR. Galima tvirtinti, kad tarpmiestinius maršrutus aptarnauja beveik išskirtinai 3-ji kolona.
                                    2-oji kolona pradžioje susidarė iš Laz-695H. Bent jau (mano duomenimis) nuo 206 iki 224. Pradžioje Zarasų AP nesigėdydavo juos leisti ir į tarpmiestinius maršrutus (Vilnių, Kauną ir kt.). 1996m. šią koloną papildė tik Hyundai Nr.225. Ar 201-205 buvo Paz? Nežinau, manau, kad dabartiniai 3207 pakeitė nurašytus Laz'us.
                                    Apie 1-ąją koloną praktiškai nežinau nieko, bet nemanau, kad tai buvo miesto autobusai. Žinau tik tiek, kad 121-124 buvo Laz-42021, 125-DAF, 126-Volvo. Visus juos teko matyti ir tarpmiestiniuose maršrutuose. Gal (101-120) buvo mažieji Paz-672? Bent jau dauguma AP-kų pradžioje autobususus sugrupavo paparastai: Paz'ai, Laz'ai su kietomis sėdynėmis ir "turistiniai" Laz699P.
                                    P.S. Ačiū autoriui už reportažą iš Zarasų...
                                    Išdėstysiu, ką man teko matyti iš "ankstyvųjų" Zarasų AP garažo numerių (tik tarybiniai autobusai, skliausteliuose - buvusi ATĮ numeracija):

                                    МАЗ-5549 (techninės pagalbos sunkvežimis):
                                    101 (buv. 150) - ZUB 564 <- 04 44 ЛИО ***

                                    ПАЗ-672М:
                                    113 (buv. 043) - *NN*NN -- 24 75 ЛИН
                                    114 (buv. *NN) - *NN*NN -- 85 66 ЛИМ
                                    115 (buv. *NN) - ZUH 947
                                    *NN (buv. 116) - *NN*NN -- 44 08 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 116
                                    117 (buv. 039) - *NN*NN -- 77 19 ЛИШ

                                    ЛАЗ-42021:
                                    121 (buv. 018) - ZUA 919 <- 74 62 ЛИШ
                                    122 (buv. 125) - ZUA 918 <- 78 90 ЛИШ
                                    123 (buv. 014) - ZUA 924 <- 87 62 ЛИШ
                                    124 (buv. 008) - ZUA 922 <- 93 78 ЛИШ

                                    ЛАЗ-695Н:
                                    201 (buv. 050) - *NN*NN -- 17 44 ЛИН
                                    *NN (buv. 094) - *NN*NN -- 90 77 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 202
                                    203 (buv. 092) - *NN*NN -- 93 36 ЛИМ
                                    *NN (buv. 003) - *NN*NN -- 94 51 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 204
                                    205 (buv. 077) - *NN*NN -- 95 08 ЛИМ
                                    *NN (buv. 066) - *NN*NN -- 97 63 ЛИМ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 206
                                    207 (buv. 083) - *NN*NN -- 97 62 ЛИМ
                                    208 (buv. *NN) - *NN*NN -- 97 61 ЛИМ
                                    209 (buv. 049) - *NN*NN -- 04 42 ЛИО
                                    *NN (buv. 113) - *NN*NN -- 07 82 ЛИО - pagal seką, tikėtina, kad tapo 210
                                    211 (buv. 072) - *NN*NN -- 10 63 ЛИО
                                    212 (buv. 074) - ZUB 784 <- 14 11 ЛИО
                                    213 (buv. 082) - ZUB 778 <- 42 34 ЛИШ
                                    214 (buv. 069) - *NN*NN -- 45 11 ЛИШ
                                    *NN (buv. 010) - *NN*NN -- 48 92 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 215
                                    216 (buv. 114) - *NN*NN -- 72 81 ЛИШ
                                    217 (buv. 153) - ZUB 567 <- 75 79 ЛИШ
                                    218 (buv. 009) - ZUB 779 <- 78 89 ЛИШ
                                    *NN (buv. 080) - *NN*NN -- 90 51 ЛИШ - pagal seką, tikėtina, kad tapo 219 (geltonas su raudonomis juostomis)
                                    220 (buv. 029) - ZUB 563 <- 95 09 ЛИШ (raudonas su baltomis juostomis)
                                    221 (buv. 004) - ZUA 923 <- 23 10 ЛИХ
                                    222 (buv. 088) - ZUA 921 <- 26 59 ЛИХ
                                    223 (buv. 081) - ZUA 920 <- 28 90 ЛИХ

                                    ЛАЗ-699Р - pradžioje tikrai buvo "tarpmiestinė kolona":

                                    Kažkuris iš šitų dviejų, matyt, tapo 301:
                                    *NN (buv. 109) - *NN*NN -- 12 85 ЛИН
                                    *NN (buv. 052) - *NN*NN -- 17 43 ЛИН

                                    301 (buv. *NN) - ZUA 404
                                    302 (buv. 002) - ZUB 780 <- 43 40 LLB <- 22 94 ЛИН
                                    303 (buv. 070) - ZUB 566 <- 81 42 ЛИМ
                                    304 (buv. 099) - *NN*NN -- 83 67 ЛИМ
                                    305 (buv. 025) - ZUC 018 <- 94 50 ЛИМ
                                    306 (buv. 128) - ZUA 036 <- 99 61 ЛИМ
                                    307 (buv. 076) - ZUB 565 <- 40 09 ЛИШ
                                    308 (buv. 108) - ZUA 037 <- 42 33 ЛИШ
                                    309 (buv. 075) - ZUB 781 <- 70 03 ЛИШ
                                    310 (buv. 169) - ZUA 010 <- 89 02 ЛИШ
                                    *NN (buv. 118) - *NN*NN -- 93 49 ЛИШ - tikėtina, kad jis ir tapo 311
                                    311 (buv. *NN) - ZUA 405 <- 43 39 LLB
                                    312 (buv. 136) - ZUA 009 <- 22 18 ЛИХ

                                    КАвЗ-3270 naujų garažo numerių galbūt ir neturėjo:
                                    *NN (buv. 096) - *NN*NN -- 14 09 ЛИО
                                    *NN (buv. 23) - *NN*NN -- 14 10 ЛИО

                                    *NN - naujesnio garažo ar valstybinio numerių nemačiau arba jų nebuvo.

                                    224 - neteko matyti... Vakari, gal turite jo numerį?

                                    *** 2009 vasarą parke irgi buvo techninės pagalbos МАЗ-5549 - be garažo numerio, su valst. Nr. BEZ 953 - bet jau kitas, nes ZUB 564, "Regitros" duomenimis, išregistruotas.

                                    Matyti, kad nauji garažo numeriai buvo suteikiami iš eilės pagal autobuso naujumą, o ne pagal buvusių ATĮ garažo numerių didėjimo seką (kaip, pavyzdžiui, Alytaus AP).

                                    P.S. (2009 vasaros mano info) "2-osios kolonos" sąstatas:
                                    201, 202, 203 - Mercedes Benz O309;
                                    204, 205, 206 - ПАЗ-3205; gaunasi, kad 207 nepamačiau;
                                    225 - Hyundai Aerotown;
                                    226 - Iveco Turbo Daily 45-10;
                                    227 - Iveco Turbo Daily 40-10.
                                    Paskutinis taisė aRa; 2010.04.22, 23:34. Priežastis: patikslintas paskutinis garažo Nr. (029); 2010.04.21 08:39: patikslinti numeriai

                                    Comment


                                      Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                      Dėl autobusų L-1, ar galėjo būti numeris ЛT 00-71?
                                      Ir dar - ЛT 53-44?

                                      Dvi L-1 foto "Viešojo transporto fotogalerija" #176.
                                      Apie šiuos numerius duomenų neturiu. Kai baigsiu į kompą vesti autobusus nuo 1957m. (kai susikūrė Kauno AP), panagrinėsim kas vyko iki 1957m.

                                      Comment


                                        Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie Alytaus Ikarus autobusų sąrašą (siunčiau 04.14). Yra mano ir Jūsų sąrašuose nesutapimu. Pav: mano sąraše 473 33 85 ЛИН yra IK-280 Jūsų IK-260. Ar galėjo 420 04 41 ЛИР buti Ik-260.50 modifikacijos, o 124 02 48 ЛИР Ik-280.48 modifikacijos (nuo 1988m. vairuotojo kabina buvo atskirta nuo keleivių salono, naujos sėdinės su plastikine rankena šone, liuminisencinės salono lempos).

                                        Comment


                                          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                                          Norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie Alytaus Ikarus autobusų sąrašą (siunčiau 04.14). Yra mano ir Jūsų sąrašuose nesutapimu. Pav: mano sąraše 473 33 85 ЛИН yra IK-280 Jūsų IK-260. Ar galėjo 420 04 41 ЛИР buti Ik-260.50 modifikacijos, o 124 02 48 ЛИР Ik-280.48 modifikacijos (nuo 1988m. vairuotojo kabina buvo atskirta nuo keleivių salono, naujos sėdinės su plastikine rankena šone, liuminisencinės salono lempos).
                                          473 33 85 ЛИН - mano užrašuose Ik-260

                                          Dėl 420 04 41 ЛИР - Ik-260.xx - nepasakysiu tiksliai, nes tuose modifikacijų skirtumuose nelabai gaudausi...

                                          124 02 48 ЛИР - Ik-280.xx - su taip pat atskirta vairuotojo kabina buvo ir 421 14 70 ЛИР bei 414 (147? ЛИР).
                                          Tuo tarpu, prie 0577 ЛИР, 1017 ЛИР ir 1118 ЛИР tokių pastabų nesu užsirašęs, todėl teigčiau, kad jų kabina buvo "senesnio" tipo - kiek suprantu, tai Ik-280.33.

                                          Vėlgi, nesu labai gilinęsis, ar tokie vizualiniai pasikeitimai įtakojo ir modelio indekso pokytį - matyt, reikia atidžiai panaršyti vengrų ir rusų forumus...
                                          Žinau tik modifikaciją Ik-280.64 (toks buvo 1928 ЛИР, dabar virtęs "nupjauta" technine pagaba). Nors ir tai įsivaizdavau, kad Ikarusų su tokiom dvivėrėmis durimis modifikacijos gali priklausyti nuo to, ar tos durys baltos ar geltonos (oranžinės)...
                                          Paskutinis taisė aRa; 2010.04.21, 08:57.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X