Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr viską išsprestų trijų spalvų šviesoforas su rodyklėmis į kairę
[ATTACH]3751[/ATTACH] [ATTACH]3754[/ATTACH] [ATTACH]3753[/ATTACH] [ATTACH]3752[/ATTACH]
[ATTACH]3755[/ATTACH]www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr viską išsprestų trijų spalvų šviesoforas su rodyklėmis į kairę
[ATTACH]3751[/ATTACH] [ATTACH]3754[/ATTACH] [ATTACH]3753[/ATTACH] [ATTACH]3756[/ATTACH]
Pritariu. Tau sumazintu daugybe neusipratimu.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKiek teko važiuoti dar nebuvo, kad nesimatytų papildoma sekcija, o dėl nakties, tai visą parą veikiančių šviesoforų netiek ir daug, o tie kurie veikia yra gerai apšviestose vietose, taigi iš patirties galiu pasakyti, kad Lietuvoje problemos, kad nesimatytų papildomos sekcijos bent jau man nepasitaikė.
Zmogau,tokie dalykai,kad nesimato papildomos sekcijos(esant labai ryskiems sviesoforams) pasitaiko daznai ir kasdien.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip pavieniai, tokie naudojami Kaune. Bet jei šviesoforas su sekcija, tai turėtų būti prie žalios sekcijos dar dvi sekcijinės spalvos - geltona ir raudona. Tada vienu metu galėtų šviesti raudona (pvz., pagrindiniame šviesofore) ir žalia (pvz., sekcijiniame). Būtų aišku, tvarkinga ir lengvai suprantama, bei saugiau
Ir apskritai, pagrindinėje sekcijoje užsidegus žaliai, fonas turi būti juodas, o rodyklė žalia, taip lengviau ją pamatyti iš tolo:
Paskutinis taisė dsanto; 2009.12.15, 22:06.
Comment
-
Kaip kažkada rašiau
Valstybinius vairavimo egzaminus iš pirmo karto išlaiko tik apie pusę vairuoti besimokančių žmonių. Šįmet vairavimo teorijos egzaminą valstybės įmonėje „Regitra“ iš pirmo karto išlaikė 73,84 proc., o praktikos egzaminą – vos 38,35 proc. bandžiusiųjų, rašo „Lietuvos žinios“.
Statistika rodo, kad kai kuriems egzamino nepavyksta išlaikyti nei iš antro, nei iš trečio ir net iš dešimto karto. „Regitros“ duomenimis, nuo 2003 m. pradžios B kategorijos vairuotojo pažymėjimui gauti asmuo teorijos egzaminą laikė daugiausia 33 kartus, o praktikos – 25.
Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos (LVMA) viceprezidentas Darius Lesickas mano, kad mokyklinio vairavimo egzamino vertinimo kriterijai netiksliai atspindi žmogaus gebėjimą vairuoti, nes esą vertinimo sistema priverčia mokyklas išleisti nepasiruošusį žmogų laikyti egzaminų.
D.Lesicko teigimu, pagal dabartinę tvarka yra taip, kad jei mokinys įvertinimas geriau nei šešetu, mokykla turi išduoti jos baigimo liudijimą, tačiau vairavimo žinias ir įgūdžius pervertinantys mokiniai nuvykę laikyti egzaminų į „Regitrą“ neretai nusivilia.
„Teorijos mokymų vertinimo sistema paprasta – skaičiuojama, į kiek klausimų žmogus atsako teisingai. O praktinį pasirengimą įvertinti sunku. Gali būti, kad žmogus visą kelią puikiai vairuoja ir staiga padaro klaidą, sukelia avarinę situaciją“, – pasakojo specialistas.
Tokiu atveju pagal vertinimo sistemą mokinys gali gauti teigiamą įvertinimą, nors ir padarė šiurkščią klaidą. D.Lesicko manymu, praktikos egzamino vertinimas mokyklose turėtų būti dvejopas – arba žmogus jį išlaiko, arba ne.
Comment
-
Taigi intensyviai panaršiau internetą ir pasidomėjau, kaip pasaulyje sankryžose reguliuojamas saugus posūkis į kairę. Pas mus...
kaip ir Latvijoje...
Rusijoje...
saugus posūkis į kairę reguliuojamas viena žalia rodykle, kuri - tai šviečia:
tai nešviečia...
Tačiau blogiausia yra tai, kad kai ji nešviečia, tai nešviečia nei geltona, nei raudona sekcijos su rodyklėmis į kairę... Tiesa, pas mus šviesoforams su papildoma sekcija montuojami balti skydai...
Tik kas svarbiau - pamatyti baltą skydą ar raudoną sekciją su rodykle į kairę?
O štai kaip saugus posūkis į kairę reguliuojamas šalyse, kurios neturi tokios atgyvenusios sovietinės šviesoforų kombinacijos, kaip pas mus. Visur kairiajam posūkiui reguliuoti statomi trijų sekcijų šviesoforai su rodyklėmis į kairę:
Lenkija
Čekija
Slovakija
Vokietija
Austrija
Šveicarija
Slovėnija
Belgija
Danija
Olandija
Italija
Prancūzija
Ispanija
Portugalija
Islandija
Suomija
Švedija
Norvegija
Vengrija
Graikija
Turkija
Kroatija
Makedonija
Taivanas
Kinija
JAV
Bolivija
Argentina
Kolumbija
Jungtiniai Arabų Emyratai
Na bet grįžtam prie kaimynų. Netgi estai turi raudonas sekcijas su rodyklėmis į kairę!
Talinas
Tartu
O štai baltarusiai sugalvojo lukašenkišką variantą. Kol nedega papildoma rodyklė į kairę, šviečia raudonas apskritimas:
Na bet grįžkime prie trijų sekcijų šviesoforo su rodyklėmis į kairę. Girdėjau argumentų - tai būtų per brangu. Na bet jei jau tokius šviesoforus turi Rumunija:
Bulgarija
Čia lyg irgi iš Bulgarijos. Žmonės arkliais važinėja, o šviesoforai į kairę trijų sekcijų
Tai gal ir mes galime juos sau leisti? Žinoma, Lietuvoje irgi yra tokių šviesoforų:
Kaunas
Alytus
Karmėlava
Kelyje Vilnius - Molėtai:
Taigi tokius šviesoforus numato ir dabartiniai teisės aktai. Šiuo metu šviesoforų statymą reglamentuoja Lietuvos standartas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“. Tačiau jau greitai jis neteks galios, nes vadovaujantis Lietuvos Respublikos specialistų patirtimi ir Vakarų Europos atitinkamų normatyvinių techninių dokumentų nuostatomis Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos užsakymu yra parengtas naujas šviesoforų naudojimo dokumentas. Šiuo metu dokumentas yra suderintas ir perduotas tvirtinimui Susisiekimo ministerijai. Patvirtinus šį dokumentą, Lietuvos originalusis standartas LST 1405:1995 „Kelio ženklų ir šviesoforų naudojimas“ bus skelbiamas netekusiu galios. Tad tikėkimės, šiose taisyklėse bus numatyti normalūs, visame pasaulyje naudojami šviesoforai. Nes dabar Lietuva ir Latvija yra vienintelės Europos Sąjungos valstybės, reguliuojančios kairįjį posūkį su viena žalia rodykle (kaip kokia našlaite ).
Ir dar atkreipkite dėmesį, kad pasaulio patirtimi rodyklės leidžiamo signalo sekcijoje yra žalios juodame fone, o ne kaip pas mus pagrindiniame šviesofore - juodo kontūro žaliame fone. Taip yra todėl, kad vairuotojas aiškiai matytų, kokia kryptimi važiuoti:
Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 10:28.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątačiau Islandijos (berods) iliustracija puikiai parodo, kad net ir rodyklės nuo idioto neapsaugos
Comment
-
Cia visiems aisku,kad trys sekcijos i kaire yra daug aiskiau,nes is toli matosi nakti. Ne taip kaip pas mus ,kai taip ryskiai sviecia sviesoforai,kad net nematai ar yra ten kokia papildoma sekcija . Na bet as mus visa sita afera buvo skirta isplauti biudzeto pinigams i nuosavas kisenes,todel rezultatai aiskus ir stebetis cia tiesiog nera kuo.
Comment
-
Parašė ratTikrai geriau ir saugiau baltas skydas, o ne skirtingos spalvos. Kitaip po to įrodinėk, kad nevažiavai per raudoną.
Ir raudoną šviesą į kairę matau tolo, o baltą skydą pamatau likus kokiem 50 m iki sankryžos, nes ryte dar būna tamsu. Raudona šviesa akivaizdžiai pranašesnė už baltą skydą. Šviesą atspindinčio skydo privalumas - mitas.Paskutinis taisė dsanto; 2010.10.10, 12:34.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąApsisukau ties Lukoilu, sukdamas kairėn sankryžoje su Eišiškių plentu (ar kaip ten ta gatvė dešinėn vadinas).
Pasivijo jauni policinkai su neveikiančiom mirgalkėm iš patrulių rinktinės esančios šalimais, pradėjo aiškint, kad negalima buvo sukt. Sakau, viskas ten galima, nes ženklas nurodo judėjimą juostose, o ne galimumą/negalimumą sukt kairėn (kvadratinis mėlynas, su dviem rodyklėm, viena tiesiai, kita dešinėn). Tai ieškojo ieškojo knygutėj kaip ten iš tikro, po to dar apsivadinom kolegom ir paleido.
Realiai apsisukinėjimai tose apylinkėse problematiški ir dėl intensyvaus eismo.
Comment
-
Parašė vailokas Rodyti pranešimąNežinau ar galima būtų pratęsti šičia šią temą. Bet tai pagal tokią logiką kaip patekei, tuomet tavo situacijoj iš dešinės juostos galima važiuoti tiesiai? KET radau tokį apibrėžimą: Eismo kryptys sankryžoje-Nurodo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti.
O šiaip gali būt. Labai nesigilinau. Svarbu, kad nieko nepešė iš manęs ir aš niekam nesukėliau pavojaus.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNa, tenais rodė kairesnioji rodyklė tiesiai, o dešinioji tik pasukimą kairėn, tiesiai negalima, nes juostos tiesiog "tiesiai nėra". Taip suprantu.
O šiaip gali būt. Labai nesigilinau. Svarbu, kad nieko nepešė iš manęs ir aš niekam nesukėliau pavojaus.
Comment
-
Toks klausimas iškilo, neįprasta situacija yra Šilo-Smėlio g. sankryžoje, gal galėtų kas nors pakomentuoti, kaip turėtų teisingai vykti eismas tomis juostomis?
1. variantas
2. variantas
kartais abiem juostom automobiliai nuvažiuoja tiesiai, ir veliau abu sustoja ir nežino kas ką turi praleist:
Paskutinis taisė Lettered; 2010.02.19, 00:23.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąNežinau kaip atrodo sankryža gyvai, bet:
1) dėl krypčių - reikia vadovautis vertikaliuoju ir horizontaliuoju ženklinimu
2) jei tokio nėra ir abu nuvažiavo tiesiai, tai pirmenybė kaip visada esančiam dešinėjewww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
dabar jau 'pagavau', nezinau gal tik taip padare kad maziau 'ereliu' lakstytu saltais ir slidziais menesiais, pas mus Airijoi girdejau kad kazkur (nezinau ant kiek tai yra tiesa) vienam kelyje buvo greicio riba 80km/h bet labai daug kas vaziavo ant daugau kaip 100+ km/h tai jie tada pastate 60km/h zenklus kad butu saugiau, bet vistiek daug kas dabar vietoj 100+km/h vazineja ant mazdaug 80km/h ir policija stabdo tik tuos kurie vaziuoja ant daugiau kaip 80 bet kas vaziuoja ant 75 ar 65 tai nestabdo
Comment
-
Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimądabar jau 'pagavau', nezinau gal tik taip padare kad maziau 'ereliu' lakstytu saltais ir slidziais menesiais, pas mus Airijoi girdejau kad kazkur (nezinau ant kiek tai yra tiesa) vienam kelyje buvo greicio riba 80km/h bet labai daug kas vaziavo ant daugau kaip 100+ km/h tai jie tada pastate 60km/h zenklus kad butu saugiau, bet vistiek daug kas dabar vietoj 100+km/h vazineja ant mazdaug 80km/h ir policija stabdo tik tuos kurie vaziuoja ant daugiau kaip 80 bet kas vaziuoja ant 75 ar 65 tai nestabdo
Comment
Comment