Kadangi pernykštė kelionė per Norvegiją traukiniu labai patiko, šiemet norėjosi pakartoti. Dar labai norėjosi pamatyti šiaurės Švediją, taip pat buvo pigių bilietų, žodžiu gimė planas.
Švedijos geležinkeliai baigiasi už poliarinio rato jau Norvegijos uoste Narvike. Jis ir tapo kelionės tikslu.
Atskridę į Skavstą, pavažiavome autobusu iki artimiausios geležinkelio stoties Nykopinge. Iš jo iki Stokholmo - valanda regioniniu traukiniu. Po kelių valandų petraukos pasiganyti po miestą iš Stokholmo į Narviką važiavome 18 valandų naktiniu traukiniu sėdimose vietose.
Norvegiški geležinkeliai taip toli nesiekia, grįžimui 5 valadas į pietus teko važiuoti autobusu (vieną atkarpą jis turėjo įveikti keltu). Toliau nuo Fauskės iki Oslo žemyn traukiniais (geležinkelis dar eina kokį 100 km į šoną iki Bodo, bet autobusai iš šiaurės suderinti persėdimui būtent Fauskėje), iki Trondheimo 9 valandas dieniniu, nuo Tronheimo iki Oslo oro uosto naktiniu 7 valandas. Pernai per Norvegiją atkarpas traukiniais važiavau atvirkščiai, dabar supratau, kad visgi visą aplinkos grožį įsisavinti eina tik dieną (kad naktis ir šviesi, bet pramiegi daugiau nei atrodo).
Na ir parskridę Lietuvoje grįžom irgi traukiniais. Automotrise iš oro uosto, pirma klase dviaukščiu Kaunan.
Švedijos geležinkeliai baigiasi už poliarinio rato jau Norvegijos uoste Narvike. Jis ir tapo kelionės tikslu.
Atskridę į Skavstą, pavažiavome autobusu iki artimiausios geležinkelio stoties Nykopinge. Iš jo iki Stokholmo - valanda regioniniu traukiniu. Po kelių valandų petraukos pasiganyti po miestą iš Stokholmo į Narviką važiavome 18 valandų naktiniu traukiniu sėdimose vietose.
Norvegiški geležinkeliai taip toli nesiekia, grįžimui 5 valadas į pietus teko važiuoti autobusu (vieną atkarpą jis turėjo įveikti keltu). Toliau nuo Fauskės iki Oslo žemyn traukiniais (geležinkelis dar eina kokį 100 km į šoną iki Bodo, bet autobusai iš šiaurės suderinti persėdimui būtent Fauskėje), iki Trondheimo 9 valandas dieniniu, nuo Tronheimo iki Oslo oro uosto naktiniu 7 valandas. Pernai per Norvegiją atkarpas traukiniais važiavau atvirkščiai, dabar supratau, kad visgi visą aplinkos grožį įsisavinti eina tik dieną (kad naktis ir šviesi, bet pramiegi daugiau nei atrodo).
Na ir parskridę Lietuvoje grįžom irgi traukiniais. Automotrise iš oro uosto, pirma klase dviaukščiu Kaunan.
Comment